PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Heb dat toen gekeken van Trout en Joshflip, was wel geinig. Als je dat samen doet met een groep lijkt me dat wel hilarischquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lijkt mij nou echt geen hol aanHeb dat filmpje van Deluxe zitten kijken maar dat was saai man
PSN is toen SEN geworden, met de intentie dat het voor alle Sony platformen was. Dus met de PS4 kun je gewoon inloggen op je PS3 account, en zullen waarschijnlijk alle vrienden ook gesynchroniseert worden. SEN staat dan ook voor Sony Entertainment Network.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ja precies ik snap oo knog niet hoe dat precies zit, want zou dan idd iets moeten zijn als je huidige psn meenemen naar ps4 ja
Dan lijkt GTA me zoveel leukerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb dat toen gekeken van Trout en Joshflip, was wel geinig. Als je dat samen doet met een groep lijkt me dat wel hilarisch
Kijk de filmpjes van FRANKIEonPCin1080p, de beste filmpjes op YouTube over DayZquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb dat toen gekeken van Trout en Joshflip, was wel geinig. Als je dat samen doet met een groep lijkt me dat wel hilarisch
Jij vind dat een normale controller die je fijn lijkt?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou de discussie niet aangaan met zulke domme teksten.
Hoezo? De nieuwe is al een stuk groter. Want neem aan dat kramp komt omdat je blijkbaar grote handen hebt?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij vind dat een normale controller die je fijn lijkt?
Ik heb een PS3 gehad maar daar kon ik niet langer dan een half uur op spelen omdat ik dan kramp in mijn hand kreeg en als ik dat ding van de PS4 zie dan wordt ik daar niet bepaald enthousiast van.
Ben wel benieuwd hoe die nieuwe controller speelt.
Koop ze uiteindelijk toch wel allebei voor de exclusives
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb een PS3 gehad maar daar kon ik niet langer dan een half uur op spelen omdat ik dan kramp in mijn hand kreeg en als ik dat ding van de PS4 zie dan wordt ik daar niet bepaald enthousiast van.
Ligt ook gewoon aan het design van de controller ik kon er niet mee omgaan in ieder geval. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoezo? De nieuwe is al een stuk groter. Want neem aan dat kramp komt omdat je blijkbaar grote handen hebt?
Bale.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:25 schreef Topiek het volgende:
Bale of Nani op 3412 / LM? Voor de prijs Nani, voor stats Bale zou ik zeggen?
Bale.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:25 schreef Topiek het volgende:
Bale of Nani op 3412 / LM? Voor de prijs Nani, voor stats Bale zou ik zeggen?
Fifa is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the pace!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:26 schreef Topiek het volgende:
Ok da's duidelijk dan, dan moet ik die IF Muriel even snel verkopen
Welk liedje was dat nou ookalweer?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:27 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Fifa is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the pace!
Fort Minor was fucking baas, ben je onwetend ofzo?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:28 schreef Topiek het volgende:
Remember The Name, a song by Fort Minor (Featuring Styles Of Beyond) on Spotify.
Deze dus
Hij speelt Fifa op de PC dus neem hem maar niet serieus.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:32 schreef n0ir het volgende:
[..]
Fort Minor was fucking baas, ben je onwetend ofzo?
Het nummer is nog wel kutquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:32 schreef n0ir het volgende:
[..]
Fort Minor was fucking baas, ben je onwetend ofzo?
hey binnenkort niet meer!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:32 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Hij speelt Fifa op de PC dus neem hem maar niet serieus.
Wat is FUT?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zei er nou iemand FUT? Daar wil ik het wel even over hebben!
Jammer, te laat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zei er nou iemand FUT? Daar wil ik het wel even over hebben!
Dan kan je dat gewoon terugsturen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:43 schreef Djeetje het volgende:
Acer
Doordat hun mijn moeder bord hebben vervangen en dat dus niet goed gedaan hebben is nu mijn pc kapot.
Daar dus ook geen computers meer kopen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:43 schreef Djeetje het volgende:
Acer
Doordat hun mijn moeder bord hebben vervangen en dat dus niet goed gedaan hebben is nu mijn pc kapot.
Daar dus ook geen computers meer kopen.
FORT MINDERJARIGE NEUKENDE BAZEN.quote:
Die hebben vaak wel een prima kit moet ik zeggenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:48 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er ook best aardig uit moet ik zeggen. Prima shirts van Man U dit seizoen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:
Luiz mist een linkjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:57 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Hiervan is de Chemistry maar 96? Zou 99 moeten zijn volgens WeFUT.
Ik koop Bale als ik de coins heb
Luiz link te weinigquote:
Pique en Valdes zijn echt konko slechtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:57 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Wefut vals beschuldigenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:57 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Jij moet echt niets in de marketing gaan doenquote:
Laat ik dat toevallig ook niet van plan zijnquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij moet echt niets in de marketing gaan doen
Zijn linker is in ieder geval net zo goed..echt al te vaak dat ik een mannetje uitkap rand 16 en hem gewoon zo met links de kruising in jaag met hemquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:04 schreef Shygirl18 het volgende:
Scoort TOTS Lens ook vaker met links dan met rechts bij jullie?
Ik vind Lens als RM echt maar matigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn linker is in ieder geval net zo goed..echt al te vaak dat ik een mannetje uitkap rand 16 en hem gewoon zo met links de kruising in jaag met hem
Matige workrates ook daarvoor. Toen ik een 352 had vond ik Narsingh daar ook beter.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vind Lens als RM echt maar matig
Ja dat zei ik toch alquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Correctie: kut topiekWefut geeft het gewoon juist aan.
[ afbeelding ]
Wanneer hebben ze je "moeder bord" erin gezet dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En jij denk dat ze dat ooit toe gaan geven ?
3 weken nadat ik hem heb gekocht alleen hebben ze toen geen nieuwe pasta er opgedaan (wat er voor zorgt dat mijn processor koud blijft).quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:09 schreef Topiek het volgende:
[..]
Wanneer hebben ze je "moeder bord" erin gezet dan?
Ja dan had je daar eerder mee moeten komenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
3 weken nadat ik hem heb gekocht alleen hebben ze toen geen nieuwe pasta er opgedaan (wat er voor zorgt dat mijn processor koud blijft).
Ze hebben gewoon meteen de oude er weer opgedaan en die is dus nu keihard geworden.
Ja want ik haal elke dag mijn laptop uit elkaar en tegenwoordig weten jongens van 15 alles van een laptop afquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:11 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja dan had je daar eerder mee moeten komen
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:57 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Nee. Maar hoe kun je hun nog de schuld geven als het 2 jaar goed is gegaan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja want ik haal elke dag mijn laptop uit elkaar en tegenwoordig weten jongens van 15 alles van een laptop af
Omdat die pasta niet hoort uit te drogen en dat kan 1 jaar duren kan ook 2 jaar duren of langer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:13 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee. Maar hoe kun je hun nog de schuld geven als het 2 jaar goed is gegaan?
Na 2 jaar is het sowieso wel tijd voor een nieuwe laptop.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Omdat die pasta niet hoort uit te drogen en dat kan 1 jaar duren kan ook 2 jaar duren of langer.
ligt er aan hoe vaak jij je laptop gebruikt etc
Hup meteen op de USB-stick.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze manHij zoekt wel de goeie chicks uit.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:15 schreef Topiek het volgende:
[..]
Na 2 jaar is het sowieso wel tijd voor een nieuwe laptop.
Dat is echt bullshitquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:15 schreef Topiek het volgende:
[..]
Na 2 jaar is het sowieso wel tijd voor een nieuwe laptop.
Beter gaan je ouders terug naar de winkel waar ze hun zaaddodende pasta haalden. Die is duidelijk véél te snel uitgedroogd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Omdat die pasta niet hoort uit te drogen en dat kan 1 jaar duren kan ook 2 jaar duren of langer.
ligt er aan hoe vaak jij je laptop gebruikt etc
Bij mij gaan ze ook hooguit 3 jaar mee hoor. Gebruik ze ook erg intensief. Ook omdat ik de laptop vaak meeneem naar mijn werk.quote:
Bij mij stond hij altijd op een bureau.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze ook hooguit 3 jaar mee hoor. Gebruik ze ook erg intensief. Ook omdat ik de laptop vaak meeneem naar mijn werk.
Sinds wanneer heb jij ook een USB-stick? Ik ga niet elke keer dat ik een chick zie daar een foto van maken en op mijn USB opslaan.quote:
Als de toetsen plakken kan je het toch nog gewoon schoonmaken?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze ook hooguit 3 jaar mee hoor. Gebruik ze ook erg intensief. Ook omdat ik de laptop vaak meeneem naar mijn werk.
Bij mmijjj blijvvennn err allllllllllllllllleeen soms waaaaaaaaaaaaat toetttttssssssennn hanggggennnnnn mmaaaaaarrrrr ddddddaaaat is mijnnnn eigen schuldddddd wwat een plakbendequote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik maak van mijn laptop vaker gebruik dan wat dan ook. Eens in de 3 jaar mezelf trakteren met een nieuwe laptop is geen overbodige luxequote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bij mij stond hij altijd op een bureau.
En dan haal jij 3 jaar er mee
Ik ga een vaste computer kopen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:18 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb een laptop van 1400 euro. Mag toch hopen dat die langer dan 2 jaar mee gaat.
Te laatquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bij mmijjj blijvvennn err allllllllllllllllleeen soms waaaaaaaaaaaaat toetttttssssssennn hanggggennnnnn mmaaaaaarrrrr ddddddaaaat is mijnnnn eigen schuldddddd wwat een plakbende
Waarom zegt hij niet gewoon "Wanna Bang?". Nu komt het steeds maar half over..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Stream gewoon naar je console dan..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga een vaste computer kopen.
Heb je veel meer voor je geld dan bij een laptop.
En misschien dan later een laptop zodat ik boven films en series kan kijken via mijn laptop die ik dan aansluit op mijn tv.
Ik koop ze van 600 euro hooguit. Dus eigenlijk ben ik dan veel goedkoper uitquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:18 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb een laptop van 1400 euro. Mag toch hopen dat die langer dan 2 jaar mee gaat.
Mn eigen keiharde dis quoten omdat niemand m zag.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Beter gaan je ouders terug naar de winkel waar ze hun zaaddodende pasta haalden. Die is duidelijk véél te snel uitgedroogd.
Idd..echt slecht dit..het klopt gewoon nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom zegt hij niet gewoon "Wanna Bang?". Nu komt het steeds maar half over..
Ik voel me vereerd.quote:
Dat kan dan niet want hij geeft iemand een Bang. Maar waar kan ik die chicks @1:42 hier in Nederland vinden?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom zegt hij niet gewoon "Wanna Bang?". Nu komt het steeds maar half over..
Mijn laptop was toen dacht ik ook 600 euroquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik koop ze van 600 euro hooguit. Dus eigenlijk ben ik dan veel goedkoper uit
Hangover is leukquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd.![]()
Lekker. Ik zit nog rustig in een muf kantoor. Straks naar de Hangover.
Kan beter vragen hoe het met jou is. Ben je blakka my friend?
3 ook al gezien?quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Serero in een packBeste pack tot nu toe dit jaar.
Ja, heb me echt helemaal slap gelachenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
3 ook al gezien?
Ik vond hem ook leuk, terwijl hij super slecht is ontvangen
Wel! "Wanna Bang" = wil je noiken en "Want a Bang" = wil je een Bang. Dat lijkt veel meer op elkaar en is dus duidelijker...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan dan niet want hij geeft iemand een Bang. Maar waar kan ik die chicks @1:42 hier in Nederland vinden?
Op de Xbox wel..PS3 niet dan?quote:
Ja je kan gewoon streamen naar je ps3.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mijn laptop was toen dacht ik ook 600 euro
Had hem 1 maand terug nog laten maken voor 140 euro
Vanavond?quote:
Wellicht wel jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Vanavond?
Ik moet the Hangover nog kijken. Boeit me niet of ie kut is, hij blijft toch leuk.
behalve dat pack van gisteren en het pack met IF Felipe Melo dan héquote:
Ok, maar het ging me meer om die chicks eigenlijk. Maar sowieso heeft hij wel grappige filmpjes.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wel! "Wanna Bang" = wil je noiken en "Want a Bang" = wil je een Bang. Dat lijkt veel meer op elkaar en is dus duidelijker...
Wat een baas die gast, even geabonneerdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had vantevoren express niets van trailers enzo gezien, dus geen idee waarover hij gingquote:
ik spreek geen nigger sorryquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd.![]()
Lekker. Ik zit nog rustig in een muf kantoor. Straks naar de Hangover.
Kan beter vragen hoe het met jou is. Ben je blakka my friend?
Mediocrefilms > Die gastquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat een baas die gast, even geabonneerd
Ja, behalve dat ik een vaste pc niet mee naar mijn werk ga slepen elke dag.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga een vaste computer kopen.
Heb je veel meer voor je geld dan bij een laptop.
En misschien dan later een laptop zodat ik boven films en series kan kijken via mijn laptop die ik dan aansluit op mijn tv.
Wat voor laptop heb jij dan ?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, behalve dat ik een vaste pc niet mee naar mijn werk ga slepen elke dag.
Achja, ik gebruik ook veel zware programma`s. Dus heb wel een goede laptop nodig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik koop ze van 600 euro hooguit. Dus eigenlijk ben ik dan veel goedkoper uit
dell xps 17. Alleen dan zelf een ssd en meer geheugen ingezet.quote:
Klopt. Ik maak eigenlijk alleen gebruik van de webapp, fok, wat ondeugende filmpjes op zn tijd en wil de mogelijkheid hebben om een redelijk spelletje te kunnen spelen, in de categorie FM/Sim City. Zoveel mensen die een laptop van 1000+ euro kopen en alleen maar ad.nl lezenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Achja, ik gebruik ook veel zware programma`s. Dus heb wel een goede laptop nodig.
Ik wil op mijn vaste pc dan programma's draaien zoals sony vegas, after effects.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt. Ik maak eigenlijk alleen gebruik van de webapp, fok, wat ondeugende filmpjes op zn tijd en wil de mogelijkheid hebben om een redelijk spelletje te kunnen spelen, in de categorie FM/Sim City. Zoveel mensen die een laptop van 1000+ euro kopen en alleen maar ad.nl lezen
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt. Ik maak eigenlijk alleen gebruik van de webapp, fok, wat ondeugende filmpjes op zn tijd en wil de mogelijkheid hebben om een redelijk spelletje te kunnen spelen, in de categorie FM/Sim City. Zoveel mensen die een laptop van 1000+ euro kopen en alleen maar ad.nl lezen
Jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, en dan trots op de zaak zeggen: Ik heb een i7, is echt snel johquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
JaZelfde als mensen die een dure spiegereflexcamera + lens kopen en dan alleen maar fotos op automatisch gaan maken.
Koop dan lekker een compact camera want op die manier worden je fotos echt niet mooier door een dure camera.
Ik heb ook een i7 waar ik nu niet echt gebruik van maakquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, en dan trots op de zaak zeggen: Ik heb een i7, is echt snel joh
ja.quote:
Dafuqquote:Welkom op de site gehaktballen maken!
Wilt u gehaktballen maken? Dan weet ik zeker dat u hier op de goede plaats bent, want wij hebben de lekkerste gehaktballen recepten die er te vinden zijn!. Want, deze zoek je toch? Mooi, dan gaan we er iets lekkers van maken. Of u nu op zoek bent naar de ouderwetse, maar altijd lekkere gehaktbal met pindasaus of naar de “chique” gehaktballetjes met sjalotjes in mangosaus, ik weet zeker dat u hier iets vindt naar uw gading!
Ik heb deze site opgericht omdat ik het leuk vind om mensen iets te leren en kennis door te geven. Daarom dacht ik, ik weet heel erg veel van gehaktballen maken, waarom probeer ik daar niet andere mensen iets mee te leren?. Dus zodoende ben ik begonnen, en ik ben blij dat u deze site heeft gevonden!
is datr 1 van de 2 leerlingen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort nieuws staat er echt elke dag op![]()
Fotootje btw
[ afbeelding ]
Nee de leraresquote:
Wat een heldquote:
jaquote:
Wel erg lekkerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:52 schreef Zhano het volgende:
Gehaktbrood bevat helemaal geen brood
[ afbeelding ]
Nog nooit gehad. Je hoort het altijd in films en series, en er is die dude maar dat was alles wat ik er van wist.quote:
Zat in Oss een tijdje een Texmex restaurant waar ze hele lekkere hadden..daar heb ik het voor het eerst gegeten. Ben 5x in Amerika geweest en toen heb ik het nooit gehad omdat ik ook dacht dat het gehakt op brood was ofzo in die tijdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Je hoort het altijd in films en series, en er is die dude maar dat was alles wat ik er van wist.
Niemand die het weet. We hebben er wel nog 2 te gaan volgens mij, maar lijkt me niet logisch om het weer zo aan te pakken als afgelopen week..met La Liga verkopen ze toch genoeg.quote:
doe dan een i7quote:
Als je games enzo wilt spelen wel ja.quote:
watquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je games enzo wilt spelen wel ja.
Toch raar aangezien ze op het begin vertelden dat er 8 TOTSen zouden komen, we hebben er nu 7 gehadquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niemand die het weet. We hebben er wel nog 2 te gaan volgens mij, maar lijkt me niet logisch om het weer zo aan te pakken als afgelopen week..met La Liga verkopen ze toch genoeg.
Dacht ik dus ook deze lijkt mij wel genoeg om goed MC op te spelenquote:
als je paar jaar mee wilt met nieuwe games.quote:
Wel beter juist, want dan vervangen ze die NIF's door MOTM's terwijl de card weight net zo hoog is als de NIFquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:03 schreef Tim86 het volgende:
Lees op EA forum dat ze schijnbaar vergeten ze MOTM Gabbiadini in packs te doen..mensen halen de NIF's uit packs.
Same old shit
Ze tellen Most consistent als 1 TOTS denk ik?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Toch raar aangezien ze op het begin vertelden dat er 8 TOTSen zouden komen, we hebben er nu 7 gehad
Als ze dat doen kan het idd, maar dat zou ik wel raar vindenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze tellen Most consistent als 1 TOTS denk ik?
Of er komt geen Rest of the world..dan zijn veel mensen boosquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als ze dat doen kan het idd, maar dat zou ik wel raar vindenIs toch echt als 2 losse TOTSen gegeven
Oh je doet geen paneermeel (breadcrums) in je meatloaf?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:52 schreef Zhano het volgende:
Gehaktbrood bevat helemaal geen brood
[ afbeelding ]
Ja ik wil ook graag nog een TOTS Rest of the World. Toch denk ik niet dat die nog na het La liga komt, want dan heeft iedereen daar schijt aan. Zou zomaar ook vrijdag in packs erbij kunnen komen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of er komt geen Rest of the world..dan zijn veel mensen boos![]()
En is er geen Jackson..tenzij ze ineens La Liga icm Portugal doen, wat ook raar zou zijn.
Die doe je ook in je gehaktbal. Zijn punt is natuurlijk dat de naam door de vorm komt en niet door het broodquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:07 schreef n0ir het volgende:
[..]
Oh je doet geen paneermeel (breadcrums) in je meatloaf?
Snap ik maar ik wou bijdehand doenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die doe je ook in je gehaktbal. Zijn punt is natuurlijk dat de naam door de vorm komt en niet door het brood
Slecht voor de prijzen als ze maar 3 dagen in packs zitten...of juist goed dat het tegelijk met La Liga zou zijn..ik weet het ook niet meerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik wil ook graag nog een TOTS Rest of the World. Toch denk ik niet dat die nog na het La liga komt, want dan heeft iedereen daar schijt aan. Zou zomaar ook vrijdag in packs erbij kunnen komen.
ok okquote:
Dan koop je beter een goede videokaart.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
als je paar jaar mee wilt met nieuwe games.
ik heb het over afgelopen week hequote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niemand die het weet. We hebben er wel nog 2 te gaan volgens mij, maar lijkt me niet logisch om het weer zo aan te pakken als afgelopen week..met La Liga verkopen ze toch genoeg.
Tjah ik denk ook niet dat het goed voor de prijzen is als ze in hun eentje een week na la Liga komen, want denk niet dat er veel packs geopend gaan worden danquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Slecht voor de prijzen als ze maar 3 dagen in packs zitten...of juist goed dat het tegelijk met La Liga zou zijn..ik weet het ook niet meer
ook ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan koop je beter een goede videokaart.
Lekker duidelijkquote:
gewoon kruisje ingedrukt houdenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:11 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kan echt niet verdedigen met dit spel
Mag ik dan nu een MotM versie ipv mijn NIF gr grquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:03 schreef Tim86 het volgende:
Lees op EA forum dat ze schijnbaar vergeten ze MOTM Gabbiadini in packs te doen @ XBOX..mensen halen de NIF's uit packs.
Same old shit
Ik vond het al zo'n rare post tot ik het stuk tussen haakjes lasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:14 schreef over_hedge het volgende:
Zo naar Star trek. Wel vette film! Hele vette cgi. Alleen het verhaal faalt een beetje. Misschien ook omdat ik sowieso weinig met star trek heb.
(ben zondag er al heen geweest, alleen ga nu nog een keer omdat we met mensen van mijn werk gaan)
iddquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond het al zo'n rare post tot ik het stuk tussen haakjes las
Ja ik moet het met de SIF doenquote:
haha homoquote:
Ik kwam er een paar dagen geleden pas achter dat Simon die freak was van GoT. Na 4 seizoenenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:27 schreef Tim86 het volgende:
Eerste kwartier van Misfits gezien en meteen 2 Game of Thrones mensen
ik ben niet helemaal fris meer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekker duidelijk
Er waren er 2 afgelopen week, maar Benelux TOTS is al uit packs..was maar 3 dagen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:29 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik kwam er een paar dagen geleden pas achter dat Simon die freak was van GoT. Na 4 seizoenen
Hoe was het in blanes?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben niet helemaal fris meer.
lekker jezus EA is weer toegeslagen
Zo ver was ik dan wel weerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En de moeder van die gast met de krullen is Catelyn Stark
Klopt.quote:
Niet iedereen met 9 chem kan winnen, er moet altijd iemand verliezen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:56 schreef Jongentje. het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik 2x achter elkaar degradeer en m'n spitsen er maar niet doorheen komen? Terwijl de chem gewoon 9 is. Daarnaast krijg ik constant goals tegen uit counters. Begin er een beetje agressief van te worden
9 chem is geen garantie voor winst natuurlijk..bijna iedereen heeft dat welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:56 schreef Jongentje. het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik 2x achter elkaar degradeer en m'n spitsen er maar niet doorheen komen? Terwijl de chem gewoon 9 is. Daarnaast krijg ik constant goals tegen uit counters. Begin er een beetje agressief van te worden
Ja, maar ik speel normaal gesproken om kampioenschap in divisie 1 en nu verlies ik alles achter elkaar. Snap 't nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet iedereen met 9 chem kan winnen, er moet altijd iemand verliezen.
Lijkt me wel, die gozer zou trouwens beter fatsoenlijke teams kunnen maken. Sneijder en Valbuena als CCMquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:56 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2475565.page
Placebo?
Oh dat is wel vaker, weekje win je alles, daarna verlies je, daarna win je. Gewoon ffkes stoppen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:58 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Ja, maar ik speel normaal gesproken om kampioenschap in divisie 1 en nu verlies ik alles achter elkaar. Snap 't niet
Kreeg net zelfs voor 't eerst de melding dat een speler van me laag moreel heeftquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh dat is wel vaker, weekje win je alles, daarna verlies je, daarna win je. Gewoon ffkes stoppen.
Dit ookquote:
Als je dat moraal niet op very high houdt dan schiet het ook niet op. Maakt echt veel verschil. Kaartje eroverheen gooien dan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:00 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Kreeg net zelfs voor 't eerst de melding dat een speler van me laag moreel heeft
EA scripting, handicap, etc.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:58 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Ja, maar ik speel normaal gesproken om kampioenschap in divisie 1 en nu verlies ik alles achter elkaar. Snap 't niet
die nog niet kennen waz met jou fuszyquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Staat nu in mijn spotify playlist
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:15 schreef Patje1987 het volgende:
Meteen weer kut na paar wedstrijdjes. Kut fut ook
Dat is in heel FIFA toch gewoon?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:15 schreef Patje1987 het volgende:
Meteen weer kut na paar wedstrijdjes. Kut fut ook
Je hebt hem gewoon vernederd. And for that we thank you.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ola![]()
Net de finale in Ligue 1 cup, 7-0 gewonnen![]()
Bij rust was het al 5-0, gewoon netjes uitgespeelde goals. Tikkie takkie, jullie kennen meIedere kans was bijna een goal. Krijg ik in de rust een berichtje:
DIE MOTHERFUCKER I HOPE U GO TO HELL PACE ABUSER PACE ABUSER PACE ABUSER PACE ABUSER PACE ABUSER PACE ABUSER PACE ABUSER PACE ABUSER.
Ik had nondeju Gameiro in de spits staan, terwijl hij zelf daar Aubemedinges had opgesteld
Stiekem had ie pace-kaarten op zijn spelersquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt hem gewoon vernederd. And for that we thank you.
Als ik met 7-0 (of iets in die richting) op mijn ballen krijg, dan stuur ik hem een berichtje dat hij erg goed speeldequote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt hem gewoon vernederd. And for that we thank you.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Stiekem had ie pace-kaarten op zijn spelers
JE HEBT NATUURLIJK DE NIEUWE SUPER DE SUPER SITE FUCKING HANDIGE SITE GEMISTquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Die stats van TOTS weervermeer 90 reflexes
hoe zijn de prijzen van benelux tots?
Ik snap het contrast niet. Soms speel ik de sterren van de hemel gewoon alles klopt. Daarna gaan verdedigers raar weglopen van de man of uitverdedigen tegen de tegenstander aan enzo.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is in heel FIFA toch gewoon?
Ik merk het ook bij Seasons. Als ik paar keer win met bijvoorbeeld PaceV PSV, dan kan ik er op een gegeven moment echt helemaal niks meer mee. Is toch raar?
Zou me niks verbazen. Die van NAC hebben dat altijd als ze tegen een topclub voetballen.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
JE HEBT NATUURLIJK DE NIEUWE SUPER DE SUPER SITE FUCKING HANDIGE SITE GEMIST
http://ultimateteamtrading.net/
deze site geeft de laagste bins van elke speler weer, prijzen van Eredivisie zijn redelijk hoog omdat ze maar 3 dagen in packs zaten (vrijdagavond-maandagavond)
Precies. Als we tegen RKC voetballen, krijgt Elsonnetje Hooi verse batterijtjes in zijn kont.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. Die van NAC hebben dat altijd als ze tegen een topclub voetballen.
Hooi is wel erg goed op FUT trouwensquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Als we tegen RKC voetballen, krijgt Elsonnetje Hooi verse batterijtjes in zijn kont.
Als je er nou wat aan kon doen weet je wel... Ik heb ook vaak dat ik van poppetje wissel, terwijl ik dat helemaal niet wilquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik snap het contrast niet. Soms speel ik de sterren van de hemel gewoon alles klopt. Daarna gaan verdedigers raar weglopen van de man of uitverdedigen tegen de tegenstander aan enzo.
die had ik ook in mijn bronze eredivisie teamquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hooi is wel erg goed op FUT trouwens
Ik gooi af en toe gewoon de bal in de voeten van de tegenstander zodat hij kan scoren. Zo blijft het tenminste nog spannend.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je er nou wat aan kon doen weet je wel... Ik heb ook vaak dat ik van poppetje wissel, terwijl ik dat helemaal niet wil. Gewoon een pass over de grond en dan wisselt ie. Ik heb het toch echt op High Balls (of hoe dat ook heet).
Je hebt van die dagen...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:23 schreef Patje1987 het volgende:
Hij passt ook gewoon naar de verkeerde terwijl ik daarheen stuur. Doet ie tijdens clubs ook
Meeste plezier heb ik met teams maken
Ohh daar smijt ik niet meequote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt van die dagen...
Accepteer het maar gewoon, anders komt het straks niet meer goed met je controller
Ik heb afgelopen keren echt overwogen een andere controller te kopen omdat de passes gewoon steeds verkeerd gaan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:23 schreef Patje1987 het volgende:
Hij passt ook gewoon naar de verkeerde terwijl ik daarheen stuur. Doet ie tijdens clubs ook
Meeste plezier heb ik met teams maken
Ordinair kindquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh daar smijt ik niet mee
Ik scheld vooral
Niet met kankerquote:
Werkt niet. Been there, done that.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen keren echt overwogen een andere controller te kopen omdat de passes gewoon steeds verkeerd gaan.
Dan ga ik sowieso even kijkenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vanaf morgen zomerbieren in de aanbieding bij de C1000. 40% eraf
Ik wel. Als er echt iets gebeurt wat nergens op slaat. Alleen als ik met vrienden o.i.d. fifa doe ik dat niet.quote:
Ik doe het zeldenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wel. Als er echt iets gebeurt wat nergens op slaat. Alleen als ik met vrienden o.i.d. fifa doe ik dat niet.
sixpack corona voor 5,20 ofzo. Best een prima prijsquote:
das godverdomme nice jongequote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
JE HEBT NATUURLIJK DE NIEUWE SUPER DE SUPER SITE FUCKING HANDIGE SITE GEMIST
http://ultimateteamtrading.net/
deze site geeft de laagste bins van elke speler weer, prijzen van Eredivisie zijn redelijk hoog omdat ze maar 3 dagen in packs zaten (vrijdagavond-maandagavond)
Ik zet over "graf" voorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik doe het zelden
Ik gebruik wel aids en hoerenkots.
Ik heb nog liggenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
sixpack corona voor 5,20 ofzo. Best een prima prijs. Denk ff een paar halen
Nog beter nieuws kwam van Tim86, er is een nieuw soort ETS2, maar dan met agrarische machines!quote:
ja dat deed ik gister ook toen we wéér degradeerdenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moet ook altijd schelden met online clubbenop skype ook
Sorry echt sorryquote:
Wij degraderen eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:32 schreef n0ir het volgende:
[..]
ja zoals ik gister toen we wéér degradeerden
[..]
Sorry echt sorry
wat hebben jullie gedaanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:32 schreef n0ir het volgende:
[..]
ja dat deed ik gister ook toen we wéér degradeerden
[..]
Sorry echt sorry
Dat heeft ook maar twee redenen.quote:
vanavond lekker divisie 3 joh lekker easy tegen noobjesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
wat hebben jullie gedaan?????????!!!!!!!!11111
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:33 schreef n0ir het volgende:
[..]
vanavond lekker divisie 3 joh lekker easy tegen noobjes
Alweer gedegradeerd?!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:32 schreef n0ir het volgende:
[..]
ja dat deed ik gister ook toen we wéér degradeerden
[..]
Sorry echt sorry
wel vreemd meestal degraderen we alleen als jij er bentquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Alweer gedegradeerd?!
Stond mathijs weer in de spits?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Alweer gedegradeerd?!
Stond mathijs weer in de spits?
kokonicequote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nog beter nieuws kwam van Tim86, er is een nieuw soort ETS2, maar dan met agrarische machines!
Helemaal nie!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
wel vreemd meestal degraderen we alleen als jij er bent
Nee ik ben echt niet goedquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat heeft ook maar twee redenen.
1. Ik doe niet mee.
2. Jullie zijn fucking goed.
Sorry jongens, ik had jullie nooit in de steek moeten laten. Heb vanmiddag al even een dutje gedaan dus misschien kan ik wel tot 12 uur door vanavond!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:33 schreef n0ir het volgende:
[..]
vanavond lekker divisie 3 joh lekker easy tegen noobjes
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nog beter nieuws kwam van Tim86, er is een nieuw soort ETS2, maar dan met agrarische machines!
In 20 potjes terug naar divisie 1 dat wordt een mooie marathon!!!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Sorry jongens, ik had jullie nooit in de steek moeten laten. Heb vanmiddag al even een dutje gedaan dus misschien kan ik wel tot 12 uur door vanavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |