SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Zo heb ik ooit met paddos helemaal niks gerookt. Ik heb 1 peuk en een aansteker de hele avond bij me gehouden. Dat waren mijn vriendjes tijdens de trip en mochten niet kwijt.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:43 schreef Amarantha het volgende:
Laatste keer dat ik mdma op had rookte ik de ene na de andere joint weg. Smaakte ineens heerlijk en roken was ook geweldig (sowieso als ik drugs op heb dan is roken ineens kk chill, de één na de ander in de fik.. hoppa!)![]()
gewoon weer een keer maar dan zonderquote:Op maandag 10 juni 2013 22:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vond het wel nice, maar zonde van het 4fa gevoel.
O.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha damn, ik kan geeneens gesprekken houden hoor. Vaak zeg ik dat ook gewoon van yo ik ga hard ik kan geen gesprek houden doei
Wil het nog wel eens goed proberen eigenlijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
gewoon weer een keer maar dan zonder
Dan maar sigaretten. Smaken dan ook hemels! Alleen is een pakje klare dan echt binnen een paar uur wegquote:Op maandag 10 juni 2013 22:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Doe ik ook, alleen als je gaat stappen of feesten kan je moeilijk heel de tijd jointjes draaien, dus dan ga ik opeens roken.
Ja mooi!quote:Op maandag 10 juni 2013 22:48 schreef Moira. het volgende:
Soms zijn sigaretten als je pillen op hebt echt super chill, dan is het zo fijn om lekker te hijsen en in te ademen en uit te blazen enzoDan zit je helemaal in die feeling en rook je gewoon bijna constant
Mjah een keer xtc heeft ervoor gezorgd dat ik gestopt ben met rokenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:48 schreef Moira. het volgende:
Soms zijn sigaretten als je pillen op hebt echt super chill, dan is het zo fijn om lekker te hijsen en in te ademen en uit te blazen enzoDan zit je helemaal in die feeling en rook je gewoon bijna constant
Maar soms heb ik ook zo'n vieze droge 'ijzerige' smaak in m'n smoel, en roken versterkt dat dan alleen, dus dan sla ik ze wel even over
Dat ja hahaquote:Op maandag 10 juni 2013 22:48 schreef Moira. het volgende:
Maar soms heb ik ook zo'n vieze droge 'ijzerige' smaak in m'n smoel, en roken versterkt dat dan alleen, dus dan sla ik ze wel even over
Dat kan ik me echt niet voorstellen bij mezelf hahaquote:Op maandag 10 juni 2013 22:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mjah een keer xtc heeft ervoor gezorgd dat ik gestopt ben met roken
Hehe herkenbaar, pakje waarmee ik normaal een week doe is dan opeens in een paar ogenblikken leeg. Nu heb ik ook nogal eens de neiging om anderen sigaretten aan te bieden, dus dat speelt ook mee.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan maar sigaretten. Smaken dan ook hemels! Alleen is een pakje klare dan echt binnen een paar uur weg
Ik draai en rook de ene na de andere joint. Vaak lekker delen met de rest en je bent lekker bezig.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:47 schreef Amarantha het volgende:
Sommige mensen begrijpen mij verkeerd. Ik rook juist kanker veel als ik drugs op heb.. joints en sigaretten. Of ik begrijp jullie verkeerd. Snap het niet
Had ik laatste keer met mijn wiet.. Ik had de smaak van blowen helemaal te pakken tijdens de mdma.. koopt een ex van me een dikke joint over. Ineens halve zakje wiet weg (mocht niet zeuren, kreeg geld voor een compleet nieuw zakje maar toch shop dicht s'nachts). Moest ik hele zuinige joints draaienquote:Op maandag 10 juni 2013 22:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Hehe herkenbaar, pakje waarmee ik normaal een week doe is dan opeens in een paar ogenblikken leeg. Nu heb ik ook nogal eens de neiging om anderen sigaretten aan te bieden, dus dat speelt ook mee.
Ik zeg DOEN!quote:Op maandag 10 juni 2013 22:52 schreef Onorgineel het volgende:
XTC wel benieuwd naar nogsteeds, maar nooit gebruiken denk ik
Ik wou eerst nooit aan de harddrugs, maar wil toch wel eens alles geprobeerd hebben weetje.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:52 schreef Onorgineel het volgende:
XTC wel benieuwd naar nogsteeds, maar nooit gebruiken denk ik
Weet het. Probleem is is dat ik volgens mij lichtelijk verslavingsgevoelig benquote:Op maandag 10 juni 2013 22:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wou eerst nooit aan de harddrugs, maar wil toch wel eens alles geprobeerd hebben weetje.
Je moet het gewoon in de goede setting doen als je je er goed bij voelt, zonder remmingen, en gewoon goed veilig weten wat je aan het doen bent. Dan is het echt heerlijk en niks aan het handje
Ik trek juist die troep maar slecht. Weleens gedaan en was opzich wel leuk maar laat mij maar een paar uur verdwalen op andere middelen.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:55 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Weet het. Probleem is is dat ik volgens mij lichtelijk verslavingsgevoelig ben
Ik weet nu al bijna 90% zeker dat als ik 't een keer gedaan heb ik 't zo vet vind dat ik het nog een keer wil proberen en nog een keer en nog een keer. En een vriend van me is zwaar aan de harddrugs (coke, xtc) verslaving onderdoor gegaan, en da's me het gewoon niet waard
Dit, dusquote:Op maandag 10 juni 2013 22:53 schreef Monopoly het volgende:
Trusten.
Ik ga ook van FOK! af, nog een potje Keezen en dan een film opzetten
Fijne avond allen
zoals?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik trek juist die troep maar slecht. Weleens gedaan en was opzich wel leuk maar laat mij maar een paar uur verdwalen op andere middelen.
Vind de wiet nu al 4 jaar prima zo. Truffels ga ik wel voor 't eerst proberen binnenkort, superveel zin in!quote:Op maandag 10 juni 2013 22:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik trek juist die troep maar slecht. Weleens gedaan en was opzich wel leuk maar laat mij maar een paar uur verdwalen op andere middelen.
Ik heb na de 1e keer ook gezegd dat ik het nog een keer wil doen, het is gewoon echt tof.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:55 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Weet het. Probleem is is dat ik volgens mij lichtelijk verslavingsgevoelig ben
Ik weet nu al bijna 90% zeker dat als ik 't een keer gedaan heb ik 't zo vet vind dat ik het nog een keer wil proberen en nog een keer en nog een keer. En een vriend van me is zwaar aan de harddrugs (coke, xtc) verslaving onderdoor gegaan, en da's me het gewoon niet waard
Ik zou echt graag weer eens een chillsessie met mdma willen doen. Vind dat nog steeds echt goud en leuker dan op een feestje, is ondertussen al weer bijna een jaar terug.quote:
Ook herkenbaar dat. 1 Iemand van m'n oude blowgroepje wijst me daar nog steeds op als ik hem zie en harddrugs opheb.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wou eerst nooit aan de harddrugs, maar wil toch wel eens alles geprobeerd hebben weetje.
Je moet het gewoon in de goede setting doen als je je er goed bij voelt, zonder remmingen, en gewoon goed veilig weten wat je aan het doen bent. Dan is het echt heerlijk en niks aan het handje
NICEEEEquote:Op maandag 10 juni 2013 22:58 schreef Ceviche het volgende:
Morgen komt mijn Jackass-box binnen
Met de televisieseries, de films heb ik al![]()
Jackass![]()
Jackass stoned kijken![]()
![]()
Hoe oud word je?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:57 schreef Onorgineel het volgende:
zometeen jarig bij wie kan ik een verjaardagsbeurt incasseren?
Als ik de kans en tijd ervoor heb dan is lsd zeker de drug of choice.quote:
LSD lijkt me echt gruwelijk gaaf om een keer te proberen, maar laat ik maar bij truffels beginnen want ben een beetje bang nu nog voor een 8 uur lange tripquote:Op maandag 10 juni 2013 23:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als ik de kans en tijd ervoor heb dan is lsd zeker de drug of choice.
Iemand toevallig een peyote cactus staan?
wilde er ooit een aan mn moeder geven voor haar verjaardag. en dan na een jaar of 8 gewoon terugjatten.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Slimme jongenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
wilde er ooit een aan mn moeder geven voor haar verjaardag. en dan na een jaar of 8 gewoon terugjatten.
Bij Monopoly.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:57 schreef Onorgineel het volgende:
zometeen jarig bij wie kan ik een verjaardagsbeurt incasseren?
Lsd, speed en truffels/paddo's zou ik nog weleens willen proberenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ditquote:Op maandag 10 juni 2013 23:01 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
LSD lijkt me echt gruwelijk gaaf om een keer te proberen, maar laat ik maar bij truffels beginnen want ben een beetje bang nu nog voor een 8 uur lange trip
Precies dit ja, maar heb redelijk wat tripreport gelezen over LSD en wat mensen gesproken, en 't lijkt me zo'n goddelijke ervaring jonguhquote:Op maandag 10 juni 2013 23:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
DitGewoon dit
Ik wil sowieso dit (half) jaar nog eens ergens truffels doen. En ooit in m'n leven ook zeker eens LSD proberen
Maar alléén als dat ook gewoon in de goede setting kan
Hahaha, ik heb nog wel eens voor de grap bedacht mijnn moeder een wietplant te geven, maar dat zou ze denk ik wel doorhebbenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
wilde er ooit een aan mn moeder geven voor haar verjaardag. en dan na een jaar of 8 gewoon terugjatten.
Liever dat dan een kamer vol mensen die aan het trippen zijn, mocht het fout gaanquote:Op maandag 10 juni 2013 23:04 schreef Piye het volgende:
LSD staat ook op mijn lijstje. Alleen de meesten van m'n vrienden vinden het geen prioriteit.
bij mij een keer 20 uurquote:Op maandag 10 juni 2013 23:01 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
LSD lijkt me echt gruwelijk gaaf om een keer te proberen, maar laat ik maar bij truffels beginnen want ben een beetje bang nu nog voor een 8 uur lange trip
LSD zou ik sowieso niet binnen doen denk ik. Bij truffels vond ik het toch wel iets benauwends hebben dat we in een afgesloten kamer zaten. Wilde ook telkens buiten rondjes gaan lopen.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:04 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Liever dat dan een kamer vol mensen die aan het trippen zijn, mocht het fout gaan
Ah, primaquote:Op maandag 10 juni 2013 23:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat is een verhaal voor een andere keer
Zou op ejaculeren.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:22 schreef Onorgineel het volgende:
Tevens die banners op FOK
[ afbeelding ]
Ik schrok
Maakt niet uit waar, beland toch allemaal in die grote bekquote:
Wat voor verhaal?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat is een verhaal voor een andere keer
Dat wil je je zaadjes toch niet aan doen?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:27 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Maakt niet uit waar, beland toch allemaal in die grote bek
Daarom, hoef niet eens te richten gewoon ogen dicht en gaan.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:27 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Maakt niet uit waar, beland toch allemaal in die grote bek
Hoe Mur in zijn trip naar de 6e dimensie is gereisd en aliens heeft ontmoet en zich heeft aangesloten bij ze en nu een aanval op de aarde plant.quote:
Vet.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe Mur in zijn trip naar de 6e dimensie is gereisd en aliens heeft ontmoet en zich heeft aangesloten bij ze en nu een aanval op de aarde plant.
Waarom wachten met die aanvalquote:Op maandag 10 juni 2013 23:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe Mur in zijn trip naar de 6e dimensie is gereisd en aliens heeft ontmoet en zich heeft aangesloten bij ze en nu een aanval op de aarde plant.
Omdat ze speciale handelingen moeten uitvoeren yo, en hij kan alleen met ze communiceren als ie LSD opheeft jwz.quote:
Geef die jongen LSD en laat ons allemaal kapotknallen danquote:Op maandag 10 juni 2013 23:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat ze speciale handelingen moeten uitvoeren yo, en hij kan alleen met ze communiceren als ie LSD opheeft jwz.
Probleem is dat als ie LSD opheeft hij ons aanziet voor kleine poesjes, en hij houdt van poesjes, wie houdt daar nou niet van?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:36 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Geef die jongen LSD en laat ons allemaal kapotknallen dan
Ik in iedergeval welquote:Op maandag 10 juni 2013 23:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Probleem is dat als ie LSD opheeft hij ons aanziet voor kleine poesjes, en hij houdt van poesjes, wie houdt daar nou niet van?
Kan lang duren inderdaadquote:
Ben al nuchter sinds gisteren (nou ja technisch gezien vandaag, want de laatste joint ging een uurtje of 6 's ochtends in de fik).quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:36 schreef Onorgineel het volgende:
Zometeen m'n eerste van het 20e levensjaar bouwen
kk interpunctiequote:Op maandag 10 juni 2013 23:38 schreef Onorgineel het volgende:
Ik had net overigens kabouter jerome aan de deur om mij de ernst in te laten zien van kabouterpaté. Het ziet er allemaal zo onschuldig uit maar hier worden duizenden kabouterlevens voor gegevens en wat doet de overheid? Inderdaad helemaal niks, tijd voor actie, open uw ogen.
[ afbeelding ]
hihi jouw hond en kat neuken.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:43 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn kat word heel de tijd door mij hond gepakt als die door de kamer loopt, en ze doet helemaal niets terug
Jaquote:Op maandag 10 juni 2013 23:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nou, gewoon met de bek
Dus als iemand iets pakt denk je gelijk aan sex?
als het een penisvormig voorwerp isquote:Op maandag 10 juni 2013 23:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dus als jij iets pakt, oppakt denk je dan ook aan sex?
Ligt het in je nachtkastje?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
als het een penisvormig voorwerp is
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
bro hou je bek, dientje is met een verhoor bezig.
o eopsquote:Op maandag 10 juni 2013 23:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
bro hou je bek, dientje is met een verhoor bezig.
neequote:Op maandag 10 juni 2013 23:53 schreef Dientje12 het volgende:
Maar mur, ga je niet smoken op de meet?
Echt, ik ging googelen of dat ding echt bestondquote:Op maandag 10 juni 2013 23:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tarzan 4000 limited edition turbo versie.
Gemaakt naar mijn voorbeeld
Wie nietquote:Op maandag 10 juni 2013 23:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
valt wel mee.Vas moet gewoon een beurt hebben
heb er vandaag nog een van mn wall afgegooitquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:11 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb echt zo'n aandachtszoeker op facebook
Om het uur een nieuwe status over haar problemen en leven
ja, op een duur hang het echt je neus uitquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb er vandaag nog een van mn wall afgegooit
Ik heb er zo eentje die altijd statussen post als ze weer eens dronken is doordeweeks, aan de ene kant vermakelijk, aan de andere kant vrij triest voor d'rquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:11 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb echt zo'n aandachtszoeker op facebook
Om het uur een nieuwe status over haar problemen en leven
oh die zou ik er op houden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:12 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb er zo eentje die altijd statussen post als ze weer eens dronken is doordeweeks, aan de ene kant vermakelijk, aan de andere kant vrij triest voor d'r
er is er 1 jarig hoer a hoer aquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Wou net zeggen, gelukkigquote:
En ook de bekende foto's van de drankjes zeker?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:12 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb er zo eentje die altijd statussen post als ze weer eens dronken is doordeweeks, aan de ene kant vermakelijk, aan de andere kant vrij triest voor d'r
Eerst de foto's van de fles vodka, vervolgens een uurtje later de status over d'r trieste leven, en op twitter dat ze van de trap gepleurd is. Serieusquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wou net zeggen, gelukkig
[..]
En ook de bekende foto's van de drankjes zeker?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
er is er 1 jarig hoer a hoer a
dat kun je wel zien dat is onorgineel
met spelfout
gefeliciteerdDank, 20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook te boeken voor feestjes en partijen
Ja, aandachtzoekerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:14 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Eerst de foto's van de fles vodka, vervolgens een uurtje later de status over d'r trieste leven, en op twitter dat ze van de trap gepleurd is. Serieus
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:14 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Eerst de foto's van de fles vodka, vervolgens een uurtje later de status over d'r trieste leven, en op twitter dat ze van de trap gepleurd is. Serieus
[..]
[..]
Stoned vliegen wattquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:19 schreef Studeur het volgende:
Bong met klein beetje wiet staat klaar voor morgenochtend. Daarna lekker 4 uur stoned vliegen naar turkije en een beetje chillen in het vliegtuig met south park en family guy op de ipod
helaas is de enige manier waarop ik thc mee kan nemen in mijn bloedquote:
Tsja waarom nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
helaas is de enige manier waarop ik thc mee kan nemen in mijn bloed
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:24 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Tsja waarom nietveel plezier overigens!
bendanktquote:
Daar werk ik momenteel aan, tip is reeds geroldquote:
Goed zoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:46 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Daar werk ik momenteel aan, tip is reeds gerold
Wat voor ipod heb je?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:51 schreef Studeur het volgende:
klote kute itunes.ik trek mn ipod eruit omdat itunes vastloopt, crasht mn muziek app de hele tijd vlak nadat ik hem open
Ah zo, ik wil eigenlijk een Classic halen omdat kk veel ruimte gvdquote:
Trustenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik rook er nog één en dan duik ik mijn bedje maar eens in. Morgen de hele middag naar mijn pa
Heb nog een deadline van maandag openstaan. Dat betekend dat het voor dinsdagochtend af moet zijn dusquote:
ik ben niet viesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Noem je mij nou een loner, vieze stoner?
Slik je je eigen stront ook van mono's pener af?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik ben niet vies
ok, misschien een beetje![]()
oh, naar is datquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb nog een deadline van maandag openstaan. Dat betekend dat het voor dinsdagochtend af moet zijn dus
Ja, moet denk ik nog zo'n 5 minuten typen maar heb geen zin meerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh, naar is dat
Schiet het al een beetje op?
Ik ga gewoon de laptop pakken (zit mobiel) en een jointje draaien, fuck mono's nachtrust
dat is gebruikelijk, toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Slik je je eigen stront ook van mono's pener af?
5 min is de moeite nog wel ff waard toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, moet denk ik nog zo'n 5 minuten typen maar heb geen zin meer
Is er nog wat interessants op het internet vannacht? Ben het komende half uur sowieso nog wakkerquote:
Poeh niet dat ik weet. Hoezo dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is er nog wat interessants op het internet vannacht? Ben het komende half uur sowieso nog wakker
omdat ik me dus het komende half uur nog op internet moet vermaken :pquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh niet dat ik weet. Hoezo dat eigenlijk?
Ja waarom?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
omdat ik me dus het komende half uur nog op internet moet vermaken :p
naww, sterktequote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:26 schreef Drommeldaris het volgende:
School die allemaal achterlijke nieuwe dingen bedenkt om de nieuwe toetsing te halen
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=154206951quote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is er nog wat interessants op het internet vannacht? Ben het komende half uur sowieso nog wakker
Vertelquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:28 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
hoi hoi
wie wil er een leuk liedje van vroeger
Ik heb vast wel meer dingen die je leuk vindt trouwensquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:28 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
hoi hoi
wie wil er een leuk liedje van vroeger
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=154206951
hehehequote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:33 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje vandaag echt teveel op FOK! gezeten. Sta gewoon op nr 28 van de dagcijfersHoogte positie tot nu toe.
Moira. op 4. Ik ben trots
Ik sta er ook wel vaker in maar nooit zo hoog voor mijn doen haha. Maar had het vandaag wel verwachtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
heheheIk sta zo vaak in die dagcijfers-lijst
Ook wel eens 1e geweest, vaak in de top 5
hoeveel posts had je vandaag dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik sta er ook wel vaker in maar nooit zo hoog voor mijn doen haha. Maar had het vandaag wel verwacht
oh, nu ga ik ff lezenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:34 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
WTF18 maanden niet douchen
![]()
![]()
een goed skunk dieetje en hij is die kilo's zo kwijt trouwens
Jij 318 en ik 152quote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
hoeveel posts had je vandaag dan?en ik?
Beter klik je wel. Ik beloof dat het niet squatgerelateerd is. Het is een topic gepost in de MISC-sectie van het forum. (Miscelanious).quote:
ik weet waar misc voor staat schat hihi, toch maar geklikt, en idd; wat de neuk zie ikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beter klik je wel. Ik beloof dat het niet squatgerelateerd is. Het is een topic gepost in de MISC-sectie van het forum. (Miscelanious).
Lijkt er haast op alsof mensen gewoon posts maken waar andere mensen op kunnen reageren (per pm ofzo) om in hun post te adverterenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:38 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Wat is dat spot for sale trouwens?
bohh dat moeten ze hier ook doenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lijkt er haast op alsof mensen gewoon posts maken waar andere mensen op kunnen reageren (per pm ofzo) om in hun post te adverteren
Dat zou FOK! zo verneuken, too much addsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:41 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
bohh dat moeten ze hier ook doenoveral FIPO's pakken voor geld
gewoon in ONZ is toch niks meer aan laatste tijdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat zou FOK! zo verneuken, too much adds
Ja, dat vinden heel veel mensen, maar toen ik dat aankaartte in het FB topic werd ik afgekaptquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:42 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
gewoon in ONZ is toch niks meer aan laatste tijd
Tja ik ben na 2/3 jaar ban weer terug (:D) maar er zijn geen nachtbaggers enz meer, het is gewoon een beetje saai gewordenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, dat vinden heel veel mensen, maar toen ik dat aankaartte in het FB topic werd ik afgekapt
In mijn ogen moet er gewoon iets drastisch gebeuren om de boel weer op te fleuren (hihi rijm)
Maargoed, blijkbaar mag een user daar geen input in geven
muziek luisteren is aso aangezien er iemand naast me half ligt te slapenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:44 schreef Amarantha het volgende:
Slechte muziek tijd
Kreeg ik door de TT in mijn hoofd
Luister hem eerlijk gezegd ook niet hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
muziek luisteren is aso aangezien er iemand naast me half ligt te slapen![]()
Ja 3 jaar terug was ik ook het meest actief (of nouja, nu eigenlijk actieverquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:44 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Tja ik ben na 2/3 jaar ban weer terug (:D) maar er zijn geen nachtbaggers enz meer, het is gewoon een beetje saai geworden
Er zijn hier ook op elk moment van de dag mensen te vindenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja 3 jaar terug was ik ook het meest actief (of nouja, nu eigenlijk actiever) toen was er echt nog super veel lol met super veel geniale users.
Nachtbagger is verkast naar B&H, is een standaard afgezonderde SC geworden, en inmiddels ook doodgebloed
Ben blij dat ik dit topic heb gemaakt, kan ik toch ergens actief en leuk meeposten, ook als ik in een nachtbaggerbui ben
Ja dit is wel een leuk topic zo, goed van jequote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja 3 jaar terug was ik ook het meest actief (of nouja, nu eigenlijk actiever) toen was er echt nog super veel lol met super veel geniale users.
Nachtbagger is verkast naar B&H, is een standaard afgezonderde SC geworden, en inmiddels ook doodgebloed
Ben blij dat ik dit topic heb gemaakt, kan ik toch ergens actief en leuk meeposten, ook als ik in een nachtbaggerbui ben
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:47 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Er zijn hier ook op elk moment van de dag mensen te vinden
Dat maakt het nou zo chillquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:47 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Er zijn hier ook op elk moment van de dag mensen te vinden
Thanks hihiquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:48 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Ja dit is wel een leuk topic zo, goed van je
Da's prima jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:50 schreef Amarantha het volgende:
Als ik om 5 uur ga slapen en om 12 uur op sta dan heb ik 7 uurtjes geslapen. Moet te doen zijn
Ohja, goed idee. Scherm even uitdraaienquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:50 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Oh nee dalijk wordt het weer licht buitenDat slaap altijd zo raar, krijg zo'n apart gevoel dan
ohja, het wordt nu ook vroeg lichtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:50 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Oh nee dalijk wordt het weer licht buitenDat slaap altijd zo raar, krijg zo'n apart gevoel dan
En je hebt al heel gauw het avondgevoel dat je zegt dat je niks meer hoeft te doen en kan chillen met een wietje erbijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:51 schreef Amarantha het volgende:
Dat is het enige chille aan de winter.. Als je dan héél laat gaat slapen dan is het gewoon nog donker
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:51 schreef Amarantha het volgende:
Dat is het enige chille aan de winter.. Als je dan héél laat gaat slapen dan is het gewoon nog donker
Ja joint is nog niet opquote:
Ik heb één schuin dakraam dat niks ervoor heeft dus die staat nu op een kier zodat ik daar een donkerkleurig fleecedekentje over kon hangenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:52 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ik heb zo'n velux dakgordijn (zolderkamer) met allemaal vouwen erin en komt allemaal licht doorheen
Zoiets dacht ik al jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik gok dat spot for sale is dat mensen daar rep kunnen bieden (ja je hebt er rep points) zodat de poster de spot naar hun wens invuld.
Oh godquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik gok dat spot for sale is dat mensen daar rep kunnen bieden (ja je hebt er rep points) zodat de poster de spot naar hun wens invuld.
Cleverrrrquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb één schuin dakraam dat niks ervoor heeft dus die staat nu op een kier zodat ik daar een donkerkleurig fleecedekentje over kon hangen
kudo's jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:56 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Oh godDoet me denken aan mij superdudes tijd (ja echt waar
) met kudo's etc.
blij dat FOK! dit niet heeft
Ik denk dat ik -10000000 rep zou hebben door al mijn posts over squattenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:56 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Oh godDoet me denken aan mij superdudes tijd (ja echt waar
) met kudo's etc.
blij dat FOK! dit niet heeft
nicequote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik zoek een voorbeeld van wat ik heb maar zo moeilijk
[ afbeelding ]
Heeft wel wat weg van dit maar dan zitten er nog gaatjes in. Bedekt verder wel mijn hele raam en zorgt voor instant schaduw (en geen insecten). Voordeel aan het wonen in een oude bankgebouw/kantoorEn nog zonsverduistering gordijnen ervoor hihi
squattenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat ik -10000000 rep zou hebben door al mijn posts over squatten
Moet je gewoon chill WW'tje doen. Lekker chill op de bank thuis ofzo, gewoon op je eigen gemakjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:57 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]![]()
Alleen de laatste tijd wat minder, ik werd echt heel paranoia van de skunk een tijdje terug.
Post eens wat muziek waarvan je denkt dat ik het niet kenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:59 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Goed nummer ook, we DM'n nog wel een keertje, wat muziek uitwisselen
Bitch pls, twerkvideo for proofquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben blij met mijn figuur hoe die is, ass ánd tits
Rook veel liever een blokje stuf nuquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je gewoon chill WW'tje doen. Lekker chill op de bank thuis ofzo, gewoon op je eigen gemakje
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Post eens wat muziek waarvan je denkt dat ik het niet ken
Als ik een paar dagen WW rook begint het me te vervelen eigenlijkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je gewoon chill WW'tje doen. Lekker chill op de bank thuis ofzo, gewoon op je eigen gemakje
Vast ook chillquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:01 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Rook veel liever een blokje stuf nu
Ik moet eerlijk bekennen dat veel van mijn posts op FOK! een wat overdreven beeld geven van hoe ik echt benquote:
??quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Post eens wat muziek waarvan je denkt dat ik het niet ken
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Over twerken gesproken, moet altijd hieraan denken
[ afbeelding ]
Geniaal jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Over twerken gesproken, moet altijd hieraan denken
[ afbeelding ]
Berry*quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geniaal ja
Er was nog zo'n andere van zo'n klein jochie dat echt vieze dingen zegt op zo'n foto van een vrouw
Hoewel het eigenlijk wel een geniale uitspraak is
"I would bury my dick so far inside your ass, who ever could pull it out would be crowned King Arthur"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |