Halo en AC2 gratis krijgen man!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:21 schreef KoningStoma het volgende:
Tenzij je perse een aantal exclusives wil hebben, snap ik niet waarom iemand een apparaat dat 100¤ duurder is en 30% minder sterk is, zou kiezen als hoofdconsole.
PS3 was toch ook sterker dan 360?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:21 schreef KoningStoma het volgende:
Tenzij je perse een aantal exclusives wil hebben, snap ik niet waarom iemand een apparaat dat 100¤ duurder is en 30% minder sterk is, zou kiezen als hoofdconsole.
Ik heb deze generatie ook voor een xbox gekozen ipv een ps3, en dat was omdat de xbox meer op games en multiplayer gericht was.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat ik heel tevreden ben over mijn 360 en ik dat absoluut niet was over de PS2 en PS3
Op papier misschien, maar het was niet praktisch om er significant meer uit te halen dan uit de Xbox,quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:21 schreef KoningStoma het volgende:
ik ben waarschijnlijk de enige maar die nieuwe kinect lijkt me echt wel leuk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat ik heel tevreden ben over mijn 360 en ik dat absoluut niet was over de PS2 en PS3
Ja maar alsquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja en dat hebben we gemerkt.![]()
Oh wacht.. toch niet.
We can't judge Kinect today without wondering it will do for us tomorrow.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:42 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
[..]
ik ben waarschijnlijk de enige maar die nieuwe kinect lijkt me echt wel leuk.
Altijd online boeit me echt niks, speel nu ook altijd online.
Ik ben ook erg tevreden over de 360 en om me heen zie ik ook dat de PS3 ligt te stoffen, bij jouw toch ook kneus?
xbox offquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We can't judge Kinect today without wondering it will do for us tomorrow.
Chill toch als je dan uit je woonkamer stormt omdat je een keer onterecht dood gaat bij BF4 hoef je alleen maar even te schreeuwenquote:
dat trucje moet ik mijn vriendin maar niet lerenquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Chill toch als je dan uit je woonkamer stormt omdat je een keer onterecht dood gaat bij BF4 hoef je alleen maar even te schreeuwen
Aha!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Op papier misschien, maar het was niet praktisch om er significant meer uit te halen dan uit de Xbox,
Nu hebben de Xbox One en de PS4 vrijwel dezelfde architectuur, die zeer gebruiksvriendelijk is voor developers. Het is veel makkelijker om de hardware te benutten.
Zeker, zeker.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stoma had een KD van 953 gehad in BF3 als het spel had gewerkt dat weet iedereen
Zo brengen ze het, maar dat is niet bepaald realistisch.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:51 schreef Cliffy het volgende:
Dat verschil in kracht wil MS dus op gaan vangen met cloud computing toch?
Herkenbaar, maar tegen die tijd ben je hele nachten wakker door die kleine. Dan kun je maar net zo goed iets leuks om te gamen hebbenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:45 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik wacht trouwens gewoon af tot ze beiden te koop zijn en dan maak ik wel een keuze.
Tegen die tijd ben ik trouwens ook een pa en ben ik waarschijnlijk vrij druk met poeppampers etc![]()
Maar eens kijken of ik dan tijd heb
hoezo wakker, heb toch een vriendin?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar tegen die tijd ben je hele nachten wakker door die kleine. Dan kun je maar net zo goed iets leuks om te gamen hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:17 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
hoezo wakker, heb toch een vriendin?
Je vriendin keek ook op tegen de nachten, maar nu zit ze wel vol met kipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
wowquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:10 schreef Rossdale het volgende:
Gran Turismo is ook een knakengame, ach gewoon F1 2014 op de PS4 halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |