Ik heb zelf eigenlijk totaal geen ervaring met vingeren, heb het zelf altijd met trilling gedaan, dat wil hij liever niet doen omdat ie het zelf wilt doen snap ik welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:38 schreef Tja..1986 het volgende:
Ten eerste, je bent niet raar. Ten tweede, laat je vriend zich gedragen en wat geduld hebben.
Kom je wel klaar als je het zelf doet?
En kom je dan wel klaar? Want als het alleen lukt, lukt het samen uiteindelijk ook wel. Maar je moet er inderdaad niet de focus op willen leggen want dan gaat het zeker niet lukken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:40 schreef xLiipGlOsJ het volgende:
[..]
Ik heb zelf eigenlijk totaal geen ervaring met vingeren, heb het zelf altijd met trilling gedaan, dat wil hij liever niet doen omdat ie het zelf wilt doen snap ik wel
Met trilling kom ik zelfs heel gemakkelijk en snel klaar, daarom snap ik ook niet waarom mond en hand niet lukt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:42 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
En kom je dan wel klaar? Want als het alleen lukt, lukt het samen uiteindelijk ook wel. Maar je moet er inderdaad niet de focus op willen leggen want dan gaat het zeker niet lukken.
Waarschijnlijk gewoon omdat je dat niet gewend bent. En hij legt er wel de focus op, daar moet hij mee stoppen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:44 schreef xLiipGlOsJ het volgende:
[..]
Met trilling kom ik zelfs heel gemakkelijk en snel klaar, daarom snap ik ook niet waarom mond en hand niet lukt.
En ik leg er niet de focus op, ik geniet er heel erg van, maar hij verpest dat een beetje doordat hij zo loopt te doen
Nee. Het is normaal dat je niet klaar kan komen door andermans werk. Puur omdat diegene niet weet wat jij lekker vind en hoe het gedaan moet worden. Hoe meer hij de nadruk legt op jou laten klaarkomen hoe ongemakkelijker jij je gaat voelen > het maakt hem raar, dat hij er op door blijft hameren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:48 schreef xLiipGlOsJ het volgende:
[..]
Hij doet het dus wel, ben ik zo raar?
Nee, het is zijn probleem..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:48 schreef xLiipGlOsJ het volgende:
[..]
Hij doet het dus wel, ben ik zo raar?
Nee dat vind ik gemeen, hij doet het wel lekker namelijk, maar doordat ie zo op klaarkomen gefocust is kan ik er niet echtvan genieten meer..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:53 schreef nuget het volgende:
moet hij wat beter zijn best doen.![]()
zeg maar dat het aan hem ligt, dat hij niet goed genoeg zijn best doet..
Dat dus ja. Vriendje heeft een truukje geleerd bij ex en denkt dat het overal hetzelfde werktquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:56 schreef SaxoPower het volgende:
Geef het tijd. Het komt vanzelf wel.
Je vriend moet even wat anders proberen dan steeds te herhalen wat zijn ex wel lekker vond.
Jij vind andere dingen lekker(der)
Denk dat dit ook wel aardig in de buurt komtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:56 schreef SaxoPower het volgende:
Geef het tijd. Het komt vanzelf wel.
Je vriend moet even wat anders proberen dan steeds te herhalen wat zijn ex wel lekker vond.
Jij vind andere dingen lekker(der)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |