SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Fuck the EBU.
WOLLAH KOM KLAPPEN VANGEN G IK PRIK JOUquote:Op maandag 10 juni 2013 20:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JA DAT IS TOCH NIET MIJN PROBLEEM ? SZOEK JE RUSIE OFSOH
Ik denk eerder dat ik jou prikquote:Op maandag 10 juni 2013 20:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
WOLLAH KOM KLAPPEN VANGEN G IK PRIK JOU
Kansloos hè?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Moirapoly die de hele dag via deze SC communiceert [ afbeelding ]
Ik heb een contactstoornis, ik durf niet in het echt tegen d'r te pratenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Moirapoly die de hele dag via deze SC communiceert [ afbeelding ]
Sarduquote:Op maandag 10 juni 2013 20:42 schreef Sardu het volgende:
Eindelijk mag ik douchen. Ik stink naar polen, lange autorit en bier.
Nooit geweten dat polen zulke mooie vrouwen had.
Awesome! Veel gezopen, katers gehad en aan mijn autisme gewerkt door contact met vreemden te hebben.quote:
De hamvraag is: Heb je geneukt?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Awesome! Veel gezopen, katers gehad en aan mijn autisme gewerkt door contact met vreemden te hebben.![]()
Het kost daar geen drol en ze komen altijd met grote glazen.
Even ter verduidelijking: heb je echt autisme, je weet maar nooit met fokkersquote:Op maandag 10 juni 2013 20:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Awesome! Veel gezopen, katers gehad en aan mijn autisme gewerkt door contact met vreemden te hebben.![]()
Het kost daar geen drol en ze komen altijd met grote glazen.
Ja oke, maar de hele dag toch niet?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:43 schreef RockNijntje het volgende:
Ik communiceer ook wel eens via FOK! of Skype met Haan als hij naast me zit omdat onbereikbaar.
Helaas niet. Elke avond veel te dronken in mijn bed gedoken.quote:
Neuhquote:Op maandag 10 juni 2013 20:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking: heb je echt autisme, je weet maar nooit met fokkers
Altijd als hij naast me zit te gamen eigenlijk. Maar we zien elkaar niet zo vaak dus het komt niet heel vaak voorquote:Op maandag 10 juni 2013 20:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja oke, maar de hele dag toch niet?
Ligt aan wat je graag wil.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Helaas niet. Elke avond veel te dronken in mijn bed gedoken.
Met 4 anderen op een kamer is het ook wat lastig plannen, hoewel niet onmogelijk.
Got a point there.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Got a point there.
Ze zien me al aankomen met het het 1-persoons bovenste stapelbedje
Viel me nog vies tegen. Gewoon met wodka blijven schenken. Wel lastig focussen als je op 100meter lopen ongeveer 5x opnieuw verliefd word.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:53 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
boeie, poolse wijven zijn niet zo moeilijk toch?
Anders kwam ik ook niet op de meetquote:
Oh genoeg autistische mensen van fok die ook op andere meets kwamen hoorquote:
wie gaat er gebruiken?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:58 schreef Onorgineel het volgende:
Lekker naar vreemden kijken op webcam terwijl ze drugs gebruiken
Ik heb een poolse buurvrouw en die is inderdaad aardig lelijkquote:Op maandag 10 juni 2013 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh genoeg autistische mensen van fok die ook op andere meets kwamen hoor.
Overigens vind ik poolse wijven juist heel erg lelijk, maar ik vind oostblok over het algemeen gewoon niets
planken.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Overigens vind ik poolse wijven juist heel erg lelijk, maar ik vind oostblok over het algemeen gewoon niets
Ach ik heb zo wel mijn trekjes af en toe maar volgens mij is dat mens eigen.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hihi, trekjes.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach ik heb zo wel mijn trekjes af en toe maar volgens mij is dat mens eigen.
Ik vond poolse vrouwen ook nooit wat maar nu ik er geweest ben is dat wel veranderd. Alles wat hier komt is niet echt representatief, daar lopen echt exemplaartjes rond.![]()
![]()
Oh en een spaanse meid![]()
Wat mur zegt; planken.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach ik heb zo wel mijn trekjes af en toe maar volgens mij is dat mens eigen.
Ik vond poolse vrouwen ook nooit wat maar nu ik er geweest ben is dat wel veranderd. Alles wat hier komt is niet echt representatief, daar lopen echt exemplaartjes rond.![]()
![]()
Oh en een spaanse meid![]()
Dat wel veel inderdaad. Komt volgens mij omdat het grootste gedeelte van het voer daar niet te vreten is of ze het niet kunnen betalen.quote:
Kun je me doorverwijzen of kost me dat geld?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic meid.
5 eurquote:Op maandag 10 juni 2013 21:08 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Kun je me doorverwijzen of kost me dat geld?
Laat maar, een ander doet het goedkoper voor me.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
5 eur
En dan bellen we niet je mama dat je in het stoute topic zit.
Zou opzich niet verkeerd zijn.quote:
iwo?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:10 schreef Linda94 het volgende:
sorry sorry.. heb maar lwoo hoor dus je hoeft niet te confronteren
Ja en ik heb maar vmbo en mboquote:Op maandag 10 juni 2013 21:10 schreef Linda94 het volgende:
sorry sorry.. heb maar lwoo hoor dus je hoeft niet te confronteren
tot je ouder word , je moet nog 44 jaar werken ofzoquote:Op maandag 10 juni 2013 21:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zal het niet weten. Twee diploma's vind het wel prima zo.
Gewoon niet ouder worden.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
tot je ouder word , je moet nog 44 jaar werken ofzo
Welke?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:12 schreef RockNijntje het volgende:
Oh God Linda. Leuk topic in KPD wel
.
Ik werk nu he.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
tot je ouder word , je moet nog 44 jaar werken ofzo
Ik heb dierverzorging gedaan he.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je wilt niet altijd bij een kinderboerderij werken neem ik aan?
Er lopen best wel leuke chickies daar ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
hossel je daar nou een beetje paardenchicks mee?
Ja maar soms mag ik ook op zo'n machine om alles weg te halen.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Moet je dan paardepoepjes en varkenspoepjes scheppen?
chillquote:Op maandag 10 juni 2013 21:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja maar soms mag ik ook op zo'n machine om alles weg te halen.
Er staat me iets bij dat Polen de grootste tieten van Europa heeft.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat wel veel inderdaad. Komt volgens mij omdat het grootste gedeelte van het voer daar niet te vreten is of ze het niet kunnen betalen.
Ik heb ook wel een paar welvaartsbuikjes gezien hoor.
Ennnnn TETTEN!
Ja is wel moeilijk om daar werk in te krijgen.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus?Kan je niet veel mee neem ik aan
word dolfijnenfluisteraar in het dierenparkquote:Op maandag 10 juni 2013 21:23 schreef Ro-ald het volgende:
Maar ja ik heb echt geen zin,om weer een opleiding te gaan doen
Moet je volgens mij niveau 3 voor hebben en ik ben niet zo slimquote:Op maandag 10 juni 2013 21:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
word dolfijnenfluisteraar in het dierenpark
He, als je ervaring op doet in je sector kan je later wel hoger komen..quote:Op maandag 10 juni 2013 21:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet je volgens mij niveau 3 voor hebben en ik ben niet zo slim
Had jij niveau 1 of 2 dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet je volgens mij niveau 3 voor hebben en ik ben niet zo slim
Welk niveau heb jij dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga denk ik een vet simpele opleiding doen.. in iets waar veel werk in is en dan ga ik daar proberen mijn geld mee te verdienen. Krijg ik meer dan mijn uitkering (zeg ik die gewoon op) en dan kan ik chiller leven, dagbesteding, onder de mensen etc. etc.
Ja echt geen één. Maar op MBO hier kan je instromen op niveau 2 (behalve de school waar ze dierenverzorging geven enz)quote:
Geen doorzettingsvermogen, lui etc. 100 redenen hihiquote:Op maandag 10 juni 2013 21:32 schreef Dientje12 het volgende:
Huh hoe komt dat je nog geen opleiding hebt gedaan dan?
Ook geen middelbare school diploma?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja echt geen één. Maar op MBO hier kan je instromen op niveau 2 (behalve de school waar ze dierenverzorging geven enz)
Nee. Deed speciale middelbare, stroomde je op een gegeven moment gewoon door naar MBO zonder diploma. Vet kutquote:Op maandag 10 juni 2013 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ook geen middelbare school diploma?
Ohh, mijn vader had mij gelijk een schop onder de kont gegevenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen doorzettingsvermogen, lui etc. 100 redenen hihi
Wat apartquote:Op maandag 10 juni 2013 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Deed speciale middelbare, stroomde je op een gegeven moment gewoon door naar MBO zonder diploma. Vet kut
Wat, wist niet dat dat bestond.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Deed speciale middelbare, stroomde je op een gegeven moment gewoon door naar MBO zonder diploma. Vet kut
De wo en hbo'ers danquote:Op maandag 10 juni 2013 21:37 schreef Piye het volgende:
Ik dacht dat hier alleen maar geniale blowers zaten joh.
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:37 schreef Piye het volgende:
Het hele jaar stoned gestudeerd, woquote:Op maandag 10 juni 2013 21:37 schreef Piye het volgende:
Vas is trots op jequote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik doe mbo 2, ga volgend jaar naar de uni.
wat ga je studeren?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Piye het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mag ik een gedeelte van je miljoenen?
Eventjes wel, maar nu ben je fucking lelijk dagggquote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef Murdera het volgende:
[..]Was een hoax.
Ik ben niet rijk.
Maar vond je me sexy toen je dat dacht?
shit, ik had een kwart van een seconde dientje kunnen hosselen.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Eventjes wel, maar nu ben je fucking lelijk daggg
Daar doe ik het voor.quote:
Vrijetijdsmanagement.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor.
[..]
Vrijetijdsmanagement.
WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom.
![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
shit, ik had een kwart van een seconde dientje kunnen hosselen.
Fck, ik ben tevreden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Altijd al veel interesse gehad in politiek, dus leek me de meest logische keuze.quote:
13:00 gewoon daar zijn.. Dan gaat er een hele groep die kant opquote:Op maandag 10 juni 2013 21:49 schreef Ro-ald het volgende:
30 juni moet ik dus op tijd bij Utrecht Centraal zijn,want zal niet weten waar dat park is
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Altijd al veel interesse gehad in politiek, dus leek me de meest logische keuze.Ze zeggen altijd dat je iets moet kiezen dat je boeit. Nu bleek er na lang zoeken geen studie wiet roken, dus dit was m'n tweede keus.
Oh en ik kan ook niet draaien,dus dan moet er iemand voor mij draaien.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
13:00 gewoon daar zijn.. Dan gaat er een hele groep die kant op
Shag of peuken?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh en ik kan ook niet draaien,dus dan moet er iemand voor mij draaien.
Die mag dan meeroken van mijn wiet.
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:54 schreef Murdera het volgende:
vandaag slof peuken voor 30 eur gescoord.
Nee, jij moet het leren. Met andere woorden, je mag voor ons allemaal gaan draaien.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh en ik kan ook niet draaien,dus dan moet er iemand voor mij draaien.
Die mag dan meeroken van mijn wiet.
Ja willen jullie nou smoken of niet?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, jij moet het leren. Met andere woorden, je mag voor ons allemaal gaan draaien.
Dat is ook wel een goeie ja. Hij mag gewoon voor 30 mensen joints draaien. Hoppa!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, jij moet het leren. Met andere woorden, je mag voor ons allemaal gaan draaien.
Zoveel mensen komen er toch niet?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goeie ja. Hij mag gewoon voor 30 mensen joints draaien. Hoppa!
Dat is wel de bedoeling.quote:
Zo leer je het wel.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goeie ja. Hij mag gewoon voor 30 mensen joints draaien. Hoppa!
Huh, hoe kun je van mbo naar de uni gaan?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik smoke bijna altijd mee van andere,omdat ik altijd peuken aan ze geef.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
shiiiiit, word wel tijd desnoods leer ik je
Geloof me.. Er gaat een wereld voor je open als je het zelf kan haha!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik smoke bijna altijd mee van andere,omdat ik altijd peuken aan ze geef.
Ja, vorige keer smokede je ook van mijquote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik smoke bijna altijd mee van andere,omdat ik altijd peuken aan ze geef.
Het lag wel in de lijn der verwachting dat ik meer dan 1 joint ging roken.quote:
Ben ik juist meer bang,dat ik meer ga smoken.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geloof me.. Er gaat een wereld voor je open als je het zelf kan haha!
en van mijquote:Op maandag 10 juni 2013 22:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, vorige keer smokede je ook van mij
Ja, want jij kon ook niet draaien..quote:Op maandag 10 juni 2013 22:01 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
en van mijkom we djoeken die bietser
Propedeuse.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Huh, hoe kun je van mbo naar de uni gaan?
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, want jij kon ook niet draaien..
zo rol je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je water in het bos gepijpt?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:03 schreef Trollscience het volgende:
oi waterpijp in het bos gedaan harde zaken
Ik moest het wel leren, want wij zijn als smokegroepje van 5 man met z'n allen tegelijk begonnen. Niemand kon dus draaien en tot een paar van ons het leerden kochten we altijd voorgedraaide joints.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik kon het ook heel lang niet hoor.. Maar nu ik het wel kan ben ik echt vet blij haha. Geen gedoe meer als ik alleen ben enz
Ah, da's wel nice, die toelatingstoetsquote:Op maandag 10 juni 2013 22:02 schreef Piye het volgende:
Gaat ze zelf de chat verlaten.
[..]
Propedeuse.
Nee hoor, had de middelbare school nogal verneukt dus zonder diploma van school gegaan. Maar aangezien ik vwo deed telt overgang van 3 naar 4 als vmbo-diploma. Na 2 jaartjes niks doen, dus maar begonnen aan een bakkersopleiding en dit jaar toelatingstoets voor uni gedaan.
Is dat nou leuk, bakkersopleiding?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:02 schreef Piye het volgende:
Gaat ze zelf de chat verlaten.
[..]
Propedeuse.
Nee hoor, had de middelbare school nogal verneukt dus zonder diploma van school gegaan. Maar aangezien ik vwo deed telt overgang van 3 naar 4 als vmbo-diploma. Na 2 jaartjes niks doen, dus maar begonnen aan een bakkersopleiding en dit jaar toelatingstoets voor uni gedaan.
Bij mijn moeder woon ik naast een bakker.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:08 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb bij een bakker en banketbakker gewerkt,
Best tof, niet met de opleiding, maar er liep wel een leerling rond van de bakkerschool.
Sowieso leuk werk en best tof. Wel zwaar (hete ovens, grondstoffen enzo)
Was al als suggestie gegeven, maar 1 voor 30 man is te weinigquote:Op maandag 10 juni 2013 22:08 schreef Ro-ald het volgende:
Waarom kopen we de 30ste gewoon niet zo'n wegwerp barbecue?
Kopen we een stuk of 5?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was al als suggestie gegeven, maar 1 voor 30 man is te weinig
Koopt iedereen een wegwerp barbecue.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was al als suggestie gegeven, maar 1 voor 30 man is te weinig
Nee want een paar smoken niet meequote:Op maandag 10 juni 2013 22:09 schreef Dientje12 het volgende:
maar gaan er in dat park dan echt ook 30 joints tegelijk de lucht in ?
Kwijlen op die knappe Murquote:Op maandag 10 juni 2013 22:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja echtbeter blijven ze weg hoor wat hebben ze dr nou te zoeken
OI GVD KOM DANquote:Op maandag 10 juni 2013 22:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja echtbeter blijven ze weg hoor wat hebben ze dr nou te zoeken
Ik vraag de dag erna ook gewoon vrij denk ikquote:Op maandag 10 juni 2013 22:11 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben de volgende dag vrij.
Bier en wiet sowieso meenemen.
Ja eigenlijk best wel.quote:
Kan je dan niet lekkere (wiet) koekjes gaan bakken voor de meet?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja eigenlijk best wel.Gewoon recht voor z'n raap koekjes bakken.
Alleen die theorievakken zijn best gaar, maar ja zal je altijd hebben.
Aan bakkerswerk moet ik denken aan super vroeg opstaan..quote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja eigenlijk best wel.Gewoon recht voor z'n raap koekjes bakken.
Alleen die theorievakken zijn best gaar, maar ja zal je altijd hebben.
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Geeft niet, je hoeft me geen 20 cent te geven voor dat ene vloeitje die ik jou sponsorde
En goed betaald krijgen.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Aan bakkerswerk moet ik denken aan super vroeg opstaan..
Je hebt echt belangrijke informatie over de meet gemist.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Jezus, heb te veel gemist, en ga ook niet teruglezen
Ja, dat kan eigenlijk wel.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je dan niet lekkere (wiet) koekjes gaan bakken voor de meet?
Ik heb goeie ideeën
Ik ook, daarom word ik ook geen bakker.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Aan bakkerswerk moet ik denken aan super vroeg opstaan..
Helaas pindakaasquote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je hebt echt belangrijke informatie over de meet gemist.
Jah, maar als je voor een bakker moet rijden is het anders.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En goed betaald krijgen.
Bakkers CAO broer, goud geld verdienen.
Ik las tantoequote:Op maandag 10 juni 2013 22:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Weedcookies op de meet ?, als we allemaal effe een euro inleggen,
en op de meet geven ?!
Dan kan je echt wel gruwelijke tante fijne koekjes bakken.
Als jij lekkere wietkoekjes kan bakken wil ik je daar best een euro voor geven, hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 22:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Weedcookies op de meet ?, als we allemaal effe een euro inleggen,
en op de meet geven ?!
Dan kan je echt wel gruwelijke tante fijne koekjes bakken.
Mwah, is niet zoveel moeite. Sowieso moet ik nog een keer iets thuis gaan maken wat ik op school heb geleerd.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijnMits het niet teveel moeite is
Sowieso.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Mwah, is niet zoveel moeite. Sowieso moet ik nog een keer iets thuis gaan maken wat ik op school heb geleerd.
* GibsonLesPaul88 Geeft Mur laatste zetje. Pak 'm dan ouwe ! Hij dist je zwek mangquote:Op maandag 10 juni 2013 22:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou meerdere bejaarden en kinderen offeren voor goede koekjes.
HOU ME TEGEN DAN.
Ik denk dat vas de enige in de sc is die een best aardige kans zou hebben tegen mij, als ik echt mental ga.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
* GibsonLesPaul88 Geeft Mur laatste zetje. Pak 'm dan ouwe ! Hij dist je zwek mang!
Dat stond er ookquote:
Nee dat kan ik nietquote:Op maandag 10 juni 2013 22:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als jij lekkere wietkoekjes kan bakken wil ik je daar best een euro voor geven, hoor
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
* GibsonLesPaul88 Geeft Mur laatste zetje. Pak 'm dan ouwe ! Hij dist je zwek mang!
Ik pets gewoon je gezicht en zeg dat je je bek mot houwe.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat vas de enige in de sc is die een best aardige kans zou hebben tegen mij, als ik echt mental ga.srs.
En met een harde lul ga ik natuurlijk niet op staan om te vechten.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik pets gewoon je gezicht en zeg dat je je bek mot houwe.
kans met watquote:Op maandag 10 juni 2013 22:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat vas de enige in de sc is die een best aardige kans zou hebben tegen mij, als ik echt mental ga.srs.
waarom stel je het dan voor?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat stond er ookMaar autocorrect doet kut.
[..]
Nee dat kan ik niet
Jepquote:Op maandag 10 juni 2013 22:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Mensen opstoken is echt een geweldige tijdsbesteding.
Met die koekjes klopt wel.quote:
Kijk bij mij als het mn leuter uit komt is het al ver, maar vas zeikt als een neushoorn. die heeft onschuldige kinderen gedood in de straal.quote:
linkje?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:32 schreef Dientje12 het volgende:
Je moet stoned muziek in slowmo luisteren
het is echt een beest noquote:Op maandag 10 juni 2013 22:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kijk bij mij als het mn leuter uit komt is het al ver, maar vas zeikt als een neushoorn. die heeft onschuldige kinderen gedood in de straal.
te moeilijkquote:Op maandag 10 juni 2013 22:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
gewoon virtualdj downloaden en dan je bestandje erin droppen
Watquote:Op maandag 10 juni 2013 22:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kijk bij mij als het mn leuter uit komt is het al ver, maar vas zeikt als een neushoorn. die heeft onschuldige kinderen gedood in de straal.
ja daar hek toch heul geen zin in jungquote:Op maandag 10 juni 2013 22:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je download het programmatje installeert hem en is klaar
Moira is niet zo snugger wanneer zij stoned is.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je download het programmatje installeert hem en is klaar
Okee mejungquote:Op maandag 10 juni 2013 22:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja daar hek toch heul geen zin in jung
Idd, mijn IQ dropt met de minuut wanneer stonedquote:Op maandag 10 juni 2013 22:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moira is niet zo snugger wanneer zij stoned is.
Wel lief hoor
Ik ga je voortaan Anita noemen als je stoned bentquote:Op maandag 10 juni 2013 22:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, mijn IQ dropt met de minuut wanneer stonedIk word er soms zo verrekte simpel van
Daar gaat het om, lief zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 22:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moira is niet zo snugger wanneer zij stoned is.
Wel lief hoor
Nee, met Anita heb ik andere associatiesquote:Op maandag 10 juni 2013 22:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga je voortaan Anita noemen als je stoned bent
Mooie bijnaam wel.
Die is wel baasquote:Op maandag 10 juni 2013 22:36 schreef Piye het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik eigenlijk proberen, maar ik kan echt voor geen meter bellen blazen.
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:35 schreef Moira. het volgende:
"Ik snap er geen kut meer van." is dan ook mijn lijfspreuk.
Hoe kun je dat niet kunnen?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:36 schreef Piye het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik eigenlijk proberen, maar ik kan echt voor geen meter bellen blazen.
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, met Anita heb ik andere associaties
slaap lekkahquote:Op maandag 10 juni 2013 22:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Oh kut, ik moet mn nest in, moet er tering vroeg uit.
Slaap lekkor liefun stoownursch![]()
![]()
Zo mooiquote:Op maandag 10 juni 2013 22:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]boks.
vooral met een pilletje, heerlijk
En over 10 jaar is ze lekker gek en stuurt ze krabbelplaatjes naar d'r lekker gekke vriendinnenquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
slaap lekkah
[..]
Zo mooiHeb mijn pillenboertje maar weer eens gevraagd of hij nog wat zou hosselen, beter binnenkort weer
yoo trustenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Oh kut, ik moet mn nest in, moet er tering vroeg uit.
Slaap lekkor liefun stoownursch![]()
![]()
Nou ik heb laatst geconcludeerd, dat het niet aan de pillen ligt dat ik soms echt overkom als een idioot. Het ligt gewoon aan de drank. Met alleen pillen ben ik fucking helder.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]boks.
vooral met een pilletje, heerlijk
Ik weet niet, blaas te hard denk ik. Als kind nooit problemen mee gehad, maar de laatste keer dat ik het probeerde leek het nergens op.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe kun je dat niet kunnen?
Gewoon voorzichtig door een rondje heen blazen
faalhaasquote:Op maandag 10 juni 2013 22:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ik heb laatst geconcludeerd, dat het niet aan de pillen ligt dat ik soms echt overkom als een idioot. Het ligt gewoon aan de drank. Met alleen pillen ben ik fucking helder.
Laatste tijd ook best veel drugs gebruikt trouwens.
[..]
Ik weet niet, blaas te hard denk ik. Als kind nooit problemen mee gehad, maar de laatste keer dat ik het probeerde leek het nergens op.
Dan ben je ook gewoon dom als je dat met jezelf laat doenquote:
Ja, laatste keer dat ik t nam was koniginnedag en toen had ik al 4fa op en ben tot de conclusie gekomen dat die 2 combineren geen ruk aan is dus nu maar weer eens only pillsquote:
Helder met pillen? WAT.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ik heb laatst geconcludeerd, dat het niet aan de pillen ligt dat ik soms echt overkom als een idioot. Het ligt gewoon aan de drank. Met alleen pillen ben ik fucking helder.
Pillenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, laatste keer dat ik t nam was koniginnedag en toen had ik al 4fa op en ben tot de conclusie gekomen dat die 2 combineren geen ruk aan is dus nu maar weer eens only pills
[..]
Helder met pillen? WAT.
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan ben je ook gewoon dom als je dat met jezelf laat doenDat is vragen om moeilijkheden
Ja, ben wel van de kaart, maar kan nog een redelijk normaal gesprek voeren. Pas als het uit begint te werken komt dat punt waarop je in de helft van je zin niet meer weet wat je wilde zeggen. Als ik er volop bij zit te zuipen krijg ik dat al in de "trip" zelf.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, laatste keer dat ik t nam was koniginnedag en toen had ik al 4fa op en ben tot de conclusie gekomen dat die 2 combineren geen ruk aan is dus nu maar weer eens only pills
[..]
Helder met pillen? WAT.
Haha damn, ik kan geeneens gesprekken houden hoor. Vaak zeg ik dat ook gewoon van yo ik ga hard ik kan geen gesprek houden doeiquote:Op maandag 10 juni 2013 22:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.
[..]
Ja, ben wel van de kaart, maar kan nog een redelijk normaal gesprek voeren. Pas als het uit begint te werken komt dat punt waarop je in de helft van je zin niet meer weet wat je wilde zeggen. Als ik er volop bij zit te zuipen krijg ik dat al in de "trip" zelf.
Doe ik ook, alleen als je gaat stappen of feesten kan je moeilijk heel de tijd jointjes draaien, dus dan ga ik opeens roken.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:43 schreef Amarantha het volgende:
Laatste keer dat ik mdma op had rookte ik de ene na de andere joint weg. Smaakte ineens heerlijk en roken was ook geweldig (sowieso als ik drugs op heb dan is roken ineens kk chill, de één na de ander in de fik.. hoppa!)![]()
Maar ik rook dan juist ineens niet meer als ik stoned ben, dan ligt die peuk maar een beetje 3kwart weg te branden zonder dat ik hijsquote:Op maandag 10 juni 2013 22:43 schreef Amarantha het volgende:
Laatste keer dat ik mdma op had rookte ik de ene na de andere joint weg. Smaakte ineens heerlijk en roken was ook geweldig (sowieso als ik drugs op heb dan is roken ineens kk chill, de één na de ander in de fik.. hoppa!)![]()
Ik vond het wel nice, maar zonde van het 4fa gevoel.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |