quote:Op donderdag 12 december 2013 13:01 schreef DustPuppy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:15 schreef the_ring het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:19 schreef DustPuppy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:21 schreef the_ring het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:23 schreef DustPuppy het volgende:
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:25 schreef the_ring het volgende:
Das wel fijn ja. Kun je lekker los gaan als regisseur.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:32 schreef the_ring het volgende:
Ach ja we gaan zien wat Jackson uit de hoge hoed tovert, een beetje aanpassing aan het boek kan geen kwaad, zeker niet als het al vaag staat beschreven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een soort vlammende vaginaBen ik daar alleen in?
lekker faxen heel de dag echt genot
Jezus meen je die vraag?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:06 schreef Sala-adin het volgende:
De Hobbit zou toch uit 2 delen bestaan? Kut einde zeg
Je zit in je genitale fase, volgens Freud.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:28 schreef wolfrolf het volgende:
En ik ben nog steeds mega fanboi hoor, maar ik vond [spoiler]een soort vlammende vaginaBen ik daar alleen in?
In september 2012 is dat al bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:06 schreef Sala-adin het volgende:
De Hobbit zou toch uit 2 delen bestaan? Kut einde zeg
@Spuimarkt IMAX heb ik de robocop trailer gezien en niet de Godzilla trailer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:43 schreef Lemans24 het volgende:
Klopt het trouwens dat de Godzilla trailer in Nederland niet voor The Hobbit zit? Ik heb alleen die van Robocop gezien in Pathé ArenA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |