Altijd goede service gehad etc.quote:
Goede jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:12 schreef Rogan het volgende:
[..]
Altijd goede service gehad etc.
Daarnaast weet ik nog niet welke bundels er komen etc, ik heb die order daar geplaatst maar kan het ook zo weer annuleren als het ergens anders voordeliger is ofzo.
Hangt er een beetje vanaf, maar Game Mania is mijn eerste keuze nu.
Ah okequote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:12 schreef Rogan het volgende:
[..]
Altijd goede service gehad etc.
Daarnaast weet ik nog niet welke bundels er komen etc, ik heb die order daar geplaatst maar kan het ook zo weer annuleren als het ergens anders voordeliger is ofzo.
Hangt er een beetje vanaf, maar Game Mania is mijn eerste keuze nu.
Stickjes zijn anders hè op de nieuwe controller.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:15 schreef OverRated het volgende:
Is die controller ook wat groter geworden? PS3 controller ben ik nooit een fan van geweest. Is het enige wat me tegenstaat aan de Playstation nu ik waarschijnlijk ga switchen.![]()
Die stickjes van de PS3, vreselijk gewoon.
Ja er zit in ieder geval een kuiltje in nu, dat is wel chill. Van die bolle dingen van de PS3 gleden m'n handen altijd afquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:17 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Stickjes zijn anders hè op de nieuwe controller.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:50 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens ook wel retehandig
Schiet jij met R2?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:18 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja er zit in ieder geval een kuiltje in nu, dat is wel chill. Van die bolle dingen van de PS3 gleden m'n handen altijd afEn de triggers zijn ook beter volgens mij (zoals bij de Xbox). Schieten in CoD met die bumpers vond ik maar niks.
Ik heb een Xbox, daarmee schiet je gewoon met de trigger. R2 dus. Als ik bij iemand op de PS3 speel, vind ik dat altijd zo raar. Maar de PS4 krijgt normale (holle) triggers geloof ik, in plaats van die bolle.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Schiet jij met R2?
Met R1 is het gewoon te doen.
Ja gewoon bij Bol.com met acceptgiro. Kan ik het altijd nog annuleren later mocht er een deal komen.quote:
Yep, sticks staan verder uit elkaar. Daarnaast meer tegendruk en meer accuraat (plus uiteraard dat het nu 'kuipjes' zijn, waardoor je er beter grip op hebt).quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:15 schreef OverRated het volgende:
Is die controller ook wat groter geworden? PS3 controller ben ik nooit een fan van geweest. Is het enige wat me tegenstaat aan de Playstation nu ik waarschijnlijk ga switchen.![]()
De DS4 is gewoon een totaal andere controller en verschilt echt in alles van de DS3. Kijk maar naar dit:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:15 schreef OverRated het volgende:
Behoorlijk!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:50 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou voor de playstation-generatie niet slecht zijn als ze eerst een stuk moeten fietsen voor ze kunnen gamen op de bank.quote:
Wordt die meegeleverd?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:50 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
Al de dag na de bekendmaking in februari bij Game Maniaquote:
Ik ga morgen denk een paar pre-orders plaatsen, wanneer de ps4 uitkomt meteen verkopen wanneer er schaarste isquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:20 schreef Nickskuh het volgende:
Waarom zal je nu al pre-orderen? Wat is het voordeel..
Die zal er wel niet zijn johquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ga morgen denk een paar pre-orders plaatsen, wanneer de ps4 uitkomt meteen verkopen wanneer er schaarste is![]()
Dat jij er zeker 1 hebt als de voorraad beperkt zou zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:20 schreef Nickskuh het volgende:
Waarom zal je nu al pre-orderen? Wat is het voordeel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |