Idem, hiervoor gebruikte ik mijn homescreens nooit, nu scroll ik wel een paar keer per dag door dat Blinkfeed heen.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:08 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vind Blinkfeed eigenlijk wel relaxed, kan lekker al mijn tech news lezen. Gebruik het nu al 2 weken zo.
Polaris office heb ik nog wel af en toe gebruikt voor mijn studie, kwam van pas.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:23 schreef videonatic het volgende:
Blinkfeed, Kid mode, aandelen, mail, agenda, tv, tips & help, watch, muziek player, tunein radio, weer, Parent dashboard, Soundhound, Rescue, Google+, Polaris Office, Notities, taken pdf viewer, sense. Allemaal opdonderen. En dan hebben we het nog niet over de onnodige branding processen die 24/7 meedraaien. En de handboeien op customization en optimalisatie helpen ook niet erg mee.
Ja huhu, de helft wat jij daar opnoemt zit ook in stock Android.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:23 schreef videonatic het volgende:
Blinkfeed, Kid mode, aandelen, mail, agenda, tv, tips & help, watch, muziek player, tunein radio, weer, Parent dashboard, Soundhound, Rescue, Google+, Polaris Office, Notities, taken pdf viewer, sense. Allemaal opdonderen. En dan hebben we het nog niet over de onnodige branding processen die 24/7 meedraaien. En de handboeien op customization en optimalisatie helpen ook niet erg mee.
quote:Op zondag 16 juni 2013 03:01 schreef videonatic het volgende:
Stock Android blijft ook niet stock, je bouwt het op naar je eigen wensen. En een andere launcher is probleem ontwijkend. Ik ga gewoon lekker stock installeren zodra de rom beschikbaar is en dan gaat het toestel pas echt knallen qua optimalisatie
Nee, maar jij klinkt een beetje als een Phonehousemedewerker.quote:Op zondag 16 juni 2013 03:10 schreef videonatic het volgende:
Kun je wel een huillie posten maar door de gehele reeks ben je als enige over alles wat htc je strot doorduwt rete enthousiast. Iets teveel reputation management, niet?
gewoon uitschakelen via instellingen? het is niet 100% weg, maar je ziet er niets meer van...quote:Op zondag 16 juni 2013 02:02 schreef videonatic het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik blinkfeed en sense eraf kan flikkeren hoor
Stock Android, puur je eigen apps en voor de rest 0%bloatware en onzin functionaliteit
Koop dat een telefoon waar stock android op zitquote:Op zondag 16 juni 2013 03:10 schreef videonatic het volgende:
Kun je wel een huillie posten maar door de gehele reeks ben je als enige over alles wat htc je strot doorduwt rete enthousiast. Iets teveel reputation management, niet?
Ieder zijn mening heet zoiets. Respecteer dat?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:48 schreef videonatic het volgende:
Je hoeft niet voor elke bloat ware een mini review te schrijven hoor haha. Plus voor elke app in dat lijstje is er een app die veel beter is in alle opzichten. Ik heb die betere apps dus ook geinstalleerd en deze rotzooi kan er dus niet af. Waarschijnlijk ben ik iets meer een power user, that's all.
Huh?quote:
Nou, niet helemaal zonder, maar ik heb enkel een kleine gap aan de rechter-onderkant tussen speaker en body in, voor de rest is mijn One prima.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Huh?
Zijn er hier trouwens mensen die echt een One hebben die zonder enige gaps is?
Nou toen ik n tijdje geleden vertelde dat mn volumeknop afbladderde geloofde niemand me...quote:Op zondag 16 juni 2013 17:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Huh?
Zijn er hier trouwens mensen die echt een One hebben die zonder enige gaps is?
Het is wel moeilijk te geloven dat dat verf is ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:10 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Nou toen ik n tijdje geleden vertelde dat mn volumeknop afbladderde geloofde niemand me...
rechtsboven zie je bvoen de aanknop toch echt een kiertje zitten. Als je dat vergelijkt met linksboven.quote:
Op tweakers loopt trouwens een hele draad over dit soort mierenneukerij, niet dat ik jou een mierenneuker noem maar daar zitten ze wel degelijk. Dat de afwerking van het toestel niet 100% is, oke kan misschien beter, maar om nou keer op keer een toestel terug te sturen (wat ze daar dus doen) als er ook maar ergens een kleine oneffenheid opgemerkt wordt dat is wel overdreven.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:32 schreef senesta het volgende:
Ik heb wel een kiertje maar minimaal als ik andere hoor en de foto's op diverse sites zie.
[ link | afbeelding ]
Toch vind ik het best slordigBegrijp me niet verkeerd, ik vind het een super toestel, maar ik lees wel heel veel mensen die genoegen nemen met een toestel terwijl het niet in de staat is die je eigenlijk wel mag verwachten van een toestel van deze prijs en klasse
Gaps, scheve schermen, etc.
Er is ook nog geen bericht van HTC op geweest verder geloof ik he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |