Ik weet niet waar jij leeft, maar over het algemeen stappen mannen juist niet zo snel af op erg mooi uitziende dames, die drempel ligt dan gewoon te hoog. Daarnaast zijn dames zoals jij beschrijft in de praktijk juist inderdaad de makkelijk uitziende, met borsten te koop lopende, 3 lagen foundation dragende kutjes. Het is ons duidelijk TSquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:27 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik ben niet makkelijk qua seks (zie mijn ander topic). Ik heb wel een opvallend lichaam (slank en vrouwelijke rondingen). Dat is de reden dat ze op mij afkomen. Daarnaast heb ik mooi, glanzend lang haar. Ik trek ze op basis van die feiten aan. Heel simpel eigenlijk
Dat denk jij. Dat denkt mijn vriendin ook, dat ze onschuld uitstraalt. Je straalt of seks uit of sletterigheid. Draag je goedkope kleding?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:31 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik straal gewoon vrouwelijkheid uit. Niet per se makkelijk, ik zie er ook niet ''sletterig'' uit en ik heb zelfs een verlegen voorkomen.
Nope wel strakke kleding, misschien moet ik meer voor wijd gaan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:32 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Dat denk jij. Dat denkt mijn vriendin ook, dat ze onschuld uitstraalt. Je straalt of seks uit of sletterigheid. Draag je goedkope kleding?
Hier kan je wel eens een punt hebben. Omdat ik niet van mezelf kan beweren of ik knap/lelijk ben, kijk ik even naar de (in mijn ogen) beeldschone vrouwen die ik ken. En ja, ook daar stappen heel makkelijk mannen op af en ze krijgen volop aandacht. Dus jouw theorie klopt van geen kant. Ik heb verder geen lagen foundation, maar zie er heel naturel uit...maar vraag mij niet waarom ze mijn nr komen vragen. Ik snap het ook niet lolquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:32 schreef iScream. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij leeft, maar over het algemeen stappen mannen juist niet zo snel af op erg mooi uitziende dames, die drempel ligt dan gewoon te hoog. Daarnaast zijn dames zoals jij beschrijft in de praktijk juist inderdaad de makkelijk uitziende, met borsten te koop lopende, 3 lagen foundation dragende kutjes. Het is ons duidelijk TS
Eh hoezo?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:40 schreef Copycat het volgende:
Draag jij je haar toevallig in een pony? Of heb je daar juist een aversie tegen?
Ben er niet van overtuigd. Ik ken al twee meisjes met ordinaire, sletterige kleding die zelf aangeven classy gekleed te gaan. Strak enzo is niets mis mee als je een mooi lichaam hebt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:37 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nope wel strakke kleding, misschien moet ik meer voor wijd gaan?
dat welquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wel ideaal voor een aseksuele man.
Ik hoef er niet slutty bij te lopen, mijn lichaam spreekt voor zichzelfquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:42 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Ben er niet van overtuigd. Ik ken al twee meisjes met ordinaire, sletterige kleding die zelf aangeven classy gekleed te gaan. Strak enzo is niets mis mee als je een mooi lichaam hebt.
Omdat je me aan een andere troll doet denken.quote:
Ik weet niets van die andere troll. Ik vertel gewoon mijn ervaringen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat je me aan een andere troll doet denken.
Mwah, onzin. Het ligt - heel simpel - aan de houding van iemand. Een heel erg mooi meisje met een gesloten houding, gaan minder mannen op af dan een lelijk maar spontaan meisje met open houding. Dat is een feit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:42 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hier kan je wel eens een punt hebben. Omdat ik niet van mezelf kan beweren of ik knap/lelijk ben, kijk ik even naar de (in mijn ogen) beeldschone vrouwen die ik ken. En ja, ook daar stappen heel makkelijk mannen op af en ze krijgen volop aandacht. Dus jouw theorie klopt van geen kant. Ik heb verder geen lagen foundation, maar zie er heel naturel uit...maar vraag mij niet waarom ze mijn nr komen vragen. Ik snap het ook niet lol
Ik heb juist een gesloten/verlegen houding. Dat is echt een feit (dat is waarsch. ook af te lezen uit mijn andere topic). In jouw ogen ben ik waarschijnlijk een slutty, lelijk, spontaan meisje. Ook goedquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:47 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Mwah, onzin. Het ligt - heel simpel - aan de houding van iemand. Een heel erg mooi meisje met een gesloten houding, gaan minder mannen op af dan een lelijk maar spontaan meisje met gesloten houding. Dat is een feit.
Nu het zomertijd is loop ik meer in shirtjes rond. Bij mij ziet het er waarschijnlijk sneller sexier uit dan iemand anders. Dat ligt gewoon aan je lichaamsbouw. Wat versta jij eigenlijk onder sletterige kleding?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:52 schreef Krullie. het volgende:
En als jij er sletterig bijloopt, met goedkope kleding, trek je ook veel mannen aan. Alleen nemen zulke mannen je minder serieus en kun je dus krijgen dat ze toch geen contact zoeken omdat ze een leuker iemand hebben gevonden.
Trek je van die losers aan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:51 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik heb juist een gesloten/verlegen houding. Dat is echt een feit (dat is waarsch. ook af te lezen uit mijn andere topic). In jouw ogen ben ik waarschijnlijk een slutty, lelijk, spontaan meisje. Ook goed
Haha, de mannen die mij tot nu toe aanspraken, waren geen losers nee.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:55 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Trek je van die losers aan?
Ik weet niet wat jij bent. Je straalt in ieder geval uit dat je te benaderen bent en dat je te krijgen bent. En het zijn altijd bepaalde types die heel erg veel aandacht krijgen.
Dat is dit topic ook, dus wat boeit het nog.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:05 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ach ik kan wel een paar fotootjes zetten, maar dat is om problemen vragen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |