abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127607982
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:07 schreef Theoden het volgende:

De Turkse oproerpolitie heeft vrijdagochtend een einde gemaakt aan een protestactie in een park in Istanbul tegen het kappen van bomen.

Enkele honderden betogers voerden al vier dagen actie tegen de door de overheid geplande renovatie van het centrale Taksim-plein. De actievoerders willen dat het bij het plein behorende Gezi-park behouden blijft en er geen bomen worden gekapt.

De politie zette traangas in en maakte ook gebruik van het waterkanon om de betogers uiteen te drijven. Een onbekend aantal demonstranten raakte gewond toen zij, achtervolgd door de politie, over een muur wilden klimmen en deze onder hun gewicht instortte. Dat heeft het persbureau Dogan gemeld.
quote:
Dit kan nog wel eens flinke gevolgen gaan hebben. Er is namelijk nog steeds geen einde gemaakt en er gaan steeds meer mensen de straat op. Morgen zullen er in alle grote steden grote protesten plaatsvinden.
En dan te bedenken dat het allemaal heel vredig begon...

En zo verder ging.

Live stream
HalkTV:
http://www.ustream.tv/channel/halktvcanli

HurriyetTV:
http://webtv.hurriyet.com.tr/hurriyettv-canli.aspx

RT, Istanbul:
http://rt.com/on-air/turkey-protest-istanbul-park/

http://www.geziparki.org/

http://www.livestream.com(...)annel=revoltistanbul

Nu.nl
http://www.nu.nl/buitenla(...)je-breiden-zich.html

Met een side kick Marokko...
Maar verder game on!
pi_127607998
Nu is het in Ankara afwachten tot de politie weer geweld gebruikt. Dan breekt de pleuris weer uit. Ziet er al onrustig uit daar.

[ Bericht 13% gewijzigd door Erasmus op 10-06-2013 01:15:08 ]
pi_127608003
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:12 schreef xminator het volgende:

[..]

Marokkanen doen hetzelfde richting Nederlandse meisjes hier in Nederland. Zijn/worden de Nederlandse meisjes daadwerkelijk onderdrukt door heel Nederland of door een 'klein' groepje? Dat een aantal mensen dat doen betekent niet dat iedereen dat doet.
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:13 schreef Theoden het volgende:

[..]

Man wat ben ik blij dat ik de juiste vrienden kies dan. Ik heb echt nog nooit iets gehoord over Alevieten en incest. Mensen afrekenen op hun afkomst, zucht ....
En dit ook.
pi_127608005
quote:
10s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:09 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ah, de nieuwe Uri Geller!
Dat jij zo mensenschuw bent dat je zulke dingen niet snapt, betekent niet dat anderen zulke dingen niet zien.
pi_127608011
Marhaba.

Oh sorry, merhaba.

:7
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_127608012
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:12 schreef xminator het volgende:

[..]

Marokkanen doen hetzelfde richting Nederlandse meisjes hier in Nederland. Zijn/worden de Nederlandse meisjes daadwerkelijk onderdrukt door heel Nederland of door een 'klein' groepje? Dat een aantal mensen dat doen betekent niet dat iedereen dat doet.
Ik heb het niet over Marokkanen. Waarom betrek je die er bij?

Het is in mijn geval nooit een klein groepje geweest. Het was juist een klein groepje dat er niet moeilijk over heeft gedaan.
pi_127608013
check die hippies dan op de fotos _O- _O-
pi_127608018
Ik heb welles Soenitische meisjes horen spreken over Alevieten, the insiders know what i am talkin about.
pi_127608021
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:14 schreef o.us2.0 het volgende:
Nu is het in Ankara afwachten tot de politie weer geweld gebruikt. Dan breekt de pleuris weer uit. Ziet er al onrustig uit daar.
Dit is juist een gevolg. Politie heeft al eerder vandaag weer hardhandig opgetreden.
pi_127608023
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:11 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Jij snapt het niet.. Daarom snap jij mijn felle reacties ook niet. Hoe vaak ik wel niet heb gehoord dat Alevieten blijkbaar seks hebben met hun vader etc is niet normaal. Jij begrijpt de haat niet richting Alevieten. Mijn tante is in Erzincan een keer bespuugd door een man die riep: tfoeee, buralari da kafirler basmis.
Zolang jij het niet meemaakt, begrijp jij het niet.

Jij is in het algemeen btw.
Ik heb zo een 4 jaar lang gedanst in een semi Turks/Koerds/Alevi dansgroep. Wat jij zegt heb ik nog nooit eerder gehoord. Zal wel een incidentje geweest zijn?
pi_127608026
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:14 schreef o.us2.0 het volgende:
Gewoon hard aanpakken die 0,1 % , demonstreren kan maar niet 10 dagen lang rellen om niks.
pi_127608027
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:15 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik heb het niet over Marokkanen. Waarom betrek je die er bij?

Het is in mijn geval nooit een klein groepje geweest. Het was juist een klein groepje dat er niet moeilijk over heeft gedaan.
Een vergelijking, dat je tante door een idioot bespuugd wordt betekent niet dat iedereen dat doet/zal doen. Waarom reageer jij dan wel alsof iedereen zo denkt/doet?
pi_127608029
quote:
9s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:15 schreef Triggershot het volgende:
Ik heb welles Soenitische meisjes horen spreken over Alevieten, the insiders know what i am talkin about.
?

quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:15 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik heb zo een 4 jaar lang gedanst in een semi Turks/Koerds/Alevi dansgroep. Wat jij zegt heb ik nog nooit eerder gehoord. Zal wel een incidentje geweest zijn?
OMG.. Woon ik tussen randdebielen dan? :')

Heb het vooral gehad met Afyonlular.
pi_127608032
Wij maken met bepaalde mevlid altijd soep. En daarover gaat ook een gerucht. Dat wij lijken wassen als ze dood zijn (wat ook zo is, natuurlijk), en dat wij dat water gebruiken om daar die soep van te maken. Dat nadat wij seks hebben, wij geen abdest nemen, etc. etc. Er wordt zoveel onzin uitgekraamd, echt niet normaal.
pi_127608033
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:16 schreef Ambipur het volgende:

[..]

?

[..]

Niet jij.
pi_127608036
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:16 schreef xminator het volgende:

[..]

Een vergelijking, dat je tante door een idioot bespuugd wordt betekent niet dat iedereen dat doet/zal doen. Waarom reageer jij dan wel alsof iedereen zo denkt/doet?
Ik reageer niet alsof iedereen zo doet. Ik reageer wel fel als ik weer iets over alevieten hoor ja. Ligt erg gevoelig bij mij.
pi_127608037
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:16 schreef PSV1990- het volgende:

[..]

Gewoon hard aanpakken die 0,1 % , demonstreren kan maar niet 10 dagen lang rellen om niks.
Jij vindt de 22 februari protesten in Marokko zeker ook hippies?

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 10-06-2013 01:17:26 ]
pi_127608038
Ik zou nu echt zo graag een dagje of twee naar Istanbul gaan :D
  maandag 10 juni 2013 @ 01:17:21 #19
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127608040
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:15 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Dat jij zo mensenschuw bent dat je zulke dingen niet snapt, betekent niet dat anderen zulke dingen niet zien.
Ja, sorry ik wil niet me mening enkel laten afhangen van de gezichtsuitdrukking van iemand gezien de diversiteit onder mensen.
pi_127608045
quote:
9s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:15 schreef Triggershot het volgende:
_O-

Alleen van jou heb ik zoiets gehoord, enerzijds kan je het positief opvatten anderzijds negatief.
pi_127608048
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:16 schreef Ambipur het volgende:

[..]

?

[..]

Ik denk het. Ik heb het over Rotterdam, veel koerden/aleviler, wat jij zegt heb ik werkelijk nog nooit eerder gehoord :{
pi_127608054
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niet jij.
Zeg dan?
pi_127608056
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wij maken met bepaalde mevlid altijd soep. En daarover gaat ook een gerucht. Dat wij lijken wassen als ze dood zijn (wat ook zo is, natuurlijk), en dat wij dat water gebruiken om daar die soep van te maken. Dat als wij seks hebben, wij geen abdest nemen, etc. etc. Er wordt zoveel onzin uitgekraamd, echt niet normaal.
:D :')...
Waar komen deze verhalen vandaan?
pi_127608058
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:17 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Jij vindt de 22 februari protesten in Marokko zeker ook hippies?
Mo6f kan je niet vergelijken met Islam leider Erdogan
pi_127608059
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wij maken met bepaalde mevlid altijd soep. En daarover gaat ook een gerucht. Dat wij lijken wassen als ze dood zijn (wat ook zo is, natuurlijk), en dat wij dat water gebruiken om daar die soep van te maken. Dat als wij seks hebben, wij geen abdest nemen, etc. etc. Er wordt zoveel onzin uitgekraamd, echt niet normaal.
Dafuq. Hoe verzint men zoiets? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')