SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Ook te boeken voor feestjes en partijen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is perfect voor het Spooning topic
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:17 schreef Onorgineel het volgende:
Ey mocht dit ooit een succes worden doen we blowmeetings onder de sterrenhemel met filosofische gesprekken
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:00 schreef Moira. het volgende:
Ik kom me toch iets moois tegen joh
Ik zat stoned op de WC met een lepel en heb toen een foto van mezelf gemaakt, verder heb ik geen uitleg om te gevengofferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is perfect voor het Spooning topic![]()
quote:
Ja ik heb ook nog een video maar die publiceer ik nietquote:Op maandag 10 juni 2013 18:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
bijna op gefapt, kon me nog net inhouden.
IK WIL HEUL GEEN CHICKS NEUKENquote:Op maandag 10 juni 2013 18:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoeren
Lekkere chicks neuken nooit meer werken.
Lekkere chicks neuken en voor je laten werken.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoeren
Lekkere chicks neuken nooit meer werken.
thailandquote:Op maandag 10 juni 2013 18:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Lekkere chicks neuken en voor je laten werken.
Wie, ik?quote:
Moiraquote:
Awhquote:Op maandag 10 juni 2013 19:01 schreef Monopoly het volgende:
Meisjes die je wiet voor je draaien
Ik heb echt een top vriendin
Ik ben jaloersquote:Op maandag 10 juni 2013 19:01 schreef Monopoly het volgende:
Thanks nog, dat je mij aan Amarantha aanraadde in vorige topicquote:Op maandag 10 juni 2013 19:01 schreef Monopoly het volgende:
alle poezen houden van dozen en dozen houden van poezenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, ik hou van poezenAlleen ik heb niet zo veel met vagijnen
yes jongens, bring out the LUBSquote:Op maandag 10 juni 2013 19:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Thanks nog, dat je mij aan Amarantha aanraadde in vorige topic.
Als zij wil, wil ik ook wel (A)
maar vagijnen zijn weer een ander verhaalquote:Op maandag 10 juni 2013 19:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
alle poezen houden van dozen en dozen houden van poezen
Wat moet ik hier nou weer opzeggenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Daarom, een beetje mensen bij elkaar brengen in zware tijden.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
éénn doos nat mèn!quote:Op maandag 10 juni 2013 19:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
maar vagijnen zijn weer een ander verhaal
uuh, " ja, graag "quote:
Dat gaat een Duvel en een Haze-je worden voor ons vrindquote:Op maandag 10 juni 2013 19:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daarom, een beetje mensen bij elkaar brengen in zware tijden.
babyfoto's posten!quote:Op maandag 10 juni 2013 19:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind mijn koffiefoto nog steeds geweldig. Maar dat mag, want daar was ik drie. Je mag je driejarige ik awesome vinden.
Nog steeds de best gelukte foto in je leven?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind mijn koffiefoto nog steeds geweldig. Maar dat mag, want daar was ik drie. Je mag je driejarige ik awesome vinden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fuck yeah, coffee!"Jaquote:Op maandag 10 juni 2013 19:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nog steeds de best gelukte foto in je leven?.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Morgen, my place. hoe laat ben je er?
Ik vind mijn stonede lepelfoto op de wc ook wel geniaalquote:Op maandag 10 juni 2013 19:08 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Beetje de rijke stinkerd uithangen in het vliegtuigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fuck yeah, coffee!"
[..]
Ja.
![]()
Fuck the EBU.
op het eerste gezicht lijkt daar wel een verschil in te zitten, zo ook uit een culturele overweging, alleen na zorgvuldig relaties op te hebben gebouwd met orginele animeaziaten is mij de waarheid ten ogen gekomen...quote:Op maandag 10 juni 2013 19:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen die anime ook met hentai associeren
Sowieso, mijn mini-ik was ook awesome as fuck.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:08 schreef RockNijntje het volgende:
Lanzarote op je 3e jaar, bitches!quote:Op maandag 10 juni 2013 19:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beetje de rijke stinkerd uithangen in het vliegtuig![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
op het eerste gezicht lijkt daar wel een verschil in te zitten, zo ook uit een culturele overweging, alleen na zorgvuldig relaties op te hebben gebouwd met orginele animeaziaten is mij de waarheid ten ogen gekomen...
het is allemaal hentai![]()
Uit het afgelopen jaar vind ik alleen deze leuk.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind mijn stonede lepelfoto op de wc ook wel geniaalEn dat is nog geen half jaar geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
De eerste (en enige) keer dat ik ooit in een vliegtuig heb gezeten was in 2006 toen ik 14 was, naar Londenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lanzarote op je 3e jaar, bitches!
Dit sowieso, je ziet al die hentaitrekjes er gewoon in terugkomen.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
op het eerste gezicht lijkt daar wel een verschil in te zitten, zo ook uit een culturele overweging, alleen na zorgvuldig relaties op te hebben gebouwd met orginele animeaziaten is mij de waarheid ten ogen gekomen...
het is allemaal hentai![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uit het afgelopen jaar vind ik alleen deze leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die is nice ja
En wat vind je van mijn lepelfoto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:12 schreef Moira. het volgende:
[..]die is nice ja
En wat vind je van mijn lepelfoto?Zou mee lepelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht.
Dat is je normale hoofd, toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:13 schreef Moira. het volgende:
Oh wacht, jullie zien mij eigenlijk ook altijd stoned dus dan is het minder hilarisch, denk ikAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow watquote:Op maandag 10 juni 2013 19:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ze weet wie ik ben. Vroeger heb ik wel eens met haar gezoend
Waar. Waar.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ze weet wie ik ben. Vroeger heb ik wel eens met haar gezoend
Nee, dat is mijn stonede hoofdquote:Op maandag 10 juni 2013 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zou mee lepelen.
Oh wacht.
[..]
Dat is je normale hoofd, toch?
zelfontplooiing, duhquote:Op maandag 10 juni 2013 19:14 schreef Moira. het volgende:
Waarom maak ik een foto van mezelf op een wc met een lepel?
Waarom maak ik überhaupt een foto van mezelf op de wc, en waarom maak ik überhaupt een foto van mezelf met een lepel?
Waarom heb ik die lepel op de wc?
Zo veel vragen
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:14 schreef Life2.0 het volgende:
jongst wat ik kan vindenSowieso de player van de speeltuin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Oh...quote:
ghe ghe ghequote:
Kan je je die ene sportdag van school niet meer herinnerenquote:
Dit jaquote:Op maandag 10 juni 2013 19:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh...
Tevens, jouw vader. Wat een bazenreacties toch altijd op jouw en Mono's statussen
.
Whehehe mensen vinden mijn vader wel een baas jaquote:Op maandag 10 juni 2013 19:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh...
Tevens, jouw vader. Wat een bazenreacties toch altijd op jouw en Mono's statussen
.
Jewelquote:Op maandag 10 juni 2013 19:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Kan je je die ene sportdag van school niet meer herinneren![]()
als je collega zijn 'collectie' laat zien en het dan allemaal poppetjes zijn van 'normale meisjes anime (zou je denken, oh een fan, wat schattig)' maar dan ook de naakte versies ervanquote:Op maandag 10 juni 2013 19:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit sowieso, je ziet al die hentaitrekjes er gewoon in terugkomen.
hahahahaquote:
MIJN OGEN, WAT DOE JE? ZO SCHATTIGquote:Op maandag 10 juni 2013 19:16 schreef Amarantha het volgende:
Al een keer laten zien maar toch
[ afbeelding ]
Hahaha godverquote:Op maandag 10 juni 2013 19:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
hahahaha
Hij is zelfs bevriend met Yvonne en Slaaf Fikkie op Facebook
Reageren ook op elkaars statussen enzo
Echt wat is deze
CANT TOUCH THIS!quote:Op maandag 10 juni 2013 19:16 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
10/Zou rakenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:16 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Goed gefapt?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:19 schreef Murdera het volgende:
Zo, ik krijg mn armen niet meer goed omhoog.Missie geslaagd.
quote:
wat een halve quote ergens van achterin het topicquote:
Noem je fappen tegenwoordig zo, ja?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Al mijn frustratie op training gegooid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Whehehequote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
Swek.Wat een bazenfotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Ik weet, mijn rechterarm wordt veel sneller lam dan de linker (ik ben linkshandig)quote:
Ik heb echt alleen maar rare foto'squote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
Swek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb echt alleen maar rare foto's.
En hier nog meer swek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben te stoned/lui om meer leuke foto's uit te zoekenheb al een hele reeks stoner/waus foto's van mezelf uitgezocht voor mono net
Fuck the EBU.
leuk is dat altijdquote:Op maandag 10 juni 2013 19:26 schreef RockNijntje het volgende:
In de zomervakantie alle nog niet ingeplakte foto's in albums plakken, ik ga nog heel wat tegenkomen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Zeker.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]HuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Jazeker.quote:
Dat is niet zo vreemd, veel mensen zijn dan ook aan het eten. Wat wil je hiermee bereiken?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:33 schreef Moira. het volgende:
ONZ is echt dood man
Er is in een uur gewoon maar in 7 topics gereageerd
Het is niet meer zoals vroeger, ik kijk tegenwoordig niet eens meer.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:33 schreef Moira. het volgende:
ONZ is echt dood man
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:33 schreef Moira. het volgende:
ONZ is echt dood man
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Mensen met een leven buiten FOK!
Daar waar de stoelen op de bedden liggen en ze nu waarschijnlijk nog aan het opruimen zijn.quote:
Oh hoi, Hork!quote:Op maandag 10 juni 2013 19:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd, veel mensen zijn dan ook aan het eten. Wat wil je hiermee bereiken?
Ik scroll die OP's wel langs (keihendig zo via de muis op de TS) maar klik idd maar weinigquote:Op maandag 10 juni 2013 19:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is niet meer zoals vroeger, ik kijk tegenwoordig niet eens meer.
Zelfs de nb is ook doods.
etenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd, veel mensen zijn dan ook aan het eten. Wat wil je hiermee bereiken?
Ditquote:Op maandag 10 juni 2013 19:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Mensen met een leven buiten FOK!
Doe eens gekquote:Op maandag 10 juni 2013 19:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wil wel even wat topics schoppen als je dat fijn vindt?
Dit, mensen die dat nietquote:Op maandag 10 juni 2013 19:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
eten
sociaal leven
niet een macro hebben die constant f5'd
Als het toffe topics zijn waar leuk in mee te posten valt, graagquote:Op maandag 10 juni 2013 19:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eh ja, maar ik heb tijdelijk niet veel te zeggen omdat ik een shitload aan andere topics ook aan het schoppen wasquote:Op maandag 10 juni 2013 19:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het toffe topics zijn waar leuk in mee te posten valt, graag
ONZ / raadselquote:Op maandag 10 juni 2013 19:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ja kick effe 1 die een jaar oud isEffe een leuke trol.
Moet je wel echt een tering topic hebben hahhaha
Ik snap er niks vanquote:Op maandag 10 juni 2013 19:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eh ja, maar ik heb tijdelijk niet veel te zeggen omdat ik een shitload aan andere topics ook aan het schoppen was
Naar mijn weten niet.quote:
Maar waarom kick je ze dan? Hoe kom je in topics terecht van een jaar geleden en besluit je om die te kicken? Ik snap dat nooitquote:Op maandag 10 juni 2013 19:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat ik op heel FOK! post en mij niet beperk tot ONZ?
Ik heb het toch niet over topics van een jaar geleden?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar waarom kick je ze dan? Hoe kom je in topics terecht van een jaar geleden en besluit je om die te kicken? Ik snap dat nooit
Als het goede topics zijn is het juist een goed iets, maar ik snap gewoon nooit hoe mensen bij zo'n topic komen en besluiten die te kicken
gewoon crosslinken en mensen vergeten gewoon dat het een oud topic isquote:Op maandag 10 juni 2013 19:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar waarom kick je ze dan? Hoe kom je in topics terecht van een jaar geleden en besluit je om die te kicken? Ik snap dat nooit
Als het goede topics zijn is het juist een goed iets, maar ik snap gewoon nooit hoe mensen bij zo'n topic komen en besluiten die te kicken
Oh jij noemt gewoon posten in topics die nog in de open topic lijst staan kicken?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over topics van een jaar geleden?
whehehe iddquote:Op maandag 10 juni 2013 19:42 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gewoon crosslinken en mensen vergeten gewoon dat het een oud topic is
In een geel topic posten is kicken.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh jij noemt gewoon posten in topics die nog in de open topic lijst staan kicken?
Yes, dat andere is kutkicken.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh jij noemt gewoon posten in topics die nog in de open topic lijst staan kicken?
Wat is een geel topic?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In een geel topic posten is kicken.
REVELATION.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dus alles wat je post is eigenlijk gewoon kickenWat een openbaring
Onzin voor je leven!quote:
Ik wil ook keezen. Ik ga kiekenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja is goed, Mono is Family Guy aan het kijken
Ja dat is bij mij toch niet rood en geelquote:Op maandag 10 juni 2013 19:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Onzin voor je leven!
Rood rood rood rood rood rood rood (...) rood rood geel geel geel geel geel.
Oh die heb ik toch allemaal al gezienquote:Op maandag 10 juni 2013 19:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja is goed, Mono is Family Guy aan het kijken
ja hij had er ineens een ontdekt die hij nog niet had gezienquote:Op maandag 10 juni 2013 19:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh die heb ik toch allemaal al gezien
Ook degenen die nog uitgezonden moeten worden?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh die heb ik toch allemaal al gezien
Oh.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat is bij mij toch niet rood en geelIk zie geen rood/geel
Boh, zeldzaamquote:Op maandag 10 juni 2013 19:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja hij had er ineens een ontdekt die hij nog niet had gezien
Neen.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Ook degenen die nog uitgezonden moeten worden?
Nope. Heb basic.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik ookNijn heeft custom layout shit
quote:Klassieke weergave forums
Blokjes voor topictitels hebben de kleur van de hoofdgroep waarin ze staan. Schakel deze optie in om terug te gaan naar de klassieke geel/rood instelling
ik snap het nuquote:Op maandag 10 juni 2013 19:49 schreef RockNijntje het volgende:
Ja ik heb die forumkleurtjes uitgezet. Lekker old school jewaitz.
[..]
Nope. Heb basic.
Expressionistisch wel.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:50 schreef LompeHork het volgende:
ONZ is bij mij felgroen. Valt lekker op.
Nah, meer zodat het opvalt tussen de rest van de nieuwe topicsquote:
Boohh ik zou echt oogziektes krijgen als ik felle kleuren in mijn layout gebruik, alles moet lekker chill en mellow zijn. Gewoon niet ver van het origineel, anders kan mijn autistische brein het niet aanquote:Op maandag 10 juni 2013 19:50 schreef LompeHork het volgende:
ONZ is bij mij felgroen. Valt lekker op.
Is wel keislim eigenlijk jaquote:Op maandag 10 juni 2013 19:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, meer zodat het opvalt tussen de rest van de nieuwe topicsis wel handig op zich, vroeger was DIG die kleur
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Onzin voor je leven!
Rood rood rood rood rood rood rood (...) rood rood geel geel geel geel geel.
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Boohh ik zou echt oogziektes krijgen als ik felle kleuren in mijn layout gebruik, alles moet lekker chill en mellow zijn. Gewoon niet ver van het origineel, anders kan mijn autistische brein het niet aan
quote:
Dat bedoel ik, keihendig sjiekquote:Op maandag 10 juni 2013 19:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Op zich valt die kleur nog wel mee tussen de rest van de fora trouwens.
Ik heb alleen de posts van de TS een ietwat donkerblauwig kleurtje (niet fel, gewoon matchend bij de layout), en mijn eigen posts heel licht groenigquote:Op maandag 10 juni 2013 19:53 schreef Life2.0 het volgende:
hier is gewoon alles hetzelfde, niet te veel nieuwe dingen jwtz
Ik heb alles op standaardinstellingen. Alleen quote allerts uit.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Boohh ik zou echt oogziektes krijgen als ik felle kleuren in mijn layout gebruik, alles moet lekker chill en mellow zijn. Gewoon niet ver van het origineel, anders kan mijn autistische brein het niet aan
quote alerts zijn juist baasquote:Op maandag 10 juni 2013 19:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb alles op standaardinstellingen. Alleen quote allerts uit.
ecte autis hebben dat niet nodig, die zien dat gewoon directquote:Op maandag 10 juni 2013 19:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb alleen de posts van de TS een ietwat donkerblauwig kleurtje (niet fel, gewoon matchend bij de layout), en mijn eigen posts heel licht groenig
Ik ben lichtblauw kicken manquote:Op maandag 10 juni 2013 20:02 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet mijn layout eruit.
Goedzoquote:
Oh god...quote:Op maandag 10 juni 2013 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er is ook karaoke dus we gaan wel een liedje zingen samen!
Haha ik ben er nu al aan gewend haha. Expres wel lichte versie's genomen van de kleurenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wow ik zou misselijk wordenmaar wendt vast
Friends?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:05 schreef LompeHork het volgende:
Oh en friends zijn deze kleur:
[ afbeelding ]
Sowiesoquote:Op maandag 10 juni 2013 20:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh god...
What happens in hengelo, stays in hengelo.
Ja das wel beter, zijn ook mensen die overal van die felle kleurvlakken hebben, ik zou gek wordenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik ben er nu al aan gewend haha. Expres wel lichte versie's genomen van de kleuren
Kun je instellen met een ABO en foes, kun je mensen blokkeren.quote:
Awhquote:Op maandag 10 juni 2013 20:05 schreef LompeHork het volgende:
Oh en friends zijn deze kleur:
[ afbeelding ]
Nuchter kan ik niet zingen en dronken zal het wel niet veel beter zijn.quote:
Boeiend. Gewoon liedje zingen met mij, mietje. Jij wilt dat ik daarheen kom Zaterdag, dan wil ik een liedje haha!quote:Op maandag 10 juni 2013 20:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nuchter kan ik niet zingen en dronken zal het wel niet veel beter zijn.![]()
Ik kan ook alleen dit zingen.
Heb je al foes?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja das wel beter, zijn ook mensen die overal van die felle kleurvlakken hebben, ik zou gek worden
[..]
Kun je instellen met een ABO en foes, kun je mensen blokkeren.
1,2 braderiequote:Op maandag 10 juni 2013 20:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Boeiend. Gewoon liedje zingen met mij, mietje. Jij wilt dat ik daarheen kom Zaterdag, dan wil ik een liedje haha!![]()
Tsssquote:Op maandag 10 juni 2013 20:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
1,2 braderie![]()
Als er genoeg wodka is dan overweeg ik het.
Haha dat is waar.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, is sowieso als mod helemaal niet handig om te gebruiken die functie.
Had je ook al toen je mod was?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:21 schreef Monopoly het volgende:
ik heb d'r genoeg
computerprobleem
fktwkgs2012 ofzo
spacechinees en nog een paar kutusers
Jaquote:Op maandag 10 juni 2013 20:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Haha dat is waar.
[..]
Had je ook al toen je mod was?
Whehehehquote:Op maandag 10 juni 2013 20:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vandaar dat ik die shit steeds mocht opruimen
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vandaar dat ik die shit steeds mocht opruimen
Ach, er zijn er die het voor minder doen.quote:
Ja jij geeft Stefan vast grátis pijpbeurtenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach, er zijn er die het voor minder doen.
Wacht, even mijn Acte van Ejaculatinghe opzoekenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja jij geeft Stefan vast grátis pijpbeurten
wat watquote:Op maandag 10 juni 2013 20:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wacht, even mijn Acte van Ejaculatinghe opzoeken.
picsquote:Op maandag 10 juni 2013 20:28 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik ga dr NU alle hoeken van dr kamer laten zien
lachen, hardopquote:
borstkanker denk ikquote:Op maandag 10 juni 2013 20:32 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn spalkje,achter mijn tanden is los.
Krijg ik nu een ziekte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |