Prachtige vertaling, goed om te zien dat-ie weer gebruikt wordt.quote:Op maandag 16 december 2013 09:19 schreef turance het volgende:
Nederlandse ondertiteling"Breeg", Het Demsterwold" "Thorin Eikenschild"
De Hobbit: De Woestenij van Smaugquote:Op maandag 16 december 2013 09:45 schreef Rosario het volgende:
[..]
Prachtige vertaling, goed om te zien dat-ie weer gebruikt wordt.
Dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op maandag 16 december 2013 09:47 schreef turance het volgende:
[..]
De Hobbit: De Woestenij van Smaug
Waarom? Draken worden altijd als arrogant en intelligent afgeschilderd en dat doen ze bij Smaug prima, net als in het boek.quote:Op maandag 16 december 2013 09:54 schreef Roellie80 het volgende:
Ik vond het trouwens maar jammer dat meneer draak hele gesprekken ging voeren. Het beest moet gewoon dikke vlammen uit z'n bek laten komen, en meer niet
Het zal ongetwijfeld zijn zoals in het boek, ik vind het er niet bij passen. Een draak praat niet. Deze maakt kabaal (zoals de T-rex in Jurrasic Park) en een hoop vuur.quote:Op maandag 16 december 2013 10:09 schreef Dagonet het volgende:
Waarom? Draken worden altijd als arrogant en intelligent afgeschilderd en dat doen ze bij Smaug prima, net als in het boek.
Ik zweer ook bij 24fps 2Dquote:Op maandag 16 december 2013 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind dat HFR echt drie keer niks, sorry, het kan niet wennen
Draken praten in vrijwel alle fantasy en legendes Waar jouw standaardbeeld vandaan komt begrijp ik dus niet zoquote:Op maandag 16 december 2013 10:18 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld zijn zoals in het boek, ik vind het er niet bij passen. Een draak praat niet. Deze maakt kabaal (zoals de T-rex in Jurrasic Park) en een hoop vuur.
DragonHeart (1996) - IMDb ooit gezien?quote:Op maandag 16 december 2013 10:18 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld zijn zoals in het boek, ik vind het er niet bij passen. Een draak praat niet. Deze maakt kabaal (zoals de T-rex in Jurrasic Park) en een hoop vuur.
Maar zo ook de dwergen. Deze waren voor mij veel te menselijk. Dwergen zijn dikke kleine wezens, slordig, koppig enz. De dwergen werden in LOTRO veel beter neergezet vond ik. Zo is Thorin toch geen dwerg maar eerder een klein mens.
Maar ook "The Grey Wizard". Deze word helemaal niet als een grote tovenaar neergezet. Hij heeft een mooi zaklampje in de staf, maar is vaak te bang iets te doen en besluit te rennen. Wat mij betreft mag Gandalf wel wat vaker z'n trukendoos opentrekken wanneer het er op aankomt.
Jaja, blijf kritisch mensen
Ja, da's dan jouw probleem.quote:Op maandag 16 december 2013 10:18 schreef Roellie80 het volgende:
LOTRO? Tisda? De dwergen worden in het werk van Tolkien altijd neergezet zoals Thorin eigenlijk.quote:Maar zo ook de dwergen. Deze waren voor mij veel te menselijk. Dwergen zijn dikke kleine wezens, slordig, koppig enz. De dwergen werden in LOTRO veel beter neergezet vond ik. Zo is Thorin toch geen dwerg maar eerder een klein mens.
Wat jou betreft wellicht maar niet waar het Middle Earth betreft, Gandalf is van dezelfde orde als Sauron maar heeft, in tegenstelling tot Sauron, een groot gedeelte van z'n macht ingeleverd toen hij naar ME kwam om de volken van ME te steunen tegen het kwaad. Na z'n dood in LOTR kwam hij dan ook een stuk machtiger terug als Gandalf the White (en als the grey met maar een gedeelte van z'n macht verslaat hij een balrog die net als Sauron, Saruman, Radagast van dezelfde orde afstamt) maar dan nog is zijn missie het ondersteunen en motiveren van mensen (vandaar dat hij één van de drie elfenringen draagt) en niet het direct ingrijpen.quote:Maar ook "The Grey Wizard". Deze word helemaal niet als een grote tovenaar neergezet. Hij heeft een mooi zaklampje in de staf, maar is vaak te bang iets te doen en besluit te rennen. Wat mij betreft mag Gandalf wel wat vaker z'n trukendoos opentrekken wanneer het er op aankomt.
Terwijl de veranderingen maar klein zijn, enkel wat meer plaatjes per seconde.quote:
Lord of the Rings Online, de Tolkien MMO.quote:
Kan het wel spoileren voor je? Kun je gelijk meepraten.quote:Op maandag 16 december 2013 15:13 schreef Danielle83 het volgende:
Na zaterdag kan ik ook eindelijk meepraten
Nee ik ga dit topic ontwijken totdat het moment daar isquote:Op maandag 16 december 2013 15:44 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Kan het wel spoileren voor je? Kun je gelijk meepraten.
Zeer bazig.quote:Op maandag 16 december 2013 20:01 schreef So_Surreal het volgende:
Hoe vonden jullie de ending credits song?
Ah, niet boeiend dus, zelfverzonnen meuk binnen de wereld van Tolkien.quote:Op maandag 16 december 2013 13:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lord of the Rings Online, de Tolkien MMO.
Op zich zit er veel tussen wat goed gedaan is (en ze vermijden de vaak wat "plattere" toevoegingen van Peter Jackson), maar het blijft natuurlijk non-canon.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, niet boeiend dus, zelfverzonnen meuk binnen de wereld van Tolkien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |