Woooooh, Niermann kon wel even een stukje beter klimmen dan Leezer he.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:04 schreef Mani89 het volgende:
Leezer is wel een beetje random, maar misschien schuilt er een Niermann in hem.
Nee inderdaad. Hij is natuurlijk wel een hardrijder, dus vooral als knecht voor de vlakke etappes (om de mannen uit de wind te houden, water te halen en een wiel/fiets af te geven) en in de vlakke aanloop van bergetappes.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:15 schreef Marcoss het volgende:
Voordeel van Leezer is wel dat hij een sprint in de benen heeft, dat kan van pas komen bij een kopgroep bijvoorbeeld. Maar neem aan dat ze hem daar niet voor meenemen..
Leezer kan zich wel redelijk goed positioneren. En het probleem was vorig jaar dat er juist niet genoeg mannen mee waren om de kopman op het vlakke uit de probleemzone te houden. Dat probleem is er nu niet. Met Boom, Leezer, Tankink, Wynants en Vanmarcke hebben ze prima types om Mollema van voren te houden. Geen excuses wat dat betreft nu.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leezer gaat z'n eerste Tour rijden ja. Ik vind het leuk voor hem, want hij heeft veel pech gekend, maar van de andere kant zie ik 'm ook niet veel toevoegen, helaas.
Je hebt gelijk. Ik keek even zijn uitslagen van dit jaar na en dat valt eigenlijk best tegen. Ik denk dat ik hem wat overschat heb, omdat hij vaak een van de laatste knechten is van de kopmannen van de ploeg, dat ik daardoor in mijn hoofd had zitten, dat hij ook daadwerkelijk goed heeft gereden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo bijzonder heeft Nordhaug het nog niet gedaan hoor. Haalt bij lange na zijn Sky-niveau niet. Dan heeft Vanmarcke het eigenlijk nog beter gedaan.
Vorig jaar was het inderdaad wel wat te ver doorgeslagen naar een pure klimmersploeg. Daardoor hadden ze gelijk al een probleem met het wegvallen van Tjallingi.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Leezer kan zich wel redelijk goed positioneren. En het probleem was vorig jaar dat er juist niet genoeg mannen mee waren om de kopman op het vlakke uit de probleemzone te houden. Dat probleem is er nu niet. Met Boom, Leezer, Tankink, Wynants en Vanmarcke hebben ze prima types om Mollema van voren te houden. Geen excuses wat dat betreft nu.
Vuelta en andere wedstrijden voor hem;quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Intern zullen ze vast wel meer weten over een sponsor.
Maar bij Slagter werd bij de voorselectie al gezegd (tenminste, dat was het gerucht) dat hij moest tekenen om naar de Tour te mogen. Overigens heeft ook Renshaw geen contract bij de ploeg voor volgend seizoen, maar die rijdt ook gewoon niet goed genoeg..
twitter:Mark_Renshaw twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 15:45:59So no Tour de France for me this year. First time in a lot of years il be training in July. Going to be bizarre feeling to miss it. reageer retweet
twitter:Mark_Renshaw twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 15:47:39Good luck to the @BlancoCycling guys in the TDF. I will now focus on the Vuelta and other objectives in the end of season. Can't wait for it reageer retweet
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:53 schreef Marcoss het volgende:
Renshaw geeft op Twitter aan (ik wil de tweet kopiëren, maar krijg telkens een foutmelding) dat hij nu voor de Vuelta gaat, kan weer een gevechtje worden met Bos dan
Ja, ik zag het al, ongelofelijk dat jij als Sesamstraat-bewoner wel dat soort rechten hebt en ik als eenvoudige bewoner nietquote:
Knieproblemen toch? Een veelvoorkomende blessure bij renners die van een dubieus team naar Rabo/Blanco gaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:52 schreef Mani89 het volgende:
Volgensmij had Nordhaug ook een hele slechte voorbereiding op dit seizoen, ik weet niet meer precies waarom. Maar er zit nu duidelijk een stijgende lijn in.
Dat is het ook gewoon. Neem je hem mee dan weet je dat de druk gaat toenemen. Er zal altijd minstens 1 journalist zijn die met het verhaal aan de slag gaat en er maar over door gaat blijven zeuren. Dan heb je weer anderen die erover mee gaan schrijven en misschien zelfs nieuwe feiten ontdekken en voila, voor je het weet je een situatie a la Rasmussen met de whereabouts in 2007.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:13 schreef Marcoss het volgende:
LLS meenemen zal voor heel veel negatieve publiciteit zorgen, zeker als je ziet hoe de Nederlandse pers/tv nu met al die dopingverhalen omgaat. En de ploeg is (officieel dan) ook nog steeds op zoek naar een nieuwe sponsor, dan is dat gedoe niet echt handig tijdens de belangrijkste koers om je in de kijker te rijden.
Dat hij sportief gezien altijd mee moet, lijkt me een duidelijk verhaal ja.
twitter:mtjallingii twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 16:30:21@NOSavondetappe Ik ben ook nog vrij in juli hoorde ik net. #lastminutevakantie reageer retweet
Telegraaf heeft dat nieuws een paar weken geleden al gebracht, Boogerd schrijft columns voor de Telegraaf.. Daarom zal hij het wel zo stellig brengen lijkt me. Het is nog steeds niet officieel bevestigd door de ploeg zelf.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:18 schreef icebliss het volgende:
Boogerd zegt net in de Coen en Sander show dat Blanco een nieuwe sponsor heeft, voor wat het waard is. Was al redelijk zeker natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |