Doe normaal. Niks mis met dit topic en het gaat niet om mijn foto's, maar over mijn dates.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12oe :05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is dit topic ook, dus wat boeit het nog.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:51 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik heb juist een gesloten/verlegen houding. Dat is echt een feit
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:43 schreef Voluptas het volgende:
[..]
mijn lichaam spreekt voor zichzelf. Strak voldoet.
En gesloten als je in 1 jaar tijd je nummer aan tig jongens geeft?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:27 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik heb wel een opvallend lichaam (slank en vrouwelijke rondingen). Dat is de reden dat ze op mij afkomen. Daarnaast heb ik mooi, glanzend lang haar. Ik trek ze op basis van die feiten aan. Heel simpel eigenlijk
Uh alleen aan een paar, daarbij zeurden ze steeds aan mijn hoofd en ik gaf het om er maar vanaf te zijn. De laatste belde ik omdat ik het wel echt zelf wilde. Zeg, jullie ondervinden er echt genot van om mij steeds de grond in te trappen he. Niet normaal dit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:14 schreef iScream. het volgende:
[..]
[..]
[..]
En gesloten als je in 1 jaar tijd je nummer aan tig jongens geeft?props voor de troll though!
Je vraagt toch om onze mening? Wij geven onze eerlijke opinie en dan is het weer niet goed? Je bent gewoon raar, dan kun je ook rare reacties verwachten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:18 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Uh alleen aan een paar, daarbij zeurden ze steeds aan mijn hoofd en ik gaf het om er maar vanaf te zijn. De laatste belde ik omdat ik het wel echt zelf wilde. Zeg, jullie ondervinden er echt genot van om mij steeds de grond in te trappen he. Niet normaal dit.
Hoezo ben ik raar dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:19 schreef iScream. het volgende:
[..]
Je vraagt toch om onze mening? Wij geven onze eerlijke opinie en dan is het weer niet goed? Je bent gewoon raar, dan kun je ook rare reacties verwachten.
Omdat je in de OP zegt dat je wellicht een lelijke trol bent, vervolgens prijs je jezelf 10x de hemel in dat je o-zo-knap bent. Je geeft je nummer aan mannen om maar van hun gezeur af te zijn, vervolgens ga je huilen als ze niks van zich laten horen (waarom wil je dat uberhaupt, als je met tegenzin je nummer geeft??). Gezien je posts heb je heel veel zelfkennis, waarom zou je dan aan wildvreemden op een forum vragen waar het aan ligt? Daarnaast geef je in je andere topic aan dat je pas sex wilt na een X aantal maanden diepzinnige gesprekken, geloof me, dat is raar, als jij verliefd op iemand bent dan wil je diegene toch opvreten? Ik zou meteen de indruk krijgen dat je totaal niet geïnteresseerd bent.quote:
Hier gaat het mis.quote:en ik zei allemaal dingen om mezelf extra onaantrekkelijk te maken,
Ik prijs mezelf helemaal niet de hemel in manquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:25 schreef iScream. het volgende:
[..]
Omdat je in de OP zegt dat je wellicht een lelijke trol bent, vervolgens prijs je jezelf 10x de hemel in dat je o-zo-knap bent. Je geeft je nummer aan mannen om maar van hun gezeur af te zijn, vervolgens ga je huilen als ze niks van zich laten horen (waarom wil je dat uberhaupt, als je met tegenzin je nummer geeft??). Gezien je posts heb je heel veel zelfkennis, waarom zou je dan aan wildvreemden op een forum vragen waar het aan ligt? Daarnaast geef je in je andere topic aan dat je pas sex wilt na een X aantal maanden diepzinnige gesprekken, geloof me, dat is raar, als jij verliefd op iemand bent dan wil je diegene toch opvreten? Ik zou meteen de indruk krijgen dat je totaal niet geïnteresseerd bent.
Als ik een meisje haar nummer zou vragen, dan zou ik echt wel meteen de volgende dag meteen een appje of whatever sturen, behalve in de situatie dat ik in een dronken bui allemaal easy targets zou vragen en het of 1. de volgende dag niet meer zou herinneren, of 2. me realiseren dat iemand die zo makkelijk haar nummer geeft wel erg goedkoop is.
Bedankt, hier heb ik wel iets aan!quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:26 schreef DenTijn het volgende:
TS kijk eens in dit topic: is een meer open discussie over seksualiteit en wanneer je seks kan hebben/wat dit betekent. Het is wel in het engels en op een ander forum, dus ik hoop dat ik het mag posten!
http://www.reddit.com/r/A(...)enuinely_interested/
Ja, dat is weer een ander topic. Als je het over hem wilt hebben, mag je van mij een tweede deel van dat topic openen. Maar dit gaat over iets anders, haal niet steeds andere dingen erbij.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:48 schreef iScream. het volgende:
Ow, en omdat je gevoelens krijgt voor een man die je 1x op de TV hebt gezien die in Spanje in de gevangenis zit en je een paar keer briefcontact mee hebt gehadAls je jezelf nu nog niet raar vindt, dan ben je wel echt raar.
Ik ben bloedserieus!! Deal with itquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:26 schreef Deckard het volgende:
Zoveel troltopics kan je inderdaad bijhouden.
En wat heb je uit die discussie gehaald?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:26 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Bedankt, hier heb ik wel iets aan!
[..]
Ja, dat is weer een ander topic. Als je het over hem wilt hebben, mag je van mij een tweede deel van dat topic openen. Maar dit gaat over iets anders, haal niet steeds andere dingen erbij.
Heb je al psychologische hulp trouwens? Hier op Fok! wordt je toch alleen maar afgebrand. Misschien moet je eens iemand vinden die je ondersteunt in het vinden van de juiste weg.quote:
Dit dus, ik word echt kotsmisselijk van het onzekere gezeik in de OP.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:14 schreef Euribob het volgende:
Kappen met dat negatieve aandachtsgeouwehoer van "Oehoe ik ben lelijk (zeg even dat ik niet lelijk ben)"..
Echt een gigantische afknapper, mannen hebben geen interesse in borderliners.
Nee hoor. Ik snap jou ook niet en ben het met alle bovenstaande mannen eens.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:57 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik heb niks aan jullie tips gehad. Weet je wat...ik word gewoon lesbisch. Vrouwen snap ik namelijk wel en zij mij.
Amenquote:Op maandag 15 juli 2013 17:23 schreef seasushi het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik snap jou ook niet en ben het met alle bovenstaande mannen eens.
Wat wil je nou: " Ik moet jou niet, maar wil wel dat je mij moet" Als ik een man was geweest had ik je een aandachtshoer genoemd![]()
pffff Gelukkig zijn we niet allemaal zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |