PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
quote:
quote:
Not sure..maar daar lag dit niet aan volgens mij. Kan het me niet voorstellen. Heb dit met Pascal ook gehad eerder.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar ik heb een rode kaart in mijn team, kan je dan wel een friendly spelen?
Nee lag het ook niet aan, was meer voor als we er wel in waren gekomen.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Not sure..maar daar lag dit niet aan volgens mij. Kan het me niet voorstellen. Heb dit met Pascal ook gehad eerder.
Voor mij is dat Sam's Town. Hoezo?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:29 schreef Zhano het volgende:
Yo Reemster, wat is het beste album van de Killers?
Ben ff op muzikale ontdekkingsreis en dit stond nog op mijn lijstje om te proberenquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ben ff op muzikale ontdekkingsreis en dit stond nog op mijn lijstje om te proberenMaar kon geen album kiezen om mee te beginnen, dus ik denk ik vraag ff de locale expert
Ja, zal er binnenkort weer eens naar kijken. Was toen een tijdje gefixed en van het ene op het andere moment weer verneukt. Pauperding.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:42 schreef pascal08 het volgende:
Wefut mogen wel achterwege gelaten worden.
[ afbeelding ]
En Tim: fix je router eens. Ik wil ook een keer tegen je spelen.
Ja. En dan druk ik nog een keer.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je drukt om filmpjes door te spoelen voor en na de wedstrijd maar dat hij hem niet pakt? Dan laat ie even een groen vinkje zien en gaat ie daarna weer weg (zelfde filmpje dus)
Regelmatigquote:Op maandag 10 juni 2013 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je drukt om filmpjes door te spoelen voor en na de wedstrijd maar dat hij hem niet pakt? Dan laat ie even een groen vinkje zien en gaat ie daarna weer weg (zelfde filmpje dus)
Heb je nog steeds router achter router? Dat werkt vaak niet optimaal namelijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, zal er binnenkort weer eens naar kijken. Was toen een tijdje gefixed en van het ene op het andere moment weer verneukt. Pauperding.
WeFUT.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |