abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128791485
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12oe :05 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat is dit topic ook, dus wat boeit het nog.
Doe normaal. Niks mis met dit topic en het gaat niet om mijn foto's, maar over mijn dates.
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:14:55 #202
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_128791750
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:51 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik heb juist een gesloten/verlegen houding. Dat is echt een feit
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:43 schreef Voluptas het volgende:

[..]

mijn lichaam spreekt voor zichzelf :P. Strak voldoet.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:27 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik heb wel een opvallend lichaam (slank en vrouwelijke rondingen). Dat is de reden dat ze op mij afkomen. Daarnaast heb ik mooi, glanzend lang haar. Ik trek ze op basis van die feiten aan :). Heel simpel eigenlijk
En gesloten als je in 1 jaar tijd je nummer aan tig jongens geeft? :') props voor de troll though!
pi_128791858
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:14 schreef iScream. het volgende:

[..]

[..]

[..]

En gesloten als je in 1 jaar tijd je nummer aan tig jongens geeft? :') props voor de troll though!
Uh alleen aan een paar, daarbij zeurden ze steeds aan mijn hoofd en ik gaf het om er maar vanaf te zijn. De laatste belde ik omdat ik het wel echt zelf wilde. Zeg, jullie ondervinden er echt genot van om mij steeds de grond in te trappen he. Niet normaal dit.
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:19:22 #204
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_128791894
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:18 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Uh alleen aan een paar, daarbij zeurden ze steeds aan mijn hoofd en ik gaf het om er maar vanaf te zijn. De laatste belde ik omdat ik het wel echt zelf wilde. Zeg, jullie ondervinden er echt genot van om mij steeds de grond in te trappen he. Niet normaal dit.
Je vraagt toch om onze mening? Wij geven onze eerlijke opinie en dan is het weer niet goed? Je bent gewoon raar, dan kun je ook rare reacties verwachten.
pi_128791951
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:19 schreef iScream. het volgende:

[..]

Je vraagt toch om onze mening? Wij geven onze eerlijke opinie en dan is het weer niet goed? Je bent gewoon raar, dan kun je ook rare reacties verwachten.
Hoezo ben ik raar dan?
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:25:31 #206
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_128792129
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:20 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Hoezo ben ik raar dan?
Omdat je in de OP zegt dat je wellicht een lelijke trol bent, vervolgens prijs je jezelf 10x de hemel in dat je o-zo-knap bent. Je geeft je nummer aan mannen om maar van hun gezeur af te zijn, vervolgens ga je huilen als ze niks van zich laten horen (waarom wil je dat uberhaupt, als je met tegenzin je nummer geeft??). Gezien je posts heb je heel veel zelfkennis, waarom zou je dan aan wildvreemden op een forum vragen waar het aan ligt? Daarnaast geef je in je andere topic aan dat je pas sex wilt na een X aantal maanden diepzinnige gesprekken, geloof me, dat is raar, als jij verliefd op iemand bent dan wil je diegene toch opvreten? Ik zou meteen de indruk krijgen dat je totaal niet geïnteresseerd bent.

Als ik een meisje haar nummer zou vragen, dan zou ik echt wel meteen de volgende dag meteen een appje of whatever sturen, behalve in de situatie dat ik in een dronken bui allemaal easy targets zou vragen en het of 1. de volgende dag niet meer zou herinneren, of 2. me realiseren dat iemand die zo makkelijk haar nummer geeft wel erg goedkoop is.
pi_128792146
TS kijk eens in dit topic: is een meer open discussie over seksualiteit en wanneer je seks kan hebben/wat dit betekent. Het is wel in het engels en op een ander forum, dus ik hoop dat ik het mag posten!
http://www.reddit.com/r/A(...)enuinely_interested/
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:29:26 #208
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_128794376
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:45 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Wat is er zo vreemd aan mij?
Mja, wat is er niet vreemd aan jou?
pi_128794471
quote:
en ik zei allemaal dingen om mezelf extra onaantrekkelijk te maken,
Hier gaat het mis.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:48:13 #210
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_128795041
Ow, en omdat je gevoelens krijgt voor een man die je 1x op de TV hebt gezien die in Spanje in de gevangenis zit en je een paar keer briefcontact mee hebt gehad :') Als je jezelf nu nog niet raar vindt, dan ben je wel echt raar.
pi_128809564
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:25 schreef iScream. het volgende:

[..]

Omdat je in de OP zegt dat je wellicht een lelijke trol bent, vervolgens prijs je jezelf 10x de hemel in dat je o-zo-knap bent. Je geeft je nummer aan mannen om maar van hun gezeur af te zijn, vervolgens ga je huilen als ze niks van zich laten horen (waarom wil je dat uberhaupt, als je met tegenzin je nummer geeft??). Gezien je posts heb je heel veel zelfkennis, waarom zou je dan aan wildvreemden op een forum vragen waar het aan ligt? Daarnaast geef je in je andere topic aan dat je pas sex wilt na een X aantal maanden diepzinnige gesprekken, geloof me, dat is raar, als jij verliefd op iemand bent dan wil je diegene toch opvreten? Ik zou meteen de indruk krijgen dat je totaal niet geïnteresseerd bent.

Als ik een meisje haar nummer zou vragen, dan zou ik echt wel meteen de volgende dag meteen een appje of whatever sturen, behalve in de situatie dat ik in een dronken bui allemaal easy targets zou vragen en het of 1. de volgende dag niet meer zou herinneren, of 2. me realiseren dat iemand die zo makkelijk haar nummer geeft wel erg goedkoop is.
Ik prijs mezelf helemaal niet de hemel in man :'). Ik zeg tien keer dat ik niet van mezelf kan zeggen dat ik knap ben ofzo, maar wel dat ik tevreden ben met mijn lichaam. Pff als ze zeuren om mijn nummer en ik geef het, dan is het heel logisch dat ik me beledigd voel als ze niets van zich laten horen (ja had dan mijn tijd niet lopen verdoen!). Ik heb wel zelfkennis en mijn topics gaan toch niet over mezelf maar over mannen, daarover kan ik best op een forum vragen over stellen.
pi_128809646
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:26 schreef DenTijn het volgende:
TS kijk eens in dit topic: is een meer open discussie over seksualiteit en wanneer je seks kan hebben/wat dit betekent. Het is wel in het engels en op een ander forum, dus ik hoop dat ik het mag posten!
http://www.reddit.com/r/A(...)enuinely_interested/
Bedankt, hier heb ik wel iets aan!
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:48 schreef iScream. het volgende:
Ow, en omdat je gevoelens krijgt voor een man die je 1x op de TV hebt gezien die in Spanje in de gevangenis zit en je een paar keer briefcontact mee hebt gehad :') Als je jezelf nu nog niet raar vindt, dan ben je wel echt raar.
Ja, dat is weer een ander topic. Als je het over hem wilt hebben, mag je van mij een tweede deel van dat topic openen. Maar dit gaat over iets anders, haal niet steeds andere dingen erbij.
pi_128809672
Zoveel troltopics kan je inderdaad bijhouden.
pi_128809895
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:26 schreef Deckard het volgende:
Zoveel troltopics kan je inderdaad bijhouden.
Ik ben bloedserieus!! Deal with it
pi_128817933
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:26 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Bedankt, hier heb ik wel iets aan!

[..]

Ja, dat is weer een ander topic. Als je het over hem wilt hebben, mag je van mij een tweede deel van dat topic openen. Maar dit gaat over iets anders, haal niet steeds andere dingen erbij.
En wat heb je uit die discussie gehaald?
  zaterdag 13 juli 2013 @ 15:38:16 #216
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_128906585
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:31 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik ben bloedserieus!! Deal with it
Heb je al psychologische hulp trouwens? Hier op Fok! wordt je toch alleen maar afgebrand. Misschien moet je eens iemand vinden die je ondersteunt in het vinden van de juiste weg.

En dan doel ik niet op een kandidaat vriendje waar je geen intimiteit mee durft te hebben.
pi_128907604
TS is onduidelijk, zegt het ene en wil het ander.

Geen wonder dat kerels zoiets hebben van 'laat maar zitten..'
"Pools are perfect for holding water"
pi_128908811
Ik maak mezelf hier ook vaak schuldig aan...

Vaak is het als ik teveel alcohol op heb en dan niet meer helemaal precies weet hoe het gesprek ging/verliep...of hoe ze er nou precies uit zag. En dat heeft niks met die persoon te maken maar dan heb ik op de een of andere manier geen zin meer in.

Maar als een meid leuk genoeg is dan kan ik nog aardig wat alcohol ophebben maar dan onthoud ik het maar al te goed. Vaak komt dat voor bij twijfel gevallen...bijvoorbeeld als ik al het idee heb dat het toch niet gaat werken (doordat je bijv express negatief bent kan het ook lijken alsof je hem niet wilt/op afstand wil houden) en dan heb ik zoiets van ach, laat maar zitten.
  maandag 15 juli 2013 @ 16:10:03 #219
240618 Micson
The lonely stoner
pi_128973394
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:14 schreef Euribob het volgende:
Kappen met dat negatieve aandachtsgeouwehoer van "Oehoe ik ben lelijk (zeg even dat ik niet lelijk ben)"..

Echt een gigantische afknapper, mannen hebben geen interesse in borderliners.
Dit dus, ik word echt kotsmisselijk van het onzekere gezeik in de OP.

TS is zo'n meisje dat bewerkte foto's van zichzelf op Facebook zet en dat zegt: O ik ben zo lelijk op deze foto. :'( :'(
pi_128975777
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:57 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik heb niks aan jullie tips gehad. Weet je wat...ik word gewoon lesbisch. Vrouwen snap ik namelijk wel en zij mij.
Nee hoor. Ik snap jou ook niet en ben het met alle bovenstaande mannen eens.
Wat wil je nou: " Ik moet jou niet, maar wil wel dat je mij moet" Als ik een man was geweest had ik je een aandachtshoer genoemd :')
pffff Gelukkig zijn we niet allemaal zo.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  maandag 15 juli 2013 @ 17:24:33 #221
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_128975802
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 17:23 schreef seasushi het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik snap jou ook niet en ben het met alle bovenstaande mannen eens.
Wat wil je nou: " Ik moet jou niet, maar wil wel dat je mij moet" Als ik een man was geweest had ik je een aandachtshoer genoemd :')
pffff Gelukkig zijn we niet allemaal zo.
Amen
  zaterdag 20 juli 2013 @ 00:16:41 #222
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_129142828
Ik vrees dat deze kloon een kort leven beschoren is.

Aan alle kanten onzeker... en in alle 4 haar topics tot op het bot afgebrand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')