Hallo allemaal, ik heb al aardig rondgelezen over dit onderwerp en er zijn al een aantal mensen die hier vragen over gesteld hebben. Maar nog niet precies over mijn 'situatie'.
Het schooljaar is bijna voorbij, en als ik de laatste 5 tentamens goed afrond heb ik mijn Propedeuse van de HTS Autotechniek opleiding binnen. Een vriend/klasgenoot gaat met zijn propedeuse studeren op de TU/e.(Automotive)
Dit is een vrij nieuwe opleiding, en omdat dit jaar eigenlijk best gemakkelijk ging (zelfs met havo mentaliteit), zit ik er ook aan te denken om deze studie te gaan volgen.
Zijn er hier mensen die dezelfde stap gemaakt hebben, of die de automotive studie volgen op de TU/e? Graag zou ik wat ervaringen horen hierover, en of jullie het mij aanraden?
Voor de master of kortere studietijd hoef ik het niet te doen, op de HAN (huidige school) is sinds kort een nieuw traject beschikbaar waardoor je even snel je master kunt doen als op de uni.
Alvast bedankt, en ja ik heb al gezocht en gelezen, maar wat extra informatie kan nooit kwaad ^^