http://www.alinteri.org/?p=18941quote:Op maandag 10 juni 2013 18:05 schreef xaban06 het volgende:
[..]
aan de hand van de kogel kunnen ze vast wel achterhalen of het een agent was lijkt mij?
Er is een foto van de dag erna, maar geen live beelden of beelden waar mensen op te zien zijn.quote:
Het schijnt dat er wellicht gewonde mensen binnen waren die hun flesje nog in hun hand hadden.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:32 schreef Theoden het volgende:
[..]
Er is een foto van de dag erna, maar geen live beelden of beelden waar mensen op te zien zijn.
De imam zegt dat dit niet het geval was in ieder geval. Er zijn wel live beelden waar je ziet dat er tientallen artsen binnen zitten om gewonden te helpen.
Want jij was de uitsmijter daar?quote:Op maandag 10 juni 2013 18:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het schijnt dat er wellicht gewonde mensen binnen waren die hun flesje nog in hun hand hadden.
In ieder geval is er in geen geval bewust met alcohol de moskee ingegaan om te provoceren.
Ok, zolang er niet echt duidelijk is hoe en wat is het wel raar ja dat die op non-actief wordt gezet.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:32 schreef Theoden het volgende:
[..]
Er is een foto van de dag erna, maar geen live beelden of beelden waar mensen op te zien zijn.
De imam zegt dat dit niet het geval was in ieder geval. Er zijn wel live beelden waar je ziet dat er tientallen artsen binnen zitten om gewonden te helpen.
okquote:Op maandag 10 juni 2013 18:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Want jij was de uitsmijter daar?
Ja flauw, maar die opmerking slaat totaal nergens op.
Gelukkig. Ben wel benieuwd hoe de pro's hier dat goed zouden praten.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:00 schreef Theoden het volgende:
http://www.aa.com.tr/tr/r(...)t&utm_medium=twitter
Ministerie heeft nu tegengesproken dat de imam non-actief is, gelukkig maar.
quote:AKP oylarında büyük düşüş
Gezici Araştırma Şirketi'nin yaptığı son ankette AKP ile CHP ilk kez bu kadar yakın.
Gezici Araştırma Şirketi tarafından yapılan son ankette, yerel ve genel seçimlerdeki oy eğiliminin yanı sıra, PKK, Kürt sorunu, alkol yasakları ve başkanlık sistemi gibi konular ele alındı.
Türkiye genelinde sosyal, ekonomik, politik ve kültürel konular ile ilgili seçmenin algısını belirlemek üzere 1 – 2 Haziran 2013 tarihlerinde, TÜİK verilerine göre Türkiye’nin 7 coğrafi bölgesinde, 36 il ve 184 ilçede bunlara bağlı 196 mahalle ve köyde, 18 yaş ve üstü seçmen nüfusunu temsil eden 1.639’u kadın ve 1.639 erkekle toplam 3.278 katılımcıyla, hanede yüz yüze görüşme metoduyla yapılmıştır.
Örneklemin seçilmesinde, çok aşamalı – tabakalı – tesadüfi yöntem, görüşülecek deneklerin belirlenmesinde ise, cinsiyet ve yaş kotası uygulanmıştır.
Araştırma sonuçları gerek sahada, gerekse bilgisayar ortamında çeşitli kontrollere tabi tutulmuş, elde edilen bulguların tutarlılığı gözlemlenmiştir.
Araştırmanın hata payı güven sınırları içerisinde % 1,4’dür.
Çalışmanın yürütüldüğü 36 il şöyledir;
Adana, Afyon, Ankara, Antalya, Aydın, Batman, Bolu, Bursa, Balıkesir, Bingöl, Çanakkale, Çorum, Denizli, Diyarbakır, Edirne, Eskişehir, Erzurum, Gaziantep, Hatay, İçel, İstanbul, İzmir, Kayseri, Kocaeli, Kahramanmaraş Konya, Malatya, Manisa, Mardin, Ordu, Sakarya, Samsun, Trabzon, Van, Yalova ve Zonguldak.
We zullen het zien.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:22 schreef zarGon het volgende:
Mensen stemmen uiteindelijk toch met hun portomonnee. Dat is dan ook de reden waarom Erdoğan zo zeker is van zijn zaak.
Wij praten ook alles goed. Doe even normaal meid, je bent echt helemaal blind geworden. Wij geven toe dat Erdogan niet perfect is en ook fouten heeft gemaakt. Jij bent diegene die alles steeds goed praat en werkelijk alles van Erdogan afkeurt.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Gelukkig. Ben wel benieuwd hoe de pro's hier dat goed zouden praten.
Ik zeg niet dat jullie alles goedpraten, gozer. Ik zullen alleen wel mensen tussen zitten die het wél doen. En ik vraag mij af hoe. Mag ik?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wij praten ook alles goed. Doe even normaal meid, je bent echt helemaal blind geworden. Wij geven toe dat Erdogan niet perfect is en ook fouten heeft gemaakt. Jij bent diegene die alles steeds goed praat en werkelijk alles van Erdogan afkeurt.
Erdoğan had het over een verkiezing over 7 maanden. Waar doelde hij op? Lokale/gemeenteraadsverkiezingen? Aangezien het nog te vroeg is voor de algemene verkiezingen (2011).quote:
Ja dat was na de tweede poging, toen ze min of meer irrelevant waren geworden al.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:26 schreef zarGon het volgende:
Ik kom er net achter dat DYP en ANAP zijn samengesmolten.. Blijkbaar gaan ze nu samen door het leven als DP (Demokrat Parti).
Dat is de grote vraag, hij zou kunnen proberen om gemeenteraad/national/president te bundelen.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Erdoğan had het over een verkiezing over 7 maanden. Waar doelde hij op? Lokale/gemeenteraadsverkiezingen? Aangezien het nog te vroeg is voor de algemene verkiezingen (2011).
Beter. Daarom altijd afhoudend zijn met dit soort geruchten. Sommige waren er weer al te snel bij met hun negatieve commentaar (niet doelend op jou).quote:Op maandag 10 juni 2013 19:00 schreef Theoden het volgende:
http://www.aa.com.tr/tr/r(...)t&utm_medium=twitter
Ministerie heeft nu tegengesproken dat de imam non-actief is, gelukkig maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |