SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Niet tegen je ouders vertellen als je weet dat het gewoon een hoop onnodig gezeur oplevert, ook al is het goed bedoeld van hun kant. Weten je goede vrienden dat je blowt? Mijn ouders weten ook niet dat ik blow, gewoon omdat het beter is dat ze het niet weten... Hoeven ze zich niet onnodig zorgen te maken en kan ik lekker m'n eigen ding doen. Verder weet overigens bijna iedereen die ik ken wel dat ik smoke.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:38 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee, niet alleen, maar het is een belangerijk deel van mijn leven geworden, wat weinigen van mij weten.
Vrienden weten het wel, ja. En ik ben inderdaad ook niet van plan het binnenkort te vertellen.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Niet tegen je ouders vertellen als je weet dat het gewoon een hoop onnodig gezeur oplevert, ook al is het goed bedoeld van hun kant. Weten je goede vrienden dat je blowt? Mijn ouders weten ook niet dat ik blow, gewoon omdat het beter is dat ze het niet weten... Hoeven ze zich niet onnodig zorgen te maken en kan ik lekker m'n eigen ding doen. Verder weet overigens bijna iedereen die ik ken wel dat ik smoke.
Ach, ik ben er tevreden mee, en het helpt.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:47 schreef Onorgineel het volgende:
Maar da's opzich wel vervelend kloik probeer juist altijd op 't moment dat t minder met me gaat niet te blowen, want dan blijft t recreatief gebruik en word t niet iets waar ik mn rust/troost in zoek
Maar als je echt ergens heel erg mee zit, kan het zeker wel helpen om er met iemand over te praten. Is er niet een vertrouwenspersoon op je school/studie ofzo? Gewoon iemand waar je vrijblijvend mee kunt praten en die verder tegen iedereen z'n bek houdt over jouquote:Op zondag 9 juni 2013 22:47 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ach, ik ben er tevreden mee, en het helpt.
Bovendien is het handig voor mijn zelfreflectie.
ditquote:
Er zijn wel degelijk mensen waarmee ik kan praten, maar geen mensen die mij compleet begrijpen... Maar momenteel heb ik genoeg aan mezelf, en mijn gedachten.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maar als je echt ergens heel erg mee zit, kan het zeker wel helpen om er met iemand over te praten. Is er niet een vertrouwenspersoon op je school/studie ofzo? Gewoon iemand waar je vrijblijvend mee kunt praten en die verder tegen iedereen z'n bek houdt over jou
Toch bedanktquote:Op zondag 9 juni 2013 22:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
sorry ik wou de TT aan jou opdragen maar ik dacht niet na
Komt wel goed manquote:Op zondag 9 juni 2013 22:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
dit
[..]
Er zijn wel degelijk mensen waarmee ik kan praten, maar geen mensen die mij compleet begrijpen... Maar momenteel heb ik genoeg aan mezelf, en mijn gedachten.
Ja Ollie was vandaag heel erg brakquote:Op zondag 9 juni 2013 23:00 schreef OllieWilliams het volgende:
Zo, nu tijd voor een jointje
Gisteren met z'n 3en een half traytje Schulties en een fles tequila op, dus heb een brak dagje achter de rug
jij snapt hetquote:Op zondag 9 juni 2013 23:08 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja Ollie was vandaag heel erg brak
Daardoor voelde hij zich lichamelijk een zak
Nu steekt hij een fijne jonko op
En word z'n dak gelukkig toch nog een beetje top
Mooi zo, brave jongenquote:Op zondag 9 juni 2013 22:40 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
werken, etc etc. blij dat ik terug ben
Jwzquote:
Niet té, gewoon chillquote:
Ik was net zo stoned, niggerquote:Op zondag 9 juni 2013 23:20 schreef Monopoly het volgende:
Je speelde vals [ afbeelding ] ik was niet helder genoeg om de winst te pakken [ afbeelding ]
een gestolen fiets die overgespoten wordt bij maanlicht in noord-nigeria terwijl er in de achtergrond een aapje onthoofd wordt door een ijsbeer met een samuraizwaardquote:
Heldquote:Op zondag 9 juni 2013 23:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
een gestolen fiets die overgespoten wordt bij maanlicht in noord-nigeria terwijl er in de achtergrond een aapje onthoofd wordt door een ijsbeer met een samuraizwaard
Dit is serieus iets wat een best interessante tekening zou opleverenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
een gestolen fiets die overgespoten wordt bij maanlicht in noord-nigeria terwijl er in de achtergrond een aapje onthoofd wordt door een ijsbeer met een samuraizwaard
Ik wou dat ik goed kon tekenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is serieus iets wat een best interessante tekening zou opleverenZou het zo doen, als ik niet zo stoned was
En als ik een goeie tekening wil maken ben ik ook sowieso wel ff een half uur bezig
kun je ook hele bazige tekeningen mee makenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik wou dat ik goed kon tekenBen helaas zo iemand die mannetjes tekent met harken als armen
ik werk hieraanquote:Op zondag 9 juni 2013 23:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dat zijn de betere dagen inderdaadquote:Op zondag 9 juni 2013 23:36 schreef Monopoly het volgende:
Prima dagje op het strandje in Zwolle. Met vrienden een BBQ, biertje, wiet, lekker eten, ouwehoeren, spelletje, bijkletsen enzo. Top dag
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:42 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Haha mooi, ben benieuwd naar het resultaat
Alleen ik zou nog werken aan je perspectief.quote:
Ja nog wat meer kleine details waar aan gewerkt moet worden, linkerschoen van die man is bijvoorbeeld eigenlijk ook nog niet helemaal naar wensquote:Op zondag 9 juni 2013 23:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alleen ik zou nog werken aan je perspectief.
Nu lijkt het net alsof de ijsbeer en de aap in de lucht zweven in plaats van op de achtergrond staan.
Ik hou er wel van hoe je met die dunne streepjes de schijn van beweging van het prachtig gedetailleerde samoeraizwaard opwekt.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:47 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja nog wat meer kleine details waar aan gewerkt moet worden, linkerschoen van die man is bijvoorbeeld eigenlijk ook nog niet helemaal naar wens
Goedzoquote:Op zondag 9 juni 2013 23:50 schreef Moira. het volgende:
Ik vind dat Mono en ik nu gaan blowen en dan tantoe stoned een tantoe mooie paint gaan maken
Aahquote:Op zondag 9 juni 2013 23:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
KK! Mijn ma mailde nog dat ze vergeten was door te geven
dat ze de 30ste haar verjaardag wil vieren
Nee tussen Zwolle en Arnhemquote:Op maandag 10 juni 2013 00:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Trouwens Mono, die foto in de trein was dat Grunn CS ?
Wat een heerlijkheid trouwens, zo'n vriendin die een blow voor je draaitquote:
Ik kan het niet, dus dat scheeltquote:Op maandag 10 juni 2013 00:03 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wat een heerlijkheid trouwens, zo'n vriendin die een blow voor je draait
Pakkie shag kopen en gewoon urenlang joints met enkel tabak draaien tot 't luktquote:Op maandag 10 juni 2013 00:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan het niet, dus dat scheelt
Mwoah ben eerlijke jongen, heb haar beloofd dat ik er op ga oefenenDan kan ik ze ook draaien als we samen zijn
Ben ik de enige die het niet een verschrikking vind als de maandag weer is aangebroken?quote:
jij hoeft niet te werken of naar school?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:07 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het niet een verschrikking vind als de maandag weer is aangebroken?
Morgen weer naar school ja. Maakt me nooit zo verschrikkelijk uit, zaterdag moet ik meestal werken van 6 tot 6 dus 't enige leuke van 't weekend is de vrije zaterdagavondquote:Op maandag 10 juni 2013 00:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
jij hoeft niet te werken of naar school?
De laatste keer dat jij hebt gefapt was vrijdag ochtend??quote:Op maandag 10 juni 2013 00:07 schreef Murdera het volgende:
shit, nu snap ik waarom ik de hele tijd zo snel geil ben.
sinds vrijdag ochtend niet gefapt
Oh, ja school is wel chill, al vond ik dat vroeger nietquote:Op maandag 10 juni 2013 00:08 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Morgen weer naar school ja. Maakt me nooit zo verschrikkelijk uit, zaterdag moet ik meestal werken van 6 tot 6 dus 't enige leuke van 't weekend is de vrije zaterdagavond
Ik heb al een week geen seks gehadquote:Op maandag 10 juni 2013 00:07 schreef Murdera het volgende:
shit, nu snap ik waarom ik de hele tijd zo snel geil ben.
sinds vrijdag ochtend niet gefapt
Ja goddomme na anderhalf jaar intensief bezig te zijn geweestquote:
Jij wel, hequote:Op maandag 10 juni 2013 00:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik al jaren niet meer sinds ik geheelonthouder ben
jepquote:Op maandag 10 juni 2013 00:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De laatste keer dat jij hebt gefapt was vrijdag ochtend??
Dinsdag uuuh wellicht dat in effe op CS kan kijkenquote:Op maandag 10 juni 2013 00:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee tussen Zwolle en Arnhem
Dinsdagmiddag ben ik weer in Groningen en volgens mij heb ik een dubbele slag Leer (Duitsland) op de planning
quote:
Ja of een gat in een watermeloen borenquote:Op maandag 10 juni 2013 00:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Moet je 't klokhuis van een appel uitboren
dan kan je een appelfap(per) maken
Joaaaahhh daar kan je ;m tenminste nog lekker hard in beuken.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:16 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja of een gat in een watermeloen boren
Gewoon, dan heb je minder lang nodig en zo bespaar je alleen maar meer tijd om andere dingen te doenquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 00:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon, dan heb je minder lang nodig en zo bespaar je alleen maar meer tijd om andere dingen te doen
Oh, mischien was het wel zoiets als je er op klikt dat je dan een virus krijgt.. je weet maar nooit tegenwoordigquote:Op maandag 10 juni 2013 00:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gaat een poppetje lopen over een soort van wereldbolletje
Edit: Iets met Maurice Sendak.
Jij kan tenminste spinnenquote:Op maandag 10 juni 2013 00:22 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee ik probeer een joint te rollen
Anders kom je in de helquote:Op maandag 10 juni 2013 00:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij ook en handjes boven de dekens..
quote:Op maandag 10 juni 2013 00:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja daar zal je eeuwig anale sex moeten hebben met Danny
quote:Op maandag 10 juni 2013 00:25 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Daar zitten we al dus ga gerust je gang
Nog steeds? Onze is allang aanquote:Op maandag 10 juni 2013 00:22 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee ik probeer een joint te rollen
herkenbaarquote:Op maandag 10 juni 2013 00:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nog steeds? Onze is allang aan
Of word je de hele tijd afgeleid omdat je wil reageren/typen?Zo doe ik er ook vaak een half uur over
Soms is dat wel leuk weetje.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:28 schreef Unscrewed het volgende:
Nacht skippen om zeker 50 pagina's aan huiswerk te maken.
Onder andere Economie, Aarderijkskunde en Geschiedenis anders kan ik niet over! HOERA
Dit precies, inderdaadquote:Op maandag 10 juni 2013 00:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nog steeds? Onze is allang aan
Of word je de hele tijd afgeleid omdat je wil reageren/typen?Zo doe ik er ook vaak een half uur over
Mono wat heb je toch weer veel geluk met deze.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Soms is dat wel leuk weetje.
Van die werkboeken waar gewoon een vraag staat en of je weet dat uit je hoofd dus je voelt je baas als je het antwoord invult, of je moet het dan weer opzoeken in het lesboek enzo.
Soms kon ik dat soort dingen wel waarderen
Ja tochquote:Op maandag 10 juni 2013 00:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mono wat heb je toch weer veel geluk met deze.
Altijd positief dingen bekijken waardoor dingen leuker worden en sneller gaan
Wel doen, maakt je leven zo veel fijner en rustiger en makkelijkerquote:Op maandag 10 juni 2013 00:33 schreef Dientje12 het volgende:
Eigenlijk moet je alles positief bekijken, ook al doe ik dat niet altijd
Neen.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:34 schreef Unscrewed het volgende:
Helpt bier met focusen en wakker blijven? Even eerlijk antwoord, ookal is het slecht voor me x)
True thatquote:Op maandag 10 juni 2013 00:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mono wat heb je toch weer veel geluk met deze.
Altijd positief dingen bekijken waardoor dingen leuker worden en sneller gaan
Nee, van bier word je uiteindelijk loom en val je in comaquote:Op maandag 10 juni 2013 00:34 schreef Unscrewed het volgende:
Helpt bier met focusen en wakker blijven? Even eerlijk antwoord, ookal is het slecht voor me x)
Vorige keer dat ik een nachtje doorging en ondertussen 2 onschuldige biertjes dronk ging ik uiteindelijk plat, m'n focus ging wat verlorenquote:Op maandag 10 juni 2013 00:34 schreef Unscrewed het volgende:
quote:Op maandag 10 juni 2013 00:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
True that
Weetje, ik heb zelf maar simpel VMBO gedaan en nu klaar met MBO, maar dat is omdat ik te lui was voor HAVO en shit.
Als ik dan een leuke meid tegenkom wil ik wel geprikkeld worden door haar qua IQ en mensen- en wereldkennis. Dan heb je gewoon goede gesprekken waar je elkaar begrijpt
Ik zoek ze er niet op uit, maar vind het wel een factor om iets te laten werken. Gelukkig zit dat met Moira. wel echt helemaal goed
quote:Op maandag 10 juni 2013 00:35 schreef Moira. het volgende:
[..]![]()
Ben ik nu dorpsoudste?Mag ik dan zo'n hoofdtooi op en de hele dag jointjes paffen en jullie met takken slaan omdat ik er je lepra mee kan genezen?
Ja, maar dat heb ik dus niet op dit moment.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja toch
Ik vond het altijd zo satisfactory als je precies het goede antwoord hebt weten te vinden in je lesboek, of als je dus zelf het antwoord nog weet
En dingen positief bekijken levert altijd positiviteit op in the end, dingen negatief bekijken levert negatieve dingen op.
Het is zo makkelijk weetje, mensen moeten het niet zo moeilijk maken
Als je er maar wel voor zorgt dat de melaatsen en leprozen met een ratel rond moeten lopen. Dat is goed vermaak wel.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:35 schreef Moira. het volgende:
[..]![]()
Ben ik nu dorpsoudste?Mag ik dan zo'n hoofdtooi op en de hele dag jointjes paffen en jullie met takken slaan omdat ik er je lepra mee kan genezen?
Lepraratels zijn uiteraard een pré.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je er maar wel voor zorgt dat de melaatsen en leprozen met een ratel rond moeten lopen. Dat is goed vermaak wel.
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 00:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, van bier word je uiteindelijk loom en val je in coma
Oke bedanktquote:Op maandag 10 juni 2013 00:35 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik een nachtje doorging en ondertussen 2 onschuldige biertjes dronk ging ik uiteindelijk plat, m'n focus ging wat verloren
quote:Op maandag 10 juni 2013 00:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
True that
Weetje, ik heb zelf maar simpel VMBO gedaan en nu klaar met MBO, maar dat is omdat ik te lui was voor HAVO en shit.
Als ik dan een leuke meid tegenkom wil ik wel geprikkeld worden door haar qua IQ en mensen- en wereldkennis. Dan heb je gewoon goede gesprekken waar je elkaar begrijpt
Ik zoek ze er niet op uit, maar vind het wel een factor om iets te laten werken. Gelukkig zit dat met Moira. wel echt helemaal goed
Haha nee.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:34 schreef Unscrewed het volgende:
Als je teksten goed weet te skimmen. Altijd vragen lezen (dus weten waar je naar 'op zoek' moet), en dan de tekst skimmen, eerste en laatste regel van elke alinea om te weten waar die alinea over gaat en wat de eventuele conclusie is. Dan weet je gelijk of daar een vraag over wordt gesteld en zo ja, ga je de alinea lezen en haal je daar je antwoord uit. En ga je weer verderquote:Op maandag 10 juni 2013 00:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik dus niet op dit moment.
Ik heb eerlijk gezegd de laatste maanden misschien maar 10 pagina's gemaakt in mijn werkboek.
Dus ik weet niks
Dit word een langeeee nacht.. is dat wel haalbaar? 50pagina's in 5,5 uur?
Gewoon nu beginnen, uiteindelijk pieker je alleen maar of je het wel of niet gaat halen wat erin resulteert dat je gewoon gaat pitten met 1/10e af ofzoquote:Op maandag 10 juni 2013 00:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh je was al begonnenquote:Op maandag 10 juni 2013 00:40 schreef Unscrewed het volgende:
wtf ik lees deze zin 10 keer en snap hem nog niet?
Kan iemand het mij uitleggen?
"Het aantal arbeidsplaatsen bij dakdekbedrijven is groter dan de officiele werkgelegenheidscijfers bij die bedrijven. Waardoor kan dit verschil ontstaan?"
Omg dat deed ik ook altijd.. dan ging ik enorm mooie samenvattingen maken en super netjes geschreven... maar na een tijdje realizeerde ik me dat dat echt zware tijdverspilling was en ging ik super snel en slordig de andere helft van de samenvatting maken.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je teksten goed weet te skimmen. Altijd vragen lezen (dus weten waar je naar 'op zoek' moet), en dan de tekst skimmen, eerste en laatste regel van elke alinea om te weten waar die alinea over gaat en wat de eventuele conclusie is. Dan weet je gelijk of daar een vraag over wordt gesteld en zo ja, ga je de alinea lezen en haal je daar je antwoord uit. En ga je weer verder
Ik maakte ook niet altijd huiswerk en las ook niet alles, hoor. Maar da's imo wel de beste techniek om effectief te werk te gaan
Maar ik maakte wel tantoe bazensamenvattingen.
Van die hele mooie SUPER duidelijke met mooie layout en kleurtjes enzo (vaak schreef ik ze zelf, dan heb je meer opties), alleen omdat ik daar altijd zo bazig mee te werk ging was hij altijd pas nét de dag (of het uur) voor de toets af, waardoor ik er niet eens meer echt van kon leren
Mja, was wel handig toen ik bleef zitten enzo
Officiele werkgelegenheidscijfers zullen wel iets zijn van "bij dat bedrijf kunnen zo veel mensen werken", en het aantal arbeidsplaatsen zijn pretty much het aantal arbeiders dat een bedrijf binnen heeft/wilt halen.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:40 schreef Unscrewed het volgende:
wtf ik lees deze zin 10 keer en snap hem nog niet?
Kan iemand het mij uitleggen?
"Het aantal arbeidsplaatsen bij dakdekbedrijven is groter dan de officiele werkgelegenheidscijfers bij die bedrijven. Waardoor kan dit verschil ontstaan?"
Stoned kan ik nooit zo goed begrijpend lezenquote:Op maandag 10 juni 2013 00:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omg dat deed ik ook altijd.. dan ging ik enorm mooie samenvattingen maken en super netjes geschreven... maar na een tijdje realizeerde ik me dat dat echt zware tijdverspilling was en ging ik super snel en slordig de andere helft van de samenvatting maken.
Maar dat skimmen moet wel lukken, nu nog begrijpend lezen wat op deze nacht erg bij me tekort schiet.
Oh op die manier... door mensen die zwart werken ofzo denk ik? Is dat een logisch antwoord?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Officiele werkgelegenheidscijfers zullen wel iets zijn van "bij dat bedrijf kunnen zo veel mensen werken", en het aantal arbeidsplaatsen zijn pretty much het aantal arbeiders dat een bedrijf binnen heeft/wilt halen.
Dus dat zijn vaak meer mensen dan het er officieel mogen zijn, ofzo. Hoe kan dat verschil ontstaan?
Zoiets
Weet ik veel, ik weet niet waar je huiswerk over gaatquote:Op maandag 10 juni 2013 00:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh op die manier... door mensen die zwart werken ofzo denk ik? Is dat een logisch antwoord?
Atlassen, encyclopediën beraadslaagd. Echt, en maar zeggen: 'internetdiscussies'quote:Op maandag 10 juni 2013 00:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Stoned kan ik nooit zo goed begrijpend lezen
Hoewel het nu wel aardig gaat, maar Mono kan zien hoe hard ik me daar dan op moet focussen
quote:Op maandag 10 juni 2013 00:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Atlassen, encyclopediën beraadslaagd. Echt, en maar zeggen: 'internetdiscussies'
Dikke vinger, altijd wil ze de slimste zijn, echt ik ben het zat.
Ik slaap op de bank vannacht
Klinkt enigszins logisch. maar ik doe MBO dus zie maar wat je daarvan aan moet nemen voor waarheidquote:Op maandag 10 juni 2013 00:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh op die manier... door mensen die zwart werken ofzo denk ik? Is dat een logisch antwoord?
Het gaat over Het CWI.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik weet niet waar je huiswerk over gaat
Wat staat er in je lesboek?
Jij snaptquote:Op maandag 10 juni 2013 00:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed idee wel. Ik ook. Filmpje opzetten en chillen
Daarom, fuck die shit.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het gaat over Het CWI.
(Centrum voor Werk en Inkomen)
En het ging over lange wachtlijsten bij dakdekkers ivm te weinig mensen die daar werken en mensen die die wachtlijsten gebruiken voor fraude door 'nep' de daken te dekken en dan veel geld ervoor vragen. Mensen trappen daar in omdat ze liever een minder erkend bedrijf kiezen dan wachten op een wachtlijst.
En toen kwam die vraag dus.
Maar ik vul het wel gewoon in, zal wel goed zijn. En 1 fout maakt echt niks uit :3
Tot zover behulpzame Moira.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daarom, fuck die shit.
En eerlijk gezegd interesseert het me ook geen flikker
Ga je huiswerk maken!
quote:Op maandag 10 juni 2013 00:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daarom, fuck die shit.
En eerlijk gezegd interesseert het me ook geen flikker
Ga je huiswerk maken!
Oh en als je brein je over een paar uurtjes vertelt dat je best een klein kwartiertje kan liggen, trap er niet inquote:Op maandag 10 juni 2013 00:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Oke oke 1 pagina af. Dat duurde 100x opnieuw lezen en 30min
Nu even van FOK! af voor 99%. BRB
Dit!quote:Op maandag 10 juni 2013 00:51 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Oh en als je brein je over een paar uurtjes vertelt dat je best een klein kwartiertje kan liggen, trap er niet in
Okequote:Op maandag 10 juni 2013 00:51 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Oh en als je brein je over een paar uurtjes vertelt dat je best een klein kwartiertje kan liggen, trap er niet in
Sterkte man, ik voel met je mee in je lijdenquote:Op maandag 10 juni 2013 00:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oke![]()
Dankjewel allemaal hou van jullie enzulks
stonerliefde
Vertel mij wat, net als FOK! en het voornemen om vroeg te gaan slapenquote:Op maandag 10 juni 2013 00:54 schreef Amarantha het volgende:
FOK! en huiswerk.. dat gaat toch niet samen dude
En FOK! en het idee om te stoppen met blowenquote:Op maandag 10 juni 2013 00:55 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Vertel mij wat, net als FOK! en het voornemen om vroeg te gaan slapen
Moet je niet in de Stoners SC blijven zitten nee, dat is net als van je alcoholverslaving af proberen te komen terwijl je een fulltime baan in de Gall & Gall hebt ofzoquote:Op maandag 10 juni 2013 00:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
En FOK! en het idee om te stoppen met blowen
whehe, iddquote:Op maandag 10 juni 2013 00:57 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Moet je niet in de Stoners SC blijven zitten nee, dat is net als van je alcoholverslaving af proberen te komen terwijl je een fulltime baan in de Gall & Gall hebt ofzo
Mooiste ooitquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 00:59 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
kijk dat stomme ding eens dom een beetje met z'n wielen over de rails gaan de hele tijd, te stom om z'n eigen pad te kiezen, en dan die blik in z'n ogen wat een mongool joh
Jij voelt mij broeder, jij voelt mijquote:Op maandag 10 juni 2013 00:59 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
kijk dat stomme ding eens dom een beetje met z'n wielen over de rails gaan de hele tijd, te stom om z'n eigen pad te kiezen, en dan die blik in z'n ogen wat een mongool joh
Jaquote:Op maandag 10 juni 2013 01:01 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
dus als 'ie zo sterft heb ik 't op m'n geweten?![]()
Ik zie jullie nu ook echt allebei met je eigen laptop op schoot zo naast elkaar zitten zo van; 'haha kijk wat hij heeft gepost hahaquote:
Of zien wij kleuren allemaal anders, maar zijn we gewoon gewend om een bepaalde tint 'groen' te noemen en een bepaalde tint 'rood', en die tinten noemen we hetzelfde, maar zien we eigenlijk anders.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:02 schreef maxburger het volgende:
Hoe kan het dat wij kleuren zien enzo? En misschien zijn dat niet eens de ware kleuren maar net wat onze ogen en hersenen ervan maken. Dus misschien ziet de wereld er wel heel anders uit dan we denken of is het hele leven een droom.
Bijna wel jaquote:Op maandag 10 juni 2013 01:03 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik zie jullie nu ook echt allebei met je eigen laptop op schoot zo naast elkaar zitten zo van; 'haha kijk wat hij heeft gepost haha' 'jaa hihi stuur dit en dit erop terug dat word lachen haha' 'ja haha leuk'
Tegenover elkaarquote:Op maandag 10 juni 2013 01:03 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik zie jullie nu ook echt allebei met je eigen laptop op schoot zo naast elkaar zitten zo van; 'haha kijk wat hij heeft gepost haha' 'jaa hihi stuur dit en dit erop terug dat word lachen haha' 'ja haha leuk'
Zolang ik 't bier nog maar direct kan herkennen aan de groene en bruine flesjes vind ik 't allemaal primaquote:Op maandag 10 juni 2013 01:02 schreef maxburger het volgende:
Hoe kan het dat wij kleuren zien enzo? En misschien zijn dat niet eens de ware kleuren maar net wat onze ogen en hersenen ervan maken. Dus misschien ziet de wereld er wel heel anders uit dan we denken of is het hele leven een droom.
Lekker origineel weer.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:04 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Zolang ik 't bier nog maar direct kan herkennen aan de groene en bruine flesjes vind ik 't allemaal prima
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 01:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of zien wij kleuren allemaal anders, maar zijn we gewoon gewend om een bepaalde tint 'groen' te noemen en een bepaalde tint 'rood', en die tinten noemen we hetzelfde, maar zien we eigenlijk anders.
Zoiets zou je nooit kunnen aanduiden.
quote:Op maandag 10 juni 2013 01:08 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
ja inderdaad ga maar weer terug naar huis domme trein achterlijke idioot
Ja sorry, 't werd me allemaal iets te serieus dat kunnen m'n hersens niet aanquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 01:08 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
ja inderdaad ga maar weer terug naar huis domme trein achterlijke idioot
thomasquote:Op maandag 10 juni 2013 01:10 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Deze trein is baas boven baas![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 01:14 schreef Onorgineel het volgende:
Okee ik ga die blow nou verdomme is roken
Ohjaaa, gaan we makenquote:Op maandag 10 juni 2013 01:14 schreef Onorgineel het volgende:
Mono en Moira ik wacht nogsteeds op jullie paint
Jij hebt het concept marketing wel goed begrepen of nietquote:
Hoezo?quote:Op maandag 10 juni 2013 01:15 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Jij hebt het concept marketing wel goed begrepen of niet
Geen idee?quote:Op maandag 10 juni 2013 01:17 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Instant clicks op je tumblrpagina na dat bericht![]()
Ohnee, je gaat eerst peenten voor Onoquote:Op maandag 10 juni 2013 01:20 schreef Monopoly het volgende:
Thomas the tank engine memes
Jullie gaven mij één pracht avond. Ik ga liggen en groet u allen![]()
Wacht nog 1 minuut wacht ffquote:Op maandag 10 juni 2013 01:20 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op maandag 10 juni 2013 01:20 schreef Monopoly het volgende:
quote:
Ja jongehquote:Op maandag 10 juni 2013 01:22 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja weet ik veel ga lekker slapen anders joh
Trustenquote:Op maandag 10 juni 2013 01:24 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga liggen, ik ben naar de ratten
gr gr
quote:Op maandag 10 juni 2013 01:27 schreef Moira. het volgende:
Ik heb een kangaroe voor je gepeent.
[ afbeelding ]
Ligt er een beetje aan hoe gedetailleerd je het moet weten...quote:Op maandag 10 juni 2013 00:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik dus niet op dit moment.
Ik heb eerlijk gezegd de laatste maanden misschien maar 10 pagina's gemaakt in mijn werkboek.
Dus ik weet niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |