SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Groot fan van User Wotte
Andersom toch alleen, dus na 15 wedstrijden in de Eredivisie mogen ze niet meer bij Jong Ajax mee doen? Als dat klopt wat jij zegt zou het wel een slechte zaak zijn, dan zou je iemand als Ligeon niet mee kunnen laten doen met Ajax 1 als het nodig is.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Niet toch? Na vijftien wedstrijden in de Jupiler League zijn de spelers toch niet meer speelgerechtigd voor de Eredivisie, zoals het plan er nu voor staat?
Ik dacht dat het beide kanten uit werkte: als je vijftien wedstrijden voor een team hebt gespeeld, ben je niet meer speelgerechtigd voor het andere team. Maar ik kan me hier ook vergissen, dus een bron om dit te verhelderen zou top zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:18 schreef M.rak het volgende:
[..]
Andersom toch alleen, dus na 15 wedstrijden in de Eredivisie mogen ze niet meer bij Jong Ajax mee doen? Als dat klopt wat jij zegt zou het wel een slechte zaak zijn, dan zou je iemand als Ligeon niet mee kunnen laten doen met Ajax 1 als het nodig is.
Volgens mij geldt het maar één kant op, zie ook dit artikel van het Parool.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik dacht dat het beide kanten uit werkte: als je vijftien wedstrijden voor een team hebt gespeeld, ben je niet meer speelgerechtigd voor het andere team. Maar ik kan me hier ook vergissen, dus een bron om dit te verhelderen zou top zijn.
quote:Alle clubs moeten 16 contractspelers onder de 23 jaar op de loonlijst hebben staan. Voor 3 spelers plus 1 keeper geldt dispensatie. Zij mogen ouder zijn dan 23. De KNVB heeft met Ajax, FC Twente en PSV strikte afspraken gemaakt over het inzetten van spelers. Het is niet mogelijk dat een speler in één weekeinde zowel uitkomt voor het eerste elftal als het beloftenteam. Daarnaast mogen spelers die 15 maal hebben meegedaan in het hoogste team niet meer worden ingezet in het beloftenelftal.
Kolbeinn moet het nu gaan waarmaken. Hoesen goede back-up.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:20 schreef Syntix het volgende:
Hoesen in de basis zeker volgend jaar? Wat een topspits kan dat worden zeg
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:20 schreef Syntix het volgende:
Hoesen in de basis volgend jaar! Wat een topspits wordt dat zeg
Ik vermoed dat we in september al met Hoesen in de spits spelen.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kolbeinn moet het nu gaan waarmaken. Hoesen goede back-up.
Kolbeinn is dan vast weer geblesseerdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik vermoed dat we in september al met Hoesen in de spits spelen.
Dan speelt Boerrigter daar gewoon.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kolbeinn is dan vast weer geblesseerd. Altijd als er CL gespeeld wordt is Kolbeinn ziek, zwak en misselijk.
Was ook helemaal geen toptalent, staat nog een geweldig filmpje op youtube waar die 2 keer zo groot is als de rest en iedereen uitspeelt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Gyliano van Velzen is alweer mislukt
quote:Zeven miljoen voor Alderweireld
Bayer Leverkusen maakt serieus werk van Toby Alderweireld (24). "Ze hebben zich bij ons gemeld”, zegt zijn zaakwaarnemer Sören Lerby.
Technisch directeur Rudi Völler bekeek de Belg vrijdag tijdens het WK-kwalificatieduel met Servië, waarin de Ajacied als rechtsback opereerde.
Alderweireld zelf zei eerder zijn carrière graag in Engeland of Duitsland te vervolgen.
"En dan is een stabiele Bundesligaclub als Leverkusen, die zich rechtstreeks heeft geplaatst voor de Champions League natuurlijk een interessante optie”, aldus Lerby. "Maar ik moet de interesse nog met Toby bespreken. Dat gaat op korte termijn gebeuren”, aldus de spelersmakelaar.
De Duitse club heeft zich nog niet officieel bij Ajax gemeld, maar Leverkusen zou bereid zijn een bedrag van circa 7 miljoen euro te betalen.
Bron: Telegraaf
Vitesse weigerde over het bod te onderhandelen. Teken dus dat ze serieus denken dat ze ook komend jaar weer mee kunnen doen om het kampioenschapquote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:30 schreef stoeltafel het volgende:
Goed teken als het waar is. Ajax biedt dus wel echte bedragen. Verder zou je denken dat Maher al binnen is.
Dit jaar lukte dat ook terwijl niemand het verwachtte. En wat is er mis met ambitie hebben? Ik vind het helemaal niet raar om een van je beste spelers niet aan de concurrentie te willen verkopen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse weigerde over het bod te onderhandelen. Teken dus dat ze serieus denken dat ze ook komend jaar weer mee kunnen doen om het kampioenschap.
Dat kan ook met verplichtingen naar Chelski te maken hebben (gehad)quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse weigerde over het bod te onderhandelen. Teken dus dat ze serieus denken dat ze ook komend jaar weer mee kunnen doen om het kampioenschap.
Dat zou echt teveel zijn. Zeker als je kijkt waar Jantje voor weg is gegaan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:32 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Volgens The Sun zijn Liverpool en Tottenham ook nog steeds geinteresseerd in Alderweireld. Dan moeten we wel 10 tot 12 miljoen voor hem kunnen krijgen.
Wat, deed Vitesse mee? Halen net wat meer punten dan Utrecht en Twentequote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit jaar lukte dat ook terwijl niemand het verwachtte. En wat is er mis met ambitie hebben? Ik vind het helemaal niet raar om een van je beste spelers niet aan de concurrentie te willen verkopen.
Het is nooit teveelquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat zou echt teveel zijn. Zeker als je kijkt waar Jantje voor weg is gegaan.
Jantje is eigenlijk voor te weinig weg gegaan dan weer. Die was in mijn ogen toen hij bij Ajax weg ging al klaar voor de absolute top zonder tussenstop.... Ken weinig beterequote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat zou echt teveel zijn. Zeker als je kijkt waar Jantje voor weg is gegaan.
Stonden op een gegeven moment zeer dichtbij. Hebben laten liggen tegen de kleintjes. Waren heel goed in de topwedstrijden, o.a. twee keer van Ajax gewonnen. Om je selectieve geheugen wat op te frissen: http://www.vi.nl/achtergr(...)ties-in-topduels.htm. De stap die ze nog moeten zetten is beter presteren tegen slechte clubs; als ik beleidsbepaler was bij een club zou me dat geen onmogelijke opgave lijken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat, deed Vitesse mee? Halen net wat meer punten dan Utrecht en TwenteDan deed Roda in 95 ook mee om het kampioenschap
Inderdaad, vind het ook matig van de absolute topclubs (met alle respect voor Arsenal en Tottenham) dat ze hem niet opgepikt hebben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:29 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Jantje is eigenlijk voor te weinig weg gegaan dan weer. Die was in mijn ogen toen hij bij Ajax weg ging al klaar voor de absolute top zonder tussenstop.... Ken weinig betere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |