zie je de posts?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou ik heb een aantal mensen geblokkeerd en als ik in het topic blijf hangen en de geblokkeerde mensen gaan er ook posten, dan zie ik hun berichtenhoort dat zo en hoe kan dat anders?
quote:
Volgensmij heb ik die troep ook nog ergens liggenquote:Methylfenidaat wordt onder meer op de markt gebracht onder de merknamen Concerta
ja als ik in het topic blijf hangen, ja.quote:
Van iemand ooit eens paar jaar geleden gekregen om ritalin uit te proberen. Maar het werkt niet optimaal als je het niet regelmatig opbouwt onder begeleiding van een psych dusquote:
Dus dat de je nu?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van iemand ooit eens paar jaar geleden gekregen om ritalin uit te proberen. Maar het werkt niet optimaal als je het niet regelmatig opbouwt onder begeleiding van een psych dus
Voor mij is het straks hopelijk geen troep maar mijn redmiddelquote:Op maandag 10 juni 2013 23:00 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
[..]
Volgensmij heb ik die troep ook nog ergens liggen
Ik zag het net pas liggenquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja als ik in het topic blijf hangen, ja.
maar als ik weer wegdruk en terugga naar het topic, dan zie ik ze niet meer, maar de nieuwe berichten van de geblokkeerde mensen wel.
Hahah hoezo?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor mij is het straks hopelijk geen troep maar mijn redmiddel
ga ik even doen dan.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Ik blokkeer niemand dus ik weet dat niet?Je kan abo SC vragen? of Nick
Doe ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:01 schreef Ezell het volgende:
Wist overigens niet dat mensen hun nachtkastje serieus gebruikten voor nuttige dingen.
Daar heb je een abonnement voor nodigquote:
Verder ligt er een kaartspel, snoepzakjes en mijn oude collectie flippo`s inquote:Op maandag 10 juni 2013 23:01 schreef Ezell het volgende:
Wist overigens niet dat mensen hun nachtkastje serieus gebruikten voor nuttige dingen.
Boterhamzakjes en elastiekjesquote:Op maandag 10 juni 2013 23:01 schreef Ezell het volgende:
Omdat ik zware concentratieproblemen heb en ik wanhopig wacht op een add-diagnosequote:Op maandag 10 juni 2013 23:02 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hahah hoezo?
Ben zelf sowieso geïnteresseerd in nootropics. wil zelf ook wel stacks gaan maken
Ahh. hoeveel mg is t ?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ik zware concentratieproblemen heb en ik wanhopig wacht op een add-diagnose
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |