abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 januari 2016 @ 13:55:38 #126
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159147926
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:48 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de engine compleet anders is. Die zal heus wel in staat zijn om die E3 beelden uit te kunnen poepen. Ze gaan echt geen complete engine schrijven voor een prerelease demo en een voor de game zelf.

Feit blijft dat de consoles gewoon heel erg achter blijven tov de pc op dit moment.

En dat dat dus jammer is. ;(
Haha dacht dat je cynisch was over consoles. Maar je bent het er dus echt mee eens :P

Nee maar als ik die E3 beelden zie dan lijken die door nieuwste frostbite engine te zijn gegenereerd. Maar die echte beelden zijn weer vertrouwde anvil beelden. Gebruikt door Ubi in FC4 en AC. :)

Edit- nieuwste in 2012/13 dan natuurlijk. En gerund op een bak van een rekenmonster.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_159147952
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:55 schreef inslagenreuring het volgende:
Haha dacht dat je cynisch was over consoles. Maar je bent het er dus echt mee eens :P
Zeker. Het is van de zotte dat ik al bijna een jaar een R9 290X heb en nog altijd alles op max detail kan spelen in 60+ fps.

Ook niet heel erg natuurlijk, maar ik had liever dat ik wat vaker moest upgraden.

Buiten dat is die 290X natuurlijk ook al wat jaartjes in de winkel; ik was zelfs erg laat met kopen.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_159147998
Sinds oktober 2013 is die kaart er al. Dat is zegmaar een 2,5 jaar. En nog steeds draait dat alles op 1920x1200 zonder problemen.

Dat was vroeger wel eens anders. :{
pi_159148082
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:11 schreef ems. het volgende:
Alleen the Witcher zag er alsnog prachtig uit, zowel op console als PC :P
En MGSV met de fox engine @ 1080p en 60fps op de ps4.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 14:07:57 #130
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159148120
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:57 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zeker. Het is van de zotte dat ik al bijna een jaar een R9 290X heb en nog altijd alles op max detail kan spelen in 60+ fps.

Ook niet heel erg natuurlijk, maar ik had liever dat ik wat vaker moest upgraden.

Buiten dat is die 290X natuurlijk ook al wat jaartjes in de winkel; ik was zelfs erg laat met kopen.
Sterker nog. Jij kunt met je 290x nog makkelijk een aantal jaren 1080 p draaien. Waar bijvoorbeeld een PS4 bij komende titels als naar 720 toegaat met die matige ghost. En dat voor "next gen" consoles. Ronduit lachwekkend als je het mij vraagt.

Hence de downgrades die nog vele titels gaan krijgen.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_159148192
Gaat dit nou een PC huilie topic worden? Niemand geeft een fuck om jullie mening over de consoles, laten we het over The Division hebben.
pi_159148202
Ik draai 1200p :+

En die downgrades die blijven komen tot het moment dat de nieuwe consoles uitkomen en weer een beetje "on par" zijn met de pc.

Nadeel is gewoon dat die een half jaar na dato alweer achterhaald zijn. Dus dat is een probleem wat je blijft houden eigenlijk. Plus dat er nog altijd veel meer gepirate wordt op de pc dan op de consoles. Dus dan maakt men vaak ook nog eens buiten downgrades bizar slechte ports die amper beter uitzien en soepeler draaien dan de consolevariant ondanks dat de hardware verreweg superieur is.

:'(
pi_159148312

Ik ben niet heel erg impressed, het ziet er uit als een redelijk standaard 3rd person shooter , ik hoop dat de RPG elementen fatsoenlijk zijn uitgewerkt om het wat interessanter te maken allemaal.

[ Bericht 22% gewijzigd door Miauw_Zedong op 16-01-2016 14:29:33 ]
  zaterdag 16 januari 2016 @ 14:34:18 #134
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_159148657
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 14:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:

Ik ben niet heel erg impressed, het ziet er uit als een redelijk standaard 3rd person shooter , ik hoop dat de RPG elementen fatsoenlijk zijn uitgewerkt om het wat interessanter te maken allemaal.
Ik hoop dat er genoeg variatie is. Ik wil niet elke keer hetzelfde gebouw veroveren, daar staat Ubisoft toch om bekend (bij mij dan) en daarom heb ik ook heel weinig Ubisoft-spellen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_159148787
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 14:34 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik hoop dat er genoeg variatie is. Ik wil niet elke keer hetzelfde gebouw veroveren, daar staat Ubisoft toch om bekend (bij mij dan) en daarom heb ik ook heel weinig Ubisoft-spellen.
Ik wil een uitgebreid scala aan PVP/PVE builds met veel diversiteit waar je je in kan verdiepen en ik wil fatsoenlijke loot, zoals in Borderlands of Diablo 3. Legendarische loot met unieke eigenschappen waar je een build om heen kan bouwen.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 15:45:25 #136
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159149866
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 14:12 schreef Geralt het volgende:
Ik draai 1200p :+

En die downgrades die blijven komen tot het moment dat de nieuwe consoles uitkomen en weer een beetje "on par" zijn met de pc.

Nadeel is gewoon dat die een half jaar na dato alweer achterhaald zijn. Dus dat is een probleem wat je blijft houden eigenlijk. Plus dat er nog altijd veel meer gepirate wordt op de pc dan op de consoles. Dus dan maakt men vaak ook nog eens buiten downgrades bizar slechte ports die amper beter uitzien en soepeler draaien dan de consolevariant ondanks dat de hardware verreweg superieur is.

:'(
En zo wordt de PC community altijd genaaid. Maar wees blij, jij hoeft nog een aantal jaartjes niet te upgraden omdat games toch om consoles heen worden gereleased :)
  zaterdag 16 januari 2016 @ 15:51:54 #137
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159149968
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 14:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ik wil een uitgebreid scala aan PVP/PVE builds met veel diversiteit waar je je in kan verdiepen en ik wil fatsoenlijke loot, zoals in Borderlands of Diablo 3. Legendarische loot met unieke eigenschappen waar je een build om heen kan bouwen.
Ik hoop juist niet op diverse "builds". Maar zal wel weer een class based spelletje zijn. Microtransacties voor betere guns, perk systeem enzo.

Gewoon een TPS waar je je brein moet laten spreken en niet je level 15 AoE airstrike op een groepje noobs die net een flashbang hebben vrijgespeeld.
pi_159150222
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 15:51 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik hoop juist niet op diverse "builds". Maar zal wel weer een class based spelletje zijn. Microtransacties voor betere guns, perk systeem enzo.

Ehm, het gaat een RPG worden hè?
  zaterdag 16 januari 2016 @ 16:41:26 #139
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159150873
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 16:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ehm, het gaat een RPG worden hè?
Ja COD ghosts werd ook uitgegeven als RPG.
pi_159150896
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 16:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja COD ghosts werd ook uitgegeven als RPG.
Geen idee waar je dat vandaan haalt, maar The Division gaat een RPG worden. Met uitgebreide builds en loot als ik de developers mag geloven. Gelukkig wel. Ik denk dat als je een standaard third person shooter verwacht, dat je nogal bedrogen uit gaat komen.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 17:05:38 #141
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159151330
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 16:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Geen idee waar je dat vandaan haalt, maar The Division gaat een RPG worden. Met uitgebreide builds en loot als ik de developers mag geloven. Gelukkig wel. Ik denk dat als je een standaard third person shooter verwacht, dat je nogal bedrogen uit gaat komen.
Standaard is hetgeen jij schetst.
pi_159151385
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:05 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Standaard is hetgeen jij schetst.
Hoezo? Ik heb het over uitgebreide builds en loot, wat is daar standaard aan?
  zaterdag 16 januari 2016 @ 17:29:29 #143
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159151895
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Hoezo? Ik heb het over uitgebreide builds en loot, wat is daar standaard aan?
Wat is daar authentiek aan? Vast heel leuk maar dertien in een dozijn concept toch?
pi_159151945
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:29 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Wat is daar authentiek aan? Vast heel leuk maar dertien in een dozijn concept toch?
Noem, naast borderlands en destiny (allebei first person) nog eens 2 games die het concept van een squad based, loot based, third person shooter RPG met PVP en PVE hebben.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 18:45:59 #145
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159153672
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Noem, naast borderlands en destiny (allebei first person) nog eens 2 games die het concept van een squad based, loot based, third person shooter RPG met PVP en PVE hebben.
Mass effect, Gears of war, Red dead redemption, Ghost recon. Het concept is niet nieuw. Take cover en shoot "RPG"-games.

Dat is niet eens het erge eraan. Ik hoop gewoon niet dat het een run en gun game wordt. Het concept van een squad "agents" die hun macht niet zomaar om de haverklap mogen gebruiken etc. Ik ben bang voor een Saints row actige game. Totaal geen Tom Clancy game.
  zondag 17 januari 2016 @ 09:47:20 #146
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_159168278
Ziet er uit als een bulletspongey 3d CoD game. Ik sla over
pi_159171041
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 18:45 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Mass effect, Gears of war, Red dead redemption, Ghost recon. Het concept is niet nieuw. Take cover en shoot "RPG"-games.

Dat is niet eens het erge eraan. Ik hoop gewoon niet dat het een run en gun game wordt. Het concept van een squad "agents" die hun macht niet zomaar om de haverklap mogen gebruiken etc. Ik ben bang voor een Saints row actige game. Totaal geen Tom Clancy game.
Mass effect draait niet om de loot zoals Diablo, Borderlands, en The Division, je kan geen builds baseren op de loot die je vindt en RDR + Ghost Recon hebben niks, maar dan ook helemaal niks met RPG's te maken. Bij RDR heb je niet eens een skilltree oid en GR is gewoon een tactische shooter. Ik snap echt niet hoe je aan het idee komt dat dit een sandbox actiegame zou worden zoals Saint's row eerlijk gezegd.

een redelijke in-depth preview van Angry Joe, de graphics op de X1 zien er niet al te best uit, maar dat gaat op de PS4 sowieso beter worden (resolutie). Je ziet wel dat je verschillende skill-tree's hebt die je met elkaar kan combineren dus je kan wel voor hele specifieke builds gaan, en er is diversiteit mogelijk. Iedereen krijgt ook z'n eigen loot. Je ziet ook dat wapens en gear bepaalde talents etc. hebben dus daar kan je ook je build op baseren, lijkt erg op borderlands dus en dat bevalt me wel, en er is ook een crafting-system aanwezig.

Verder snap ik de keuze voor bulletsponge enemies wel, en dat kan ook bijna niet anders met een RPG. Het zou belachelijk zijn als je in het begin van de game met een hoge level enemy kan one-shotten met een headshot.

[ Bericht 0% gewijzigd door Miauw_Zedong op 17-01-2016 13:02:26 ]
  zondag 17 januari 2016 @ 14:28:43 #148
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_159173634
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 12:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Mass effect draait niet om de loot zoals Diablo, Borderlands, en The Division, je kan geen builds baseren op de loot die je vindt en RDR + Ghost Recon hebben niks, maar dan ook helemaal niks met RPG's te maken. Bij RDR heb je niet eens een skilltree oid en GR is gewoon een tactische shooter. Ik snap echt niet hoe je aan het idee komt dat dit een sandbox actiegame zou worden zoals Saint's row eerlijk gezegd.

een redelijke in-depth preview van Angry Joe, de graphics op de X1 zien er niet al te best uit, maar dat gaat op de PS4 sowieso beter worden (resolutie). Je ziet wel dat je verschillende skill-tree's hebt die je met elkaar kan combineren dus je kan wel voor hele specifieke builds gaan, en er is diversiteit mogelijk. Iedereen krijgt ook z'n eigen loot. Je ziet ook dat wapens en gear bepaalde talents etc. hebben dus daar kan je ook je build op baseren, lijkt erg op borderlands dus en dat bevalt me wel, en er is ook een crafting-system aanwezig.

Verder snap ik de keuze voor bulletsponge enemies wel, en dat kan ook bijna niet anders met een RPG. Het zou belachelijk zijn als je in het begin van de game met een hoge level enemy kan one-shotten met een headshot.
Hoewel niet een klassieke RPG, is Mass Effect echt wel onder de noemer "rpg" onder te scharen. Ook al heeft het duck and cover shooting elementen.
Ik denk dat je "hack and slash" en "rpg" door elkaar heen haalt?
pi_159174156
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 14:28 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Hoewel niet een klassieke RPG, is Mass Effect echt wel onder de noemer "rpg" onder te scharen. Ook al heeft het duck and cover shooting elementen.
Ik denk dat je "hack and slash" en "rpg" door elkaar heen haalt?
Mass Effect is zeer zeker wel een RPG, maar niet een waar de loot de hoofdrol in heeft zoals dat bij Diablo, Borderlands, Destiny en nu zo te zien ook The Division wel het geval is en waar ik ook op hoopte.

Je kan niet grinden voor bepaalde guns en gear die bepaalde eigenschappen hebben waar je je build op kan baseren, dat specifieke (en belangrijke) gameplay element mis ik, en daarom vind ik Mass Effect niet vergelijkbaar en games als Diablo, Borderlands en Destiny.

Dit is naar mijn mening ook de eerste third person squad based shooter RPG die dat heeft dus ik vind ook niet dat je kan zeggen dat dit concept al is uitgekauwd.
  zondag 17 januari 2016 @ 15:36:07 #150
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159175640
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 14:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Mass Effect is zeer zeker wel een RPG, maar niet een waar de loot de hoofdrol in heeft zoals dat bij Diablo, Borderlands, Destiny en nu zo te zien ook The Division wel het geval is en waar ik ook op hoopte.

Je kan niet grinden voor bepaalde guns en gear die bepaalde eigenschappen hebben waar je je build op kan baseren, dat specifieke (en belangrijke) gameplay element mis ik, en daarom vind ik Mass Effect niet vergelijkbaar en games als Diablo, Borderlands en Destiny.

Dit is naar mijn mening ook de eerste third person squad based shooter RPG die dat heeft dus ik vind ook niet dat je kan zeggen dat dit concept al is uitgekauwd.
Voor de 60e keer het politiestation raiden voor een legendary +306 HP/Dex MP7? Het is maar waar je op hoopt dan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')