Wees blij. Al die aids-apps tegenwoordigquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:50 schreef Giester het volgende:
En nu is de companion app ook al gecancelled, beetje jammer.
Eens, maar de demo die ze vorig jaar gaven was wel vet.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wees blij. Al die aids-apps tegenwoordig
Heb niet gezien wat ze er mee wilden. Als ik companion-app lees denk ik terug aan die Unity app, wat een facking drama was datquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:16 schreef Giester het volgende:
[..]
Eens, maar de demo die ze vorig jaar gaven was wel vet.
De potentie van deze app had groots kunnen zijn.
Maar wel liever cancelen dan zo'n buggy crap app.
Dat was drama idd. Nee deze app was direct onderdeel van de gameplay.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb niet gezien wat ze er mee wilden. Als ik companion-app lees denk ik terug aan die Unity app, wat een facking drama was dat
Ah.. Daar hadden ze het in de eerste aankondigingen ook over. Vond het geinig klinken maar wist al dat ik het niet zou gebruiken. Als ze het op de PS4 nog als Vita functionaliteit zouden gebruiken was dat anders.quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:04 schreef Giester het volgende:
[..]
Dat was drama idd. Nee deze app was direct onderdeel van de gameplay.
Check:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:53 schreef Roces18 het volgende:
Mensen al een beetje zin om dit te spelen?
Release 08-03-2016
ja het duurt nog wel eventjes. Maar er komt nog zat uit rond de kerstperiode om het te overbruggenquote:
ja gelukkig wel! met Just cause, need for speed, hitman, en mad max,heb ik nog genoeg te doen, om te wachten op the divisionquote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja het duurt nog wel eventjes. Maar er komt nog zat uit rond de kerstperiode om het te overbruggen
dat zijn echt games waar ik niet op zit te wachtenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:53 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
ja gelukkig wel! met Just cause, need for speed, hitman, en mad max,heb ik nog genoeg te doen, om te wachten op the division
de beta komt ook nog en die is niet NDA lijkt mij... dan kan je genoeg zien van hoe en watquote:Op zaterdag 12 december 2015 12:22 schreef leeell het volgende:
Zat ook even te kijken op de reddit van The Division, al die mensen die het spel spelen omdat ze het gewoon willen weten of het leuk isNooit feedback geven
Niet aan testen doen
Maarja, dat zit er in met FPS games en die doelgroep
Tjah dat heb je ook als je alpha's/beta's zo'n beetje gebruikt als verkapte demo's, dan gaan mensen ze ook zo zien....quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:22 schreef leeell het volgende:
Zat ook even te kijken op de reddit van The Division, al die mensen die het spel spelen omdat ze het gewoon willen weten of het leuk isNooit feedback geven
Niet aan testen doen
Maarja, dat zit er in met FPS games en die doelgroep
Twijfel ook een beetje. Terwijl ik vanaf de eerste aankondiging weet dat ik dit spel ga spelenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:47 schreef -Menn0- het volgende:
Zit er aan te denken om te pre orderen zodat ik de beta kan spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |