quote:Niks mis mee toch ?
Op maandag 16 september 2002 23:10 schreef troma78 het volgende:
Iedereen is wel een verliefd, en iedereen wil dit hoogstwaarschijnlijk net als ik het van de daken afschreeuwen. Het enige aparte is, is dat ik verliefd ben op mijn stiefzus (al zijn onze ouders niet getrouwd, zo zie ik het toch). Het ergste van alles is, zij ook op mij*;, maar zij heeft al een vriendje. Nu denk ik dat alles wel goed komt als we voor elkander bedoeld zijn, maar het blijft raar. bovendien, hoe spreek ik haar vader dan aan: schoonvader of stiefvader?
Ik moest het in iedergeval even kwijt, of je hier iets op wil zeggen moet je zelf weten, ik ga het in iedergeval lezen
Als jullie elkaar goed begrijpen komt het uiteindelijk wel voor elkaar. Het feit dat haar vader ook nog eens jou stiefvader is is daarbij gewoon een grappig feit.
Niks om je zorgen over te maken dus!
Wel zou ik wachten tot ze het heeft uitgemaakt met haar vriendje en voor die tijd nog even afstand houden. Het is niet leuk om op de reservebank te zitten als het om relaties gaat en stoken in een relatie betekent in veel gevallen al meteen een valse start van jouw relatie. Dus pas daarmee op.
Tis misschien raar, maar vertel me 1 reden om het niet te doen!?
Liefde doet vreemde dingen, ofniet dan!?!
good luck
-edit: inderdaad wel effe afwachten hoe het met 'r huidige vriend zit... is een klote streek voor hem, als je *patsboem* tussen komt. (leuk voor jou en haar, maar rot voor hem...)
quote:Go for it dude!
Op maandag 16 september 2002 23:27 schreef wonko het volgende:
Volg je hart...ga ervoor!!
Go for it!
Ik kan me er alles bij voorstellen dat het raar voelt. Maar laat het niet de verliefdheid overheersen! want er is inderdaad niets om je voor te schamen.. Niets mis mee.
nee serieus;
bij mij in de klas zat een meisje en die had precies hetzelfde geval. Ze had toen ze 16/17 was een relatie met een jongen en dat is uitgegaan. Haar vader kwam met zijn moeder in contact (of haar moeder met zijn vader, i don't care) en deze kregen een relatie.
Op hetzelfde moment begon het tussen dat klasgenootje van mij en haar 'stiekum toch een soort van stiefbroer' weer te bloeien.
En om een lang verhaal kort te maken, we zijn namelijk 6 jaar verder; zij woont nu gezellig samen met hem, en de ouders van hun idem. En ze zijn allemaal hartstikke gelukkig.
Ik zou er in ieder geval iets van proberen te maken, kijk wel effe uit met haar vriendje!
quote:Ik zie er niks verkeerds aan! Gewoon doen als je verliefd bent. Regel het wel goed en netjes met haar vriend!
Op maandag 16 september 2002 23:10 schreef troma78 het volgende:
Iedereen is wel een verliefd, en iedereen wil dit hoogstwaarschijnlijk net als ik het van de daken afschreeuwen. Het enige aparte is, is dat ik verliefd ben op mijn stiefzus (al zijn onze ouders niet getrouwd, zo zie ik het toch). Het ergste van alles is, zij ook op mij*;, maar zij heeft al een vriendje. Nu denk ik dat alles wel goed komt als we voor elkander bedoeld zijn, maar het blijft raar. bovendien, hoe spreek ik haar vader dan aan: schoonvader of stiefvader?
Ik moest het in iedergeval even kwijt, of je hier iets op wil zeggen moet je zelf weten, ik ga het in iedergeval lezen
Voor de rest, lache, vooral doen, en laat geduld zien..*werkt echT, Mike*
quote:als de relatie goed gaat, dan eindig je toch samen in een huis, of je moet tijd willen steken in een Neukertje. Maar dat zou ik niet doen met mijn stiefzus ...
Op dinsdag 17 september 2002 10:35 schreef Koningin het volgende:
Het enige vervelende lijkt me als jullie samen in 1 huis wonen.
praktisch gezien is het een ander verhaal. Ik nem aan dat jullie samenwonen. Sowieso kan dat wel handig zijn
Alleen op het moment dat het wat minder gaat, zit je ook op elkaars lip, om niet te spreken van een situatie waarbij zo'n relatie uitgaat.
Dat soort dingen moet je even in acht nemen voor je beslissingen gaat nemen denk ik
Het is legaal en daar is het mee gezegd? Verder lijkt het me vreemde situaties met zich meebrengen.
Maarja, als je echt hoteldebotelsuperdesuper verliefd bent, zal mijn opmerking je niet weerhouden van je doel...
Don't listen to me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |