Goedenavond,
Ik ben ondertussen al een flinke tijd aan het googlen, maar kom er niet helemaal uit. Misschien dat jullie mij kunnen helpen.
Afgelopen/dit schooljaar zou voor mij eigenlijk mijn afstudeerjaar zijn. Echter heb ik helaas na lang twijfelen besloten om mijn stage af te sluiten zonder hiervoor een punt te krijgen. Hierdoor zal ik volgend schooljaar opnieuw een half jaar stage moeten gaan lopen en zal ik dus iets minder dan een jaar vertraging oplopen.
Mijn vragen zijn; op de DUO hebben ze het telkens over 4 jaar studiefinanciering. Toch lijkt het me logisch dat dit schooljaren zullen zijn? Zoja, krijg ik dan deze maand voor het laatst stufi? Of bedoelen ze 4 jaar, 48 maanden, dus krijg ik stufi tot oktober? (ik kreeg in oktober 2009 mijn eerste studiefinanciering binnen).
Mijn tweede vraag is; ik heb met mijn ouders afgesproken om niet te gaan lenen, aangezien we een mooie spaarrekening hebben opgebouwd. Echter kan ik helemaal niets vinden over hoe het nu verder moet. Ik heb via de DUO gevonden dat ik mijn studiefinanciering niet stop moet zetten, omdat ik dan geen recht meer heb op mijn studenten-OV. Echter kan ik nergens vinden wat ik dan wel moet doen. Stopt de studiefinanciering automatisch en dat ik dan alleen nog OV heb? Of moet ik nog wat doorgeven? Krijg ik alsnog geld maar veranderd dat dan automatisch in een lening? Iemand die hier iets van weet?
Alvast bedankt voor de hulp/moeite,
Livalo
Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:JIJ HEKS :'(