1 houdt nog steeds standquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:18 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Kijk nu doe je aannames
1: mijn ex heeft nooit sex met me gehad
2: gozer ontmoette ik in het winkelcentrum, niet in the club.
3: deze man kan ik wel begrijpen.
4: wat is er mis met emailen?? Dan heeft hij toch een complex als hij emailen zo raar vindt.
Misschien doen ze het wel uit beleefdheid. Of om iets achter de hand te hebben. Of dat ze er nog over na willen denken, maar je achteraf toch wat negatief vonden. Who knows?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:07 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Wat ik bedoel, is dat je de indruk geeft dat het allemaal maar aan mij ligt en dat ik mijn houding moet veranderen, terwijl die mannen die mij aanspreken geen zuivere houding hebben..snap je? Ik ben niet een soort Ghandi die alleen maar het goede voorbeeld kan geven, het is geven en nemen.
Ehm, nee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:57 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik heb niks aan jullie tips gehad. Weet je wat...ik word gewoon lesbisch. Vrouwen snap ik namelijk wel en zij mij.
Je zegt eerst dat je bijna nooit je nummer geeft,quote:
Fotoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:53 schreef Voluptas het volgende:
Vinden jullie dat dit ook too much is binnen 1 maand of stel ik mij aan? Of ben ik misschien zo een lelijk mormel dat ze geen contact meer zoeken
"ja maar"quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:12 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja maar dan zou hij toch niet opnemen als hij niet wilt afspreken.
Dat is nog wel de belangrijkste reden om je nummer niet te vragen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:38 schreef Voluptas het volgende:
En wat me opvalt hier is dat niemand mijn kant van het verhaal bekijkt en niemand zegt dat zij in de fout zitten omdat zij mijn nummer vragen, dan moeten ze dat gewoon niet doen !! Dan had dit topic ook niet bestaan.
Dus al dat gedoe over uren praten en dat die ene met een andere meid ging zoenen gebeurde allemaal in een winkelcentrum?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:47 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nee, het was niet tijdens het uitgaan. Maar gewoon in de middag ergens in het winkelcentrum. Ze waren allemaal nog nuchter, niet stoned of dronken etc.
Je speelt met mensen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:00 schreef Voluptas het volgende:
Owja, ex heeft van zich laten horen...hij kon het natuurlijk niet laten
Nu die andere drie nog
Het klinkt alsof je een onaantrekkelijk beeld van jezelf schetst en ook erg wisselende signalen afgeeft aan mannen. Logisch toch, dat ze dan afknappen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:53 schreef Voluptas het volgende:
1: Eerste meneer vraagt mij al zeker 2 jaar om nog een kans (ex). Ik zei: nee nee nee. Maar begin mei kwam ik hem weer tegen en we hebben zeker 1,5 uur gepraat waarbij hij zei dat hij me een berichtje zou sturen en of ik erover wilde nadenken..hij heeft van zich laten horen, maar na die avond heb ik niks meer van hem vernomen. Dit kan ik nog begrijpen aangezien ik niet heel happig was wat betreft het goedmaken.
2e kerel had ik eerste keer afgewezen nadat hij me smste iets leuks te gaan doen. Ik kwam hem vorige week weer tegen..hij zei dat hij me zou bellen (en dat hij mijn nr nog had) om het komend weekend iets leuks te doen (ik antwoordde met ja leuk, maar ik zag hem al met een andere meid zoenen en ik zou het dan sowieso inpeperen dat hij een oen en een player is) maar je raadt het nooit. Hij belde niet!! Nog een opdonder voor de ego.
3e jongeman was een uur met me aan het praten dat ik hem zo een goed gevoel gaf en ik zei allemaal dingen om mezelf extra onaantrekkelijk te maken, maar toch wilde hij me oh zo graag nog spreken en probeerde me echt te overtuigen. Ik gaf mijn nummer en je raadt het nooit! Deze kerelt belde mij ook al niet
4e kerel vroeg mijn gegevens na een gesprekje van dat hij erg onder de indruk was van mijn verschijning blabla. Ik gaf mijn emailadres. Nooit van gehoord. Hmmppff
Ik kreeg vandaag out of the blue een briefje in mijn handen gedrukt van een hottie, hij glimlachte en fietste daarna wegquote:Op maandag 17 juni 2013 09:10 schreef Bisamrat het volgende:
OF je belt zelf eens een kerel!. Al dat passieve gedoe van vrouwen en maar klagen als ze niks horen. Onderneem dan zelf actie of stop met zeuren.
Wat is er mis met het geven van een email adres?? En is je facebook geven wel ok dan ??? :Squote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:57 schreef DorperTed. het volgende:
Ten eerste, waarom geef je je nummer aan iemand met wie je toch niet wilt afspreken? (Oja hoe wil je iemand leren kennen zonder er mee af te spreken?)
Ten tweede, waarom ga jij de gedachten van de desbetreffende mannen invullen? Dat kan jij helemaal niet.
Ten derde, waarom laat jij je zelfvertrouwen afhangen van het wel of niet bellen van die mannen?
Ten vierde, waarom geef je in godsnaam een email-adres?
Ten vijfde, het was je ex maar je hebt geen sex met hem gehad?
Geloof er helemaal niets vanquote:Op maandag 17 juni 2013 19:00 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag out of the blue een briefje in mijn handen gedrukt van een hottie, hij glimlachte en fietste daarna weg![]()
Ik gretig dat briefje openmaken, stonden allemaal corny lines in en op het eind zijn nr en emailadres. Mijn vriendin wilde wel ff bellen, zo gezegd zo gedaan...maar dit is weer wat anders zeg...erg apart
Denk zelf maar eens na wat voor een afstand je creëert als je niet bereid bent je nummer te geven en in plaats daarvan een e-mail adres geeft.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:01 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Wat is er mis met het geven van een email adres?? En is je facebook geven wel ok dan ??? :S
Hoezo niet? Je kan het zo gek niet bedenken of het is wel eens gebeurdquote:Op maandag 17 juni 2013 20:40 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Geloof er helemaal niets van
Ach, hij is gewoon een goof....nevermind...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:57 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Denk zelf maar eens na wat voor een afstand je creëert als je niet bereid bent je nummer te geven en in plaats daarvan een e-mail adres geeft.
Hoe wil jij je facebook geven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |