Waar staat die regel? Wat is recent?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:01 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Waar staat die regel? Wat is recent?Zie toevoeging. Al sinds jaar en dag. En ja dan ben je een klapmongool maar ieder zijn lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon spoilertags
Toevoeging geeft geen duidelijkheid hoor. Waar staat die regel? Ik zie nergens staan dat er een onderscheid tussen films en series gemaakt wordt. Bij series geldt sinds jaar en dag dat je er vrij over mag praten zodra het te zien is geweest. Wil je geen spoilers zien? Ga dan niet naar een topic erover.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zie toevoeging. Al sinds jaar en dag. En ja dan ben je een klapmongool maar ieder zijn lol.
Gewoon spoilertags
Ja, welke oorlog? Want volgens mij mis ik echt ietsquote:
psst, het is niet helemaal zeker dat Ungoliant een maia is, dat is nooit gezegd en het kan ook zijn dat ze ontstond als een misklank in het lied dat de aarde schiep.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:22 schreef Giester het volgende:
[..]
Sauron en Gandalf zijn allebei Maiar.
Maar in de Silmarilion staat wel iets van dat donkere krachten sterker zijn.
Lees het stuk over hoe Melkor andere maiar verleidt naar de donkere kant. Zoals Sauron, Ungoliath en Gothmog.
Hoe lang denk je dat het duurt voordat ze de legers van LotR op orde hebben? Dat was een periode van langzaam opkomende dreiging en steeds meer verovering. Er waren niet alleen legers in Mordor maar vanuit het noorden en vanuit Moria kwamen ook legers van orks om de slag om Midden Aarde uit te vechten. Ook zal Sauron het Oosten nog aan zich moeten onderwerpen volgens mij, dat kost ook tijd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, welke oorlog? Want volgens mij mis ik echt ietsWant niet de oorlog van lord of the rings, want dat is pas over 60 jaar?
Thanks, nu kan ik nooit meer serieus LOTR kijken...quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:55 schreef Godtje het volgende:
13 Times Background Legolas Was The Most Important Part Of “The Lord Of The Rings” Movies
AKA the main reason you should be excited for The Hobbit: The Desolation of Smaug.
1. When he blatantly stared at the camera when he thought nobody was looking.
[ afbeelding ]
2. When Aragorn accidentally kneed him in his Elvish gems
[ afbeelding ]
3. When he tripped on Boromir’s cloak and felt really bad about it
[ afbeelding ]
4. When Gandalf told him that he didn’t like his hair and he was all, “HOW DARE YOU
[ afbeelding ]
5. When he was 100% done with these horse people
[ afbeelding ]
6. When he was daydreaming about second breakfasts
[ afbeelding ]
7. When he got lost and somehow wound up in this shot
[ afbeelding ][ afbeelding ]
8. When he was sulking about having to go into battle… AGAIN
[ afbeelding ]
9. When he gave zero fucks about the fourth wall and gave the camera this smoldering gaze and the camera almost couldn’t handle it
[ afbeelding ]
10. When he MAINTAINED EYE CONTACT AND LET THE SMOLDER PIERCE INTO THE HEARTS OF ALL THE FANGIRLS
[ afbeelding ]
11. When he gave Aragorn this truly epic side-eye
[ afbeelding ]
12. When something in the sky was far more important than whatever battle was about to take place, because obviously
[ afbeelding ]
13. BONUS: When he unveiled his dragon impression while filming The Hobbit: The Desolation of Smaug
[ afbeelding ]
http://www.buzzfeed.com/e(...)-important-part-of-t
mm ja oke. Maar leek al een aardig groot leger. Vandaar was ik benieuwd of ik wat gemist had waar het voor isquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat het duurt voordat ze de legers van LotR op orde hebben? Dat was een periode van langzaam opkomende dreiging en steeds meer verovering. Er waren niet alleen legers in Mordor maar vanuit het noorden en vanuit Moria kwamen ook legers van orks om de slag om Midden Aarde uit te vechten. Ook zal Sauron het Oosten nog aan zich moeten onderwerpen volgens mij, dat kost ook tijd..
Ik zou er ook niet teveel over doorvragen. De boeken waarin dit beschreven staat zijn namelijk ook voor de derde film gebruikt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
mm ja oke. Maar leek al een aardig groot leger. Vandaar was ik benieuwd of ik wat gemist had waar het voor is
Dan nog maar een jaartje afwachtenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:29 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet teveel over doorvragen. De boeken waarin dit beschreven staat zijn namelijk ook voor de derde film gebruikt.
Ah leuk dan krijgen we hier de spoiler-discussie over boeken en film net als in de game of thrones-topicsquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:29 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet teveel over doorvragen. De boeken waarin dit beschreven staat zijn namelijk ook voor de derde film gebruikt.
Alleen was het bij GoT simpeler om de regel niet te overtreden. Je hebt een boekenserie en een TV-serie. Die lopen gewoon van deel één tot deel nogwat.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:31 schreef turance het volgende:
[..]
Ah leuk dan krijgen we hier de spoiler-discussie over boeken en film net als in de game of thrones-topics
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:41 schreef gotrunks het volgende:
hmm begin van lord of the rings zeg gandalf dat die niet weet of het sauron is of niet als die ring zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:42 schreef Lemans24 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typfout verbeterd. En noodgedwongen ook zo min mogelijk UT, want rechten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:52 schreef Rosario het volgende:
Als ik het zo lees dan zit er dus bijna meer Appendix/Unfinished Tales in dan Hobbit.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Typfout verbeterd. En noodgedwongen ook zo min mogelijk UT, want rechten.
Als Jackson de Silmarillion echt gebruikt had, had hij Christopher allang weer in zijn nek.
Gaat dat leger dat uit Dol Guldur niet deelnemen aan de slag van de 5 legers? Volgens het boek zou het niet kloppen, maar Azog speelt ook geen grote rol in het boek (eigenlijk maar 1 zinnetje).quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat het duurt voordat ze de legers van LotR op orde hebben? Dat was een periode van langzaam opkomende dreiging en steeds meer verovering. Er waren niet alleen legers in Mordor maar vanuit het noorden en vanuit Moria kwamen ook legers van orks om de slag om Midden Aarde uit te vechten. Ook zal Sauron het Oosten nog aan zich moeten onderwerpen volgens mij, dat kost ook tijd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:44 schreef KrentebolHooft het volgende:
Net gezien. Briljante film. Echt genoten van de choreografie en het tempo was precies goed (soms wat te snel misschien?). Ook de afwijkingen van het boek vond ik goede keuzes.
Alleen kon ik echt niet tegen één ding.Smaug heeft nog een paar uiers waar melk uit komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net gezien. Briljante film. Echt genoten van de choreografie en het tempo was precies goed (soms wat te snel misschien?). Ook de afwijkingen van het boek vond ik goede keuzes.
Alleen kon ik echt niet tegen één ding.Desolation of Smaug is gewoon de naam voor het gebied dat hij heeft verwoest toen die in de berg ging wonen. Vriend van me klaagde over precies hetzelfde. Dat terwijl dat zowel in film 1 als in film 2 wordt gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, die film heet niet 'The Annihilation of Smaug'.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Desolation of Smaug is gewoon de naam voor het gebied dat hij heeft verwoest toen die in de berg ging wonen. Vriend van me klaagde over precies hetzelfde. Dat terwijl dat zowel in film 1 als in film 2 wordt gezegd.
Alleen kon ik echt niet tegen één ding.Zie het probleem wel, had dat ook liever gezien gezien ik wel graag meer over het volgende deel zou willen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |