PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Er staat ook misschien pazzlquote:Op maandag 10 juni 2013 19:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Djeetje, doe ff normaal. Je weet nog helemaal niks van de kwaliteit. Jij doet gewoon uitspraken die helemaal nergens op gebaseerd zijn.
Zal PS4 wel weer 100 tot 200 euro duurder zijnquote:
Ja.quote:
Ja, daarom zullen ze het implementeren, omdat het waarschijnlijk niet goed gaat als er veel mensen streamen.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Er staat toch nergens dat het zo is ?
Het is wat ik denk.
Als veel xbox gebruikers gaan streamen lijkt me niet dat dat super goed gaat.
Boeien geld moet rollenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zal PS4 wel weer 100 tot 200 euro duurder zijn
Ga je niet een beetje heel diep in de billetjes van Microsoft ?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ja, daarom zullen ze het implementeren, omdat het waarschijnlijk niet goed gaat als er veel mensen streamen.Microsoft is geen EA.
Dat zal wel mee vallen denk.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zal PS4 wel weer 100 tot 200 euro duurder zijn
Nee, dat is gewoon logisch nadenken. Jij doet uitspraken op basis van wat jij denkt en dus slaat het automatisch al nergens meer op.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ga je niet een beetje heel diep in de billetjes van Microsoft ?
Volgens mij krijg je dan een tv abo erbijquote:Op maandag 10 juni 2013 20:03 schreef jepperdeprep het volgende:
In de US kost dat ding 499$. Dat is 375¤. Flikkers.
Hij kost ook ¤375 hier in NL dan. ¤499 in de US en 429 pond in de UK.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:03 schreef jepperdeprep het volgende:
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij kost ook ¤375 hier in NL dan. ¤499 in de US en 429 pond in de UK.
Dollar is vaak 1 op 1 met euro's door heffingen enz.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij kost ook ¤375 hier in NL dan. ¤499 in de US en 429 pond in de UK.
Ik snap er ff niks meer van. Hij zei net "$499 in de US en 429 pond in de UK", maar pre-orderen is ie ¤499.![]()
Dat wordt shoppen.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:05 schreef Fuszy het volgende:
Wat wel fucking baas zou zijn:
http://www.volkskrant.nl/(...)eds-dichterbij.dhtml
geen importtax meer
Met een beetje gunstige dollar kan je wat goedkoper die xbox kopen? Of lees ik het verkeerd
Gewoon bij Amazon.uk bestellen dan.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dollar is vaak 1 op 1 met euro's door heffingen enz.
429 pond is ong 499 euro denk ik.
Dat speelt al wel langer, zal ook nog wel ff durenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:05 schreef Fuszy het volgende:
geen importtax meer
Met een beetje gunstige dollar kan je wat goedkoper die xbox kopen? Of lees ik het verkeerd
dus ik mag mijn mening niet geven ?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon logisch nadenken. Jij doet uitspraken op basis van wat jij denkt en dus slaat het automatisch al nergens meer op.
Weet niet wat ze met games doen, ps3 is nu regiovrij maar je kunt op de 360 niet alle spellen uit japen of us spelen.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:05 schreef Fuszy het volgende:
geen importtax meer
Ja inderdaad, maar ze mogen echt wel opschietenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat speelt al wel langer, zal ook nog wel ff duren
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:07 schreef Tim86 het volgende:
Hooooooooooooi
Weet iemand tot hoe laat je die Benelux cup kan spelen?
Altijd hetzelfde en dat gaat ook niet veranderen. Ik probeer het voor mezelf nog een beetje te rechtvaardigen omdat de afzetmarkt misschien iets kleiner is in europa en vanwege de verschillende talen etc. is het misschien iets duurder om een product op de markt te brengen.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:03 schreef jepperdeprep het volgende:
oh kudt, ik stond in de finalequote:
Toen was ik aan het sporten, dus die heb ik helaas gemist. Maar Forza 5 gaat sowieso briljant worden!quote:Op maandag 10 juni 2013 20:18 schreef jepperdeprep het volgende:
Forza 5 zag er ook wel aardig uit trouwens.
Ja, de beelden hebben me overtuigd om na 8 jaar weer eens een racegame te halenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Toen was ik aan het sporten, dus die heb ik helaas gemist. Maar Forza 5 gaat sowieso briljant worden!
Rijst, son of rome, zal wel weer gaan spoileren.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Toen was ik aan het sporten, dus die heb ik helaas gemist. Maar Forza 5 gaat sowieso briljant worden!
edit: Ik heb overigens GoT nog niet gekeken, kan ik veilig clubben vanavond of is het verstandig om weg te blijven?
Haha, goed idee. Ben over 30 minuten weer terugquote:Op maandag 10 juni 2013 20:21 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga het topic ff uit. Er is over GoT gesproken en de spoilers zullen binnen een kwartier wel volgen
SPOILER: GoT Spoiler; deze spoiler is niet leegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bedanktquote:Op maandag 10 juni 2013 20:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb ik goed gegokt?Ik kijk geen GoT namelijk.
Volgens mij welquote:Op maandag 10 juni 2013 20:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb ik goed gegokt?Ik kijk geen GoT namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is Rijst de hondenkenner, zoals BDIL de paardenkenner is?
[..]
Interessant.
Zo goed is hij niet met Word hoor.quote:
BMIquote:
*hijquote:Op maandag 10 juni 2013 20:39 schreef Maver24 het volgende:
ik moet Mertens weer even kopen, is tie soms weer gestegen sinds vanmiddag
Nee hij is nog steeds zo klein.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:39 schreef Maver24 het volgende:
ik moet Mertens weer even kopen, is tie soms weer gestegen sinds vanmiddag
Nee ik bedoel Willie.quote:
liefen hont.gif en liefen paardjen.gifquote:Op maandag 10 juni 2013 20:38 schreef Kamikazie het volgende:
De fuck honden en paarden
Waar gaat het over
Nee, Master.quote:
De Vrij is meer voor 3 atb en hij is best wel moeilijk te vinden op de markt. Dingsdag is inderdaad ook goed als je niet te veel uit wil geven.quote:
Er zit er nog eentje.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:41 schreef Djeetje het volgende:
Van het voorvocht zijn de meeste nu wel weg of minder actief.
Donk is te duur. Dinsdag kan wel als hij een dubbele link met een LB heeft.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
BMI
Of nog beter: Dingsdag of Donk (als dat kan)
Dat is zijn naam.quote:
vdm grapen jezus jij bent het niveau hier ook ontstegen ga heen naar de vbl sc, ook wel de hemel genoemdquote:
sorryquote:Op maandag 10 juni 2013 20:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
vdm grapen jezus jij bent het niveau hier ook ontstegen ga heen naar de vbl sc, ook wel de hemel genoemd
Die workrates zouden voor mij eerder een reden zijn om hem niet te nemen.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:51 schreef Maver24 het volgende:
Heeft iemand hier wel eens met Rooney gehad in zn team?, wil em op CF neerzetten vanwege zijn HIGH/HIGH workrates , zou dat een beetje werken ?
Ik zou em ook eigenlijk niet nemen maar moet een link hebben voor Van Persie in 4231quote:Op maandag 10 juni 2013 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die workrates zouden voor mij eerder een reden zijn om hem niet te nemen.
Geen idee wat er nu weer aan de hand is bij EA HQquote:Op maandag 10 juni 2013 20:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je had hem beter kunnen quick sellen. Oh wacht ...
IF Wellbeck?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zou em ook eigenlijk niet nemen maar moet een link hebben voor Van Persie in 4231
Goeie ja..dacht dat zijn NIF ook een winger wasquote:
grappigquote:Op maandag 10 juni 2013 20:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij niet. Gingers hebben geen vrienden.
Ik ben pas net terug joh..quote:Op maandag 10 juni 2013 20:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
PAS EERST EENS JE GOLDPACK COUNTER AAN
hoi
ja er was weer getamperd ofzoquote:Op maandag 10 juni 2013 20:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hebben ze de EA website aangepast?
Ik kan de webapp niet terug vinden.
Nu weet ik eindelijk waarom ik gebanned benquote:Op maandag 10 juni 2013 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goeie ja..dacht dat zijn NIF ook een winger was
Die mods op EA forum trouwens..ze zitten er echt bovenop tegenwoordig als iemand ook maar iets van een handicap insinueert![]()
![]()
![]()
Noord-Korea praktijken![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2478840.page
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]Hoi MrvanTrapZ, hoe is het in het mekka van de Grunge muziek ?
Dat niet als startpagina hebbenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hebben ze de EA website aangepast?
Ik kan de webapp niet terug vinden.
Ja maar de link die ik had bracht me naar een hele andere websitequote:
Ohquote:Op maandag 10 juni 2013 21:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja maar de link die ik had bracht me naar een hele andere website
Je bent alweer terug in Nederland?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Het was echt superkick daar!
Aardige mensen en flink gezopen
Ik ben vanmiddag weer aangekomen in het oude vertrouwde Nederlandquote:Op maandag 10 juni 2013 21:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je bent alweer terug in Nederland?Welkom terug in dat geval
Dit kan maar 1 ding betekenen...quote:Op maandag 10 juni 2013 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goeie ja..dacht dat zijn NIF ook een winger was
Die mods op EA forum trouwens..ze zitten er echt bovenop tegenwoordig als iemand ook maar iets van een handicap insinueert![]()
![]()
![]()
Noord-Korea praktijken![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2478840.page
Hoe speelt 343?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef Shygirl18 het volgende:
MOTM Victor gekocht
[ afbeelding ]
2e team voor cups
[ afbeelding ]
Aangepast.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
PAS EERST EENS JE GOLDPACK COUNTER AAN
hoi
Zou er niet vanuit gaanquote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef poker4lifee het volgende:
500 dus voor nieuwe xbox? Pff wel duur, hopelijk ps max 400
quote:
PS wordt discard hoorde ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef poker4lifee het volgende:
ps3 was 600 volgens mij bij releasequote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef poker4lifee het volgende:
ja maar daarom kan ik 500 in deze tijd nog wel veel vindenquote:
beter welquote:
Heel erg aanvallend. als ik win dan is dat meestal met grote cijfers. En als ik verlies ook. Wel leuk dat iedereen in deze formatie doelpunten mee mag pikkenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:04 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hoe speelt 343?
Heb het paar keer gespeeld maar vond dat de CM's onzichtbaar..
Hopelijk gooit de Bart Smit er een paar HH tegenaan.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:07 schreef Toefjes het volgende:
500 euro, 600 euro.. Ik wacht nog wel een jaartje als de prijzen zo gaan worden.
Klopt ook wel, maar als je dan naar de telefoonprijzen kijkt dan zou het nog wel een normale prijs zijn. Een iPhone of HTC One super duurquote:Op maandag 10 juni 2013 21:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja maar daarom kan ik 500 in deze tijd nog wel veel vinden
[..]
beter wel
Je CM's moeten ook wel verdedigend sterk zijn..heb Fer en Fellaini daar. Zijn aardig dominant, maar geen spelmaker ofzo.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:04 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hoe speelt 343?
Heb het paar keer gespeeld maar vond dat de CM's onzichtbaar..
Gewoon ff werken en dat ding kopenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hopelijk gooit de Bart Smit er een paar HH tegenaan.
ik heb daarom ook geen dure telefoonquote:Op maandag 10 juni 2013 21:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Klopt ook wel, maar als je dan naar de telefoonprijzen kijkt dan zou het nog wel een normale prijs zijn. Een iPhone of HTC One super duur
fypquote:Op maandag 10 juni 2013 21:10 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb volgens mij toen de PS3 gehad vlak nadat zon actie over was van panasonic dat je hem bij die TV kreeg.
Best goedkoop was hij toen in verhouding met andere
En toch trappen we er steeds weer in. Ik heb nu de afgelopen dagen weer met een silver 4222 gespeeld en dat is zooooooo smooth (quote:Op maandag 10 juni 2013 21:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Deze zaak is bevestigd voor mij in ieder geval.
Gewoon 2 tanks op het middenveld dus ?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je CM's moeten ook wel verdedigend sterk zijn..heb Fer en Fellaini daar. Zijn aardig dominant, maar geen spelmaker ofzo.
Fer met Seedorf was geen succes. Met Fellaini loopt het nu wel wat beter. Ik vind Bale wel tegenvallen op LM. Hij is snel uitgeputquote:Op maandag 10 juni 2013 21:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je CM's moeten ook wel verdedigend sterk zijn..heb Fer en Fellaini daar. Zijn aardig dominant, maar geen spelmaker ofzo.
Wel met een beetje voetballend vermogen, maar balans is wel echt belangrijk. Op LM/RM wil ik ook het liefst med/med spelers..verschil merk je echt.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gewoon 2 tanks op het middenveld dus ?
Misschien een minder geschikte formatie voor hem ja. In 352 komt hij nog vaak voor het doel..dat is hier veel minder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:12 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Fer met Seedorf was geen succes. Met Fellaini loopt het nu wel wat beter. Ik vind Bale wel tegenvallen op LM. Hij is snel uitgeput
http://wefut.nl/squad/1972quote:Op maandag 10 juni 2013 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel met een beetje voetballend vermogen, maar balans is wel echt belangrijk. Op LM/RM wil ik ook het liefst med/med spelers..verschil merk je echt.
Het zou me zelfs niet eens verbazen als het gewoon een aantal type spelers zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 21:12 schreef pascal08 het volgende:
Stel dat EA ons zo in de maling neemt dat die IF's helemaal geen boost hebben, alleen visueel (in de vorm van getalletjes).
Ik heb wel eens die pakketjes gesnift van de Xbox tijdens het spelen van FIFA, maar ik kon niks vinden van IF stats. Die moeten toch van het internet komen, want ze kunnen onmogelijk van te voren die stats op de disc hebben geplaatst.
IF Nong heb je alleen iets aan als je hem op RF zet..dat is echt een spits eigenlijk met een goed schot. Op RM zou ik dan eerder De Ceulaer zetten. Molins vind ik op RM wel een baas, maar op RF lijkt hij me ook niet ideaal eigenlijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/1972
dit zal opzich nog wel kunnen toch ?
Dan kan Mbokani er niet inquote:Op maandag 10 juni 2013 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Nong heb je alleen iets aan als je hem op RF zet..dat is echt een spits eigenlijk met een goed schot. Op RM zou ik dan eerder De Ceulaer zetten. Molins vind ik op RM wel een baas, maar op RF lijkt hij me ook niet ideaal eigenlijk.
Daar zou ik ook niet gek van opkijken. Sommige gezichten zijn ook precies hetzelfde namelijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het zou me zelfs niet eens verbazen als het gewoon een aantal type spelers zijn
Type BiabianyWalcott
Type Mertensacker, Cardozo
Type Guarin, Maher, Kagawa
etc
Ziet er goed uit hequote:
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Aangezien niemand er iets van zegt: mooie pull
Ik neem aan dat Aguero meer kost dan 15kquote:
ik doelde op al je coins die je heb besteed aan packsquote:Op maandag 10 juni 2013 21:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Aguero meer kost dan 15k
Dan heb ik 20 TOTS Ibrahimovic nodig.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik doelde op al je coins die je heb besteed aan packs
ik voel een pack opening aankomenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan heb ik 20 TOTS Ibrahimovic nodig.
Zijn er echt geen andere opties?quote:
Hij is echt achterlijk goedquote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Shygirl18 het volgende:
wtf eerste wedstrijd met Wijnaldum een hattrick waarvan 2 uit vrije trappen
Ik zal eens kijken.quote:
pic, zegt meer dan woorden.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken.
Aguero op CAM en Kone als ST
Wil graag een aanval met Aguero en TOTS Bonyquote:
Dit soort gasten is niks waard idd. Zijn wel een paar die nog wel verkopen voor een hogere prijs, maar die pik jij er zelf ook wel uit.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga ze wel gewoon discarden
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga ze wel gewoon discarden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien wel als het BBVA toernooi begint.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit soort gasten is niks waard idd. Zijn wel een paar die nog wel verkopen voor een hogere prijs, maar die pik jij er zelf ook wel uit.
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Njah, en Ogbonna, bepaalde Fransen etc etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Misschien wel als het BBVA toernooi begint.
O, je bedoelt gold non-shiny spelers die iets waard zijn. Ja, daar zijn er wel een paar van, David Luiz bijvoorbeeld.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah, en Ogbonna, bepaalde Fransen etc etc
Tot 19u ofzo maarquote:Op maandag 10 juni 2013 22:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was toch TOTS of is die alweer voorbij?
Volgens mij gebruiken ze de Fut serversquote:Op maandag 10 juni 2013 22:03 schreef Thorb het volgende:
stream met FIFA is net zo snel als ps network
Iets met Kalou of Ya Konan ofzoquote:Op maandag 10 juni 2013 22:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik wil TOTS Bony uitproberen maar weet geen leuk team.
Ik wil SIF Ya Konan wel uit proberenquote:
Welke formatie wil je?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil SIF Ya Konan wel uit proberen
Ik wil 4-1-2-1-2 een keer uitproberenquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil 4-1-2-1-2 een keer uitproberen
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ya Konan heeft wel bazige stats om op CAM te spelen. Op SIF Gervinho na kan je op iedere positie bezuinigen verder..en iedere RB uit de BPL kan.
Kaboul LCB en random BPL keeper kan ook prima uiteraard. Clichy LB ook.
FIFA is nu op stream trouwensquote:Op maandag 10 juni 2013 22:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Avond![]()
Xbox 500 euro en pas 21 NovemberDat wordt Fifa en GTA kopen op de 360 en lekker tot de zomer wachten met de One
Goede nieuws: Weer 3 uur Kid Cudi geluisterd. Je weet pas wat je mist als je het even niet meer luistert![]()
Ik zag het op de twitter maar de site is niet te bereikenquote:
http://www.gamekings.tv/g(...)-e3-2013-livestream/quote:Op maandag 10 juni 2013 22:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zag het op de twitter maar de site is niet te bereiken
Gaat het op die twitter ook overquote:
Is het al afgelopen want ik krijg nu Boksen ofzoquote:
ja duurde 2 min alleen barca gezienquote:Op maandag 10 juni 2013 22:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is het al afgelopen want ik krijg nu Boksen ofzo
2 minutenquote:
Denk aan je hart Toef.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:43 schreef Toefjes het volgende:
![]()
![]()
Wat heb je aan middenvelders met briljante passing als ze niet de speler aanspelen die in de diepte gaat, maar de speler in de dekking aanspeelt die dichterbij staat? Geen ene konko. Spelers die de bal toegespeeld krijgen, maar geen beweging in te krijgen is, tot de bal in de voeten aangekomen is
Wat is dit een tyfus spel zeg
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
2 minutenZoveel bombarie, 2 minuten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:')
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fail, naja ga het niet aanpassen
Nu issie terechtquote:
Ja, briljant. Laten we vlak voor fifa 14 alles nog eens aanpassen. Voor ik dat weer onder de knie heb is het alweer te laatquote:Op maandag 10 juni 2013 22:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Denk aan je hart Toef.
Maar miss moet je je instellingen veranderen dan? Wordt wel wennen
Ahjoh, iedereen heeft wel eens een slecht potje. Je moet trouwens ook zelf in de bal bewegen hequote:Op maandag 10 juni 2013 22:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, briljant. Laten we vlak voor fifa 14 alles nog eens aanpassen. Voor ik dat weer onder de knie heb is het alweer te laatKom op, ze kunnen alle truukjes in het spel verwerken waarin elke sterveling alles af zou scheuren, maar een simpele dieptepass op Robben die diepgaat, of bewegen voor een aanname, dat kan dan weer niet! Ik heb het hier dus over het beste voetbalspel van dit moment. Dat zegt meer over de rest van het aids dat gewoon op de markt gegooid word. Ik ben er ook helemaal klaar mee. Raak het niet meer aan
zie het als een soort AEX toefquote:Op maandag 10 juni 2013 22:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, briljant. Laten we vlak voor fifa 14 alles nog eens aanpassen. Voor ik dat weer onder de knie heb is het alweer te laatKom op, ze kunnen alle truukjes in het spel verwerken waarin elke sterveling alles af zou scheuren, maar een simpele dieptepass op Robben die diepgaat, of bewegen voor een aanname, dat kan dan weer niet! Ik heb het hier dus over het beste voetbalspel van dit moment. Dat zegt meer over de rest van het aids dat gewoon op de markt gegooid word. Ik ben er ook helemaal klaar mee. Raak het niet meer aan
Zo voelde ik me ook toen ik 4-3-2-1 speelde. Kut formatiequote:Op maandag 10 juni 2013 22:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, hoe dan ?! Ik klik op alle knoppen die er zijn, zo'n mongool van een paar ton doet gewoon niks.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:47 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ahjoh, iedereen heeft wel eens een slecht potje. Je moet trouwens ook zelf in de bal bewegen he
Dit zeg ik zowat elke keer als ik FIFA speel. Toch begin ik elke keer weer. Ik vergeet dan dat FIFA niet écht een voetbalsim isquote:Op maandag 10 juni 2013 22:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ah laat gaan joh, gewoon een EAids dagje, hebben we allemaal weleensquote:Op maandag 10 juni 2013 22:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ah laat gaan joh, gewoon een EAids dagje, hebben we allemaal weleens
Met je pookje in de bal bewegenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, hoe dan ?! Ik klik op alle knoppen die er zijn, zo'n mongool van een paar ton doet gewoon niks.
Jup. Maar 3-4-2-1 bevalt dan weer wel primaquote:Op maandag 10 juni 2013 22:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ga toch iets anders proberen dan 4321 met Eredivisie. Weet nog niet hoe, maar die opstelling is me tot nu toe zo slecht bevallen, en anderen hier ook volgens mij
Maar dat doet ie niet. Ik roep zovaak tijdens zo'n potje: Dat doe ik helemaal nietquote:Op maandag 10 juni 2013 22:51 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Met je pookje in de bal bewegen
Maar ik ken je pijn helaas
Mijn 433 werkt anders prima. Wat voor formatie had je dan in gedachte?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ga toch iets anders proberen dan 4321 met Eredivisie. Weet nog niet hoe, maar die opstelling is me tot nu toe zo slecht bevallen, en anderen hier ook volgens mij
Ja BF3 zag er ook al vet uit. Maar die maps zijn veel te groot om fatsoenlijk te kunnen spelenquote:
Ik vind die grote mappen juist tof om te spelenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja BF3 zag er ook al vet uit. Maar die maps zijn veel te groot om fatsoenlijk te kunnen spelenOp PC gaat het beter als ze er wat meer mensen in de lobby gooien.
Al speel je met Ronaldo - IF Benzema - MOTM Robben voorin. Met 4-3-2-1 win je hooguit een keer perongeluk.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
433 is al wat anders hequote:Op maandag 10 juni 2013 22:53 schreef DannyDeko het volgende:
Toch nog een HH nu?
[..]
Mijn 433 werkt anders prima. Wat voor formatie had je dan in gedachte?
Maar er is toch een happy hour nu ? :squote:Op maandag 10 juni 2013 22:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Prijzen Eredivisie spelers stijgen nu wel. Natuurlijk nog even wachten op woensdag met de conclusies
yea klopt, was aardig ver lopen somsquote:Op maandag 10 juni 2013 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja BF3 zag er ook al vet uit. Maar die maps zijn veel te groot om fatsoenlijk te kunnen spelenOp PC gaat het beter als ze er wat meer mensen in de lobby gooien.
Maar de Eredivisiespelers zijn uit de packsquote:Op maandag 10 juni 2013 22:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Maar er is toch een happy hour nu ? :s
Ik wilde eigenlijk BF3 halen ipv MW3 toen, maar ik bakte niks van die beta toenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yea klopt, was aardig ver lopen somsHopelijk wordt bf4 nog beter
Vond 3 opzich wel leuk maar bleef het niet echt spelen.
Dat is gayquote:Op maandag 10 juni 2013 22:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar de Eredivisiespelers zijn uit de packs
Geen probleem, je moet gewooneven wachten tot woensdagavond/donderdagochtend/middag. Ik denk dat de prijzen nog gaan zakken met BBVA tots, maar als ze dat niet doen tegen die tijd, kun je ze redelijk veilig kopen zonder dat je nog hele grote verliezen op ze gaat makenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:59 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat is gayWilde nog een teampje met eriksen maken..
Of Vargas.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:59 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik wil een team met TOTS Mbokani en Benteke als spitsen. Dan ben ik gedwongen om Matías Suárez op te stellen.
Vargas kan ookquote:Op maandag 10 juni 2013 22:59 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik wil een team met TOTS Mbokani en Benteke als spitsen. Dan ben ik gedwongen om Matías Suárez op te stellen.
Console of?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk BF3 halen ipv MW3 toen, maar ik bakte niks van die beta toenIk verveelde me kapot en ging daarom maar rennen en dan ga ik dood. Daarbij vind ik het ook een stukje onduidelijker spelen als CoD. Naja ik ben dat zo gewend geraakt dat het wss een te grote overstap was om alleen in een beta te laten goedkomen
hahaha ja ik had precies hetzelfde, die beta was voor het eerst dat ik BF echt wou proberen na altijd cod. Maar waarschijnlijk had je het gewoon te snel opgegevenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk BF3 halen ipv MW3 toen, maar ik bakte niks van die beta toenIk verveelde me kapot en ging daarom maar rennen en dan ga ik dood. Daarbij vind ik het ook een stukje onduidelijker spelen als CoD. Naja ik ben dat zo gewend geraakt dat het wss een te grote overstap was om alleen in een beta te laten goedkomen
Volgens mij kan Vargas ookquote:Op maandag 10 juni 2013 22:59 schreef Ajacied7 het volgende:
Console jaquote:
Ja klopt, maar eigenlijk vond ik MW3 ook best tofquote:Op maandag 10 juni 2013 23:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahaha ja ik had precies hetzelfde, die beta was voor het eerst dat ik BF echt wou proberen na altijd cod. Maar waarschijnlijk had je het gewoon te snel opgegevenIs gewoon net als met elk online spel dat oefenen beter maakt. Na een tijdje werd ik best goed in het spel terwijl ik altijd een cod speler was.
quote:
quote:
Het wordt een 4-2-2-2 of een 4-1-2-1-2 en Vargas als wide CAM is niet bepaald ideaal.quote:
Ik heb geen ideequote:
Shooters op console spelenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Console ja
[..]
Ja klopt, maar eigenlijk vond ik MW3 ook best tofIk was zo ongeveer de enige die dat vond maar heb me daar ook wel goed mee vermaakt
Ja ik zit ook echt te wachten op fiscaal jonguhquote:Op maandag 10 juni 2013 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeWel alles gemaakt maar of het allemaal klopt
![]()
We zien het wel
Morgen marketing hopelijk krijgen en dan iig mijn BSA
Als Centrale CAM is ie wel goedquote:Op maandag 10 juni 2013 23:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[..]
Het wordt een 4-2-2-2 of een 4-1-2-1-2 en Vargas als wide CAM is niet bepaald ideaal.
troep vond ik dat zeg, kansloos kleine mappen ineens en supersnel dood, edge werd super klein. Kon niet meer een echt goede kd meer halen terwijl ik dat alle delen daarvoor wel kon. Toen wel beetje gehad met cod, de noob vriendelijkheidsemmer was overgelopenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Console ja
[..]
Ja klopt, maar eigenlijk vond ik MW3 ook best tofIk was zo ongeveer de enige die dat vond maar heb me daar ook wel goed mee vermaakt
Ik heb hem daar wel en dat speelt prima. Maar ik weet niet of je de handicap net zo goed kan abusen als er golds tussen zitten.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[..]
Het wordt een 4-2-2-2 of een 4-1-2-1-2 en Vargas als wide CAM is niet bepaald ideaal.
Maar die duurt nog wel ff tochquote:Op maandag 10 juni 2013 23:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik zit ook echt te wachten op fiscaal jonguh
Dan voelt het pas echt als vakantie
Mijn KD was ook niet echt geweldig idd op MW3, maar toch de 2.0 wel gehaald. Op BO2 had ik pas een kut KD ineensquote:Op maandag 10 juni 2013 23:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
troep vond ik dat zeg, kansloos kleine mappen ineens en supersnel dood, edge werd super klein. Kon niet meer een echt goede kd meer halen terwijl ik dat alle delen daarvoor wel kon. Toen wel beetje gehad met cod, de noob vriendelijkheidsemmer was overgelopen
Ja ach, dat zijn dezelfde gasten die Forza Horizon haten en dat vind ik een heerlijk spel. Ik maak me geen zorgenquote:
ja bo2 vond ik ook helemaal niksquote:Op maandag 10 juni 2013 23:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijn KD was ook niet echt geweldig idd op MW3, maar toch de 2.0 wel gehaald. Op BO2 had ik pas een kut KD ineens1.4 ofzo
Zombies maakt een hoop goed hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 23:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja bo2 vond ik ook helemaal nikswel gehad met cod
Ik probeer hem wel, je weet het natuurlijk nooit in FUT 13.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb hem daar wel en dat speelt prima. Maar ik weet niet of je de handicap net zo goed kan abusen als er golds tussen zitten.
true helaas waren inmiddels zoveel mensen cod zat dat ik niet meer echt mensen had om dat mee te doenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zombies maakt een hoop goed hoor
Haha, ja ik ga ook voor 9/10quote:Op maandag 10 juni 2013 23:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar die duurt nog wel ff toch?
Als ik stat en Marketing beide nu heb ben ik al zo blij als een kind dat ik volgende week echt helemaal klaar ben. Macro moet ik kunnen halen als ik er wat voor doe, en dan hopen dat dit genoeg wasP zou leuk zijn, 9/10 ben ik ook wel tevreden mee. Wiskunde gewoon een beetje fatsoenlijk bijhouden omdat er toch te veel anders is als ik gewend ben volgend jaar dan, en een 10 halen voor de midterm
Deze herkansing was btw wel moeilijker als het tentamen
Ik starks welquote:Op maandag 10 juni 2013 23:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand potje op de xbox?
Paar dagen niet gespeeld dus zal wel even moet inkomen maja
Nicequote:Op maandag 10 juni 2013 23:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha, ja ik ga ook voor 9/10
Denk dat marketing en statistiek wel moeten lukken, voor statistiek ga ik deze week gewoon al oefenen.
Ik wil wel, maar ff kijken of ik geen lag heb..anders kappen we wel gewoon. Stuur maar invite als je wil.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand potje op de xbox?
Paar dagen niet gespeeld dus zal wel even moet inkomen maja
Ik heb jouw GT nietquote:Op maandag 10 juni 2013 23:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ff kijken of ik geen lag heb..anders kappen we wel gewoon. Stuur maar invite als je wil.
Oh da's waar ook:quote:
Mooi, succesquote:Op maandag 10 juni 2013 23:21 schreef Zhano het volgende:
Ik heb voor het eerst in jaren écht geleerd voor een toets/tentamen whatever en ben nu fully prepared. Goed gevoel
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |