Volgens zijn die games die op beide consoles uitkwamen, beter op de X360quote:
Is ook wel laten zien toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:16 schreef Sharpdressedman het volgende:
Overigens verwacht ik ook nog wel wat van smart glass icm xbox
Lijkt mij vrij apart, helemaal als Sony zegt dat het ding regio vrij is. Dan gaat MS weer totaal de andere kant inquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:39 schreef KneusTeun het volgende:
vind wel apart, enige waarvoor die online functie nodig is is om piracy tegen te gaan. En nu ook weer het gerucht dat games regio codes per land krijgen?!?!?
http://www.gamespot.com/e(...)or-next-gen-6409969/quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:52 schreef KoningStoma het volgende:
Lijkt me niet.
http://www.gamasutra.com/(...)more_online_pass.php
quote:Gibeau stressed that the company's strategy will be "gamer first" and "customer first
Het zou me inderdaad niks verbazen als de grote publishers straks ook iets dergelijks implementeren voor PS4 games. Ben op het moment vooral benieuwd naar die "family share" optie van MS, las ergens dat het niet per se familie hoeft te zijn of iemand die op hetzelfde adres woont. Klinkt eigenlijk te mooi om gewoon al je games te kunnen delen met 10 vrienden dus zal ook wel een of andere restrictie aan hangen..quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij apart, helemaal als Sony zegt dat het ding regio vrij is. Dan gaat MS weer totaal de andere kant in
Ben wel benieuwd hoe dat 2ehands games gezever dadelijk gaat uitwerken
MS zegt gewoon dat 2ehands games niet gaan werken, of amper gaan werken. Iedereen zeiken en janken, want wat doe ik met mijn 2ehands games?
Tot dadelijk EA of Activision zeggen dat ze het ook op die manier gaan doen, dus ook op de PS4. Moet je eens opletten wie er dan gaan lachen
Schijnt nu al zo te zijn, dat Sony vrij laat het DRM idee heeft laten vallen. En EA stopt echt niet zomaar met die online passesquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Het zou me inderdaad niks verbazen als de grote publishers straks ook iets dergelijks implementeren voor PS4 games. Ben op het moment vooral benieuwd naar die "family share" optie van MS, las ergens dat het niet per se familie hoeft te zijn of iemand die op hetzelfde adres woont. Klinkt eigenlijk te mooi om gewoon al je games te kunnen delen met 10 vrienden dus zal ook wel een of andere restrictie aan hangen..
"Xbox One games are for activation and distribution only in specified geographic regions"quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:12 schreef Rossdale het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)kt-mogelijk-per-land
Als ik straks al niet eens meer games kan importeren vanuit Engeland, dan wordt het wel héél erg droevig
Waar de neuk is MS toch mee bezig?
ja er was ergens zo'n gerucht dat het per land zou zijn. Maarja Stef koopt toch zijn spellen in NL dus die zal de ophef ook wel onzin vindenquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
"Xbox One games are for activation and distribution only in specified geographic regions"
Dus in Engeland kopen en in NL activeren kan dus nog steeds lijkt mij?
Regiocode per land, zou wel heel erg krom zijn![]()
beetje Apple praktijken (die zijn in Europa nu ook verplicht 2 jaar te geven)quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:53 schreef Rossdale het volgende:
En één jaar garantie terwijl wij als consument volgens europese regelgeving recht hebben op 2 jaar garantie
Heb eigenlijk nog nooit een spel besteldquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ja er was ergens zo'n gerucht dat het per land zou zijn. Maarja Stef koopt toch zijn spellen in NL dus die zal de ophef ook wel onzin vinden
Jij ben zo een baas die gewoon heel de code van een game OVER typt, en daarna in een fabriek op een schijfje laat drukkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nog nooit een spel besteld
Ik loop gewoon 5 minuten na de winkel en neem mee wat ik nodig heb wat maakt mij die 5 euro uit die ik duurder uit benquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
Jij ben zo een baas die gewoon heel de code van een game OVER typt, en daarna in een fabriek op een schijfje laat drukken
Die Tretton heeft ergens gezegd dat ze geen online pass toestaan omdat ze nu zelf dus geld rekenen voor PS+ maar tegelijkertijd laten ze publishers dus wel hun eigen DRM implementeren.. Wat voor DRM word dat dan? Als EA en Ubi volgend jaar opeens ook met een systeem komen waarbij je je games moet registreren voordat je kan spelen heb je hetzelfde gezeik als bij de X1..quote:Op donderdag 13 juni 2013 08:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Schijnt nu al zo te zijn, dat Sony vrij laat het DRM idee heeft laten vallen. En EA stopt echt niet zomaar met die online passes.
Dat je nu ook moet betalen voor multiplayer op de PS4 is voor de meeste ook geen probleem, maar eerst wel allemaal bitchen op MS en Xbox Live
Ja ben er ook wel benieuwd naar, dat van hetzelfde adres was eigenlijk al duidelijk dat het niet nodig was.
Het zou wel erg handig zijn als je gewoon met 10 man zo je games kan spelen!
Ik wacht gewoon rustig af de komende maanden, ook maar eens kijken wanneer de PS4 uitkomt.
heel stuk gelezen (kan bron alleen niet meer vinden) dan Sony het marketing technisch heel slim aanpakt maar niet eens zoveel scheelt met MS.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:12 schreef Rossdale het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)kt-mogelijk-per-land
Als ik straks al niet eens meer games kan importeren vanuit Engeland, dan wordt het wel héél erg droevig
Waar de neuk is MS toch mee bezig?
Bovenstaande dusquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:59 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die Tretton heeft ergens gezegd dat ze geen online pass toestaan omdat ze nu zelf dus geld rekenen voor PS+ maar tegelijkertijd laten ze publishers dus wel hun eigen DRM implementeren.. Wat voor DRM word dat dan? Als EA en Ubi volgend jaar opeens ook met een systeem komen waarbij je je games moet registreren voordat je kan spelen heb je hetzelfde gezeik als bij de X1..
Ik wacht ook gewoon rustig af, ben ook benieuwd hoe groot het grafische verschil in bv BF4 gaat zijn tussen de twee..
Hij heeft aangekondigd dat ze het systeem wat op de PS3 geld gewoon doorvoeren. Er komen geen beperkingen op singleplayer games. Alleen kunnen uitgevers restricties hangen aan multiplay, door bijvoorbeeld een online pass, of een andere vorm.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:59 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die Tretton heeft ergens gezegd dat ze geen online pass toestaan omdat ze nu zelf dus geld rekenen voor PS+ maar tegelijkertijd laten ze publishers dus wel hun eigen DRM implementeren.. Wat voor DRM word dat dan? Als EA en Ubi volgend jaar opeens ook met een systeem komen waarbij je je games moet registreren voordat je kan spelen heb je hetzelfde gezeik als bij de X1..
Ik wacht ook gewoon rustig af, ben ook benieuwd hoe groot het grafische verschil in bv BF4 gaat zijn tussen de twee..
Die online pass mag juist dus niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij heeft aangekondigd dat ze het systeem wat op de PS3 geld gewoon doorvoeren. Er komen geen beperkingen op singleplayer games. Alleen kunnen uitgevers restricties hangen aan multiplay, door bijvoorbeeld een online pass, of een andere vorm.
Je zult dus altijd schijfjes kunnen doorverkopen als het je alleen om de singleplayer gaat. En voor mij is dat bij de meeste games ook. Alleen games als FIFA, BF, COD, Forza en Borderlands speel ik online eigenlijk. 75% van de games niet en daar komt dus ook geen restrictie op.
Bij Microsoft komt er sowieso een restrictie op alle games, omdat je ze alleen kan ruilen bij gecertificeerde retailers en dus niet meer bijvoorbeeld via FOK! kunt doorverkopen of ruilen. Tenzij je die persoon eerst 30 dagen in je friendslist hebt staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |