Als je lelijk bent moet je dat inderdaad vooral benadrukken..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:15 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Jullie weten toch niet hoe ik eruitzie, dus ik ben niet naar complimentjes aan het vissen ;')
Ik heb dit toentertijd geschreven vanwege types zoals jou, ter lering ende vermaeckquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:14 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik zou sowieso met geen van de bovenstaande mannen op een date gaan, maar het voelt op de 1 of andere manier wel als een afwijzing dat ze niks met mijn gegevens doen. En ja, waarschijnlijk waren ze op dat moment geil en kwamen ze bij me polsen hoe ik qua karakter was en toen het bleek dat ik onwijs verlegen en voorzichtig ben, dachten ze Laat maar!!
Ik ben van mezelf wel verlegen en voorzichtig, doe onhandig als ze me aanspreken. Bloos en stotter ook nog eens als ik iemand niet goed ken. Qua uiterlijk zou je dat op het eerste gezicht niet van me verwachtenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:15 schreef Scorpie het volgende:
Daarnaast dat enorme negatieve en onzekere type niet meer spelen, we weten heus wel dat je fake bent op zulke momenten.
Dat is hypocriet. Het deed je dus meer dan je wil toegeven. Mannen ruiken het als je ze wilt gebruiken voor een ego boost, dus ipeigenlijk is het je verdiende loon.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:14 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik zou sowieso met geen van de bovenstaande mannen op een date gaan, maar het voelt op de 1 of andere manier wel als een afwijzing dat ze niks met mijn gegevens doen.
Je doet niet onhandig, je doet negatief. Dat vinden wij onaantrekkelijk, dan vragen we weliswaar voor de vorm nog even je tel nummer maar we weten allang dat we moeten maken dat we wegkomen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:16 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik ben van mezelf wel verlegen en voorzichtig, doe onhandig als ze me aanspreken. Bloos en stotter ook nog eens als ik iemand niet goed ken. Qua uiterlijk zou je dat op het eerste gezicht niet van me verwachten
Nee hoor, misschien zou ik nadenken als ze echt lieten zien dat ze me wilden leren kennen. Ik gebruik nooit mannen voor mijn ego boost.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is hypocriet. Het deed je dus meer dan je wil toegeven. Mannen ruiken het als je ze wilt gebruiken voor een ego boost, dus ipeigenlijk is het je verdiende loon.
Hoe moet een man dat doen bij een verlegen, terughouden en voornamelijk negatief meisje?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:19 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nee hoor, misschien zou ik nadenken als ze echt lieten zien dat ze me wilden leren kennen. Ik gebruik nooit mannen voor mijn ego boost.
Ja dit dus! Dan blijf ik forever negatief als ik het wel van mijn uiterlijk moet hebben, maar qua innerlijk ben ik zo onzeker als wat en ik weet dat het onaantrekkelijk is. Daarnaast zeur en klaag ik teveel, ik blijf forever alonequote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je doet niet onhandig, je doet negatief. Dat vinden wij onaantrekkelijk, dan vragen we weliswaar voor de vorm nog even je tel nummer maar we weten allang dat we moeten maken dat we wegkomen.
Ja meid, een keer positief doen is er niet bij natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:21 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja dit dus! Dan blijf ik forever negatief als ik het wel van mijn uiterlijk moet hebben, maar qua innerlijk ben ik zo onzeker als wat en ik weet dat het onaantrekkelijk is. Daarnaast zeur en klaag ik teveel, ik blijf forever alone
Ze kunnen mij toch helpen? Die laatste man studeert notabene psychologie. Ik zoek heus geen therapeut , maar ik ben inderdaad wel een complexere vrouw dan gemiddeld.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoe moet een man dat doen bij een verlegen, terughouden en voornamelijk negatief meisje?
En een man zou dat willen omdat? Je bent gewoon net als de rest.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:22 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ze kunnen mij toch helpen? Die laatste man studeert notabene psychologie. Ik zoek heus geen therapeut , maar ik ben inderdaad wel een complexere vrouw dan gemiddeld.
Als ik net als de rest ben, kunnen ze me op zijn minst toch bellen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
En een man zou dat willen omdat? Je bent gewoon net als de rest.
Alleen meer zeurderiger en arroganterquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
En een man zou dat willen omdat? Je bent gewoon net als de rest.
Nee, want je doet óók nog eens negatief. Afknapper t.o.v. de andere vrouwen op hun lijstje.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:23 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Als ik net als de rest ben, kunnen ze me op zijn minst toch bellen.
Okee, ik blijf dus forever single. Ik kan niet anders dan negatief zijn door mijn verleden en alles wat erbij hoort, welke man heeft daar nu zin in.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, want je doet óók nog eens negatief. Afknapper t.o.v. de andere vrouwen op hun lijstje.
Fake dan een keer positiviteit, mens.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:26 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Okee, ik blijf dus forever single. Ik kan niet anders dan negatief zijn door mijn verleden en alles wat erbij hoort, welke man heeft daar nu zin in.
En mij? Ik heb een diepe maar wel hele lieve stem is mij verteld...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:27 schreef Euribob het volgende:
Ik zou je houding op dit moment ook niet terugbellen, eerlijk gezegd.
Je komt nog niet over als een negatieve zeikerd, voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:31 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
En mij? Ik heb een diepe maar wel hele lieve stem is mij verteld...
En ik zie dat je Haile Selassie als profielpic hebt dus ik neem aan jij ook nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je komt nog niet over als een negatieve zeikerd, voordeel van de twijfel.
Nee hoor, je moet alleen niet vreemd staan te kijken als je je negatief gedraagt en nul op je rekest krijgt (wat je nu dus wel doet).quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:37 schreef Voluptas het volgende:
Owja want iedereen moet positief en zelfverzekerd zijn en alleen dat is goed genoeg. Je leeft in een fantasiewereld Euribob
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |