![2ifbeKR.png]()
-----------------------------------
STONERMEET -----------------------------------
----------------------------------
zondag 30 juni -----------------------------------
---------------------------- 13:00 - Utrecht Centraal -----------------------------
----------------------- 14:00 - Wilhelminapark Utrecht ------------------------
SPOILER: STONERMEET INFO
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
quote:
DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De vorige delen van deze reeks staan hier.De OP vind je hier.Stoners: SPOILER: vaste users, en een paar onvaste users
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn

En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent

quote:
Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Fipo sepo tripo
Ook te boeken voor feestjes en partijen
Klojo120
Ik wil alleen maar benden.
quote:
Op zondag 9 juni 2013 22:45 schreef OllieWilliams het volgende:[..]
Niet tegen je ouders vertellen als je weet dat het gewoon een hoop onnodig gezeur oplevert, ook al is het goed bedoeld van hun kant. Weten je goede vrienden dat je blowt? Mijn ouders weten ook niet dat ik blow, gewoon omdat het beter is dat ze het niet weten... Hoeven ze zich niet onnodig zorgen te maken en kan ik lekker m'n eigen ding doen. Verder weet overigens bijna iedereen die ik ken wel dat ik smoke.
Vrienden weten het wel, ja. En ik ben inderdaad ook niet van plan het binnenkort te vertellen.
Heeft FOK!verkiring met Studeur
Maar da's opzich wel vervelend klo

ik probeer juist altijd op 't moment dat t minder met me gaat niet te blowen, want dan blijft t recreatief gebruik en word t niet iets waar ik mn rust/troost in zoek
Klojo120
quote:
Op zondag 9 juni 2013 22:47 schreef Onorgineel het volgende:Maar da's opzich wel vervelend klo

ik probeer juist altijd op 't moment dat t minder met me gaat niet te blowen, want dan blijft t recreatief gebruik en word t niet iets waar ik mn rust/troost in zoek
Ach, ik ben er tevreden mee, en het helpt.
Bovendien is het handig voor mijn zelfreflectie.
quote:
eens met deze ex wietroker
Klojo120
quote:
dit
quote:
Op zondag 9 juni 2013 22:49 schreef OllieWilliams het volgende:[..]
Maar als je echt ergens heel erg mee zit, kan het zeker wel helpen om er met iemand over te praten. Is er niet een vertrouwenspersoon op je school/studie ofzo? Gewoon iemand waar je vrijblijvend mee kunt praten en die verder tegen iedereen z'n bek houdt over jou

Er zijn wel degelijk mensen waarmee ik kan praten, maar geen mensen die mij compleet begrijpen... Maar momenteel heb ik genoeg aan mezelf, en mijn gedachten.
quote:
Loopt de mond van over
quote:
Op zondag 9 juni 2013 23:00 schreef OllieWilliams het volgende:Zo, nu tijd voor een jointje

Gisteren met z'n 3en een half traytje Schulties en een fles tequila op, dus heb een brak dagje achter de rug

Ja Ollie was vandaag heel erg brak
Daardoor voelde hij zich lichamelijk een zak
Nu steekt hij een fijne jonko op
En word z'n dak gelukkig toch nog een beetje top