abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127849950
Ik vind Blinkfeed eigenlijk wel relaxed, kan lekker al mijn tech news lezen. Gebruik het nu al 2 weken zo.
pi_127849980
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 02:08 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vind Blinkfeed eigenlijk wel relaxed, kan lekker al mijn tech news lezen. Gebruik het nu al 2 weken zo.
Idem, hiervoor gebruikte ik mijn homescreens nooit, nu scroll ik wel een paar keer per dag door dat Blinkfeed heen.
pi_127850322
Blinkfeed, Kid mode, aandelen, mail, agenda, tv, tips & help, watch, muziek player, tunein radio, weer, Parent dashboard, Soundhound, Rescue, Google+, Polaris Office, Notities, taken pdf viewer, sense. Allemaal opdonderen. En dan hebben we het nog niet over de onnodige branding processen die 24/7 meedraaien. En de handboeien op customization en optimalisatie helpen ook niet erg mee.
pi_127850769
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 02:23 schreef videonatic het volgende:
Blinkfeed, Kid mode, aandelen, mail, agenda, tv, tips & help, watch, muziek player, tunein radio, weer, Parent dashboard, Soundhound, Rescue, Google+, Polaris Office, Notities, taken pdf viewer, sense. Allemaal opdonderen. En dan hebben we het nog niet over de onnodige branding processen die 24/7 meedraaien. En de handboeien op customization en optimalisatie helpen ook niet erg mee.
Polaris office heb ik nog wel af en toe gebruikt voor mijn studie, kwam van pas.

Soundhound gebruik ik niet, rescue ook niet. Google + mwahhh....
Notities gebruik ik, pdf viewer gebruik ik.

Kid mode hoeft helemaal niet aan? Kan je toch aan en uit zetten?
Parent dashboard nooit van gehoord..
Die muziek player gebruik ik hoor, is heel goed geintegreerd.
TV remote app gebruik ik om bij vrienden te kloten. (echt veel lol mee gehad als iedereen stomverbaasd zit te kijken telkens als dat ding uit gaat)

Het weer vind ik HEEL handig, kijk er echt vaak naar.

Ik vind het allemaal best zo, het rooten/unlocken en een eigen ROM er op zitten vind ik gewoon niet nodig voor dit toestel.
pi_127850891
Je hoeft niet voor elke bloat ware een mini review te schrijven hoor haha. Plus voor elke app in dat lijstje is er een app die veel beter is in alle opzichten. Ik heb die betere apps dus ook geinstalleerd en deze rotzooi kan er dus niet af. Waarschijnlijk ben ik iets meer een power user, that's all.
pi_127850977
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 02:23 schreef videonatic het volgende:
Ja huhu, de helft wat jij daar opnoemt zit ook in stock Android.

Daarbij kan je die gewoon uitschakelen en dan zie je ze nooit, ook niet meer in je app drawer en kunnen ze ook niet opstarten.

Verder kan je gewoon een andere launcher installeren. Meer kan je aan stock Android ook niet instellen.
pi_127851153
Stock Android blijft ook niet stock, je bouwt het op naar je eigen wensen. En een andere launcher is probleem ontwijkend. Ik ga gewoon lekker stock installeren zodra de rom beschikbaar is en dan gaat het toestel pas echt knallen qua optimalisatie :W
pi_127851275
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 03:01 schreef videonatic het volgende:
Stock Android blijft ook niet stock, je bouwt het op naar je eigen wensen. En een andere launcher is probleem ontwijkend. Ik ga gewoon lekker stock installeren zodra de rom beschikbaar is en dan gaat het toestel pas echt knallen qua optimalisatie :W
:')
pi_127851322
Kun je wel een huillie posten maar door de gehele reeks ben je als enige over alles wat htc je strot doorduwt rete enthousiast. Iets teveel reputation management, niet?
pi_127851456
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 03:10 schreef videonatic het volgende:
Kun je wel een huillie posten maar door de gehele reeks ben je als enige over alles wat htc je strot doorduwt rete enthousiast. Iets teveel reputation management, niet?
Nee, maar jij klinkt een beetje als een Phonehousemedewerker.

Behalve als jij echt je eigen ROM gaat fabriceren, ga jij met je Google-rom tegen dezelfde dingen aanlopen. De standaard launcher van Android is bijvoorbeeld nog minder aan te passen dan die van Sense.

De apps die ik niet gebruik heb ik gewoon uitgeschakeld.

Waarom heb jij er eigenlijk als 'poweruser' niet al lang een AOSP-rom opgezet? Die kan je lekker ontleden en aanpassen, als je dat wil. Gaat je met de officiële niet lukken.
  zondag 16 juni 2013 @ 03:34:32 #111
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_127851603
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 02:02 schreef videonatic het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik blinkfeed en sense eraf kan flikkeren hoor :W
Stock Android, puur je eigen apps en voor de rest 0%bloatware en onzin functionaliteit _O_
gewoon uitschakelen via instellingen? het is niet 100% weg, maar je ziet er niets meer van...
  zondag 16 juni 2013 @ 10:26:20 #112
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_127854190
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 03:10 schreef videonatic het volgende:
Koop dat een telefoon waar stock android op zit :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127856346
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 02:48 schreef videonatic het volgende:
Je hoeft niet voor elke bloat ware een mini review te schrijven hoor haha. Plus voor elke app in dat lijstje is er een app die veel beter is in alle opzichten. Ik heb die betere apps dus ook geinstalleerd en deze rotzooi kan er dus niet af. Waarschijnlijk ben ik iets meer een power user, that's all.
Ieder zijn mening heet zoiets. Respecteer dat?
  zondag 16 juni 2013 @ 14:29:13 #114
131603 Afwazig
Serious business
pi_127860899
Heb de HTC One sinds gisteren. Heerlijk ding _O_. Bevalt echt goed.
pi_127861683
beats audio begint al met vervagen :')
  Moderator zondag 16 juni 2013 @ 17:03:42 #116
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_127865640
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:53 schreef Santello het volgende:
beats audio begint al met vervagen :')
Huh? :o

Zijn er hier trouwens mensen die echt een One hebben die zonder enige gaps is?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_127865800
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:03 schreef senesta het volgende:

[..]

Nou, niet helemaal zonder, maar ik heb enkel een kleine gap aan de rechter-onderkant tussen speaker en body in, voor de rest is mijn One prima.
pi_127865915
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:03 schreef senesta het volgende:

[..]

Nou toen ik n tijdje geleden vertelde dat mn volumeknop afbladderde geloofde niemand me...
pi_127865948
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:10 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Nou toen ik n tijdje geleden vertelde dat mn volumeknop afbladderde geloofde niemand me...
Het is wel moeilijk te geloven dat dat verf is ja. :P Maar ik geloof je.
pi_127865993
Ik ga dr ook niet aan prutsen, anders gaat er nog meer vanaf...
  Moderator zondag 16 juni 2013 @ 17:32:18 #121
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_127866718
Ik heb wel een kiertje maar minimaal als ik andere hoor en de foto's op diverse sites zie.

Toch vind ik het best slordig :@ Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een super toestel, maar ik lees wel heel veel mensen die genoegen nemen met een toestel terwijl het niet in de staat is die je eigenlijk wel mag verwachten van een toestel van deze prijs en klasse :@ Gaps, scheve schermen, etc.
Er is ook nog geen bericht van HTC op geweest verder geloof ik he?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 16 juni 2013 @ 17:59:28 #122
131603 Afwazig
Serious business
pi_127867707
Wat moet ik precies op die foto zien? :@
  PR/Manusje van alles zondag 16 juni 2013 @ 18:10:35 #123
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_127868037
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:59 schreef Afwazig het volgende:
Wat moet ik precies op die foto zien? :@
rechtsboven zie je bvoen de aanknop toch echt een kiertje zitten. Als je dat vergelijkt met linksboven.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_127868162
Ik heb gewoon exact dezelfde kier als op de foto in mijn silver. Ik vind het niet irriterend maar snap best dat er mensen zijn die dat wel hebben.
  zondag 16 juni 2013 @ 18:21:56 #125
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_127868413
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:32 schreef senesta het volgende:
Ik heb wel een kiertje maar minimaal als ik andere hoor en de foto's op diverse sites zie.

[ link | afbeelding ]

Toch vind ik het best slordig :@ Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een super toestel, maar ik lees wel heel veel mensen die genoegen nemen met een toestel terwijl het niet in de staat is die je eigenlijk wel mag verwachten van een toestel van deze prijs en klasse :@ Gaps, scheve schermen, etc.
Er is ook nog geen bericht van HTC op geweest verder geloof ik he?
Op tweakers loopt trouwens een hele draad over dit soort mierenneukerij, niet dat ik jou een mierenneuker noem maar daar zitten ze wel degelijk. Dat de afwerking van het toestel niet 100% is, oke kan misschien beter, maar om nou keer op keer een toestel terug te sturen (wat ze daar dus doen) als er ook maar ergens een kleine oneffenheid opgemerkt wordt dat is wel overdreven.

Wat helemaal erg is, is dat er een paar van die OCD'ers* ultieme perfectie verwachten en daar de hele tijd over zeuren en zo iedereen aansteken. Mensen lezen dat, gaan het toestel helemaal inspecteren en dan hebben ze zoiets van "Inderdaad ik heb het ook, mooi kut is dat!" waarna die ook gaan lopen zeiken terwijl ze in het begin tevreden waren. Zo krijg je een hele community van zeikerds die zo'n product tot de grond toe afbranden, terwijl zulke minimale onvolkomenheden nieteens afbreuk doen aan de gebruikerservaring.

Ik ben tevreden met mijn toestel ookal is het niet perfect afgewerkt (scherm zit bij mij aan een kant een fractie van een mm ongelijk aan de speaker wat net te zien is onder een hele vlakke hoek en rondom het toestel is het niet overal even naadloos) maar het voelt allemaal stevig en degelijk en ik ga me er ook niet aan storen als het verder allemaal goed werkt.

*OCD = obsessive compulsive disorder

[ Bericht 0% gewijzigd door DemonRage op 16-06-2013 21:20:34 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')