quote:
quote:An historic week for Forza fans only gets better with tonight’s announcement that open wheel cars are finally (FINALLY!) coming to the Forza Motorsport series. After teasing this news on Monday, we made it official earlier this evening by unveiling a number of the open wheel race cars that will be drivable in Forza Motorsport when it launches on Xbox One later this year. Want to know which cars you’ll be driving? Well, read on!
quote:For the first time, Forza Motorsport 5 will feature historic grand prix racing cars, including the 1976 McLaren M23 and the 1976 Ferrari 312-2 cars driven by Nikki Lauda and James Hunt, respectively, during the 1976 season. These models are the same cars featured in the upcoming Universal Pictures film Rush", directed by Ron Howard, and will be available in Forza Motorsport 5 at launch. In addition, IndyCar race cars will be making their series debut in Forza Motorsport 5. The game will feature cars representing four of the top teams in the IZOD IndyCar Series: Andretti Autosport, Rahal Letterman Lanigan Racing, Target Chip Ganassi Racing, and Team Penske.
Mooi kut, straks allemaal controllers waarvan de pookjes naar links blijven staan..quote:
Gewoon met kinekt spelen dan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:17 schreef Cliffy het volgende:
Mooi kut, straks allemaal controllers waarvan de pookjes naar links blijven staan..
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:17 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Mooi kut, straks allemaal controllers waarvan de pookjes naar links blijven staan..
Ja maar wel lekker op de ps3 GT6 spelen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:52 schreef KneusTeun het volgende:
Gran turismo heeft toch veel meer verschillende disciplines
Die F1 games zijn eigenlijk ook telkens maar net oke.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:10 schreef Rossdale het volgende:
Gran Turismo is ook een knakengame, ach gewoon F1 2014 op de PS4 halen
knaken game, you serious?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:10 schreef Rossdale het volgende:
Gran Turismo is ook een knakengame, ach gewoon F1 2014 op de PS4 halen
en dekking zoeken, lijkt me gaaf. Spring je achter de bank in bf4quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:21 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Gewoon door voicecommands
GASGASGASMAXIMUMPOWERRRRRRRRRRRR
Hij heeft toch gewoon gelijkquote:
Hij heeft gelijk, dus dat bewijst hoe achterlijk het is dat hele verplichte online gebeuren.quote:
Ik heb er geen last van dus dat scheeltquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, dus dat bewijst hoe achterlijk het is dat hele verplichte online gebeuren.
Jup, zo kan je ook denken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van dus dat scheelt
Ach in het geval van een storing dan ga ik wel wat anders doen het is een console het bepaalt je leven niet en hoe vaak heb je nou een storing die langer duurt dan 2 uur ik heb het nog nooit gehad in ieder geval. Als ik ga verhuizen en ik heb een aantal weken geen internet dan kan ik daar prima mee leven heb dan wel andere dingen te doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jup, zo kan je ook denken.
Aan de andere kant, wat nou als er bij jou in de straat een storing is? of je neemt een ander huis en ziggo laat weer een maand op zich wachten?
Of je neemt wel eens je xbox mee op vakantie (ja deden wij wel eens op wintersport)
Ik vind het ook maar zeiken om het zeiken maar goedquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:17 schreef SoldMayor het volgende:
Als ik mijn xbox 365 keer per jaar elke dag aan zet is hij verbonden met internet.
Ik heb sinds dat ik de xbox heb nooit meer offline gespeeld. Waarom zou je dat ook doen.
Omdat ik heel tevreden ben over mijn 360 en ik dat absoluut niet was over de PS2 en PS3quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:21 schreef KoningStoma het volgende:
Tenzij je perse een aantal exclusives wil hebben, snap ik niet waarom iemand een apparaat dat 100¤ duurder is en 30% minder sterk is, zou kiezen als hoofdconsole.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |