SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Groot fan van User Wotte
Andersom toch alleen, dus na 15 wedstrijden in de Eredivisie mogen ze niet meer bij Jong Ajax mee doen? Als dat klopt wat jij zegt zou het wel een slechte zaak zijn, dan zou je iemand als Ligeon niet mee kunnen laten doen met Ajax 1 als het nodig is.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Niet toch? Na vijftien wedstrijden in de Jupiler League zijn de spelers toch niet meer speelgerechtigd voor de Eredivisie, zoals het plan er nu voor staat?
Ik dacht dat het beide kanten uit werkte: als je vijftien wedstrijden voor een team hebt gespeeld, ben je niet meer speelgerechtigd voor het andere team. Maar ik kan me hier ook vergissen, dus een bron om dit te verhelderen zou top zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:18 schreef M.rak het volgende:
[..]
Andersom toch alleen, dus na 15 wedstrijden in de Eredivisie mogen ze niet meer bij Jong Ajax mee doen? Als dat klopt wat jij zegt zou het wel een slechte zaak zijn, dan zou je iemand als Ligeon niet mee kunnen laten doen met Ajax 1 als het nodig is.
Volgens mij geldt het maar één kant op, zie ook dit artikel van het Parool.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik dacht dat het beide kanten uit werkte: als je vijftien wedstrijden voor een team hebt gespeeld, ben je niet meer speelgerechtigd voor het andere team. Maar ik kan me hier ook vergissen, dus een bron om dit te verhelderen zou top zijn.
quote:Alle clubs moeten 16 contractspelers onder de 23 jaar op de loonlijst hebben staan. Voor 3 spelers plus 1 keeper geldt dispensatie. Zij mogen ouder zijn dan 23. De KNVB heeft met Ajax, FC Twente en PSV strikte afspraken gemaakt over het inzetten van spelers. Het is niet mogelijk dat een speler in één weekeinde zowel uitkomt voor het eerste elftal als het beloftenteam. Daarnaast mogen spelers die 15 maal hebben meegedaan in het hoogste team niet meer worden ingezet in het beloftenelftal.
Kolbeinn moet het nu gaan waarmaken. Hoesen goede back-up.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:20 schreef Syntix het volgende:
Hoesen in de basis zeker volgend jaar? Wat een topspits kan dat worden zeg
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:20 schreef Syntix het volgende:
Hoesen in de basis volgend jaar! Wat een topspits wordt dat zeg
Ik vermoed dat we in september al met Hoesen in de spits spelen.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kolbeinn moet het nu gaan waarmaken. Hoesen goede back-up.
Kolbeinn is dan vast weer geblesseerdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik vermoed dat we in september al met Hoesen in de spits spelen.
Dan speelt Boerrigter daar gewoon.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kolbeinn is dan vast weer geblesseerd. Altijd als er CL gespeeld wordt is Kolbeinn ziek, zwak en misselijk.
Was ook helemaal geen toptalent, staat nog een geweldig filmpje op youtube waar die 2 keer zo groot is als de rest en iedereen uitspeelt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Gyliano van Velzen is alweer mislukt
quote:Zeven miljoen voor Alderweireld
Bayer Leverkusen maakt serieus werk van Toby Alderweireld (24). "Ze hebben zich bij ons gemeld”, zegt zijn zaakwaarnemer Sören Lerby.
Technisch directeur Rudi Völler bekeek de Belg vrijdag tijdens het WK-kwalificatieduel met Servië, waarin de Ajacied als rechtsback opereerde.
Alderweireld zelf zei eerder zijn carrière graag in Engeland of Duitsland te vervolgen.
"En dan is een stabiele Bundesligaclub als Leverkusen, die zich rechtstreeks heeft geplaatst voor de Champions League natuurlijk een interessante optie”, aldus Lerby. "Maar ik moet de interesse nog met Toby bespreken. Dat gaat op korte termijn gebeuren”, aldus de spelersmakelaar.
De Duitse club heeft zich nog niet officieel bij Ajax gemeld, maar Leverkusen zou bereid zijn een bedrag van circa 7 miljoen euro te betalen.
Bron: Telegraaf
Vitesse weigerde over het bod te onderhandelen. Teken dus dat ze serieus denken dat ze ook komend jaar weer mee kunnen doen om het kampioenschapquote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:30 schreef stoeltafel het volgende:
Goed teken als het waar is. Ajax biedt dus wel echte bedragen. Verder zou je denken dat Maher al binnen is.
Dit jaar lukte dat ook terwijl niemand het verwachtte. En wat is er mis met ambitie hebben? Ik vind het helemaal niet raar om een van je beste spelers niet aan de concurrentie te willen verkopen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse weigerde over het bod te onderhandelen. Teken dus dat ze serieus denken dat ze ook komend jaar weer mee kunnen doen om het kampioenschap.
Dat kan ook met verplichtingen naar Chelski te maken hebben (gehad)quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse weigerde over het bod te onderhandelen. Teken dus dat ze serieus denken dat ze ook komend jaar weer mee kunnen doen om het kampioenschap.
Dat zou echt teveel zijn. Zeker als je kijkt waar Jantje voor weg is gegaan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:32 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Volgens The Sun zijn Liverpool en Tottenham ook nog steeds geinteresseerd in Alderweireld. Dan moeten we wel 10 tot 12 miljoen voor hem kunnen krijgen.
Wat, deed Vitesse mee? Halen net wat meer punten dan Utrecht en Twentequote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit jaar lukte dat ook terwijl niemand het verwachtte. En wat is er mis met ambitie hebben? Ik vind het helemaal niet raar om een van je beste spelers niet aan de concurrentie te willen verkopen.
Het is nooit teveelquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat zou echt teveel zijn. Zeker als je kijkt waar Jantje voor weg is gegaan.
Jantje is eigenlijk voor te weinig weg gegaan dan weer. Die was in mijn ogen toen hij bij Ajax weg ging al klaar voor de absolute top zonder tussenstop.... Ken weinig beterequote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Stonden op een gegeven moment zeer dichtbij. Hebben laten liggen tegen de kleintjes. Waren heel goed in de topwedstrijden, o.a. twee keer van Ajax gewonnen. Om je selectieve geheugen wat op te frissen: http://www.vi.nl/achtergr(...)ties-in-topduels.htm. De stap die ze nog moeten zetten is beter presteren tegen slechte clubs; als ik beleidsbepaler was bij een club zou me dat geen onmogelijke opgave lijken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat, deed Vitesse mee? Halen net wat meer punten dan Utrecht en TwenteDan deed Roda in 95 ook mee om het kampioenschap
Inderdaad, vind het ook matig van de absolute topclubs (met alle respect voor Arsenal en Tottenham) dat ze hem niet opgepikt hebben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:29 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Jantje is eigenlijk voor te weinig weg gegaan dan weer. Die was in mijn ogen toen hij bij Ajax weg ging al klaar voor de absolute top zonder tussenstop.... Ken weinig betere
Je hoeft me geheugen niet 'op te frissen' hoor. Ik weet prima wat zich afgelopen seizoen afgespeeld heeft. Stonden op een punt eventjes dichtbij ja, na een aardige serie. Koop je echter weinig voor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Stonden op een gegeven moment zeer dichtbij. Hebben laten liggen tegen de kleintjes. Waren heel goed in de topwedstrijden, o.a. twee keer van Ajax gewonnen. Om je selectieve geheugen wat op te frissen: http://www.vi.nl/achtergr(...)ties-in-topduels.htm. De stap die ze nog moeten zetten is beter presteren tegen slechte clubs; als ik beleidsbepaler was bij een club zou me dat geen onmogelijke opgave lijken.
Dat je het op het laatst laat liggen, neemt niets weg bij het feit dat je een serieuze titelkandidaat was op driekwart van de competitie, en dus hebt meegedaan.
Het blijft moeilijk met zo'n structuur om echt mee te doen, ze hadden de spelers er wel voor maar door alle onzekerheden die er inslopen, over trainer wel of niet weg, beloofde premies wel of niet betaald, spelers die wel of niet blijven, zo kan ik nog wel even doorgaan en niet te vergeten de enorme afhankelijkheid van Bonyquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Stonden op een gegeven moment zeer dichtbij. Hebben laten liggen tegen de kleintjes. Waren heel goed in de topwedstrijden, o.a. twee keer van Ajax gewonnen. Om je selectieve geheugen wat op te frissen: http://www.vi.nl/achtergr(...)ties-in-topduels.htm. De stap die ze nog moeten zetten is beter presteren tegen slechte clubs; als ik beleidsbepaler was bij een club zou me dat geen onmogelijke opgave lijken.
Dat je het op het laatst laat liggen, neemt niets weg bij het feit dat je een serieuze titelkandidaat was op driekwart van de competitie, en dus hebt meegedaan.
Moet je nagaan. Van Buyten speelt bij Bayern. Dit jaar wat minder, maar Jantje had daar niet misstaan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad, vind het ook matig van de absolute topclubs (met alle respect voor Arsenal en Tottenham) dat ze hem niet opgepikt hebben.
Barcelona ook nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:22 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Moet je nagaan. Van Buyten speelt bij Bayern. Dit jaar wat minder, maar Jantje had daar niet misstaan.
Gebrek aan kwaliteit was juist niet het probleem. Ik kan me veel meer vinden in wat Tarado erover zegt. Afhankelijkheid van Bony is natuurlijk wel een belangrijk punt. Maar Real en Barca zijn ook in grote mate afhankelijk van een speler, dus dit zegt me eigenlijk niet zo veel. Als Bony en van Ginkel wegvallen denk ik dat Vitesse het moeilijk gaat krijgen, maar als alleen Bony wegvalt (van Ginkel nog een jaar op huurbasis voor Vitesse speelt bijvoorbeeld) en er komt wat meer rust in de tent, dan denk ik dat ze het komend jaar weer vrij aardig gaan doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Je hoeft me geheugen niet 'op te frissen' hoor. Ik weet prima wat zich afgelopen seizoen afgespeeld heeft. Stonden op een punt eventjes dichtbij ja, na een aardige serie. Koop je echter weinig voor.
Altijd duidelijk zichtbaar dat het elftal kwaliteit mist om mee te doen en al het geluk van de wereld hebben gehad met de bevliegingen van Bony. Nu raken ze niet twee van hun beste spelers maar de twee spelers waar het enkel om draait kwijt. Beetje net als Feyenoord. Deden lang leuk mee maar uiteindelijk zie je dat er simpelweg een enorme hoeveelheid kwaliteit ontbreekt. Van begin tot einde ging het dit seizoen maar tussen twee clubs, Ajax en PSV.
Wil je nu daadwerkelijk een Messi of Ronaldo even belangrijk voor Barcelona of Madrid noemen als dat Bony voor Vitesse was? Zonder Bony die puur op individuele klasse een wedstrijd beslist had vitesse zomaar een vijftiental punten minder gehad. Dat kan je van een Barcelona of Madrid niet zeggen. Ze scoren hoogstens een, twee of drie keer minder in de wedstrijd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gebrek aan kwaliteit was juist niet het probleem. Ik kan me veel meer vinden in wat Tarado erover zegt. Afhankelijkheid van Bony is natuurlijk wel een belangrijk punt. Maar Real en Barca zijn ook in grote mate afhankelijk van een speler, dus dit zegt me eigenlijk niet zo veel. Als Bony en van Ginkel wegvallen denk ik dat Vitesse het moeilijk gaat krijgen, maar als alleen Bony wegvalt (van Ginkel nog een jaar op huurbasis voor Vitesse speelt bijvoorbeeld) en er komt wat meer rust in de tent, dan denk ik dat ze het komend jaar weer vrij aardig gaan doen.
Ajax is geen concurrentie van Vitesse.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit jaar lukte dat ook terwijl niemand het verwachtte. En wat is er mis met ambitie hebben? Ik vind het helemaal niet raar om een van je beste spelers niet aan de concurrentie te willen verkopen.
Misschien wel, maar als Liverpool, Tottenham en Leverkusen tegen elkaar op gaan bieden dan kan er een leuke prijs uit komen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Bony heeft 45% van de goals van Vitesse gemaakt, Messi 40% van de goals van Barcelona (in de competitie). Als je assists meerekent is Barcelona minstens even afhankelijk van Messi als Vitesse van Bony.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Wil je nu daadwerkelijk een Messi of Ronaldo even belangrijk voor Barcelona of Madrid noemen als dat Bony voor Vitesse was? Zonder Bony die puur op individuele klasse een wedstrijd beslist had vitesse zomaar een vijftiental punten minder gehad. Dat kan je van een Barcelona of Madrid niet zeggen. Ze scoren hoogstens een, twee of drie keer minder in de wedstrijd.
Uiteraard nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax is geen concurrentie van Vitesse.
En Volendam van Jack Tuyp.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bony heeft 45% van de goals van Vitesse gemaakt, Messi 40% van de goals van Barcelona (in de competitie). Als je assists meerekent is Barcelona minstens even afhankelijk van Messi als Vitesse van Bony.
Laat ze maar eens een keer betalen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Dortmund zit vandaag weer op de tribune voor Eriksen.
Maar als messi niet scoort dan wint barcelona alsnog. Scoort bony niet dan verliest vitesse gewoon 70% van de wedstrijden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bony heeft 45% van de goals van Vitesse gemaakt, Messi 40% van de goals van Barcelona (in de competitie). Als je assists meerekent is Barcelona minstens even afhankelijk van Messi als Vitesse van Bony.
Vermeer is niet weg te krijgen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:24 schreef TIM-846 het volgende:
"Cillessen is goed bezig", aldus van Persie.
http://nos.nl/video/516729-cillessen-stinkende-best-doen.html
Die is dus vertrokken als Vermeer blijft. Graag verkopen dus Vermeer!
Die Vermeer gaat maar gewoon weg hoor. Anders gaat hij maar banken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:24 schreef TIM-846 het volgende:
"Cillessen is goed bezig", aldus van Persie.
http://nos.nl/video/516729-cillessen-stinkende-best-doen.html
Die is dus vertrokken als Vermeer blijft. Graag verkopen dus Vermeer!
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Vermeer gaat maar gewoon weg hoor. Anders gaat hij maar banken.
als een speler wilt blijven, moet je dat altijd aanmoedigen. als er elk jaar andere spelers komen zou er nooit doorgegroeid kunnen worden en blijven wij altijd op dit niveau.quote:
Ja dat moet op andere posities. De keeper positie zit hij gewoon in de weg. Blijft hij zeker een jaar, gaat Cillessen weg. En volgend jaar gaat Vermeer dan ook weg. Zit je dan even mooi met de gebakken peren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als een speler wilt blijven, moet je dat altijd aanmoedigen. als er elk jaar andere spelers komen zou er nooit doorgegroeid kunnen worden en blijven wij altijd op dit niveau.
Dus in het ergste geval verkopen we 2 keepers? Hebben we genoeg geld om een ander te halen, niet zo'n probleem hoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat moet op andere posities. De keeper positie zit hij gewoon in de weg. Blijft hij zeker een jaar, gaat Cillessen weg. En volgend jaar gaat Vermeer dan ook weg. Zit je dan even mooi met de gebakken peren.
Zielig dat mensen zich hier druk om makenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Noa Lang(99') van Feyenoord toch naar Ajax, is een hele goeie nummer 10.
Mooi. Hij is ook voor Ajax.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Noa Lang(99') van Feyenoord toch naar Ajax, is een hele goeie nummer 10.
Ozbilizquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:38 schreef TLC het volgende:
Nou die Deense Ajacieden kunnen in ieder geval op vakantie in de zomer van 2014 want Denemarken gaat niet naar het WK.
Denemarken-Armenie 0-3![]()
![]()
![]()
Jammer, als Fischer op dat WK goed had gespeeld zouden wij paar extra miljoenen krijgenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:38 schreef TLC het volgende:
Nou die Deense Ajacieden kunnen in ieder geval op vakantie in de zomer van 2014 want Denemarken gaat niet naar het WK.
Denemarken-Armenie 0-3![]()
![]()
![]()
Ik zou eerder vermeer laten banken als cillessenquote:
Vermeer verkopen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik zou eerder vermeer laten banken als cillessen
Vanzelfsprekend wil iedereen dat, maar zoals het er nu naar uitziet kan dat wel eens niet gaan lukken. Het is geen Fifa 13.quote:
7 miljoen voor een speler als Van Ginkel is natuurlijk veel geld, zeker omdat je voor De Jong waarschijnlijk niet veel meer krijgt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:48 schreef CaasS het volgende:
Overmars: 'Tegen het geld van Chelsea kan Ajax niet op'
Woensdag, 12 juni 2013 om 11:07
De toekomst van Marco van Ginkel lijkt in Engeland te liggen. Dinsdagochtend pakte De Telegraaf uit met het bericht dat Chelsea en Vitesse elkaar gevonden hebben in een transfersom, die ruim 8,5 miljoen euro zou bedragen. Dat is ruim anderhalf miljoen meer dan Ajax over had voor de middenvelder: volgens de krant waren de Amsterdammers bereid om tot zeven miljoen te gaan.
In gesprek met Voetbal International wil Ajax' directeur voetbalzaken Marc Overmars niet op bedragen in gaan. Hij zegt wel dat de landskampioen 'veel geld' over had voor Van Ginkel: "Wij waren zeer geïnteresseerd", geeft Overmars toe. "Maar als we moeten concurreren met een Engelse topclub wordt het een lastig verhaal. Tegen het geld van Chelsea kan Ajax niet op."
Moet toch wat aankomen als het op transfers aankomt...of zou Overmars dit weer gezegd hebben om de prijs van Maher naar beneden te krijgen...
Het gaat erop lijken inderdaadquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik denk dat Maher en Van Ginkel beide niet komen
Serero-Poulsen-schöne. Ik zie het nog wel gebeuren ookquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik denk dat Maher en Van Ginkel beide niet komen
Leuk middenveld als je mee wil doen voor plekje 6/7quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Serero-Poulsen-schöne. Ik zie het nog wel gebeuren ook
Als je dat doet dan ben je helemaal van de put geruktquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:55 schreef wspa_ het volgende:
Imo kan Ajax gewoon 12 mil voor Maher neerleggen hoor. Het gaat niet om de hoeveelheid, maar om wat de speler waard is en het financiële plafond
In de competitie zal het nog wel gaan maar CL overwinteren kan dan al meteen een dikke streep doorquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leuk middenveld als je mee wil doen voor plekje 6/7
Denk dat Duarte er nog wel bijkomt en dat is maar goed ook
Persoonlijk vind ik 6mil al teveel..quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je dat doet dan ben je helemaal van de put gerukt
Overwinteren CL zie ik alleen gebeuren als De Jong of Eriksen blijftquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de competitie zal het nog wel gaan maar CL overwinteren kan dan al meteen een dikke streep door
Kunnen wel maar doen is wat anders, in principe moet Ajax aan transfers verdienen, dus kopen voor 7 en verkopen voor 10 is reëler, (voor zijn laatste contractjaar), eerder kan je er misschien meer voor krijgen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:55 schreef wspa_ het volgende:
@Iwanius Imo kan Ajax gewoon 12 mil voor Maher neerleggen hoor. Het gaat niet om de hoeveelheid, maar om wat de speler waard is en het financiële plafond
Ik eigenlijk alleen als beiden blijvenquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Overwinteren CL zie ik alleen gebeuren als De Jong of Eriksen blijft
Ligt ook echt aan de lotingquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik eigenlijk alleen als beiden blijven
Alsjeblieft niet zeg. Dan gaat Ajax weer naar de klote.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:55 schreef wspa_ het volgende:
@Iwanius Imo kan Ajax gewoon 12 mil voor Maher neerleggen hoor. Het gaat niet om de hoeveelheid, maar om wat de speler waard is en het financiële plafond
Alleen dan stelt je aanvankelijk weinig voor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ligt ook echt aan de loting
Fischer Poulsen De Jong zou nog prima kunnen op het middenveld
Dan moet er wel een linksvoor bijquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Alleen dan stelt je aanvankelijk weinig voor.
En nog steeds een rechtsvoor. En dat zijn nou niet de makkelijkste posities om in te vullen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet er wel een linksvoor bij
Voor rechts heb je nog Sana,Schöne en Meleg eventueel genoeg optie maar de kwaliteit....quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:10 schreef CaasS het volgende:
[..]
En nog steeds een rechtsvoor. En dat zijn nou niet de makkelijkste posities om in te vullen.
Leuk met een VM die een CV speelt en twee aanvallers. Zal lekker groot veld worden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ligt ook echt aan de loting
Fischer Poulsen De Jong zou nog prima kunnen op het middenveld
Ik ben wel benieuwd naar die Meleg. Of hij een goede rechtsbuiten is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor rechts heb je nog Sana,Schöne en Meleg eventueel genoeg optie maar de kwaliteit....
Wat wil jij dan als Maher niet komt?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk met een VM die een CV speelt en twee aanvallers. Zal lekker groot veld worden.
Er moet sowieso een middenvelder bij als Eriksen en de Jong weggaan. En die komt er ook. En anders met Schöne-Poulsen-Serero, maar dit is te weinig. Daarom moet er sowieso een speler bijkomen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat wil jij dan als Maher niet komt?
Maar waarom zou Maher niet kunnen komen? Ajax is blijkbaar bereid om veel geld te betalen voor grote talenten. Ik zie Maher nog wel komen hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sergi Roberto zou toch ook een optie kunnen zijn? Maar dan moet je weer iemand huren
Als er buitenlandse clubs zijn die bereid zijn nog meer te betalen houdt het gewoon opquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar waarom zou Maher niet kunnen komen? Ajax is blijkbaar bereid om veel geld te betalen voor grote talenten. Ik zie Maher nog wel komen hoor.
Laat ze maar lekker tegen elkaar opbieden. 8 miljoen pond, dat lijkt er al meer op.quote:TOBY Alderweireld of Ajax has revealed his interest in relocating to a high profile English club next season, as reported by The Express.
The Dutch defender appears set to depart Ajax this season and seek a fresh challenge elsewhere, and Alderweireld’s preferred destination appears to be in the Premiership. Liverpool have already been linked with the defender, as they seek to bolster their defence for next season following the retirement of Jamie Carragher and the uncertainty over the future of Martin Skrtel.
However Spurs are also keen on making a move for him to replace William Gallas, where he could be paired with fellow Belgian centre back Jan Vertonghen.
Although naturally a central defender, Alderweireld can also play at right back and operate in a holding midfield role. He has been capped for Belgium 24 times and made 45 appearances for Ajax last season, scoring four goals.
The 24 year old has not just garnered interest from teams in England, but has also received offers from clubs in Russia, Portugal and Germany, but with only the latter likely to peak Alderweireld’s interest.
Speaking to Dutch newspaper De Telegraaf, Alderweireld said: “That is not my preference, England and Germany are the best leagues where I think I can take the next step.
“I have to go somewhere where I can play football a bit and where my style of play suits. On the other hand, I do not want to play for a team at the bottom of their league. I want to leave Ajax for a nice club, otherwise I’ll just stay in Amsterdam.”
It would seem that Liverpool are a perfect match for Alderweireld, and if the Reds to decide to make a move they will have to make an offer of around £8 million.
Ja maar zijn die nu al geïnteresseerd? Die kijken meestal naar het jeugd-EK en daar heeft Maher het nog niet geweldig gedaan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als er buitenlandse clubs zijn die bereid zijn nog meer te betalen houdt het gewoon op
En je hoeft er in principe geen vervanger voor te halen. Of zal Ajax toch nog een extra verdediger halen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker tegen elkaar opbieden. 8 miljoen pond, dat lijkt er al meer op.
Net zoals zijn seizoen bij AZquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar zijn die nu al geïnteresseerd? Die kijken meestal naar het jeugd-EK en daar heeft Maher het nog niet geweldig gedaan.
Overmars: I'll make you an offer you can't refuse.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is die gangster die Meleg niet aan ons wou geven.
Meleg is dus een echte sluipschutter.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Die calimero TT's hebben we gewoon niet nodig, iedereen weet al dat we groot zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
VBL / Het grote Feijenoordtopic #1189: Komkommertijd
VBL / Het grote PSV-topic #753: Transferkoorts!
Wat het grote, gewoon VBL / AFC AJAX #2021: De jeugd heeft de toekomst
wzawzdb
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die calimero TT's hebben we gewoon niet nodig, iedereen weet al dat we groot zijn.
die kansquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Speelde goed miste alleen een hele kleine kans
quote:Van Raan (Directeur facilitair bedrijf): "We hebben ook de dug-out in de tribunes verwerkt. Dat levert een mooi strak geheel op. Aan de noordkant van het stadion was de gracht al gedicht om daar een evenementen- en mindervalide platform te bouwen. De wens is om ook aan de oost- en zuidzijde de gracht dicht te leggen maar daar zijn op dit moment nog geen plannen voor".
Dat is toch een plek waar je nooit komt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
woow ik ga het straks nog een beetje mooi vinden ook.
alle beetjes helpenquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:37 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dat is toch een plek waar je nooit komt.
Denk niet dat Twente mee gaat doen om het kampioenschapquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:07 schreef StarGazer het volgende:
Weer een kampioenswedstrijd tegen Twente zou leuk zijn.
Nee ik ook niet, maar als Ajax weer tegen Twente kampioen kan worden is natuurlijk wel mooi.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk niet dat Twente mee gaat doen om het kampioenschap
Dat zeker jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar als Ajax weer tegen Twente kampioen kan worden is natuurlijk wel mooi.
Makkelijk programma na de winter met alleen Vitesse, Feyenoord en Utrecht uitquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:07 schreef Tarado het volgende:
Vrijdag 2/8 Ajax - Roda JC
Zondag 11/8 AZ - Ajax
Zondag 18/8 Ajax - Feyenoord
Vrijdag 23/8 Heerenveen - Ajax
Zondag 1/9 FC Groningen - Ajax
Zaterdag 14/9 Ajax - PEC Zwolle
Zondag 22/9 PSV - Ajax
Zaterdag 28/9 Ajax - Go Ahead Eagles
Zondag 6/10 Ajax - FC Utrecht
Zaterdag 19/10 FC Twente - Ajax
Zaterdag 26/10 Ajax - RKC Waalwijk
Zaterdag 2/11 Ajax - Vitesse
Zondag 10/11 NEC - Ajax
Zaterdag 23/11 Ajax - Heracles
Zondag 1/12 ADO - Ajax
Zaterdag 7/12 Ajax - NAC
Zondag 15/12 Cambuur - Ajax
Zondag 22/12 Roda JC - Ajax
Zondag 19/1 Ajax - PSV
Zondag 16/1 Go Ahead - Ajax
Zondag 2/2 FC Utrecht - Ajax
Donderdag 6/2 Ajax - FC Groningen
Zondag 9/2 PEC Zwolle - Ajax
Zondag 16/2 Ajax - Heerenveen
Zondag 23/2 Ajax - AZ
Zondag 2/3 Feyenoord - Ajax
Zondag 9/3 Ajax - Cambuur
Zaterdag 15/3 NAC - Ajax
Zaterdag 22/3 RKC - Ajax
Zondag 30/3 Ajax - FC Twente
Zaterdag 5/4 Heracles - Ajax
Zondag 13/4 Ajax - ADO Den Haag
Zondag 27/4 Vitesse - Ajax
Zaterdag 3/5 Ajax - NEC
Ze moeten een weekje besparen ivm WK gok ikquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Aardig schema. En wat is dat met donderdag 6 februari?
Ah, natuurlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ze moeten een weekje besparen ivm WK gok ik
Ja, dat wordt een internetcafe opzoeken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:08 schreef over_hedge het volgende:
Zondag 18/8 Ajax - Feyenoord
Kut datum. Zullen veel mensen op vakantie zijn.
Ja en als dat niet gebeurd dan niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Als de geschiedenis van de afgelopen 2 jaar zich herhaalt, worden we kampioen in het Gelredome.
kan je overal wel over zeiken. Vrijdag twee keer maar.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Schijt vrijdag/zaterdag wedstrijden
http://ajax.netwerk.to/ni(...)eve%20redenen%27.phpquote:Boze reacties op vroege Ajax - Feyenoord vanwege 'sportieve redenen'
Ajax - Feyenoord wordt dit jaar volgens het concept programma al gespeeld op zondag 18 augustus, de derde speelronde. Dat heeft de nodige boze reacties opgeleverd van Ajax fans die dan nog met vakantie zijn. 'Het is ongelooflijk, wie bedenkt dit,' zo zegt Daniel Dekker, voorzitter van de Supportersvereniging in het Algemeen Dagblad. 'Dat Ajax - Feyenoord zo vroeg wordt gespeeld is echt onvoorstelbaar. Het is de wedstrijd van het jaar en de helft ligt nog op het strand. Is dit weer verzonnen door bobo's? Het is te hopen dat de KNVB hier niet bij heeft nagedacht. Als het wel bewust zo gepland is, is het nog erger.'
Competitieleider Gijs de Jong stelt in een reactie dat daar bewust over is nagedacht. Vanwege sportieve redenen kan het duel volgens hem alleen zo vroeg in het seizoen afgewerkt worden. De Klassieker moet op zondag afgewerkt worden en omdat Ajax door de Champions League veelal moet uitwijken naar de zaterdag zijn er minder opties beschikbaar. Daarnaast stelt De Jong dat de KNVB bewust heeft besloten zo min mogelijk toppers af te laten werken na een Europese wedstrijd om het sportieve te laten prevaleren. 'Dan kom je uit op deze periode.'
Dat zou echt wat zijn als ze gelijk weer alles uitgevenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:41 schreef Smoofie het volgende:
Lens miss voor 9 mil naar Dinamo Kiev, straks kaapt PSV Maher voor onze ogen weg.
Ik zie het ze nog doen ook. Twee jaar geleden beweerde Brands ook met droge ogen dat PSV zich meer op de eigen jeugd moest gaan richten. Toen de gemeente groen licht gaf voor de deal werd meteen een heel elftal gekochtquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:10 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat zou echt wat zijn als ze gelijk weer alles uitgeven.
En Toivonen en Mertens. Ga er maar vanuit dat Maher dan weg isquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:41 schreef Smoofie het volgende:
Lens miss voor 9 mil naar Dinamo Kiev, straks kaapt PSV Maher voor onze ogen weg.
Vind ik wel een wat te snelle conclusie en welke spelers zijn de afgelopen jaren nu naar PSV gegaan die je liever bij Ajax had gezien?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Balen hoor. Psv pakt alle mooie talenten op, en verpest ze vervolgens omdat ze geen idee hebben hoe ze spelers moeten doorontwikkelen. Zowel slecht voor ajax als voor het nederlands voetbal.
Narsingh, en nu dan Maher. Strootman lijkt ook stil te staan, al had ik die niet bij Ajax willen zien (had het wel goed gedaan bij Ajax denk ik, en was wellicht ook een wat minder irritante speler geweest dan hij nu is).quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik wel een wat te snelle conclusie en welke spelers zijn de afgelopen jaren nu naar PSV gegaan die je liever bij Ajax had gezien?
al hadden ze de verhouding nou omgedraaidquote:Op vrijdag 14 juni 2013 06:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je CL speelt..
Ik niet. Hij had waarschijnlijk de ontwikkeling van Fischer vertraagd en Fischer laat het in tegenstelling tot Mertens wél zien in topwedstrijden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik had die kleine tuinkabouter wel bij ajax willen zien...
kut mannetje maar is wel beter dan wat we nu op rechtsbuiten hebben. Maar liever niet.quote:
thx tweede wedstrijd even kijkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:47 schreef j0rdiiii het volgende:
De C1 zit in Praag voor een toernooi en dat is straks live te zien hier;
http://www.allstarscup.cz/cup.asp?yy=2013
COMING UP NEXT:
15:00: CD Chivas Guadalajara x SK Slavia Praha
15:40: Ajax Amsterdam x Bohemians Praha 1905
16:20: CD Chivas Guadalajara x FK Dukla Praha
17:00: Ajax Amsterdam x FC Zbrojovka Brno
17:40: Olympique de Marseille x CD Chivas Guadalajara
18:20: Sporting Clube de Portugal x Ajax Amsterdam
Alsof Maher naar een club wil die weer een stap terug moet doen volgend jaarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:39 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
En Toivonen en Mertens. Ga er maar vanuit dat Maher dan weg is
PSV gaat echt geen stap terug doen als die 27 miljoen euro binnenkrijgen hoor. Dat ramt Brands gewoon weer de selectie in en dan is het gewoon weer een kampioenskandidaat.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof Maher naar een club wil die weer een stap terug moet doen volgend jaar.
Prijs kwaliteit verhouding is perfect bij Duarte die heeft echt een heel goed seizoen gehad veel beter dan Maher. Sterk aan de bal, goede pass en die doet technisch niets onder voor Maher.quote:
Of hij technisch niks onder doet voor Maher betwijfel ik, als er iets is wat die Maher wel onder controle heeft is het het technische gedeelte. Bovendien is Duarte mij nooit echt opgevallen als uitstekende passer, maar Maher mij wat dat betreft ook niet. Ik denk dat Duarte best een goede optie is hoor, maar Maher is voor mij wel duidelijk een betere voetballer.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prijs kwaliteit verhouding is perfect bij Duarte die heeft echt een heel goed seizoen gehad veel beter dan Maher. Sterk aan de bal, goede pass en die doet technisch niets onder voor Maher.
Als de Jong blijft en Eriksen weggaat zou ik er iig niet op tegen zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prijs kwaliteit verhouding is perfect bij Duarte die heeft echt een heel goed seizoen gehad veel beter dan Maher. Sterk aan de bal, goede pass en die doet technisch niets onder voor Maher.
Duarte is ontzettend precies in zijn passing zelden kunnen betrappen op een foute pass.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Of hij technisch niks onder doet voor Maher betwijfel ik, als er iets is wat die Maher wel onder controle heeft is het het technische gedeelte. Bovendien is Duarte mij nooit echt opgevallen als uitstekende passer, maar Maher mij wat dat betreft ook niet. Ik denk dat Duarte best een goede optie is hoor, maar Maher is voor mij wel duidelijk een betere voetballer.
De Jong die blijft? Die domme loper? Laat JR-Style het niet horen! RKC is voor hem nog te hoog gegrepen!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:18 schreef CaasS het volgende:
[..]
Als de Jong blijft en Eriksen weggaat zou ik er iig niet op tegen zijn.
Dan heb je Serero, Schone, Andersen, Fischer, Meleg en Klaassen. Een dure speler zou dan niet zo noodzakelijk zijn. Qua kwaliteit vind ik het lastig beoordelen aangezien ik beide niet veel live heb zien spelen.
Ligt ook aan de positie. Maher speelt volgens mij iets verder naar voren dan Duarte? Dan moet je vaker die risicovolle pass geven.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Duarte is ontzettend precies in zijn passing zelden kunnen betrappen op een foute pass.
Maher speelt wel iets verder naar voren dat klopt. Heb Duarte denk ik 6 keer een volle wedstrijd zien spelen en hij is echt heel goed wil hem wel eens zien met betere spelers om hem heen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ligt ook aan de positie. Maher speelt volgens mij iets verder naar voren dan Duarte? Dan moet je vaker die risicovolle pass geven.
Maher zei v. Marwijk over dat ie tijdens zijn 1e training ofzo meteen mee kon met de grote jongens en ook direct hun respect verdiende wat imo genoeg zegt over zijn potentie. Wisselvalligheid hoort imo bij de leeftijd en ik denk dat veel lyrisch zijn omdat we momenteel gewoon niet echt heel bijzondere spelers hebben in NL. Als je Isco zag tegen NL....dat loopt niet rond in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik snap ook niet echt waarom mensen zo lyrisch zijn over Maher die is echt gigantisch wisselvallig misschien nog wel erger dan Eriksen
Het is ook wel een goede speler daar niet van maar het prijskaartje wat eraan zit is belachelijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:31 schreef CaasS het volgende:
[..]
Maher zei v. Marwijk over dat ie tijdens zijn 1e training ofzo meteen mee kon met de grote jongens en ook direct hun respect verdiende wat imo genoeg zegt over zijn potentie. Wisselvalligheid hoort imo bij de leeftijd en ik denk dat veel lyrics zijn omdat we momenteel gewoon niet echt heel bijzondere spelers hebben in Nl. Als je Isco zag tegen NL....dat loopt niet rond in de Eredivisie.
Eriksen is daar dan ook gewoon erg in gegroeid, en dat zou Maher net zo goed kunnen doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik snap ook niet echt waarom mensen zo lyrisch zijn over Maher die is echt gigantisch wisselvallig misschien nog wel erger dan Eriksen
Klopt maar dat betekend niet dat je zomaar 8+ mio voor Maher moet betalen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Eriksen is daar dan ook gewoon erg in gegroeid, en dat zou Maher net zo goed kunnen doen.
Mooi zoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:13 schreef CaasS het volgende:
‘Bayer Leverkusen is de club waarmee we al het verst zijn’
Vrijdag, 14 juni 2013 om 19:46
Bayer Leverkusen heeft op dit moment de beste papieren om Toby Alderweireld over te nemen van Ajax. Die Werkself beleefden door het geweld van Bayern München en Borussia Dortmund een redelijk anoniem seizoen, maar deden het toch erg goed. In het debuutseizoen van Sami Hyypiä als trainer eindigde men als nummer drie in de competitie. Daarmee bereikte men de groepsfase van de Champions League.
Met Europees voetbal als uithangbord kan men spelers als Alderweireld gemakkelijker aantrekken. De Belgische verdediger leek een voorkeur te hebben voor de Engelse competitie, maar ook de Bundesliga noemde hij steeds als eventuele nieuwe werkomgeving. Vader Vic laat vrijdag in gesprek met de Gazet van Antwerpen weten dat Leverkusen er goed op staat bij zijn zoon.
“Bayer Leverkusen is de club waarmee al het verst zijn in de gesprekken”, stelt Alderweireld senior. “We zullen snel opnieuw met de club om tafel gaan.” Voorzitter Wolfgang Holzhäuser bevestigt namens de Duitse vereniging dat men in gesprek is met de 24-jarige Alderweireld, die weg mag bij Ajax en anders moet bijtekenen. “Er is sprake van wederzijdse belangstelling. Maar er zijn nog wel wat gesprekken nodig”, zegt hij tegen Express.
Dikke kans dat dat gaat gebeuren zo te zien, is het niet Leverkusen dan wel een andere club.
Mwoah, hij was er dan al 2 jaar voordat Fischer bij ajax kwam al geweest. Hadden we Boerrigter ook niet gehad.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik niet. Hij had waarschijnlijk de ontwikkeling van Fischer vertraagd en Fischer laat het in tegenstelling tot Mertens wél zien in topwedstrijden.
quote:Gaf hij eerder nog aan niet te denken aan een terugkeer bij Ajax, nu lijkt John Heitinga daar op terug te komen. Zijn toekomst bij Everton is onzeker en een rentree in Nederland lonkt.
Zijn contract loopt medio 2014 af. "Ik heb mijn slechtste seizoen in mijn tijd bij Everton net achter de rug", zegt Heitinga tegen Sky Sports. "Op dit moment wil ik mijn contract niet verlengen, want dan zou ik hier mijn carrière moeten afsluiten. Dat wil ik niet."
De 29-jarige Heitinga kwam vorig seizoen tot dertig optredens bij Everton, maar een vaste waarde was hij niet. De situatie van de verdediger is er bovendien niet zekerder op geworden na het vertrek van manager David Moyes en de komst van opvolger Roberto Martinez.
Heitinga zinspeelt impliciet op een terugkeer naar de Eredivisie en dus Ajax. "Ik heb in Spanje (Atletico Madrid, red.) en Engeland gespeeld. Misschien is het tijd voor wat anders."
In meerdere dingen past die niet bij Ajaxquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Zakaria Labyad verdient 2 miljoen bij Sporting.
Past niet in het salarishuis van ajax
Zeker weten, al was het voor de zekerheid gepost omdat er hier altijd goedgelovigen zitten die alles serieus nemen. Maar Á Bola schrijft veel onzinquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In meerdere dingen past die niet bij Ajax
Zijn zaakwaarnemer is van hetzelfde onbetrouwbare soort als hij ?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:03 schreef Omega het volgende:
Volgens zaakwaarnemer heeft Ajax inderdaad gebeld maar het salaris zou niet hoger dan 1 miljoen zijn (bron VZ)
Ga er vanuit dat dat wel zo is. Kan me moeilijk voorstellen dat Frank Labyrat heeft aanbevolen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn zaakwaarnemer is van hetzelfde onbetrouwbare soort als hij ?
Dat heb ik ook al gezegd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:08 schreef Kopsterk het volgende:
Labyad verdient 2 miljoen per jaar bij Sporting en wil niet voor 1 miljoen per jaar bij Ajax gaan voetballen.
Heitinga kan er geen kut van. Moet je nooit terughalen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:35 schreef Smoofie het volgende:
Heitinga, ik was wel een voorstander vorig jaar, maar als hij zo speelt als hij dit seizoen bij everton deed....
Beter dan veltman,quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heitinga kan er geen kut van. Moet je nooit terughalen.
Ervaring in bepalende duels verliezen en beslissende fouten maken jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meer ervaring ja. Maar beter weet ik niet.
Veltman vind ik maar niets.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meer ervaring ja. Maar beter weet ik niet.
Was Pelle ook.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ervaring in bepalende duels verliezen en beslissende fouten maken ja
Daar is die nu master in
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ervaring in bepalende duels verliezen en beslissende fouten maken ja
Daar is die nu master in
Ik vind het ook niet zo bijzonder, maar Heitinga vind ik helemaal niks. En die is oud en wil ook nog veel salaris waarschijnlijk.quote:
Denk dat hij wel kan opbloeienquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heitinga kan dus ook mee in onze kneuzencompetitie
Wel als we hem smeken om terug te komen. En als die zijn vrouw veel roddels kan vertellen net zoals met het EK vorig jaarquote:
Die vrouw van hem moet gewoon met de benen wijd en voor de rest haar mond dichthouden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel als we hem smeken om terug te komen. En als die zijn vrouw veel roddels kan vertellen net zoals met het EK vorig jaar
Haar mond hoeft niet dicht hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vrouw van hem moet gewoon met de benen wijd en voor de rest haar mond dichthouden.
Snap niet hoe ze op een syndroom van down kop valtquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vrouw van hem moet gewoon met de benen wijd en voor de rest haar mond dichthouden.
Money money money. En status.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Snap niet hoe ze op een syndroom van down kop valt
Je hebt nooit genoeg money.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Money moet je toch wel hebben als van de Zendetjes bent
Waarvoor willen vrouwen geld. Schoenen denk ik. Tasjes.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarvoor moet ze dan nog meer money hebben ?
Privejets, Jort Kelder...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarvoor willen vrouwen geld. Schoenen denk ik. Tasjes.
Yolanthe is er wel een keer op visite geweest. Zag ik een keer op TV. Die John toch.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je hoort er pas echt bij als Jort bij je langs is geweest
Sjon zit in de knoop met zichzelf . Slechter zijn dan Distin is wel erg sneuquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Yolanthe is er wel een keer op visite geweest. Zag ik een keer op TV. Die John toch.
Hij krijgt die twee miljoen gewoon hé. Als Ajax 1 miljoen betaalt zal Sporting de rest betalen, het is niet alsof je salaris gehalveerd wordt als je uitgeleend bent.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:08 schreef Kopsterk het volgende:
Labyad verdient 2 miljoen per jaar bij Sporting en wil niet voor 1 miljoen per jaar bij Ajax gaan voetballen.
Waarom zegt zijn zaakwaarnemer dan het volgende:quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:59 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hij krijgt die twee miljoen gewoon hé. Als Ajax 1 miljoen betaalt zal Sporting de rest betalen, het is niet alsof je salaris gehalveerd wordt als je uitgeleend bent.
Hij heeft het over 'inleveren'.quote:Labyad niet naar Ajax
Ajax kan een streep zetten door de naam Zakaria Labyad. De Amsterdammers zagen de komst op huurbasis van de Marokkaanse aanvaller wel zitten, maar weigeren te voldoen aan het torenhoge salaris van twee miljoen euro op jaarbasis dat Labyad bij Sporting opstrijkt. Zaakwaarnemer Marcel Veerman geeft toe dat directeur voetbalzaken Marc Overmars van Ajax interesse toonde in zijn cliënt. 'Mark Overmars gaf aan dat Ajax vertrouwen had in Labyad en vroeg of wij geïnteresseerd zouden zijn', vertelt Veerman aan het Portugese Mais Futebol. 'Maar zover gaat het eigenlijk niet eens; het maximale salaris binnen Ajax is één miljoen euro en we zijn niet bereid in te leveren ten aanzien van de twee miljoen die Labyad nu hier verdient. Het is een enorm verschil en dus denk ik dat de kans nul is dat Labyad teruggaat naar Nederland en voor Ajax gaat spelen
Je denkt serieus dat een club die een speler moet verkopen wegens geldnood, hem gaat uitlenen en een miljoen salaris blijft betalen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:59 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hij krijgt die twee miljoen gewoon hé. Als Ajax 1 miljoen betaalt zal Sporting de rest betalen, het is niet alsof je salaris gehalveerd wordt als je uitgeleend bent.
Zij zijn niet bereid om in te leveren, dus moet het bedrag in zijn contract gerespecteerd worden, dus moet dat door Sporting worden aangevuld als ajax niet meer dan 1 miljoen betaald, dus gaat sporting hem niet verhuren. Simpel as that.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom zegt zijn zaakwaarnemer dan het volgende:
[..]
Hij heeft het over 'inleveren'.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:36 schreef Wessiej het volgende:
En daarnaast, wat moeten wij met die mongool
Zoals altijd een stukje onzin van Á Bolaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:36 schreef Wessiej het volgende:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:36 schreef Wessiej het volgende:
Nee, maar als hij verhuurt wordt lijkt het mij niet dat zijn salaris in een klap gehalveerd wordt. Hij heeft gewoon een contract bij Sporting voor een bepaald bedrag, dat blijft hij ook verdienen tijdens een verhuurperiode lijkt mij.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat een club die een speler moet verkopen wegens geldnood, hem gaat uitlenen en een miljoen salaris blijft betalen?
In principe wel ja, tenzij hij akkoord gaat met een verlaging, om zo een gewenste huurtransfer te kunnen bewerkstelligen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, maar als hij verhuurt wordt lijkt het mij niet dat zijn salaris in een klap gehalveerd wordt. Hij heeft gewoon een contract bij Sporting voor een bepaald bedrag, dat blijft hij ook verdienen tijdens een verhuurperiode lijkt mij.
Zo'n ventje lijkt het me niet, laat hem maar lekker in Portugal wegkwijnen, maar er zal wel weer een Turkse of Verweggistan club zijn die dat gaat voorkomen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
In principe wel ja, tenzij hij akkoord gaat met een verlaging, om zo een gewenste huurtransfer te kunnen bewerkstelligen.
In theorie is het natuurlijk mogelijk dat Sporting naar die kerel toestapt en zegt, jongen, we hebben een mooie club voor je, waar je je goed kunt ontwikkelen en veel zal spelen, maar ze maar willen x betalen. Wij zijn niet bereid bij een verhuur (meer dan y) bij te blijven betalen. Wil je deze kans pakken...
Als hij een vertrek bij PSV forceert in verband met geld, lijkt het me inderdaad sterk dat hij nu terugkomt naar Nederland en inlevert.Dit is nou een typische kút-marokkaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n ventje lijkt het me niet, laat hem maar lekker in Portugal wegkwijnen, maar er zal wel weer een Turkse of Verweggistan club zijn die dat gaat voorkomen.
Daarom lijkt het me ook stug dat Ajax naar hem geïnformeerd heeftquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als hij een vertrek bij PSV forceert in verband met geld, lijkt het me inderdaad sterk dat hij nu terugkomt naar Nederland en inlevert.Dit is nou een typische kút-marokkaan.
Geen idee. Heb hem niet zien spelen bij sporting.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom lijkt het me ook stug dat Ajax naar hem geïnformeerd heeft
De voetbalkwalitieten heeft/had hij wel maar mentaal zit het niet lekker, denk niet dat FdB op Hamlap2.0 zit te wachtenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Geen idee. Heb hem niet zien spelen bij sporting.
Lijkt me opzich best een speler die wat kan toevoegen, maar ik betwijfel of het de beste prijs/kwaliteit-verhouding is die je kunt krijgen, en ik zou niet weten waarom ajax zo'n speler zou huren, zeker zo vroeg in de zomer.
We hebben nog Poulsen en daarachter Boccara, eventueel Blind als back-up voor die posittie.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heeft bij Everton regelmatig als VM gespeeld anders.
Ik zou het ook niet doen als ik Frank was nee. Rechtsbuiten heeft wmb prioriteit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben nog Poulsen en daarachter Boccara, eventueel Blind als back-up voor die posittie.
Ben wel benieuwd waar ze die rechtsbuiten vandaan gaan halen. En of ze weer gaan huren. En misschien zetten ze Meleg wel op die positie.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen als ik Frank was nee. Rechtsbuiten heeft wmb prioriteit.
Ben benieuwd wie ze daarvoor op het oog hebben, heb weinig goede rechtsbuitens gezien, afgelopen seizoen. Als er goede rechtsbuitens waren, speelden ze bij de top 6.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen als ik Frank was nee. Rechtsbuiten heeft wmb prioriteit.
en Bazoer, Sporkslede, Schonequote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben nog Poulsen en daarachter Boccara, eventueel Blind als back-up voor die posittie.
beetje vreemde vraag om dit aan j0rdiii te stellen. die geilt op boccara (terecht overigens)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:46 schreef 16meter het volgende:
jordii, denk je dat Boccara überhaupt ooit nog een basisplek in Ajax 1 gaat halen?
Goede kritische vraag.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:46 schreef 16meter het volgende:
jordii, denk je dat Boccara überhaupt ooit nog een basisplek in Ajax 1 gaat halen?
Denk het wel ja. Hij viel in de ene na de andere blessure na de winterstop, waardeloze seizoenshelft voor hem.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:46 schreef 16meter het volgende:
komt altijd wel redelijk objectief over en volgt de jeugd op de voetquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
beetje vreemde vraag om dit aan j0rdiii te stellen. die geilt op boccara (terecht overigens)
thx matiequote:
denk het wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
komt altijd wel redelijk objectief over en volgt de jeugd op de voet
maar jij hebt er dus ook wel vertrouwen in?
[..]
thx matie
Gewaagde uitspraak.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:22 schreef Danielle94 het volgende:
Ik denk dat Boccara dit seizoen wel wat speelminuten krijgt eerlijk gezegd.
Afgelopen seizoen ook een invalbeurt gehad, en aangezien Frank de jeugd een kans geeft denk ik dat, dat dit seizoen nog wel een paar keer gebeurd.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:30 schreef Omega het volgende:
Bij Chivas loopt iemand met nummer 113
Edit; Ik zie nu allemaal hogenummers112 enzo .....
Vond bij de derde goal, de keeper nogal raar haha. Maarja verdediging liep ook niet mee..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:54 schreef Omega het volgende:
Ze worden toch wel weggespeeld, vooral slechte beslissingen.
Timothy Fosu-Mensah.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:29 schreef Omega het volgende:
Wie is die nummer 5, steekt met kop en schouder (letterlijk) boven de rest uit
Ja, alleen die is niet op de stream helaas.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:58 schreef Omega het volgende:
16:40 laatste wedstrijd tegen Pribram of zoiets.
Nee, ze hebben de camera net omgedraaid naar dit veld. Ze spelen allemaal tegelijk dus kiezen ze wedstrijden uit, gisteren was Ajax 2 keer live.quote:
quote:COMING UP NEXT:
16:00: Sporting Clube de Portugal x CSKA Moscow
16:40: SK Dynamo České Budějovice x CD Chivas Guadalajara
17:20: FC Viktoria Plzeň x Sporting Clube de Portugal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |