Hoe kom je aan dat bedrag van 8,5 miljoen? Maar jammer dan, verkopen ze de pc's maar, bevriezen ze de salarissen en plukken ze de ouders van de daders maar kaal. Ben je in elk geval al een eind.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:19 schreef Omentuva het volgende:
Overigens, 9 havo examens... Is dat niet gewoon een complete tweede examenronde voor de meeste havo leerlingen? Ik mis alleen scheikunde, Duits en mogelijk bepaalde afdelingen van Wiskunde, to be honest... Au, in ieder geval.
[..]
Ja, want de school heeft zo'n waarde/salarispost dat ze eventjes 8,5 miljoen op kunnen hoesten, en dan reken ik vmbo Economie nog niet mee.
Alleen vmbo'ers met economie krijgen later uitslag, aldus nos.nl en andere nieuwssites.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:22 schreef Sophie1603x het volgende:
Raar dat ik helemaal niks van mijn school heb doorgekregen over dit gedoe, mijn mentor heeft ons allemaal gemaild met de tijd dat we worden gebeld of we geslaagd zijn en verder niks? Het ene moment zijn er geen landelijke gevolgen en het andere moment moet economie voor vmbo opnieuw of krijgen we later uitslag. Ik heb geen economie godzijdank maar irriteer me dood aan de onduidelijheid..
Aha oke!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:23 schreef CWAV het volgende:
[..]
Alleen vmbo'ers met economie krijgen later uitslag, aldus nos.nl en andere nieuwssites.
quote:De Speld
‘Betekenissen tientallen verkeersborden op straat’
Verkeersexamen groep 7 uitgelekt
www.speld.nl
17000 (vwo-Frans leerlingen, schatting) * 500.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:22 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat bedrag van 8,5 miljoen?
Van wie? De surveillanten die niets op hebben gemerkt? Alle docenten die er misschien niets mee te maken hebben en die vervolgens in de problemen (wanbetaling) komen omdat ze een hele lange tijd geen salaris krijgen? 8,5 miljoen is gelijk aan het jaarsalaris van 200 docenten, als je er van uit gaat dat ze betrekkelijk hoog ingeschaald zijn.quote:Maar jammer dan, verkopen ze de pc's maar, bevriezen ze de salarissen
Want met de inkomsten van 8 personen (4 mensen opgepakt, twee ouders per persoon) kom je een eind. Ik snap je idee van "WRAAK NU", maar je voorstellen hebben geen onderbouwing.quote:en plukken ze de ouders van de daders maar kaal. Ben je in elk geval al een eind.
Nee, daar staat:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:16 schreef CWAV het volgende:
[..]
Het schandaal heeft geen gevolgen voor andere scholen, zo verzekerde de staatssecretaris.
nu.nl
Dat jaarsalaris hebben ze in elk geval niet verdientquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:30 schreef Omentuva het volgende:
[..]
17000 (vwo-Frans leerlingen, schatting) * 500.
[..]
Van wie? De surveillanten die niets op hebben gemerkt? Alle docenten die er misschien niets mee te maken hebben en die vervolgens in de problemen (wanbetaling) komen omdat ze een hele lange tijd geen salaris krijgen? 8,5 miljoen is gelijk aan het jaarsalaris van 200 docenten, als je er van uit gaat dat ze betrekkelijk hoog ingeschaald zijn.
Helaas lastig haalbaar, maar het lijkt me wel dat er nu een duidelijk voorbeeld gesteld moet worden. Wat mij betreft gaat die school gewoon dicht, ze hebben al een geschiedenis met problemen.quote:Want met de inkomsten van 8 personen (4 mensen opgepakt, twee ouders per persoon) kom je een eind. Ik snap je idee van "WRAAK NU", maar je voorstellen hebben geen onderbouwing.
Dat zou idd wel mooi zijn, als mensen even gezellig langs die school gingen met z'n allenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:34 schreef gelezwembroek het volgende:
Kom we gaan heel die kut school afbreken vanavond. Helpen de we de overheid een handje.
Dacht precies hetzelfde. Gewoon even Facebook evenement aanmaken, komen er vast genoeg.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:36 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Dat zou idd wel mooi zijn, als mensen even gezellig langs die school gingen met z'n allen
Wat kunnen de gevolgen zijn als ik dit flik?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:36 schreef Kartmans het volgende:
[..]
Dacht precies hetzelfde. Gewoon even Facebook evenement aanmaken, komen er vast genoeg.
Wordt jouw examen ook ongeldig verklaart, en moet je het samen met die mocro's overdoen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:39 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Wat kunnen de gevolgen zijn als ik dit flik?
Hangt er vanaf wat je zegt in je oproep en wat de 'schade' isquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:39 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Wat kunnen de gevolgen zijn als ik dit flik?
Na ga me er niet aan wagen. Als iemand anders het doet vind ik het best.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:42 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je zegt in je oproep en wat de 'schade' is
En dat zou toch al genoeg reden moeten zijn om heel die tent te sluiten?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:43 schreef themole het volgende:
Hoe kan het dat het niet is opgemerkt dat er gesjoemeld was met 13(!) examenenveloppen. Ik denk dat de school het in de doofpot wou stoppen...
Nee man, dat is discriminatie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:43 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
En dat zou toch al genoeg reden moeten zijn om heel die tent te sluiten?
quote:De gestolen examens en de gevolgen op een rij
Naast het examen Frans zijn er nog 13 examens gestolen. Dit zijn de gevolgen:
De examens op een aantal vakken (zie hieronder) bij de Ibn-Ghaldoun moeten opnieuw worden gemaakt
Voor alle examenkandidaten in Nederland wordt de uitslag van het examen economie vmbo-t 24 uur opgeschort
vmbo-t leerlingen zonder economie in hun pakket krijgen morgen de examenuitslag op hun school te horen.
Over de havo- en vwo-examens op andere scholen dan Ibn Ghaldoun volgt morgen een besluit
De volgende examens zijn op het Ibn Ghaldoun ongeldig verklaard:
vmbo:
economie
havo:
aardrijkskunde
Arabisch
Frans
geschiedenis
Engels
maatschappijwetenschappen
wiskunde
Nederlands
natuurkunde
vwo:
management en organisatie
biologie
scheikunde
Dat is idd ook al een beetje waar ik aan dacht. Überhaupt zijn alle religieus georiënteerde instellingen natuurlijk schattig en breekbaar en moet je die mensen niet kwetsen. Kindertjes aanranden, met examens lopen strooien... ach, die lieve onschuldige mensen gaan naar de kerk, synagoge en moskee dus het is discriminatie om zulke goede mensen daar op af te rekenen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |