abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132126122
Ik heb sinds juli de Jiayu G4 welke mij zeer goed bevalt! Met name de grote accuduur is een enorm pluspunt. Echter heb ik wel een irritatiepuntje, als ik gebeld word reageert het scherm vaak niet bij het opnemen. Pas als ik de oproep gemist heb reageert het scherm weer en moet ik diegene terugbellen. Iemand enig idee waar dit aan ligt en of dit op te lossen is? :)
Fantasie is belangrijker dan kennis, want kennis is begrensd.
  zondag 13 oktober 2013 @ 16:22:25 #242
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_132126853
Dat is het 'play hard to get'-profiel. :P
Moet je ff naar 'easy as fuck' omschakelen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_132127692
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:04 schreef erniee het volgende:
Ik heb sinds juli de Jiayu G4 welke mij zeer goed bevalt! Met name de grote accuduur is een enorm pluspunt. Echter heb ik wel een irritatiepuntje, als ik gebeld word reageert het scherm vaak niet bij het opnemen. Pas als ik de oproep gemist heb reageert het scherm weer en moet ik diegene terugbellen. Iemand enig idee waar dit aan ligt en of dit op te lossen is? :)
Had mijn G3 ook last van. Ophangen was ook een drama, want het scherm ging dan niet aan wanneer je de telefoon van je oor af haalde. Nooit een oplossing voor gevonden...
pi_132128251
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:22 schreef shiznuts het volgende:
Dat is het 'play hard to get'-profiel. :P
Moet je ff naar 'easy as fuck' omschakelen.
Hey shiznuts, hoe bevalt de neo n003?
pi_132129933
Volgende week verwacht ik da jiayu g3t, 7 okt. besteld, 8 okt verzonden, 12 okt het vliegtuig in naar Nederland.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_132130734
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 18:06 schreef rene90 het volgende:
Volgende week verwacht ik da jiayu g3t, 7 okt. besteld, 8 okt verzonden, 12 okt het vliegtuig in naar Nederland.
ik had hem 1 okt besteld, ook 12 okt in Nederland, zelfde container zeker.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_132145050
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:04 schreef erniee het volgende:
Mijn oudere MTK telefoons hadden dat ook vaak, maar de nieuwere niet.
Het aparte was dat als je het thuis probeerde alles gewoon werkte maar was ik op mijn werk bijvoorbeeld reageerde de touchscreen heel slecht op de opneem-slide.
Heb er verder ook nooit klachten over gezien van anderen.
  maandag 14 oktober 2013 @ 12:50:54 #248
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_132152627
Is er op de een of andere manier te achterhalen óf en wannéér er een update komt naar Android 4.3? Ik heb momenteel constant gezeur met BlueTooth, dat schijnt in Android 4.3 opgelost te worden...
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  maandag 14 oktober 2013 @ 13:00:27 #249
327191 RobertNL
For your gear.
pi_132152822
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:50 schreef Beelzebufo het volgende:
Is er op de een of andere manier te achterhalen óf en wannéér er een update komt naar Android 4.3? Ik heb momenteel constant gezeur met BlueTooth, dat schijnt in Android 4.3 opgelost te worden...
Geen idee; zijn er al MTK devices met 4.3? Als die er zijn gaat het nite lang duren; altijd mensen die dat even porten (en Jiayu komt vast ook zelf wel met de update)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_132153122
Hmm, m'n G4 kost mij 240 euro en een beetje (conversie rate van mastercard I.p.v. Paypal) scheelt om en nabij de 6 euro :+ ,als het een beetje meezit geen extra kosten...

[ Bericht 10% gewijzigd door mschol op 14-10-2013 14:37:37 ]
  maandag 14 oktober 2013 @ 14:50:41 #251
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_132155846
2nd Pay doorgevoerd.
$300.35 kostte het bij mij uiteindelijk.
Afschrijvingstotaal van zo'n 230 EUR dus. :)
(En dan in ieder geval leuke 'accessoires' erbij :P )
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 17:04 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Hey shiznuts, hoe bevalt de neo n003?
Ik had USB compatibility issues waardoor ik de N003 niet kon flashen. En als je dat niet kunt, dan heb je geen ROOT access en kun je geen gapps.zip, recovery of (custom) ROM flashen. :{ Dus dan was het fijn dat ik de FAEA F2 had, die wel ROOT en Playstore had. Verder is de F2 ook dunner/compacter/lichter dan de N003. De N003 voelt misschien ietsjes steviger aan, maar de F2 wint het voor mij. Ook vind ik de chromen rand van de N003 verschrikkelijk. Maar het voornaamste is dat de FHD resolutie vol benut wordt door er meer op weer te geven. De dpi-instelling van de N003 lijkt zo dat alles uitvergroot wordt, je krijg dus minder van menu's te zien maar bijvoorbeeld ook een rij minder aan apps in de app drawer. F2 was ook lekker smooth, had het idee dat de N003, ondanks voordeel van Turbo-processor veel meer moeite had. Gebruik dus volop de F2; die ook nog eens NFC heeft. Inmiddels is er ook een F2S en een N003 Elite met MTK6589T 2GB. Mijn N003 is richting m'n broer die dringend een opvolger voor z'n Jiayu G3 zocht. Enige zwakke punten van de F2 zijn de 2300mAh accu, wat dan snel gaat met een 1080p-scherm en ik vind het ontvangst wat minder dan de N002. Waar ik bij de N002 nog net bereik had, nokt de F2 ermee. Dat microSIMs de standaard zijn tegenwoordig is ook best balen als je het te tricky vindt in je normale SIMkaart een schaar of mes te zetten. :P

Ik kijk al maanden uit naar de Jiayu G4. 4.7" is denk ik perfect, hoewel 5.0" me ook erg meeviel qua grootte. 720p is nog acceptabel op 4.7" (vanaf 5 inch moet het w.m.b. toch echt 1080p zijn) en minder pixels is energiezuiniger, dat in combinatie met de 3000mAh accu moet toch voor wat uithoudingsvermogen zorgen. De 2GB en MTK6589T zorgen voor de nowGen-standaard aan performance. En hoewel je veel van zulke phones hebt, heeft geen enkele smartphone (van Zopo, Neomobile, FAEA, UMI, Freelander, TCL, etc) alles zo naar wens als de G4, ook qua design. Zo'n Zopo ZP980 bijvoorbeeld, lijkt me een toffe foon, maar heeft dan weer zo'n metalen rand om het scherm en een relatief bescheiden accu.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_132160000
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 18:48 schreef groninge01 het volgende:
Hoi,

Heeft er al iemand ervaring met miui v5 voor de G3? http://en.miui.com/thread-7898-1-1.html

Ik had em er gisteren even op staan en t ziet er wel gelikt uit. Wifi en de camera werkten in ieder geval.
Maar ik ben weer terug naar de stock android omdat de sdcard vreemd deed. In de explorer en in titanium backup zag ik gewoon de sdcard. Maar de music app zag deze niet en ik had ook steeds een notification staan: preparing sd card, checking for errors. Telefoon uit, kaart eruit, ff blazen, kaart erin, telefoon aan gaf geen oplossing. Misschien dat ik van de week de kaart even leeghaal en opnieuw formatteer onder miui.
Het blijkt dat de SD kaart gewoon niet gemount werd. De fix daarvoor staat hier (met dank aan het jiayu rooten & custom roms forum op tweakers).

Nu even kijken of ik kan wennen aan MIUI :) "Alles" werkt in ieder geval (alleen BT niet getest omdat ik dat nooit gebruik). De enige keer dat ik GPS gebruikt heb had deze wel heel snel een fix (zonder tweaken van mijn kant).
pi_132160302
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 14:50 schreef shiznuts het volgende:
2nd Pay doorgevoerd.
$300.35 kostte het bij mij uiteindelijk.
Afschrijvingstotaal van zo'n 230 EUR dus. :)
(En dan in ieder geval leuke 'accessoires' erbij :P )

[..]

Ik had USB compatibility issues waardoor ik de N003 niet kon flashen. En als je dat niet kunt, dan heb je geen ROOT access en kun je geen gapps.zip, recovery of (custom) ROM flashen. :{ Dus dan was het fijn dat ik de FAEA F2 had, die wel ROOT en Playstore had. Verder is de F2 ook dunner/compacter/lichter dan de N003. De N003 voelt misschien ietsjes steviger aan, maar de F2 wint het voor mij. Ook vind ik de chromen rand van de N003 verschrikkelijk. Maar het voornaamste is dat de FHD resolutie vol benut wordt door er meer op weer te geven. De dpi-instelling van de N003 lijkt zo dat alles uitvergroot wordt, je krijg dus minder van menu's te zien maar bijvoorbeeld ook een rij minder aan apps in de app drawer. F2 was ook lekker smooth, had het idee dat de N003, ondanks voordeel van Turbo-processor veel meer moeite had. Gebruik dus volop de F2; die ook nog eens NFC heeft. Inmiddels is er ook een F2S en een N003 Elite met MTK6589T 2GB. Mijn N003 is richting m'n broer die dringend een opvolger voor z'n Jiayu G3 zocht. Enige zwakke punten van de F2 zijn de 2300mAh accu, wat dan snel gaat met een 1080p-scherm en ik vind het ontvangst wat minder dan de N002. Waar ik bij de N002 nog net bereik had, nokt de F2 ermee. Dat microSIMs de standaard zijn tegenwoordig is ook best balen als je het te tricky vindt in je normale SIMkaart een schaar of mes te zetten. :P

Ik kijk al maanden uit naar de Jiayu G4. 4.7" is denk ik perfect, hoewel 5.0" me ook erg meeviel qua grootte. 720p is nog acceptabel op 4.7" (vanaf 5 inch moet het w.m.b. toch echt 1080p zijn) en minder pixels is energiezuiniger, dat in combinatie met de 3000mAh accu moet toch voor wat uithoudingsvermogen zorgen. De 2GB en MTK6589T zorgen voor de nowGen-standaard aan performance. En hoewel je veel van zulke phones hebt, heeft geen enkele smartphone (van Zopo, Neomobile, FAEA, UMI, Freelander, TCL, etc) alles zo naar wens als de G4, ook qua design. Zo'n Zopo ZP980 bijvoorbeeld, lijkt me een toffe foon, maar heeft dan weer zo'n metalen rand om het scherm en een relatief bescheiden accu.
Ik ben benieuwd of je nou de backlight op de knoppen gaat missen of niet? Aan de andere kant in de MIUI rom die ik nu op de G3 draai zitten ook virtuele knoppen en dat ziet er ook wel gelikt uit (als je de hardware knoppen dan even wegdenkt :P
  maandag 14 oktober 2013 @ 17:54:10 #254
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_132161564
Dubbele knoppen zijn zo dubbelop. :D
De F2 pakt het prima aan w.m.b. de homeknop licht in verschillende kleuren op als notificatieled.
De menu en vorige knoppen zijn er wel, maar zijn niet verlicht. Dit heeft echter nog nooit een probleem gevormd.
Kan eigenlijk prima zonder backlit uit de voeten. Hardwareknoppen laten vallen voor virtuele vind ik prima. :Y
pi_132171083
Ik heb een vreemd probleempje met mijn G3. Heb hem nu bijna een half jaar en ben er echt heel tevreden mee, maar dit is echt moeilijk irritant.

Zodra ik iemand bel, gaat mijn telefoon naar het lockscreen. Daar is die dan niet meer uit te krijgen. Behalve als iemand anders de telefoon ophangt. Als ik op de volume knopjes druk gaat hij 1/10 seconde uit het lockscreen en daarna gaat hij automatisch weer op zwart. Als ik veel de geluidsknoppen indruk en dan als een debiel op ophangen druk heb ik wel eens geluk en lukt het me om in die 1/10 seconde de telefoon op te hangen. Iemand enig idee wat er aan de hand is?
  maandag 14 oktober 2013 @ 21:55:23 #256
327191 RobertNL
For your gear.
pi_132172010
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 21:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb een vreemd probleempje met mijn G3. Heb hem nu bijna een half jaar en ben er echt heel tevreden mee, maar dit is echt moeilijk irritant.

Zodra ik iemand bel, gaat mijn telefoon naar het lockscreen. Daar is die dan niet meer uit te krijgen. Behalve als iemand anders de telefoon ophangt. Als ik op de volume knopjes druk gaat hij 1/10 seconde uit het lockscreen en daarna gaat hij automatisch weer op zwart. Als ik veel de geluidsknoppen indruk en dan als een debiel op ophangen druk heb ik wel eens geluk en lukt het me om in die 1/10 seconde de telefoon op te hangen. Iemand enig idee wat er aan de hand is?
Zorg dat de lichtsensor goed schoon is (en check die in de mobile uncle app onder tests) lijkt op een te donkere waarde (geen idee of je die ook kon kalibreren of niet).
pi_132173707
Heb hem factory gereset en nu doet hij het weer. Geen idee wat er aan de hand was, maarja..
  maandag 14 oktober 2013 @ 22:33:08 #258
327191 RobertNL
For your gear.
pi_132173907
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Heb hem factory gereset en nu doet hij het weer. Geen idee wat er aan de hand was, maarja..
kalibratie van de sensor die uit de pas (gaat) lopen wellicht? Zou de sensor voor de zekerheid ook even goed schoonmaken :P
pi_132174404
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:33 schreef RobertNL het volgende:

[..]

kalibratie van de sensor die uit de pas (gaat) lopen wellicht? Zou de sensor voor de zekerheid ook even goed schoonmaken :P
Ik heb geen idee, maar ook als ik wild ging schudden of wat dan ook, het was onmogelijk om door beweging het screen te laten unlocken tijdens een gesprek. Alleen op de volume of aan/uit knopjes drukken werkte dus een heel klein beetje om hem te unlocken.
pi_132182820
Je kan ook als extra bij Instellingen>Toegankelijkheid een vinkje zetten bij Aan/uit knop beëindigt oproep.
Kan je ophangen met de aan/uit knop.
Het zal bij Android net als bij Windows zijn dat er soms iets niet goed gaat bij opstarten waardoor sommige functies niet lekker werken.
pi_132189106
De jiayu g3t binnen, geen hoesjes of beschermfolie erbij gehad :{
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_132193393
Dat is inderdaad standaard.
Een shop wil wel eens dat als extra er bij doen.
pi_132252051
Mijn jiayu is arrived at overseas :P
Top 5 China producten
pi_132252064
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:51 schreef rene90 het volgende:
Mijn jiayu is arrived at overseas :P
die van mij is nog steeds (of alweer) "Verwerkt in HONG KONG - HONG KONG"
pi_132256540
En de pakketbezorger komt vandaag langs, erg snel dus. 7 oktober besteld, vandaag binnen zonder extra kosten :D
Top 5 China producten
pi_132256617
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 12:20 schreef rene90 het volgende:
En de pakketbezorger komt vandaag langs, erg snel dus. 7 oktober besteld, vandaag binnen zonder extra kosten :D
das wel erg rap idd :P
pi_132260769
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 21:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:

Heb je toevallig je helderheid op automatisch staan. Ik had een dergelijk probleem en bij mij bleek dat de oorzaak te zijn... :Y
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:12:46 #268
327191 RobertNL
For your gear.
pi_132290622
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 12:20 schreef rene90 het volgende:
En? Bevalt het wat tot nu toe?

MisterTao heeft hier alleen foto's van het pakketje gemaakt en niet de inhoud; nu maar wachten tot ik hem thuis heb :P
pi_132291061
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 12:12 schreef RobertNL het volgende:

[..]

En? Bevalt het wat tot nu toe?

MisterTao heeft hier alleen foto's van het pakketje gemaakt en niet de inhoud; nu maar wachten tot ik hem thuis heb :P
Ben niet thuis dus kan hem pas morgen even ophalen. Wel grappig, BIC heeft de jiayu g3t nu voor 176 dollar staan, dan kan je met een recommender nog 5 procent eraf dus heb je hem voor rond de 123 euro in huis. (Toen ik hem 2 weken geleden bestelde was hij 186)
Top 5 China producten
pi_132301237
Dg g4 advanced is momenteel $268 bij mixeshop.

http://www.mixeshop.com/j(...)martphone_p2594.html

Wit en zwart in stock.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')