quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:01 schreef Timwonnacott het volgende:
Die scene met de 'foto's' van de dwerg![]()
Meer van het Boek van Verloren Vertellingen. Silmarillion zit er tot nu toe nauwelijks in.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:52 schreef Rosario het volgende:
Als ik het zo lees dan zit er dus bijna meer Silmarillion in dan Hobbit.
Neuh, om onder de Tolkien Estate proberen uit te komen heeft New Line bijvoorbeeld ook aangevoerd dat de LOTR films verliesgevend waren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:02 schreef Rosario het volgende:
[..]![]()
Alsof hij daar het geld niet voor zou hebben gehad.
Natuurlijk, maar ik probeerde een plausibele verklaring te bieden zonder the hobbit te spoileren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:38 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Gaat dat leger dat uit Dol Guldur niet deelnemen aan de slag van de 5 legers? Volgens het boek zou het niet kloppen, maar Azog speelt ook geen grote rol in het boek (eigenlijk maar 1 zinnetje).
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:38 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Gaat dat leger dat uit Dol Guldur niet deelnemen aan de slag van de 5 legers? Volgens het boek zou het niet kloppen, maar Azog speelt ook geen grote rol in het boek (eigenlijk maar 1 zinnetje).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Daarnaast hebben we Bilbo op de boot naar Valinor zien gaan.quote:
Crap, idd, allemaal spoilers in LOTR, ook Gandalf en Legolas overleven het.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:18 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Daarnaast hebben we Bilbo op de boot naar Valinor zien gaan.
Snap jij trouwens hoe het zit met die Nazgûl gevangenissen? De Witch King liep toch al veel langer rond te huppelen?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:22 schreef turance het volgende:
[..]
Crap, idd, allemaal spoilers in LOTR, ook Gandalf en Legolas overleven het.
hmm nee niet echt, die zit toch gewoon in een kasteel in Angmar?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:27 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Snap jij trouwens hoe het zit met die Nazgûl gevangenissen? De Witch King liep toch al veel langer rond te huppelen?
In het boek gaan er maar zoveel dood!quote:Op woensdag 18 december 2013 10:22 schreef turance het volgende:
[..]
Crap, idd, allemaal spoilers in LOTR, ook Gandalf en Legolas overleven het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mega mega mega spoilers!!!!!!!!!!!!!!!
Niet klikken als je het boek niet hebt gelezen of bekend bent met Tolkiens werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er met Tauriel gebeurd weet niemand, want die is nieuw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ik moest ook aan Angmar denken, al dacht ik wel dat hij daar weggejaagd was. In ieder geval ben ik er niet mee bekend dat die Nazgûl ooit opgesloten hebben gezeten. Misschien hebben ze dat na de val van Arnor en Angmar gedaan?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:30 schreef turance het volgende:
[..]
hmm nee niet echt, die zit toch gewoon in een kasteel in Angmar?Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 10:30 schreef Giester het volgende:
[..]
In het boek gaan er maar zoveel dood!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mega mega mega spoilers!!!!!!!!!!!!!!!
Niet klikken als je het boek niet hebt gelezen of bekend bent met Tolkiens werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er met Tauriel gebeurd weet niemand, want die is nieuw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neem me slechts deels serieus.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Zo te zien zat hij al een jaar of duizend in Minas Morgulquote:Op woensdag 18 december 2013 10:27 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Snap jij trouwens hoe het zit met die Nazgûl gevangenissen? De Witch King liep toch al veel langer rond te huppelen?
http://www.glyphweb.com/arda/l/lordofthenazgul.htmlOp woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 10:37 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neem me slechts deels serieus.![]()
Ik denk dat jij de Tolkien Privé hebt gelezen met al die roddels erin.
Haha"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Hmmm, dit zou nog wel eens een aanpassing kunnen zijn waar ik moeite mee ga hebben.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zo te zien zat hij al een jaar of duizend in Minas Morgul
http://www.glyphweb.com/arda/l/lordofthenazgul.htmlIk heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Dan zou ik zeker niet klikken!quote:Op woensdag 18 december 2013 10:55 schreef turance het volgende:
Ik ga niet op die spoilertags klikken want zo diep zit ik ook niet in de Tolkien-wereld"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Making-of:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:29 schreef Perrin het volgende:
Making-of:Waarom staat dit filmpje in een spoiler-tag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet verstandig om te kijken?![]()
![]()
Voor de zekerheid. Zullen ongetwijfeld spoilers in staan, lijkt me zo? (nog niet zelf gekekenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:30 schreef turance het volgende:
[..]
Waarom staat dit filmpje in een spoiler-tag?
Niet verstandig om te kijken?![]()
)
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Gisteren geweest, echt genoten. Op alle punten beter dan het eerste deel en het zag er ook veel minder gekunsteld uit allemaal. Alleen die verhaallijn met Tauriel, Legolas en Kili lag er wat dik bovenop.
Smaug was voor mij het hoogtepunt, die zag er echt schitterend uit. Ik had nog wel wat meer verwacht van zijn interactie met Bilbo en de manier waarop die hem inpalmt, maar misschien is dat meer iets voor de EE.Amen.![]()
Ik miste een beetje het spel dat Bilbo speelt over z'n identiteit.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:55 schreef Jivis het volgende:
Gisteren geweest, echt genoten. Op alle punten beter dan het eerste deel en het zag er ook veel minder gekunsteld uit allemaal. Alleen die verhaallijn met Tauriel, Legolas en Kili lag er wat dik bovenop.
Smaug was voor mij het hoogtepunt, die zag er echt schitterend uit. Ik had nog wel wat meer verwacht van zijn interactie met Bilbo en de manier waarop die hem inpalmt, maar misschien is dat meer iets voor de EE.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Ja, dat hele gedeelte is best belangrijk in het boek, maar wordt in de film een beetje bijzaak. Vond ik wel jammer. Vooral ook omdat het enigszins vergelijkbaar is met de Gollum-scene, die in de eerste film heel goed uit de verf kwam.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:05 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik miste een beetje het spel dat Bilbo speelt over z'n identiteit.Amen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: