Als het goed uitgewerkt is, prima. Ik heb niet voor niks honderden uren in Diablo zitten en als het co-op is, is het helemaal tof.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Voor de 60e keer het politiestation raiden voor een legendary +306 HP/Dex MP7? Het is maar waar je op hoopt dan
Welk platform?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:29 schreef Altron het volgende:
Had een beta-key gehad omdat ik hem gepre-orderd had.
Zal eens kijken.
PS4quote:
Het blijft voor mij een mustbuyquote:Op zondag 17 januari 2016 19:26 schreef Odaiba het volgende:
Zijn hier trouwens mensen die deze game gaan halen voor PS4?
Kunnen we misschien al wat teams samenstellen. xD
Hoe heb je je key gekregen? Ik heb ook een pre-order staan in de PSN store namelijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:59 schreef Altron het volgende:
[..]
PS4
Moet zeggen dat ik hem 1,5 jaar geleden ofzo al gepre-orderd had.
Wist toen nog niet eens dat ie ook voor de PC zou uitkomen.
Goeie tip, dank!quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:36 schreef Kidjuh het volgende:
Deze knaap upload iedere dag steeds een stukje meer. O.a. crafting system, bounties, brooklyn enz enz
https://www.youtube.com/channel/UC-zjH-e5XBzMpy_VtwIGRxQ
Bol.com omdat ie wederom was uitgesteld en ik hem al zo vroeg had besteld.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hoe heb je je key gekregen? Ik heb ook een pre-order staan in de PSN store namelijk.
Ik cancel mijn pre-order gewoon zodra ik de beta key heb.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Never nooit pre-orderen. Je hebt er weinig tot niets aan en als de game tegenvalt ben je hooked.
Heb al zo vaak gepre-orderd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Never nooit pre-orderen. Je hebt er weinig tot niets aan en als de game tegenvalt ben je hooked.
Slim , lekker goedkoopquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik cancel mijn pre-order gewoon zodra ik de beta key heb.
Schommelend budget iedere maand. Dus als ik in een maand onverwachts iets extra's over heb preorder ik vaak toch welquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Bij een pre-order heb je alleen niet de kans om reviews e.d. af te wachten.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Schommelend budget iedere maand. Dus als ik in een maand onverwachts iets extra's over heb preorder ik vaak toch wel
Daarnaast ben ik met een game uit de winkel ook "hooked" als'ie tegenvalt?
Bij een pre-order heb je 8 dagen de tijd om die af te halen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Bij een pre-order heb je alleen niet de kans om reviews e.d. af te wachten.
Maar het nut van een pre-order is toch dat je hem dag 1 gegarandeerd hebt? Als je hem later wil spelen dan hoef je net zo goed niet te pre-orderen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:57 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Bij een pre-order heb je 8 dagen de tijd om die af te halen.
Daarna wordt ie gewoon in de verkoop gedaan
idd...quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Maar het nut van een pre-order is toch dat je hem dag 1 gegarandeerd hebt? Als je hem later wil spelen dan hoef je net zo goed niet te pre-orderen.
Dat is dan wel weer waar ja.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Bij een pre-order heb je alleen niet de kans om reviews e.d. af te wachten.
Nee want als ik het spel uit de winkel haal dan heb ik me meestal wel ingelezen hoe het spel bevalt, hoe die speelt en hoeveel uur je er zoet mee kunt zijn. Dan kan ik een veel betere afweging maken.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Schommelend budget iedere maand. Dus als ik in een maand onverwachts iets extra's over heb preorder ik vaak toch wel
Daarnaast ben ik met een game uit de winkel ook "hooked" als'ie tegenvalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |