abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5836065
Iedereen is wel een verliefd, en iedereen wil dit hoogstwaarschijnlijk net als ik het van de daken afschreeuwen. Het enige aparte is, is dat ik verliefd ben op mijn stiefzus (al zijn onze ouders niet getrouwd, zo zie ik het toch). Het ergste van alles is, zij ook op mij*;, maar zij heeft al een vriendje. Nu denk ik dat alles wel goed komt als we voor elkander bedoeld zijn, maar het blijft raar. bovendien, hoe spreek ik haar vader dan aan: schoonvader of stiefvader?
Ik moest het in iedergeval even kwijt, of je hier iets op wil zeggen moet je zelf weten, ik ga het in iedergeval lezen
American beer is just like making love in a canoe -- f**king close to water
  maandag 16 september 2002 @ 23:13:49 #2
28156 qbus
Walk of fame.
pi_5836135
quote:
Op maandag 16 september 2002 23:10 schreef troma78 het volgende:
Iedereen is wel een verliefd, en iedereen wil dit hoogstwaarschijnlijk net als ik het van de daken afschreeuwen. Het enige aparte is, is dat ik verliefd ben op mijn stiefzus (al zijn onze ouders niet getrouwd, zo zie ik het toch). Het ergste van alles is, zij ook op mij*;, maar zij heeft al een vriendje. Nu denk ik dat alles wel goed komt als we voor elkander bedoeld zijn, maar het blijft raar. bovendien, hoe spreek ik haar vader dan aan: schoonvader of stiefvader?
Ik moest het in iedergeval even kwijt, of je hier iets op wil zeggen moet je zelf weten, ik ga het in iedergeval lezen
Niks mis mee toch ?

Als jullie elkaar goed begrijpen komt het uiteindelijk wel voor elkaar. Het feit dat haar vader ook nog eens jou stiefvader is is daarbij gewoon een grappig feit.

Niks om je zorgen over te maken dus!

pi_5836146
Nou als het van beide kanten komt is het volgens mij geen probleem.. dat jouw moeder zonodig met jouw schoonvader iets moest hebben is haar probleem
Mijn ouders zeggen dat ze maar 1x lol van me hebben gehad...
pi_5836150
Ik zou me er niet door laten tegenhouden dat ze toevallig het kind is van de vriend van je moeder. Jullie zijn geen broer en zus, ik neem aan dat jullie ook niet zijn opgegroeid als broer en zus en dat je haar gewoon niet zo ziet. Het feit dat jouw moeder en haar vader elkaar toevallig ook wel zien zitten lijkt me geen reden om die relatie niet door te zetten.

Wel zou ik wachten tot ze het heeft uitgemaakt met haar vriendje en voor die tijd nog even afstand houden. Het is niet leuk om op de reservebank te zitten als het om relaties gaat en stoken in een relatie betekent in veel gevallen al meteen een valse start van jouw relatie. Dus pas daarmee op.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_5836169
gewoon proberen!
kvind em wel geinig eigenlijk
yankee charlie dinges
  maandag 16 september 2002 @ 23:17:33 #6
36390 Spanksa
All things considered...
pi_5836214
Ik zou zeggen: Go 4 it!

Tis misschien raar, maar vertel me 1 reden om het niet te doen!?

Liefde doet vreemde dingen, ofniet dan!?!

Vision without action is a daydream.....Action without vision is a nightmare.....
pi_5836259
gewoon doen,. nix zieks aan...
  maandag 16 september 2002 @ 23:22:35 #8
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_5836316
brady bunch tafareel
niks mis mee, ze is niet eens echte familie
go for it
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  maandag 16 september 2002 @ 23:23:49 #9
35984 _-Nova-_
aaaai poesje :P
pi_5836336
liefde slaat op de raarste manieren in... heb zelf een relatie gehad met m'n stiefnichtje (toen nog gewoon dochter van me toekomstige stieftante ). maar als het een beetje toffe familie is, en je elkaar super leuk vind: why the f... not??

good luck

-edit: inderdaad wel effe afwachten hoe het met 'r huidige vriend zit... is een klote streek voor hem, als je *patsboem* tussen komt. (leuk voor jou en haar, maar rot voor hem...)

isn't it cute...... BUT IT'S WRONG!!!!!!!!!!!!
pi_5836401
Volg je hart...ga ervoor!!
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  maandag 16 september 2002 @ 23:29:42 #11
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_5836447
quote:
Op maandag 16 september 2002 23:27 schreef wonko het volgende:
Volg je hart...ga ervoor!!
Go for it dude!

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_5836504
Ja, joh, je moet je niet tegen laten houden door eventuele gevoelens van schuld, want dat is nergens voor nodig.
Daarnaast scheelt het een kerstcadeautje...

Go for it!

Mannen, het is niet meer nodig. (..) We zijn verraden door politici en collaborateurs!
pi_5836512
Als jullie ouders nou met elkaar trouwen kun je aan legale incest doen.

Age of fruity enlightenment!
pi_5838248
Ik ga zeker eerst kijken wat zij doet met d'r vriendje, aangezien ik het ook niet leuk vindt om zomaar voor een ander gedumpt te worden.
Voor de rest voel ik mij gelukkig in mijn gevoel geteund, Thanx!
American beer is just like making love in a canoe -- f**king close to water
pi_5838589
Goed om te zien dat iedereen zo positief is toch?

Ik kan me er alles bij voorstellen dat het raar voelt. Maar laat het niet de verliefdheid overheersen! want er is inderdaad niets om je voor te schamen.. Niets mis mee.

The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated - Mahatma Gandhi (1869-1948)
  dinsdag 17 september 2002 @ 09:54:05 #16
26092 DeWaarheid
*auw* *oef* *auw*
pi_5839965
hmm lijkt wel op Cruel Intensions ..
pi_5840077
Duidelijk gevalletje van incest lijkt me

nee serieus;
bij mij in de klas zat een meisje en die had precies hetzelfde geval. Ze had toen ze 16/17 was een relatie met een jongen en dat is uitgegaan. Haar vader kwam met zijn moeder in contact (of haar moeder met zijn vader, i don't care) en deze kregen een relatie.

Op hetzelfde moment begon het tussen dat klasgenootje van mij en haar 'stiekum toch een soort van stiefbroer' weer te bloeien.

En om een lang verhaal kort te maken, we zijn namelijk 6 jaar verder; zij woont nu gezellig samen met hem, en de ouders van hun idem. En ze zijn allemaal hartstikke gelukkig.

Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_5840087
en nog mooi meegenomen voor die jongen in kwestie; dat meisje uit mijn klas kon zoenen als de beste, heb het zelf nog geprobeerd
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_5840334
Op zich is er niets aan de hand, volkomen legaal enzo...
Het enige vervelende lijkt me als jullie samen in 1 huis wonen. Ik weet niet of dat op dit moment het geval is of in de toekomst gaat gebeuren. Dan ben je dus de hele dag met elkaar bijelkaar. Is ook niet altijd prettig lijkt me zo samen met je ouders erbij.....

Ik zou er in ieder geval iets van proberen te maken, kijk wel effe uit met haar vriendje!

pi_5840401
quote:
Op maandag 16 september 2002 23:10 schreef troma78 het volgende:
Ik zie er niks verkeerds aan! Gewoon doen als je verliefd bent. Regel het wel goed en netjes met haar vriend!
Waar ik wel rekening mee zou houden, is dat als het onverhoopt uitgaat tussen jullie, jullie wel weer elke keer elkaar zien, hoe ga je daar dan eventueel mee om?
Altijd blijven lachen
  dinsdag 17 september 2002 @ 10:48:32 #21
25671 GraPghaST
Man met het Glimmend Voorhoofd
pi_5840538
Scheelt je dan wel verjaardagen bij schoonouders enzo..*grin*

Voor de rest, lache, vooral doen, en laat geduld zien..*werkt echT, Mike*

Zelfs Christus aan het kruis had het beter dan ik thuis..
pi_5841704
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 10:35 schreef Koningin het volgende:
Het enige vervelende lijkt me als jullie samen in 1 huis wonen.
als de relatie goed gaat, dan eindig je toch samen in een huis, of je moet tijd willen steken in een Neukertje. Maar dat zou ik niet doen met mijn stiefzus ...
pi_5841791
tsja ethisch gezien kan het wel vind ik ...

praktisch gezien is het een ander verhaal. Ik nem aan dat jullie samenwonen. Sowieso kan dat wel handig zijn
Alleen op het moment dat het wat minder gaat, zit je ook op elkaars lip, om niet te spreken van een situatie waarbij zo'n relatie uitgaat.

Dat soort dingen moet je even in acht nemen voor je beslissingen gaat nemen denk ik

pi_5841812
Zo vader zo zoon & Zo moeder zo dochter.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  dinsdag 17 september 2002 @ 12:40:35 #25
21876 reflection
wat je ziet ben je zelf...
pi_5842258
Hm, moet ik dan de enige zijn die zegt dat me dit geen goed plan lijkt

Het is legaal en daar is het mee gezegd? Verder lijkt het me vreemde situaties met zich meebrengen.
Maarja, als je echt hoteldebotelsuperdesuper verliefd bent, zal mijn opmerking je niet weerhouden van je doel...

Don't listen to me

blaet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')