Da's heul wel mijn stashquote:Pretty awesome, right? That's her own basket of polishes (not her stash, I think it was her swapbasket or something!).
RECTIFICATIE!!!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:18 schreef Mirjam het volgende:
http://www.lovevarnish.co(...)mahgerd-perlish.html
[..]
Da's heul wel mijn stash
Snorryquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Da's heul wel mijn stash
Ja dat had ik toen ook al aangegevenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Da's heul wel mijn stash
Google?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:08 schreef Sharana_LV het volgende:
hebben we nog h&m kortingscodes?er is sale onlne
Ja ik probeer altijd gewoon alles dat ik tegenkom einzquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eerst nog mandje aan t vullen, ga daarna wel zoeken
Ja als ik klaar ben ga ik wel ff googlen en kijken wat er werkt, zal wat werkt ook wel ff hier gooienquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik probeer altijd gewoon alles dat ik tegenkom einz![]()
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:33 schreef Sharana_LV het volgende:
dingen uit de sale mag je bij h&m ook terugsturen toch?
Is er wel 1 die je aan moet zien iddquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay want ik twijfel over deze
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K01%2003820%2016223%2086%200143%207.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
van 80 voor 40quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Is er wel 1 die je aan moet zien idd. Hoeveel istie nu?
SORRY MEVROUWquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dat had ik toen ook al aangegeven
jouw lakjes mand
wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:44 schreef Debsterr het volgende:
Ik hoor wel eindelijk bij de kneuzen club. Auw nek
.
Geslapen in een nachttrein waar de bedjes van hout zijn en de kussens te plat.quote:
oh buh dat is wel kut ja ..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geslapen in een nachttrein waar de bedjes van hout zijn en de kussens te plat.
Ja hoop het ook! Heb nu heel de tijd zo'n pijnscheut van m'n rechterschouder naar m'n nekquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh buh dat is wel kut ja ..
hoop dat t snel weer bijtrekt!
Adem in door de neus; adem uit door de mondquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]![]()
Ik moet vanmiddag naar de ha, ik ben echt continu heel erg duizelig, alsof ik heel erg dronken ben ofzo.
en dat klopt niet
Mehquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geslapen in een nachttrein waar de bedjes van hout zijn en de kussens te plat.
Sowiesoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar als k hem toch terug mag sturen als t niet past dan is t wel okay om te proberen
Winterjas?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay want ik twijfel over deze
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K01%2003820%2016223%2086%200143%207.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Met mij wel okay, lichaam is nog wel aids helaasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja hoop het ook! Heb nu heel de tijd zo'n pijnscheut van m'n rechterschouder naar m'n nek.
Hoe is het verder met jou babe?
Ja, maar denk dat een h&m winterjas niet een echte winterjas voor mij zal zijn, meer een jas voor als t net wat kouder wordtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Winterjas?Ziet er zo wollig uit namelijk...
Buhquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Met mij wel okay, lichaam is nog wel aids helaas
Mijn lichaam is al naar de tering dit weer helpt echt NIET meequote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:00 schreef PriemGirl het volgende:
18 graden is nou ook niet zo koudNL'se zeurderigheid
Zonquote:
Naja ik vond de zon niet zoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zon![]()
Hele dag binnen zitten![]()
Heb wel zin in de bbq vanavond; maar alles smaakt bleh; dus ik denk dat ik me voornamelijk met wijn ga vullen
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik vond de zon niet zotoen ik aan het rennen was, ik ging kapot
In de schaduw is het beter
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:00 schreef PriemGirl het volgende:
18 graden is nou ook niet zo koudNL'se zeurderigheid
Naja ik mag toch best zeggen dat ik het fijner vind om te hardlopen zonder zon en als het wat minder warm is?quote:
yoghurt met fruitjesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben op zoek naar een lekkere lunch (dus geen boterhammen) maar die dan weer niet ongezond is
_ mission impossible.
Een omelet met groenten?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
en iets dat langer vult dan 1.5 uur
Mag je best zeggen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik mag toch best zeggen dat ik het fijner vind om te hardlopen zonder zon en als het wat minder warm is?Zonder zeurderig te zijn.
Volgens mij is het algemeen bekend dat ik super fan van de zon en warmte ben ook
Aha, nu zie ik het. Op dat andere plaatje was het een groot zwart blokquote:
ep00 welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Aha, nu zie ik het. Op dat andere plaatje was het een groot zwart blok
Heb jij die ep0 van PLL gekeken of niet?
ik heb mijn duitse examen gemist omdat ik RA aan t spelen was op de ps1quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:33 schreef Mirjam het volgende:
ik heb nog red alert gespeeld op de eerste playstation, need for speeds en crash bandicoot geloof ik
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb mijn duitse examen gemist omdat ik RA aan t spelen was op de ps1
NEINZquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik, is dat boeiend of niet?
Ok *pleurt weg*quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NEINZ
naja, als je wat dingen vergeten ben is t wel handig maar nee
Nederlandse wet, aankoop op afstand mag binnen 14 dagen retour gestuurd worden en geld terug.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar als k hem toch terug mag sturen als t niet past dan is t wel okay om te proberen
KRENTEBOL MET BOTER EN KAASquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:04 schreef Mss het volgende:
Ik ga zo krentenbollen eten. Dat is ook best een okay lunch als je iets speciaals wil. Of een meergranen pistoletje
Ahwquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:15 schreef PriemGirl het volgende:
Weten jullie nog dat ik zo 6 weken last had van mijn hand ivm vallen tijdens bootcamp? En toen ik eindelijk naar de dokter ging dat het over was?
Raad eens waar ik afgelopen zondag op ben gevallen en wat nu weer gruwelijk veel pijn doet![]()
Exact zelfde plek ook
*kneus meldt*
Nahhh... Vorige keer konden ze ook niks aan doen; dus ik ga er maar vanuit dat het gewoon nog gevoelig is en weer gekneusdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
AhwNu wel iets eerder naar de dokter?
Oehhhhhh spannendquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Donderdag huisbezichtigingdeze ziet er wat belovender uit dan de vorige. En mét lift. Happy intro dus.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Donderdag huisbezichtigingdeze ziet er wat belovender uit dan de vorige. En mét lift. Happy intro dus.
Priemquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nahhh... Vorige keer konden ze ook niks aan doen; dus ik ga er maar vanuit dat het gewoon nog gevoelig is en weer gekneusd
zolang ik mijn bot niet door mijn hand zie steken; komt het vást wel goed
[..]
Oehhhhhh spannend![]()
![]()
Dat nom ik nuquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
KRENTEBOL MET BOTER EN KAAS~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Oja en even hier nog op reagerenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik kreeg gisterenavond pas bericht en nu de melding dat ie vandaag wordt afgeleverd. We hadden toch tegelijkertijd besteld zowat?Ik denk dat ie vandaag komt
Ahhhh ik donderdagquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja en even hier nog op reageren
Nu staat op de site van PostNL ook dat het inderdaad vandaag tussen 13u en 21.30u moet komen. Ben benieuwd
Ik had het vorige week dinsdag besteld.
Ja en dan heb je het dalijk aan en is het zeker wel geweldigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:51 schreef PriemGirl het volgende:
ASOS PAKKETJE ERMAHGERDDDDD
Mijn baas bij het zien van de broek: Heb je ergens een gevangenis-thema-feestje ofzo?
En mijn rok was 'te gothic'
Maar goed; hij heeft vandaag een bordeaux-rood shirt aan met een wollig mouwloos jas/ding.. ietsDus hij mag vandaag niet oordelen
Dus ik weer naar de website, staat dat hij om 13.49 is afgeleverdquote:Dear Sir or Madam,
Tomorrow TNT Post will deliver your order from Asos with barcode
Godver.... daar heb ik heul niet aan gedacht toen ik ging bestellen van het weekendquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja als ik klaar ben ga ik wel ff googlen en kijken wat er werkt, zal wat werkt ook wel ff hier gooien
maar dacht misschien heeft iemand t toevallig al geprobeerd
prijs gaat ook nog wel. 399quote:
Gewoon als standaard antwoord geven als hij begint te zeuren over die week vrijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pfff wat een kutdagDegene waarvoor ik dat extra project moet doen, is echt moeilijk in de omgang. Steeds wil ie iets anders en verwacht dat dat allemaal 1 2 3 kan. Niet dus.. En hij doet heel moeilijk over het feit dat ik in juli 1 week vakantie wil. Ja hallo, 1 weekje in een jaar, mag ik
En hij is mijn baas niet eens, die vindt het nl geen probleem
Ik heb dat geld er niet voor over, was die 'vroeger' ook zo duur? Ik ben in de waan dat die dingen 'maar' 200 euro waren maar ik besteed er verder ook geen aandacht aan lolquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De vorige heb k ook 7 jaar mee gedaanals je er gewoon op gamed is t het geld waard imho
De ps3 begon met de release op 800 euroquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb dat geld er niet voor over, was die 'vroeger' ook zo duur? Ik ben in de waan dat die dingen 'maar' 200 euro waren maar ik besteed er verder ook geen aandacht aan lol
800?!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De ps3 begon met de release op 800 euro
En jij bent ook geen ekten gamer, dan is t ook logisch dat je het geld er niet voor uitgeeft. Das net als dat ik geen geld uit ga geven voor hardloopschoenen ofzo
Mijn xobx heb ik bij de lanch volgens mij 400 euro voor betaald maar dat was een speciale order want de set was normaal 600quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
800?!
Hoeveel was de 2 dan?![]()
En een Xbox? Normale 360 Xbox niks raars
3 seconden? die apparaten zijn nu alweer 6/7 jaar oud hequote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Xbox 360 slim 200 euro
Dus mijn wereldbeeld klopt nog wel als je het niet meteen 3 seconden nadat de release is koopt.
Jah..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gewoon als standaard antwoord geven als hij begint te zeuren over die week vrij".... heeft al toestemming daarvoor gegeven."
En dan steeds dezelfde zin gebruiken
Ik denk dat die vent het een worst zal wezen of jij 10 jaar geen vakantie krijgt, als zijn project maar klaar isquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jah..
We hadden eigenlijk in mei al 2x experimenten moeten doen maar hij bleef steeds alles verzetten. En nu moet het ineens in 2 weken klaar. Maar het loopt niet bepaald vlekkeloos dus dat gaan we nooit halenDus vandaar dat ie juli ook al vol wou plannen. How about no
10 dollar = 10 euro denk ik welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:36 schreef megamandy het volgende:
Ben trouwens aan het denken om Keynote aan te schaffen als app.
Ik zat namelijk al helemaal te denken hoe ik dat met mijn intake moest gaan doen. Wil namelijk een keynote maken, maar als je dat omzet naar een powerpoint ziet het niet meer hetzelfde uit (effecten gaan weg etc. etc.).
Mijn eigen laptop heb ik geen tussenstuk voor de kabel voor en het tussenstuk wat Megatoby heeft, past dus weer niet op mijn 5 jaar oude laptop
MaaaaarToen kwam gister Apple met hun nieuwe keynote op het congres
![]()
En nu kun je dus via icloud.com ook gewoon in je iWorks werken, en in het browser ook de keynote bewerken en laten afspelen en alles![]()
Dat zou natuurijk wel DE oplossing zijn
En die app kost net 10 dollar (apps zijn volgens mij in euro's hetzelfde toch? ) dus dat kost eigenijk niets
Ja ik zie hetquote:
Ja kweet; maar ik wil gewoon niks stretchen (vlg mij tot 8 ofzo groeit terug; had ik begrepen; ja ok duurt wel wat langer danquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je hebt ook spirals van 2-3 mm, dat groeit hendig weer terug naar normaal binnen een week
Heb jij nog stretch? Kan het me niet meer herinnerenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nog grote witte parelmoeren spirals liggen met versiering, 1x gedragen geloof ik_
Naja tot 8 hoeft niet terug te groeien, dat is best groot al dus verschilt per persoon. Maar 3 is safe
Ja true... maar als het meuk is; dan ben je iig ook niet veel geld kwijtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vraag me bij die site altijd af waarom alles zo goedkoop is
Nee al tijdje niet meer, daarom liggen ze ergens in een la.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb jij nog stretch? Kan het me niet meer herinnerenSpirals toch niet je ding?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee al tijdje niet meer, daarom liggen ze ergens in een la.
Mja die dingen zijn vooral groot
Ik ben ook een paar losse balletjes aan het bestellen... Eens kijken of ik het balletje van mijn conch kan verwisselenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij mezelf vind ik dat gewoon raar ofzo
Zekers! En het design is echtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
prijs gaat ook nog wel?
PRIJS IS AWESOME!
Falertquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:23 schreef PriemGirl het volgende:
2 fake spirals; 2 normale spirasl; 1 balletje en 1 labret met klein ministeentje voor mijn 2de gaatje
In my defense: Echt uuuuuber lang geleden dat ik sowieso nog nieuwe oorbellen heb gekochtnee?
Klopt maar als die telefoon om mijn bovenarm zit zie ik alsnog niet hoe hard ik ren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:00 schreef Puckzzz het volgende:
Maar daar heb je wel apps voor toch? Op basis van gps?
Neequote:
Mehquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee
En ik krijg een kutweek en B gaat morgen op kamp en dan heb ik niemand om tegen aan te ranten als ik eindelijk thuis ben
Das irritant jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meh
Ik begin zaterdag bij de grote M voor mijn oriëntatie dag. En ik heb nog geen rooster dus ik heb geen idee wanneer ik begin met werken en ik kan er niet tegen
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das irritant ja
Ik had een soort van planning die vooral heel variabel was en op elk gewenst moment kan worden aangepast door onze gast. En nu blijkt het ook nog eens niet te werken. Ik weet van geen enkele dag deze week wat ik moet doen en hoe laat ik naar huis kan. Dus ik kan heel de week middag- en avondeten meenemen 'voor het geval dat'
ERMAHGERDquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:32 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ja mn kettingen zijn er! hashtag waardeloze foto maarja
Blergh.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das irritant ja
Ik had een soort van planning die vooral heel variabel was en op elk gewenst moment kan worden aangepast door onze gast. En nu blijkt het ook nog eens niet te werken. Ik weet van geen enkele dag deze week wat ik moet doen en hoe laat ik naar huis kan. Dus ik kan heel de week middag- en avondeten meenemen 'voor het geval dat'
Wat irritaaaantquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das irritant ja
De logica is er zeker, maar ik zie jou ondertussen al lopen met al je gadgets en hippe sportkleding om je heen gesnoerdquote:
Ja of tenminste totdat hij weet wat ie wil...mag ie dan weer aankloppen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ja ik heb echt een schijthekel aan die vent inmiddels
Maar hij had het er bij het afsluiten over dat ie nog ff moest bedenken wat ie met de rest van de week wou en of het zin had om door te gaan. Dus nu hoop ik heel egoīstisch dat ie besluit om voorlopig ff te stoppen
Hoe gaat het met jouw werk Puckzzz? Hoe lang ben je er nu al?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja of tenminste totdat hij weet wat ie wil...mag ie dan weer aankloppen.
Lolwhutquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De logica is er zeker, maar ik zie jou ondertussen al lopen met al je gadgets en hippe sportkleding om je heen gesnoerd
Dat mag jij vinden.quote:
Nicequote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zit er nu zo'n twee maanden, na een eerste periode van vooral recalcs en O&M Manuals als dummy na te apen ben ik nu dan eindelijk echt werk aan het doen. De geluiden van de collega's zijn zeer positief. Ik pik de programma's snel op en heb de juiste 'frame of mind' zeg maar. Conveyors is echt een vak apart, dat kan je niet op school leren (alle elementen e.d.)
Toevallig vorige week een leuk klusje gehad. Een heel reisschema opstellen van mensen van ons en een delegatie van LEGO. Eerst naar Bologna vliegen (dus tockets zoeken en boeken), daar met shuttlebus naar San Marino, dan weer terug, dan met het vliegtuig naar Frankfurt, busjes huren voor 10 man, hotel regelen, volgende dag weer op pad met de busjes om uiteindelijk in Mainz uit te komen. Daar de busjes weer droppen of het drop off point, Meteen door naar sjiek hotel (dus ook zoeken, regelen en boeken voor 13 man) voor de eerste conference meeting, komen wat mensen extra bij, Volgende twee dagen twee conference rooms inc uitgebreide lunch etc.etc. boeken.
Heel erg leuk om te doen al dat geregel en het uiteindelijk nog heerlijk (als een ekte autist bijna) in een excelletje gezet en rond gemaild naar iedereen.
De Project Director was zeer tevreden
En dan nog maak ik me nu al zenuwachtig omdat ik volgende week een evaluatiegesprek heb
Naaisquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zit er nu zo'n twee maanden, na een eerste periode van vooral recalcs en O&M Manuals als dummy na te apen ben ik nu dan eindelijk echt werk aan het doen. De geluiden van de collega's zijn zeer positief. Ik pik de programma's snel op en heb de juiste 'frame of mind' zeg maar. Conveyors is echt een vak apart, dat kan je niet op school leren (alle elementen e.d.)
Toevallig vorige week een leuk klusje gehad. Een heel reisschema opstellen van mensen van ons en een delegatie van LEGO. Eerst naar Bologna vliegen (dus tockets zoeken en boeken), daar met shuttlebus naar San Marino, dan weer terug, dan met het vliegtuig naar Frankfurt, busjes huren voor 10 man, hotel regelen, volgende dag weer op pad met de busjes om uiteindelijk in Mainz uit te komen. Daar de busjes weer droppen of het drop off point, Meteen door naar sjiek hotel (dus ook zoeken, regelen en boeken voor 13 man) voor de eerste conference meeting, komen wat mensen extra bij, Volgende twee dagen twee conference rooms inc uitgebreide lunch etc.etc. boeken.
Heel erg leuk om te doen al dat geregel en het uiteindelijk nog heerlijk (als een ekte autist bijna) in een excelletje gezet en rond gemaild naar iedereen.
De Project Director was zeer tevreden
En dan nog maak ik me nu al zenuwachtig omdat ik volgende week een evaluatiegesprek heb
Helemaal niets!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar wat is er zo raar aan functionele kleding hebben ei'k?
Volgens mij noem je nu alleen maar essentiële dingen, waarvan ik het laatste niet eens heb.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Helemaal niets!
Ik moest gewoon een beetje lolleren om Spees omdat ze na telefoonarmband, sportbroekjes, schoenen, waterdichte jasjes etc.etc. nog steeds dingen erbij wil hebben.
Het maakt mij allemaal echt niet uit hoor
Is het al tijd voor een kusjekroel?
JA MAAR FALENquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Helemaal niets!
Ik moest gewoon een beetje lolleren om Spees omdat ze na telefoonarmband, sportbroekjes, schoenen, waterdichte jasjes etc.etc. nog steeds dingen erbij wil hebben.
Het maakt mij allemaal echt niet uit hoor
Is het al tijd voor een kusjekroel?
Je hoeft het niet te verklaren noch te verdedigen hoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens mij noem je nu alleen maar essentiële dingen, waarvan ik het laatste niet eens heb.
En wat ik erbij wil is voor mij ook redelijk essentieel omdat ik op een vast pace wil kunnen lopen. Daar heb ik nu geen zicht op en geen goed gevoel voor.
Ik verklaar en verdedig mezelf niet hoor, wees maar niet bang. Ik wil het gewoon duidelijk maken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te verklaren noch te verdedigen hoor.
Tuurlijk heb je goed spul nodig. Dat snap ik ook nog wel.
Sorry, ik hou gewoon van gadgets.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat je net bedacht hebt dat je wel een simpel horloge kunt nemen, en dat ijs dan zegt dat doorsparen voor de tofste toch leuker is.
DAMN WOMAN
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Overmorgen de les from hell weerGodverdomme daar komt geen einde aan lijkt het met 9x een ren interval
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:26 schreef megamandy het volgende:
Ernermnerm zo lekkor gegeten
Spaghetti gekookt in water waar ook chili-knooflookolie inzat, saus apart gemaakt van tomatenpuree en knoflook en verse slagroomen ik was de kip vergeten uit te leggen dus maar garnalen gepakt met velen knoflook en tomaten en courgette
Oja en natuurlijk overal peper en zout over
Naja eigenlijk had ik dus kip willen pakken maar dat wil niet zo snel ontdooienquote:
Of gewoon geen vlees, ermnermquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja eigenlijk had ik dus kip willen pakken maar dat wil niet zo snel ontdooiengarnalen wel.
Een jaar geleden vond ik garnalen helemaal niet zo lekkerNu wel
Dat had ik vanochtend, best kutquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:43 schreef Mirjam het volgende:
De hele dag al dronken zonder drank, dat is echt fantastisch.
Qua evenwicht of HOE?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:43 schreef Mirjam het volgende:
De hele dag al dronken zonder drank, dat is echt fantastisch.
ja, heel duizelig zonder duidelijke oorzaak, en verward. Gaat nu beter dan vanmiddag, ik moest maar velen rust nemen. Als het donderdag maar wel over is;(quote:
Zal dan denk ik inderdaad iets met het evenwichtsorgaan zijn. Wel kut manquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, heel duizelig zonder duidelijke oorzaak, en verward. Gaat nu beter dan vanmiddag, ik moest maar velen rust nemen. Als het donderdag maar wel over is;(
ja, e ht balen dit weer. S. Heeft aangeboden mee ta gaan als t echt niet gaat, fijn, maar wil ik niet, heb liever dat hij gewoon kan werken wegens geen geld.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zal dan denk ik inderdaad iets met het evenwichtsorgaan zijn. Wel kut manmoet je donderdag zelf rijden en alles.
Is je ijzer al eens geprikt? Daar had ik ook zulke klachten van. Hopelijk werkt een dag rustquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, e ht balen dit weer. S. Heeft aangeboden mee ta gaan als t echt niet gaat, fijn, maar wil ik niet, heb liever dat hij gewoon kan werken wegens geen geld.
Nouja vanavond nog maar velen rust nemen en morgen kijken hoe t gaat.
Scumbagbody
nee, geloof t nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is je ijzer al eens geprikt? Daar had ik ook zulke klachten van. Hopelijk werkt een dag rust
halfdode mus.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:12 schreef Maisnon het volgende:
och erm onze pousse heeft een lief vogeltje gevangenhij leefde nog half en ze is nu de bosjes ingekropen om de boel te finishen
Ik kreeg hem niet eens kadoze wil me niet blij maken met een dooie mus
Je mag niet eens rauwe groentenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo raar is dat toch niet dat je een beetje op je koffie/cola intake letten?
Godverquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:12 schreef Maisnon het volgende:
och erm onze pousse heeft een lief vogeltje gevangenhij leefde nog half en ze is nu de bosjes ingekropen om de boel te finishen
Ik kreeg hem niet eens kadoze wil me niet blij maken met een dooie mus
quote:
de originele xbox is ouder, dus je kunt dat niet vlak na de release noemen, de slim is gewoon een aangepaste xbox en die kwam jaren later uit dus natuurlijk is die een stuk goedkoperquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die slim is geen 6/7 jaar oud hoordie kwam 2-3 jaar geleden nieuw uit
HOEzo No gaming if offline for 24hrs+ ??quote:
quote:
Wii Uquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:39 schreef Maisnon het volgende:
Ja wat mij betreft heeft Microsoft het een beetje verpest voor zichzelf. Ook die conferentie van te voren (Xbox, go home) was zo erg tv en amerikaans en dit en dat, en dan die hele drm online erbij.
Als ik moest kiezen ging ik voor een PS4 maar ik game te weinig
Of WiiU voor Smash Bros en Mario Kart en al die andere opnieuw titels die stiekem toch nog steeds leuk zijn
Thnx! Vandaag poging 2, ben benieuwdquote:Op woensdag 12 juni 2013 07:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wii U
Goodmornings..
Miss, succes met je project en die vent, wat een gezeik
Vandaag en vrijdag werken en dan ferkansie!
quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ermahgerd flash mob op het station
Je moet 1x per 24 uur connecten met t internet, dus als je internet er een week uit ligt kun je niet ff lekker gamen ofzoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
HOEzo No gaming if offline for 24hrs+ ??
Ik ben vaak meer dan een week niet aan het gamen want ik schijn een leven te hebben
whaooo wij een weekje langer verkansiequote:Op woensdag 12 juni 2013 09:09 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn vakantie staat nu ook vast 24 aug t/m 8 sept lekker vrij
nu nog wat boeken
mijn tetten willen wel af en toe wat rust op vakantie heur!quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
whaooo wij een weekje langer verkansie![]()
ERMAHGERD MET SJAAN OP VAKANTIEnee?
D'aawwquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn tetten willen wel af en toe wat rust op vakantie heur!
NICE!quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:09 schreef Sharana_LV het volgende:
nu nog wat boeken
Floorplanner?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ladies, weet een van jullie de naam van dat programmaatje waarmee je je huis kan inrichten op de computer? Lekker vaag enzomaar schaar had het toen ook gebruikt, toen ze met fred ging hokken
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:09 schreef Sharana_LV het volgende:
nu nog wat boeken
quote:
lekkerrrrquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:09 schreef Sharana_LV het volgende:
nu nog wat boeken
quote:
Nee joh natuurlijk niet, in t begin zullen er nog wel wat games voor beide uitgebracht worden maar utieindelijk ga je natuurlijk geen oud apparaat meer ondersteunenquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:59 schreef megamandy het volgende:
[..]Ik snap het echt niet! Dan mag ik toch hopen dat ze ook nog alle spellen nog steeds voor de xbox 360 uitbrengen.
Microsoft
Hoop ik niet voor jequote:Op woensdag 12 juni 2013 14:33 schreef megamandy het volgende:
Lalalalala,
mijn pakket zou tussen 12.30 en 14.30 geleverd moet worden. Is er nog steeds niet, doe ik de pagina vernieuwen zeggen ze nu opeens dat het om 13.59 geleverd zou zijndalijk heeft iemand anders het hier in het criminele Eindhoven gepikt.
En? Zijn je gebeden verhoord?quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning!
[..]
Thnx! Vandaag poging 2, ben benieuwd
En B is op kamp voor 3 dagen en nu ben ik straks helemaal alleen thuis, niet leuk
Staat vaak niet bij de gewone roosvicee, maar bij de zonnatura-shizzle.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:30 schreef Mirjam het volgende:
Roosvicee Ferro blijkt nog moeilijk aan te komen
Honderdmiljoenmiljard winkels bezocht, en uiteraard had enkel de allerlaatste winkel het
Eh dat was gisterquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:48 schreef Incantrix het volgende:
En OHJA
E3 vandaagNintendo is over 10 minuten geloof ik
geloof mij, er komen nog genoeg dialogen .... ik haat dat geouwehoer altijdquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:51 schreef Mirjam het volgende:
Layton gespeeld, jammer dat ik soms het snelle opeenvolgen van die puzzels zo irritant vind, want dat is juist de insteek van die game
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is vandaag al de 12e ja! Godsamme, ik kan net zo goed helemaal niet meer nadenken
Ik ga thuis ff kijken, 3g is belabberd hier in het gebouwquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
trix hier kun je de filmpjes van gister van E3 zien
http://www.youtube.com/user/Nintendo/videos
Nou echt he, dat je dan ook eens iets onthouden denkt te hebbenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:53 schreef Sharana_LV het volgende:
het was wel schattig hoe enthousiast je was over dat t vandaag was trix
Recap:quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ga thuis ff kijken, 3g is belabberd hier in het gebouw
Samenvatting? Is er een datum voor Epic Yarn? En Zelda? En is er heel per ongeluk een 3D-Mario op komst??
En is er verder nog spannends?
Ik pre-order echt _nooit_ meer iets, alles is toch altijd overal wel te koop en vaak stunten ze zo met prijzen dat je hem dan uiteindelijk ergens veel goedkoper vindtquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:55 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb Luigi U trouwens ge-pre-ordered al
JIJ WAS ANDERS BEHOORLIJK VERVELEND MET PIKMIN!quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd is die er ook voor de DS?
dat vond ik leuk toen bij jou
SF WILDE AL DIE TROEP STEEDS PAKKEN MAAR ER WAS GEEN TIJD ERMAHGERDquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JIJ WAS ANDERS BEHOORLIJK VERVELEND MET PIKMIN!
waren sf en ik lekker aan t rondhobblen HOPPA worden we weer naar moederkloek gefloten hoor![]()
IMHO BEN IK VOLGENDE KEER GEWOON DE MOEDERKLOEK WANT JULLIE ZIJN VERVELEND KLAARquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
SF WILDE AL DIE TROEP STEEDS PAKKEN MAAR ER WAS GEEN TIJD ERMAHGERD
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Mir, alle 1830 games voor de DS:
http://www.nintendo.com/games/gameGuide?system=ds
glhf
OK GR GR HEB IK AL MAIL GR GRquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IMHO BEN IK VOLGENDE KEER GEWOON DE MOEDERKLOEK WANT JULLIE ZIJN VERVELEND KLAAR
Jaaaaa!! Kátjes!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Recap:
Wii U:
- Super Mario 3D world (MMET KATJES YAYYYYY)
- Mario Kart 8
- Zelda WW
- Super Luigi U
- Pikmin
- Donkey Kong
3DS:
- Yoshi
- Zelda
- Mario & Luigi dream team
geloof mij hij ligt straks gewoon goedkoper en in velen stapels bij de MMquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jaaaaa!! Kátjes!!![]()
Owww, ik ben zo blij dat ik niet met pauze ben gegaan, kan ik een half uur eerder kijkenklinkt supercool!
En bol heeft de pre-order nog niet, maar game mania welik werd een beetje gek van mijn ge-ocd telkens (drie keer per dag kijken of ie er al stond, had ik al gezegd dat ik triest ben?
), nu heb ik tenminste gemoedsrust
en als ie dan strax op bol staat cancel ik deze ja
bonnen idd, nog 70 euro ofzo.
Wat je zegt is wel waar idd, maar dit is dan een LE en ik wil 'm graag als standalone, dus nouja..
Nee, je weet toch dat jij op de laatste plek komtquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee, je weet toch dat jij op de laatste plek komt![]()
eerst mijn blogpost voor DM afmaken DAN GA IK VOOR JOU AAN DE SLAG MEVR ONGEDULD
True.. Nouja, ik ocd in elk geval ff niet meerquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
geloof mij hij ligt straks gewoon goedkoper en in velen stapels bij de MM
dat OCDen ken ik wel hoor , ik heb ook altijd pas rust in mijn hoofd als bepaalde dingen gewoon vast staanquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
True.. Nouja, ik ocd in elk geval ff niet meer
Maar kolftijd is klaar, tot strakjons!
Thnx voor de recap![]()
Oeh Inca ben je al naar de nieuwe Star Trek geweest?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
True.. Nouja, ik ocd in elk geval ff niet meer
Maar kolftijd is klaar, tot strakjons!
Thnx voor de recap![]()
bikinis kwamen bij mij ook via brievenbusquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:10 schreef megamandy het volgende:
Ok ik ga maar eens gewoon naar beneden en met mijn vingers in de brievenbus frotten, misschien hebben ze daar wel mijn asos pakketje gedropt (alleen heb ik dus geen sleutel van de brievenbus).
Had ik al gezegd dat ik nu ook een sleutel heb van Megatoby
Ik vind hem tof MM! EN als je voorover bukt en de bende pleurt er niet uit dan zit t okay tochquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:24 schreef megamandy het volgende:
Ik zal even foto's in den feestboek zetten. Twijfel omdat mijn bh's normaal meer bedekken
Maar volgens mij past de cup wel, het "puilt" er niet over, wel een klein beetje aan de zijkant maar dat wordt door de bandjes verstopt.
*bukt voorover*quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind hem tof MM! EN als je voorover bukt en de bende pleurt er niet uit dan zit t okay tochIk vind de pasvorm op deze manier iig goed!
Dan is ie goedgekeurdquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
*bukt voorover*
Nop de tepels blijven bedekt dit dat alles
quote:
Waar moet 'ie op aangepast danquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
TETTENNNNN
Ik heb ook 2 nieuwe bh's bijgekocht. Had al een duurdere van mama gekregen en nu nog 2 van hunkemoller erbij
EN DE DATABASE IS NOG STEEDS NIET AANGEPAST
Je kan het zelf ook gewoon opmeten hequote:Op woensdag 12 juni 2013 18:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk nog steeds dat t een grap is
Mijn bh's zijn ook te grootquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:29 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil ook grotere boobsik had deze week het idee dat mijn ene bh zelfs iets te groot is geworden
instant paniek
spees is gewoon zwangerquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Je kan het zelf ook gewoon opmeten he
[..]
Mijn bh's zijn ook te groot
ERMAHGERD MINI SPEESES DE WERELD KAN DAT HEUL NIET AANquote:
Goed zo! Klinkt als een vervelend typetje die ventquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pff wederom lange dag![]()
Honger, maar geen zin om om 8 uur nog iets te gaan maken. Wil eigenlijk ook geen vette hap halen, dus heb nu als compromis een bruin pistoletje gezond gehaald![]()
Maar ben er voor deze week vanaf, de gast is naar huis, maandag verder
Is ie ook.. Ik verbaas me over de pokerface van mijn baas want die is er ook best klaar mee maar laat het niet blijken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed zo! Klinkt als een vervelend typetje die vent
Klinkt idd erg vermoeiend. Gelukkig even deze week vanaf danquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is ie ook.. Ik verbaas me over de pokerface van mijn baas want die is er ook best klaar mee maar laat het niet blijken.
Hij ziet mij volgens mij als zijn persoonlijke meetslaaf of zoEn elke keer wil hij alles helemaal plannen tot op de dag nauwkeurig (liefst tot aan augustus) maar hij zou na 2 dagen toch moeten weten dat je bij deze experimenten niet heel gedetailleerd kan plannen omdat er zoveel fout kan gaan
Ja!quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Klinkt idd erg vermoeiend. Gelukkig even deze week vanaf dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |