Haha dacht dat je cynisch was over consoles. Maar je bent het er dus echt mee eensquote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de engine compleet anders is. Die zal heus wel in staat zijn om die E3 beelden uit te kunnen poepen. Ze gaan echt geen complete engine schrijven voor een prerelease demo en een voor de game zelf.
Feit blijft dat de consoles gewoon heel erg achter blijven tov de pc op dit moment.
En dat dat dus jammer is.
Zeker. Het is van de zotte dat ik al bijna een jaar een R9 290X heb en nog altijd alles op max detail kan spelen in 60+ fps.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:55 schreef inslagenreuring het volgende:
Haha dacht dat je cynisch was over consoles. Maar je bent het er dus echt mee eens
En MGSV met de fox engine @ 1080p en 60fps op de ps4.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:11 schreef ems. het volgende:
Alleen the Witcher zag er alsnog prachtig uit, zowel op console als PC
Sterker nog. Jij kunt met je 290x nog makkelijk een aantal jaren 1080 p draaien. Waar bijvoorbeeld een PS4 bij komende titels als naar 720 toegaat met die matige ghost. En dat voor "next gen" consoles. Ronduit lachwekkend als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zeker. Het is van de zotte dat ik al bijna een jaar een R9 290X heb en nog altijd alles op max detail kan spelen in 60+ fps.
Ook niet heel erg natuurlijk, maar ik had liever dat ik wat vaker moest upgraden.
Buiten dat is die 290X natuurlijk ook al wat jaartjes in de winkel; ik was zelfs erg laat met kopen.
Ik hoop dat er genoeg variatie is. Ik wil niet elke keer hetzelfde gebouw veroveren, daar staat Ubisoft toch om bekend (bij mij dan) en daarom heb ik ook heel weinig Ubisoft-spellen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ben niet heel erg impressed, het ziet er uit als een redelijk standaard 3rd person shooter , ik hoop dat de RPG elementen fatsoenlijk zijn uitgewerkt om het wat interessanter te maken allemaal.
Ik wil een uitgebreid scala aan PVP/PVE builds met veel diversiteit waar je je in kan verdiepen en ik wil fatsoenlijke loot, zoals in Borderlands of Diablo 3. Legendarische loot met unieke eigenschappen waar je een build om heen kan bouwen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:34 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik hoop dat er genoeg variatie is. Ik wil niet elke keer hetzelfde gebouw veroveren, daar staat Ubisoft toch om bekend (bij mij dan) en daarom heb ik ook heel weinig Ubisoft-spellen.
En zo wordt de PC community altijd genaaid. Maar wees blij, jij hoeft nog een aantal jaartjes niet te upgraden omdat games toch om consoles heen worden gereleasedquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:12 schreef Geralt het volgende:
Ik draai 1200p
En die downgrades die blijven komen tot het moment dat de nieuwe consoles uitkomen en weer een beetje "on par" zijn met de pc.
Nadeel is gewoon dat die een half jaar na dato alweer achterhaald zijn. Dus dat is een probleem wat je blijft houden eigenlijk. Plus dat er nog altijd veel meer gepirate wordt op de pc dan op de consoles. Dus dan maakt men vaak ook nog eens buiten downgrades bizar slechte ports die amper beter uitzien en soepeler draaien dan de consolevariant ondanks dat de hardware verreweg superieur is.
Ik hoop juist niet op diverse "builds". Maar zal wel weer een class based spelletje zijn. Microtransacties voor betere guns, perk systeem enzo.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik wil een uitgebreid scala aan PVP/PVE builds met veel diversiteit waar je je in kan verdiepen en ik wil fatsoenlijke loot, zoals in Borderlands of Diablo 3. Legendarische loot met unieke eigenschappen waar je een build om heen kan bouwen.
Ehm, het gaat een RPG worden hè?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik hoop juist niet op diverse "builds". Maar zal wel weer een class based spelletje zijn. Microtransacties voor betere guns, perk systeem enzo.
Ja COD ghosts werd ook uitgegeven als RPG.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ehm, het gaat een RPG worden hè?
Geen idee waar je dat vandaan haalt, maar The Division gaat een RPG worden. Met uitgebreide builds en loot als ik de developers mag geloven. Gelukkig wel. Ik denk dat als je een standaard third person shooter verwacht, dat je nogal bedrogen uit gaat komen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja COD ghosts werd ook uitgegeven als RPG.
Standaard is hetgeen jij schetst.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Geen idee waar je dat vandaan haalt, maar The Division gaat een RPG worden. Met uitgebreide builds en loot als ik de developers mag geloven. Gelukkig wel. Ik denk dat als je een standaard third person shooter verwacht, dat je nogal bedrogen uit gaat komen.
Hoezo? Ik heb het over uitgebreide builds en loot, wat is daar standaard aan?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Standaard is hetgeen jij schetst.
Wat is daar authentiek aan? Vast heel leuk maar dertien in een dozijn concept toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb het over uitgebreide builds en loot, wat is daar standaard aan?
Noem, naast borderlands en destiny (allebei first person) nog eens 2 games die het concept van een squad based, loot based, third person shooter RPG met PVP en PVE hebben.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat is daar authentiek aan? Vast heel leuk maar dertien in een dozijn concept toch?
Mass effect, Gears of war, Red dead redemption, Ghost recon. Het concept is niet nieuw. Take cover en shoot "RPG"-games.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Noem, naast borderlands en destiny (allebei first person) nog eens 2 games die het concept van een squad based, loot based, third person shooter RPG met PVP en PVE hebben.
Mass effect draait niet om de loot zoals Diablo, Borderlands, en The Division, je kan geen builds baseren op de loot die je vindt en RDR + Ghost Recon hebben niks, maar dan ook helemaal niks met RPG's te maken. Bij RDR heb je niet eens een skilltree oid en GR is gewoon een tactische shooter. Ik snap echt niet hoe je aan het idee komt dat dit een sandbox actiegame zou worden zoals Saint's row eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mass effect, Gears of war, Red dead redemption, Ghost recon. Het concept is niet nieuw. Take cover en shoot "RPG"-games.
Dat is niet eens het erge eraan. Ik hoop gewoon niet dat het een run en gun game wordt. Het concept van een squad "agents" die hun macht niet zomaar om de haverklap mogen gebruiken etc. Ik ben bang voor een Saints row actige game. Totaal geen Tom Clancy game.
Hoewel niet een klassieke RPG, is Mass Effect echt wel onder de noemer "rpg" onder te scharen. Ook al heeft het duck and cover shooting elementen.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Mass effect draait niet om de loot zoals Diablo, Borderlands, en The Division, je kan geen builds baseren op de loot die je vindt en RDR + Ghost Recon hebben niks, maar dan ook helemaal niks met RPG's te maken. Bij RDR heb je niet eens een skilltree oid en GR is gewoon een tactische shooter. Ik snap echt niet hoe je aan het idee komt dat dit een sandbox actiegame zou worden zoals Saint's row eerlijk gezegd.
een redelijke in-depth preview van Angry Joe, de graphics op de X1 zien er niet al te best uit, maar dat gaat op de PS4 sowieso beter worden (resolutie). Je ziet wel dat je verschillende skill-tree's hebt die je met elkaar kan combineren dus je kan wel voor hele specifieke builds gaan, en er is diversiteit mogelijk. Iedereen krijgt ook z'n eigen loot. Je ziet ook dat wapens en gear bepaalde talents etc. hebben dus daar kan je ook je build op baseren, lijkt erg op borderlands dus en dat bevalt me wel, en er is ook een crafting-system aanwezig.
Verder snap ik de keuze voor bulletsponge enemies wel, en dat kan ook bijna niet anders met een RPG. Het zou belachelijk zijn als je in het begin van de game met een hoge level enemy kan one-shotten met een headshot.
Mass Effect is zeer zeker wel een RPG, maar niet een waar de loot de hoofdrol in heeft zoals dat bij Diablo, Borderlands, Destiny en nu zo te zien ook The Division wel het geval is en waar ik ook op hoopte.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoewel niet een klassieke RPG, is Mass Effect echt wel onder de noemer "rpg" onder te scharen. Ook al heeft het duck and cover shooting elementen.
Ik denk dat je "hack and slash" en "rpg" door elkaar heen haalt?
Voor de 60e keer het politiestation raiden voor een legendary +306 HP/Dex MP7? Het is maar waar je op hoopt danquote:Op zondag 17 januari 2016 14:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Mass Effect is zeer zeker wel een RPG, maar niet een waar de loot de hoofdrol in heeft zoals dat bij Diablo, Borderlands, Destiny en nu zo te zien ook The Division wel het geval is en waar ik ook op hoopte.
Je kan niet grinden voor bepaalde guns en gear die bepaalde eigenschappen hebben waar je je build op kan baseren, dat specifieke (en belangrijke) gameplay element mis ik, en daarom vind ik Mass Effect niet vergelijkbaar en games als Diablo, Borderlands en Destiny.
Dit is naar mijn mening ook de eerste third person squad based shooter RPG die dat heeft dus ik vind ook niet dat je kan zeggen dat dit concept al is uitgekauwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |