Kan er alleen nog niet echt bij waarom ze de stap hebben gemaakt van een gratis en een betaalde dienst, naar slechts een betaalde dienst.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als je dat wilt zal je op de PC moeten gaan spelen
Misschien vanwege alle problemen met de hack vorig jaar, dat ze toen zoveel extra kosten hebben gemaakt. Dat ze zoiets hiermee proberen op te vangen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:57 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Kan er alleen nog niet echt bij waarom ze de stap hebben gemaakt van een gratis en een betaalde dienst, naar slechts een betaalde dienst.
Had je in de tussentijd niet Ni No Kuni kunnen spelen dan!?quote:Op donderdag 13 juni 2013 02:11 schreef VacaLoca het volgende:
Kom er nu pas achter dat er een Kingdom Hearts 3 is aangekondigd ::o
Zo lang uitgekeken naar een KH3 voor PlayStation 3.... komt ie voor 4![]()
M'n PS3 staat al 2 jaar stof te happen (niet vanwege andere console oid, ben blijkbaar gewoon niet zo'n gamer).... maar voor KH3 had ik 'm wel afgestoft...
Maar om nou een PS4 ervoor te kopen... grmbl
September i.i.g Kingdom Hearts HD 1.5 Remix voor PS3
http://www.psx-sense.nl/1(...)-kan-worden-gemaakt/quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:57 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Kan er alleen nog niet echt bij waarom ze de stap hebben gemaakt van een gratis en een betaalde dienst, naar slechts een betaalde dienst.
Heb FIFA 13 eens op een PS2 gespeeld, is eigenlijk gewoon FIFA 08 met de ondertussen getransfereerde spelers bij de juiste teamsquote:
DC is nog alphaquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Driveclub ziet er wel slecht uit zeg, en dat moet een launchgame worden.
http://gamersyde.com/news(...)veclub-14226_en.html
GT6 filmpjes van de PS3 zien er nog beter uit.
Maar goed, zolang Infamous Second Son maar een launchgame is vermaak ik me gelijk al wel.
ontwikkeling in procenten uitdrukken is sowieso al onmogelijk (ook voor de developers) maar daar zullen ze wel een mouw aan zien te passen. Ik weet het nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, 35% finished ofzo, maar wel een launchgame?
We gaan 't zien, wordt geloof ik een gratis PSN game toch?quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:24 schreef n8n het volgende:
[..]
ontwikkeling in procenten uitdrukken is sowieso al onmogelijk (ook voor de developers) maar daar zullen ze wel een mouw aan zien te passen. Ik weet het niet
Misschien dan even info opzoeken over Ni No Kuni: wellicht vind je het de moeite waardquote:Op donderdag 13 juni 2013 03:00 schreef VacaLoca het volgende:
Euh, Ni No Kenni![]()
Maar dat met Kingdom Hearts is denk ik vooral uit nostalgie. Is alweer 10 jaar geleden... misschien dat ik er nu weinig aan vind![]()
Heb zelfs KH2 nooit gespeeld, maar toen PS3 kocht in 2008 en helaas niet KH er op kon spelen (zelfs nooit helemaal uitgespeeld) hoopte ik dat een KH3 snel zou komen voor PS3.... maar integendeel
quote:Goodwill
De PlayStation 4 is aan het einde van het jaar verkrijgbaar voor een prijskaartje van 399 euro. Dat is een interessante prijs voor een spelcomputer die binnenkort met gemak de grafische kwaliteit van veelal dure high-end game-pc's evenaart. Voor velen is de PlayStation 4 de meest logische keuze van de twee gameconsolegrootheden. Sony tornt niet aan wat consumenten verwachten te kunnen doen. Je kunt gewoon games uitwisselen, uitlenen en doorverkopen, en Sony stimuleert gamers zelfs om tweedehands games te spelen. Ook is het niet nodig dat de PlayStation 4 online is om de gameconsole te laten functioneren.
Het is mogelijk dat Sony de strijd met Microsoft op basis van prijs, prestaties of games wint, maar het is vooral duidelijk dat de PlayStation 4 veel goodwill wil creëren. Terwijl Microsoft met de Xbox One de gamer veel restricties oplegt, kiest Sony ervoor om de consument de vrijheid te geven die ze gewend zijn. Die vrijheid kan doorslaggevend voor het succes van de PlayStation 4 zijn.
Dat argument is ook grotendeels van kracht als je online (shooters) speelt. Games lenen is ook niet echt meer een issue met de X1quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:51 schreef over_hedge het volgende:
Ben wel benieuwd naar de verkoopcijfers tegen de tijd dat het zo ver is. Nog veel mensen geven de reden om een xbox te halen omdat hun vrienden een xbox gaan halen. Dan vraag ik me alleen af waarom die vrienden ook niet gewoon overstappen.
Ja, alleen je vriendengroep moet wel een groep vol fanboys zijn als ze de xbox allemaal beter dan de ps4 vindenquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:55 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat argument is ook grotendeels van kracht als je online (shooters) speelt. Games lenen is ook niet echt meer een issue met de X1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |