Handig dit.quote:Roelandts rijdt met gebroken rib
Toegevoegd: zaterdag 29 jun 2013, 11:39
Update: zaterdag 29 jun 2013, 11:40
Jurgen Roelandts van Lotto-Belisol start de Tour de France met een gebroken rib.
De Belg was tien dagen geleden in de ZLM Toer ten val gekomen, maar de breuk werd nu pas ontdekt.
De breuk kwam vrijdagavond aan het licht bij een controle in de nieuwe medische vrachtwagen die dit jaar voor het eerst meerijdt tijdens de Tour. In de wagen kunnen onder meer echo's en röntgenfoto's gemaakt worden, waardoor renners niet altijd meer naar het ziekenhuis hoeven.
twitter:TourDeJose twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 21:02:28No fractures for Tony Martin. He has a concussion and contusion of the lung. Deep wound on elbow Decision on start stage 2 taken tomorrow reageer retweet
twitter:itvcycling twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 17:43:51Tony Martin has a suspected broken collarbone and here's Kloden's leg: h http://t.co/H4pszciub2 reageer retweet
hoeft ie iig niet die afdaling van alpe 'd huez te doenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Uitvaller #1
Tony Martin met een sleutelbeenbreuk in de ambulance naar het ziekenhuis.
Die zien we niet terug.
Reageer even normaal joh.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:46 schreef Ferdii het volgende:
[..]
hoeft ie iig niet die afdaling van alpe 'd huez te doen
quote:Vrees voor gebroken schouder Tony Martin
De Duitse wielrenner Tony Martin moet de Ronde van Frankrijk mogelijk al na de eerste etappe verlaten. De wereldkampioen tijdrijden was zaterdag één van de vele renners die in de slotfase van de etappe naar Bastia tegen de grond smakte. Hij heeft mogelijk zijn schouder gebroken en is naar het ziekenhuis afgevoerd.
Ook vorig jaar kwam de 28-jarige coureur van Omega Pharma-QuickStep al in de eerste rit ten val. Hij liep daarbij een breukje in zijn linkerhand op, maar kon de Tour wel vervolgen. Hij stapte na de eerste rustdag alsnog af.
Bron: Volkskrant
twitter:TourDeJose twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 21:02:28No fractures for Tony Martin. He has a concussion and contusion of the lung. Deep wound on elbow Decision on start stage 2 taken tomorrow reageer retweet
twitter:mrconde twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 21:00:15Tony Martin is NOT out yet. OPQS report decision will be taken tomorrow morning. Nothing broken but many injuries. #tdf reageer retweet
Mss dan ook even een TT-change dat het ook over de ziekenboeg mag gaan ipv alleen uitvallers?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:12 schreef Lutte het volgende:
Deze gaat weer openHier verder over uitvallers en pechvogels.
Checkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mss dan ook even een TT-change dat het ook over de ziekenboeg mag gaan ipv alleen uitvallers?
Zou me niet verbazen als hij opgeeft in de loop van de etappe.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Naja, start 'gewoon' is het niet idd, maar hij start wel.
Ik vind het belachelijk, zeker als je bijvoorbeeld het geval Horner van paar jaar terug bekijkt.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Naja, start 'gewoon' is het niet idd, maar hij start wel.
quote:Op zondag 30 juni 2013 10:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk, zeker als je bijvoorbeeld het geval Horner van paar jaar terug bekijkt.
Zal idd denk ik niet zo lang blijven rijden.twitter:hendriksmj twitterde op zondag 30-06-2013 om 10:35:57Ben geen dokter, maar na het lezen van medisch rapport van Tony Martin, lijkt het me onverantwoord te gaan rijden. Maar hij doet t dus toch. reageer retweet
Net als vorig jaar anders gewoon op de rustdag. Hij wil wss. nog graag de TTT rijden maar dat lijkt me niet te doen.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als hij opgeeft in de loop van de etappe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |