Blijven proberen, ben net door de age check gekomen...quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:16 schreef Flitskikker het volgende:
Sorry, this page does not exist or you do not have permission to view it.
Wat is deze
Ik krijg nadat ik mijn mailadres invul de vraag voor een coupon-code op de nvidia-site, kreeg jij die ook?quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:23 schreef maniack28 het volgende:
Na twee uur eindelijk gelukt. Op die pagina van Nvidia zorgen dat je het rondje rechts aankruist als je op het 2e of 3e scherm bent. Daarna wachten en redeem code in mailbox krijgen. Vervolgens naar de ubisoft site om die te redeemen, zorg dat je u-play al ingelogged is voor je daar in gaat, scheelt tijd. Dan blijven proberen die code in te vullen als je zover komt, na 20x kreeg ik dat ik geaccepteerd was en een mail kreeg. Daarna 30 minuten wachten en jaja, in mijn u-play stond onder beta codes uiteindelijk de key om hem te downloaden op de PS4.
Ik ben benieuwd of ze dit weekend mijn gevoel over "30x iemand schieten en niet doodgaan" weg kunnen nemen omdat de rest fucking awesome is. Ik betwijfel het echter
Staat als het goed is meteen in je inbox...quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:28 schreef Flitskikker het volgende:
[ afbeelding ]
Nu maar wachten zeker
Heb alleen een mail metquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Staat als het goed is meteen in je inbox...
Is er iemand die op de xbox wil samenspelen?
quote:You now have guaranteed access to the Tom Clancy's The Division™ Beta!
We will send you your key via email when the beta begins.
Pc. Hij staat alleen wel op Preload Only. Hopelijk kan ik hem na het downloaden wel gelijk spelen.quote:
PC begint morgen pas...quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:48 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Pc. Hij staat alleen wel op Preload Only. Hopelijk kan ik hem na het downloaden wel gelijk spelen.
1.7 MB/s hierquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:48 schreef Flitskikker het volgende:
Harry, pompen maar.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:08 schreef Tripledutch het volgende:
Heb m op de PC staan, weet iemand hoe laat hij vrijgegeven wordt?
quote:Gamers met een Xbox One mogen vanaf donderdag 28 januari om 10:00 uur met The Division aan de slag. Wie een pc of PlayStation 4 heeft, kan op vrijdag 29 januari vanaf 13:00 uur aan het werk. De gesloten bèta eindigt op een nog niet gespecificeerd tijdstip op zondag 31 januari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |