abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 december 2013 @ 08:37:04 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134394283
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:01 schreef Timwonnacott het volgende:
Die scene met de 'foto's' van de dwerg _O_ _O_
:D ja die was briljant _O_
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_134395224
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 december 2013 16:52 schreef Rosario het volgende:
Als ik het zo lees dan zit er dus bijna meer Silmarillion in dan Hobbit.
Meer van het Boek van Verloren Vertellingen. Silmarillion zit er tot nu toe nauwelijks in.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  woensdag 18 december 2013 @ 10:06:45 #203
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_134395781
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:02 schreef Rosario het volgende:

[..]

_O- ;(
Alsof hij daar het geld niet voor zou hebben gehad.
Neuh, om onder de Tolkien Estate proberen uit te komen heeft New Line bijvoorbeeld ook aangevoerd dat de LOTR films verliesgevend waren. :').
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 18 december 2013 @ 10:07:23 #204
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_134395798
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:38 schreef jojayotho het volgende:

[..]

Gaat dat leger dat uit Dol Guldur niet deelnemen aan de slag van de 5 legers? Volgens het boek zou het niet kloppen, maar Azog speelt ook geen grote rol in het boek (eigenlijk maar 1 zinnetje).
Natuurlijk, maar ik probeerde een plausibele verklaring te bieden zonder the hobbit te spoileren. :P.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_134395942
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:38 schreef jojayotho het volgende:

[..]

Gaat dat leger dat uit Dol Guldur niet deelnemen aan de slag van de 5 legers? Volgens het boek zou het niet kloppen, maar Azog speelt ook geen grote rol in het boek (eigenlijk maar 1 zinnetje).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_134395972
Peter Jackson zou trouwens wel heel veel lef hebben als hij in de filmcanon een silmaril maakt van de Arkenstone. :P
pi_134396010
Spoiler:

pi_134396076
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 10:15 schreef turance het volgende:
Spoiler:

[ afbeelding ]
Daarnaast hebben we Bilbo op de boot naar Valinor zien gaan. :P
pi_134396175
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2013 10:18 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Daarnaast hebben we Bilbo op de boot naar Valinor zien gaan. :P
Crap, idd, allemaal spoilers in LOTR, ook Gandalf en Legolas overleven het.
pi_134396327
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 10:22 schreef turance het volgende:

[..]

Snap jij trouwens hoe het zit met die Nazgûl gevangenissen? De Witch King liep toch al veel langer rond te huppelen?
pi_134396379
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2013 10:27 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Snap jij trouwens hoe het zit met die Nazgûl gevangenissen? De Witch King liep toch al veel langer rond te huppelen?
hmm nee niet echt, die zit toch gewoon in een kasteel in Angmar?
  woensdag 18 december 2013 @ 10:30:26 #212
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_134396383
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 10:22 schreef turance het volgende:

[..]

In het boek gaan er maar zoveel dood!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mega mega mega spoilers!!!!!!!!!!!!!!!
Niet klikken als je het boek niet hebt gelezen of bekend bent met Tolkiens werken.
SPOILER
SPOILER
Wat er met Tauriel gebeurd weet niemand, want die is nieuw. :)
SPOILER
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_134396481
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 10:30 schreef turance het volgende:

[..]

hmm nee niet echt, die zit toch gewoon in een kasteel in Angmar?
Ik moest ook aan Angmar denken, al dacht ik wel dat hij daar weggejaagd was. In ieder geval ben ik er niet mee bekend dat die Nazgûl ooit opgesloten hebben gezeten. Misschien hebben ze dat na de val van Arnor en Angmar gedaan?
pi_134396580
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 10:30 schreef Giester het volgende:

[..]

In het boek gaan er maar zoveel dood!
SPOILER
Mega mega mega spoilers!!!!!!!!!!!!!!!
Niet klikken als je het boek niet hebt gelezen of bekend bent met Tolkiens werken.
SPOILER
SPOILER
Wat er met Tauriel gebeurd weet niemand, want die is nieuw. :)
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Neem me slechts deels serieus. :P
  woensdag 18 december 2013 @ 10:43:54 #215
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_134396739
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2013 10:27 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Zo te zien zat hij al een jaar of duizend in Minas Morgul
http://www.glyphweb.com/arda/l/lordofthenazgul.html
  woensdag 18 december 2013 @ 10:44:06 #216
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_134396742
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2013 10:37 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Neem me slechts deels serieus. :P
_O-

Ik denk dat jij de Tolkien Privé hebt gelezen met al die roddels erin. :P
Haha
pi_134397091
Ik ga niet op die spoilertags klikken want zo diep zit ik ook niet in de Tolkien-wereld :P
pi_134397209
quote:
14s.gif Op woensdag 18 december 2013 10:43 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Zo te zien zat hij al een jaar of duizend in Minas Morgul
http://www.glyphweb.com/arda/l/lordofthenazgul.html
Hmmm, dit zou nog wel eens een aanpassing kunnen zijn waar ik moeite mee ga hebben.
  woensdag 18 december 2013 @ 11:05:56 #219
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_134397363
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 10:55 schreef turance het volgende:
Ik ga niet op die spoilertags klikken want zo diep zit ik ook niet in de Tolkien-wereld :P
Dan zou ik zeker niet klikken!
  woensdag 18 december 2013 @ 11:29:17 #220
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_134398010
Making-of:
SPOILER
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_134398061
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:29 schreef Perrin het volgende:
Making-of:
SPOILER
Waarom staat dit filmpje in een spoiler-tag?

Niet verstandig om te kijken? :P
  woensdag 18 december 2013 @ 11:32:04 #222
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_134398097
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:30 schreef turance het volgende:

[..]

Waarom staat dit filmpje in een spoiler-tag?

Niet verstandig om te kijken? :P
Voor de zekerheid. Zullen ongetwijfeld spoilers in staan, lijkt me zo? (nog niet zelf gekeken :@)
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_134398901
Gisteren geweest, echt genoten. Op alle punten beter dan het eerste deel en het zag er ook veel minder gekunsteld uit allemaal. Alleen die verhaallijn met Tauriel, Legolas en Kili lag er wat dik bovenop.

Smaug was voor mij het hoogtepunt, die zag er echt schitterend uit. Ik had nog wel wat meer verwacht van zijn interactie met Bilbo en de manier waarop die hem inpalmt, maar misschien is dat meer iets voor de EE.
Amen.
pi_134399214
quote:
14s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:55 schreef Jivis het volgende:
Gisteren geweest, echt genoten. Op alle punten beter dan het eerste deel en het zag er ook veel minder gekunsteld uit allemaal. Alleen die verhaallijn met Tauriel, Legolas en Kili lag er wat dik bovenop.

Smaug was voor mij het hoogtepunt, die zag er echt schitterend uit. Ik had nog wel wat meer verwacht van zijn interactie met Bilbo en de manier waarop die hem inpalmt, maar misschien is dat meer iets voor de EE.
Ik miste een beetje het spel dat Bilbo speelt over z'n identiteit.
pi_134399463
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:05 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik miste een beetje het spel dat Bilbo speelt over z'n identiteit.
Ja, dat hele gedeelte is best belangrijk in het boek, maar wordt in de film een beetje bijzaak. Vond ik wel jammer. Vooral ook omdat het enigszins vergelijkbaar is met de Gollum-scene, die in de eerste film heel goed uit de verf kwam.
Amen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')