Ben geen turk .quote:Op maandag 10 juni 2013 00:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Eri fi tizzek ye yezid. Ga weg lan.
Ik had jou rond mijn leeftijd geschat.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oh, je bent maar een jaartje ouder dan ik.Had je ouder geschat.
En al was ik kafir. Ik ken zat kafirs die nog beter zijn dan de meeste moslims. Wie the fuck ben jij om een ander uit te maken voor kafir. Dat beslist Allah. Niet jij. Drink je melk op en ga maar slapen lieverd.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:40 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik? geen dwang in de Islam.
Maar je bent verwesterd en gehersenspoeld door de mainstream media vandaar dat je waarschijnlijk kafir bent geworden.
Je weet dat mensen kafir noemen een van de grootste zondes is in de islam en het jou juist buiten de religie kan plaatsen?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:40 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik? geen dwang in de Islam.
Maar je bent verwesterd en gehersenspoeld door de mainstream media vandaar dat je waarschijnlijk kafir bent geworden.
Gevaarlijk wat je doet. Je verwart kufr met fasiq.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:37 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
zegt een kaffira hahaha , Erdogan brengt de Islam weer helemaal terug in Turkije vind je niet leuk he haha
ERDOGAN LEIDER VAN ALLE MOSLIMS !! GEEN POPPETJE VAN DE ZIONISTEN !!
Oke Trigger. Kom er maar in. Het is er een die je aankanquote:Op maandag 10 juni 2013 00:42 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Ben ook geen Arabier kneus maar een Berber .
Medelijden met jou lan, yezid. Ga slapen.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:42 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds vreemd Trigger. Dus een ieder die moslims is, zou zich dan moeten onderwerpen aan de wetten van de Sharia. Dat is wat jij zegt, toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je mag je zoveel verzetten als je wilt tegen de heersende wetten van jouw gemeenschap, vaker dan niet zal je je moeten onderwerpen, of dat nu democratie, autocratie of een theocratie is maakt weinig uit.
Een Marokkaan die geen Arabisch spreekt terwijl het de officiele taal is van Marokko moet toch wel een nieuw dieptepunt zijn voor de Marokkaanse gemeenschap.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:42 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Noord Afrika is niet Arabisch ...quote:Op maandag 10 juni 2013 00:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een Marokkaan die geen Arabisch spreekt terwijl het de officiele taal is van Marokko moet toch wel een nieuw dieptepunt zijn voor de Marokkaanse gemeenschap.
Vorige keer was je nog Irakees. Je verschilt echt per forum he.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:44 schreef PSV1990- het volgende:
InshAllah worden die onrust zaaiers (0,01 %) van Turkije hard aangepakt !
Ik wil iets zeggen, maar dat deed ik de vorige keer en toen ben ik 1 maand geband.. Ik zeg dus maar niet wat je dan wel bent.quote:
Allah yılğanek.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:44 schreef PSV1990- het volgende:
InshAllah worden die onrust zaaiers (0,01 %) van Turkije hard aangepakt !
Onzin ,laat eens zien...quote:Op maandag 10 juni 2013 00:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vorige keer was je nog Irakees. Je verschilt echt per forum he.
Hoe is het in Es?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:46 schreef Beathoven het volgende:
Nou nog wachten tot de eerste pool zich ermee gaat bemoeien.
Ikben ook geem Tuks, maar ik blijf toch mooi hierquote:Op maandag 10 juni 2013 00:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat was ook geen Turks. En als je geen Turk bent, wat doe je hier dan? Siktir git.
'De' Sharia bestaat niet, er zijn in de Soenitische wereld alleen al minimaal 4 wetscholen die op alles varieren en de sharia gaat veel verder dan stenigen en kledingsvoorschriften.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds vreemd Trigger. Dus een ieder die moslims is, zou zich dan moeten onderwerpen aan de wetten van de Sharia. Dat is wat jij zegt, toch?
Maar er zijn zoveel stromingen. De een accepteert de Sharia, de ander niet. Hoe ga je daar mee om?
Jij bent dan ook geen provocateur.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ikben ook geem Tuks, maar ik blijf toch mooi hier
Werkelijk zo jong?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oh, je bent maar een jaartje ouder dan ik.Had je ouder geschat.
Komt nooit , heb je 1x aangesproken toen je zei dat je af en toe een Bacotjes drinkt monafqin..quote:Op maandag 10 juni 2013 00:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zit nu ook na te denken waar ik jou "gesproken" heb. Kom er nu even niet op. Dat komt wel.
Kun je die Arabische shitload voor je houden? Thanks.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:49 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Komt nooit , heb je 1x aangesproken toen je zei dat je af en toe een Bacotjes drinkt monafqin..
Ben een trotse berber uit Marokko, Arabieren heb je in het midden oosten noord afrika is Amazigh/berber.
En Erdogan is een voorbeeld voor de rest van de ""moslim"" leiders (slaafjes)
Had ooit gehoord dat die straffen in al die honderden jaren maar een tiental keer zijn toegepast. Het ging meer om voorkomen dan hard optreden. Klopt dit?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'De' Sharia bestaat niet, er zijn in de Soenitische wereld alleen al minimaal 4 wetscholen die op alles varieren en de sharia gaat veel verder dan stenigen en kledingsvoorschriften.
Iedereen onderwerpt zich aan zijn eigen normen, of dat nu islam, jodendom, democratie, liberalisme is of wat dan ook maakt in de praktijk weinig uit. Als je een democraat bent heb je je erbij neer te leggen dat meer stemmen meer invloed hebben dan jou ene stem, ook al gaat het resultaat in tegen jouw wil. Met andere vormen is dat niet anders. Bovenalles wordt niets je opgelegd, je kiest zelf tot welke groep je wilt behoren en als je eenmaal de keuze hebt gemaakt gaat die gemeenschap over jouw lot, niet de Islamitische wetten.
Monafqin , wat heb je tegen Erdogan media schaapje??quote:Op maandag 10 juni 2013 00:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kun je die Arabische shitload voor je houden? Thanks.
Jup, in het leven van Mohammed werd het zelfs zo streng opgelegd dat alle straffen pas zijn uitgevoerd nadat iemand zelf bekende, sommige geleerden stelden dat als daar geen sprake van is, dat je niet eens mag straffen.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Had ooit gehoord dat die straffen in al die honderden jaren maar een tiental keer zijn toegepast. Het ging meer om voorkomen dan hard optreden. Klopt dit?
Wanneer heb jij voor het eerst over erdogan gehoord? 4 dagen terug toen hij in Marokko was?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:51 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Monafqin , wat heb je tegen Erdogan media schaapje??
Onwerkbaar. Dan heb je binnen één land meerdere wetten.. Hoe wil je daarmee werken?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'De' Sharia bestaat niet, er zijn in de Soenitische wereld alleen al minimaal 4 wetscholen die op alles varieren en de sharia gaat veel verder dan stenigen en kledingsvoorschriften.
Iedereen onderwerpt zich aan zijn eigen normen, of dat nu islam, jodendom, democratie, liberalisme is of wat dan ook maakt in de praktijk weinig uit. Als je een democraat bent heb je je erbij neer te leggen dat meer stemmen meer invloed hebben dan jou ene stem, ook al gaat het resultaat in tegen jouw wil. Met andere vormen is dat niet anders. Bovenalles wordt niets je opgelegd, je kiest zelf tot welke groep je wilt behoren en als je eenmaal de keuze hebt gemaakt gaat die gemeenschap over jouw lot, niet de Islamitische wetten.
Iets jonger dan Ambi.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Nee, maar jij bent tegen Erdogan dus ,,,,, waarom??quote:Op maandag 10 juni 2013 00:52 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het eerst over erdogan gehoord? 4 dagen terug toen hij in Marokko was?
Zeg hypocriet, je verveelt mij.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:51 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Monafqin , wat heb je tegen Erdogan media schaapje??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |