PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Heb dat toen gekeken van Trout en Joshflip, was wel geinig. Als je dat samen doet met een groep lijkt me dat wel hilarischquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lijkt mij nou echt geen hol aanHeb dat filmpje van Deluxe zitten kijken maar dat was saai man
PSN is toen SEN geworden, met de intentie dat het voor alle Sony platformen was. Dus met de PS4 kun je gewoon inloggen op je PS3 account, en zullen waarschijnlijk alle vrienden ook gesynchroniseert worden. SEN staat dan ook voor Sony Entertainment Network.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ja precies ik snap oo knog niet hoe dat precies zit, want zou dan idd iets moeten zijn als je huidige psn meenemen naar ps4 ja
Dan lijkt GTA me zoveel leukerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb dat toen gekeken van Trout en Joshflip, was wel geinig. Als je dat samen doet met een groep lijkt me dat wel hilarisch
Kijk de filmpjes van FRANKIEonPCin1080p, de beste filmpjes op YouTube over DayZquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb dat toen gekeken van Trout en Joshflip, was wel geinig. Als je dat samen doet met een groep lijkt me dat wel hilarisch
Jij vind dat een normale controller die je fijn lijkt?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou de discussie niet aangaan met zulke domme teksten.
Hoezo? De nieuwe is al een stuk groter. Want neem aan dat kramp komt omdat je blijkbaar grote handen hebt?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij vind dat een normale controller die je fijn lijkt?
Ik heb een PS3 gehad maar daar kon ik niet langer dan een half uur op spelen omdat ik dan kramp in mijn hand kreeg en als ik dat ding van de PS4 zie dan wordt ik daar niet bepaald enthousiast van.
Ben wel benieuwd hoe die nieuwe controller speelt.
Koop ze uiteindelijk toch wel allebei voor de exclusives
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij vind dat een normale controller die je fijn lijkt?
Ik heb een PS3 gehad maar daar kon ik niet langer dan een half uur op spelen omdat ik dan kramp in mijn hand kreeg en als ik dat ding van de PS4 zie dan wordt ik daar niet bepaald enthousiast van.
Koop ze uiteindelijk toch wel allebei voor de exclusives
Ligt ook gewoon aan het design van de controller ik kon er niet mee omgaan in ieder geval. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoezo? De nieuwe is al een stuk groter. Want neem aan dat kramp komt omdat je blijkbaar grote handen hebt?
Bale.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:25 schreef Topiek het volgende:
Bale of Nani op 3412 / LM? Voor de prijs Nani, voor stats Bale zou ik zeggen?
Bale.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:25 schreef Topiek het volgende:
Bale of Nani op 3412 / LM? Voor de prijs Nani, voor stats Bale zou ik zeggen?
Fifa is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the pace!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:26 schreef Topiek het volgende:
Ok da's duidelijk dan, dan moet ik die IF Muriel even snel verkopen
Welk liedje was dat nou ookalweer?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:27 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Fifa is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the pace!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |