quote:
Aldus dit...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:00 schreef Nightquest777 het volgende:
Ook al zouden ze telefonisch bereikbaar zijn: hoe denk je dat ze jouw vrouw gaan vinden in die mensen massa? Mensen in gele reflecterende vesten die haar gaan omroepen: 'ATTENTIE ATTENTIE wil de vrouw van hartloper zich melden bij de infobalie?' Ow wacht, niemand hoort ons, laten we het concert even stil leggen!
nee, daar gebruiken ze dus van die matrixborden voor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:00 schreef Nightquest777 het volgende:
Ook al zouden ze telefonisch bereikbaar zijn: hoe denk je dat ze jouw vrouw gaan vinden in die mensen massa? Mensen in gele reflecterende vesten die haar gaan omroepen: 'ATTENTIE ATTENTIE wil de vrouw van hartloper zich melden bij de infobalie?' Ow wacht, niemand hoort ons, laten we het concert even stil leggen!
Ok, u merkt het: ik kom nooit op pinkpop.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee, daar gebruiken ze dus van die matrixborden voor.
maargoed, geen hond die daar op kijkt.
ik zal je er niet anders om behandelen hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:44 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Ok, u merkt het: ik kom nooit op pinkpop.
ow, laat ze dan asjeblieft gauw de naam veranderen.quote:
Komt vaker voor als pinksteren vroeg valt, gelukkig is de naam multi-interpretabel en kan had ook op de belachelijke roze hoedjes slaan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, laat ze dan asjeblieft gauw de naam veranderen.
Dat zou ik maar gewoon vergeten. Kun je niemand anders bereiken die dag?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:34 schreef hartloper het volgende:
Enne die matrixborden, hoe werkt dat dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |