PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Hoe zet je de BIN lager?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je een lagere bin zet gaat ie weer verder
Als ik nu op zijn trader zoek, zie ik alleen een betaalde. Ik heb er eentje op m'n telefoon staan, maar weet niet of dat de goede is..quote:Op zondag 9 juni 2013 22:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik gebruik die ookAls de ontwikkelaar JP Flathead is is het de goede iig
Bovenin de hoek kan je prijzen aanpassenquote:
Dan heb je de goede wss al geïnstalleerd want dan staat ie er niet meer bij als je zoektquote:Op zondag 9 juni 2013 22:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als ik nu op zijn trader zoek, zie ik alleen een betaalde. Ik heb er eentje op m'n telefoon staan, maar weet niet of dat de goede is..Heb ik niet voor betaald..
Wat is dan het verschil met de betaalde app?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bovenin de hoek kan je prijzen aanpassen
[..]
Dan heb je de goede wss al geïnstalleerd want dan staat ie er niet meer bij als je zoekt
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op zondag 9 juni 2013 22:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil met de betaalde app?
Oh, dan is het wel een handig app.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bovenin de hoek kan je prijzen aanpassen
[..]
Dan heb je de goede wss al geïnstalleerd want dan staat ie er niet meer bij als je zoekt
quote:
Ik log alleen in op de app van EA. Ze kunnen mn rug op. Als zo'n app gehacked wordt ben je de lulquote:
Heb je wel een puntquote:Op zondag 9 juni 2013 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik log alleen in op de app van EA. Ze kunnen mn rug op. Als zo'n app gehacked wordt ben je de lul
Ik ben ingelogd op mijn tweede account. Staat maar 6k op.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik log alleen in op de app van EA. Ze kunnen mn rug op. Als zo'n app gehacked wordt ben je de lul
Dat is slim. Maar dan kun je de laagste BIN vinden, net als vroeger op udb kon?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben ingelogd op mijn tweede account. Staat maar 6k op.Lijkt gewoon te werken.
De laagste bin meteen kopenquote:Op zondag 9 juni 2013 22:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is slim. Maar dan kun je de laagste BIN vinden, net als vroeger op udb kon?
Jep.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is slim. Maar dan kun je de laagste BIN vinden, net als vroeger op udb kon?
Ga gewoon zitten danquote:Op zondag 9 juni 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
Sta ik de hele tijd te wachten over zijn tijd bij Barca stoppen ze
Koop ze gewoon en trade offer ze met je eerste accountquote:Op zondag 9 juni 2013 22:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jep.En meteen kopen als je wilt, maar dan zoek ik 'm gewoon op mijn main account op.
Ik heb die accounts niet aan elkaar gelinkt.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Koop ze gewoon en trade offer ze met je eerste account
Onder welke naam vind je m?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:53 schreef Lindgren. het volgende:
Kaartjes binnen.Ideale app zo.
[..]
Ik heb die accounts niet aan elkaar gelinkt.
Wat is er zo fijn aan die app dan?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:53 schreef Lindgren. het volgende:
Kaartjes binnen.Ideale app zo.
[..]
Ik heb die accounts niet aan elkaar gelinkt.
Ik zocht gewoon op jp flathead en dan krijg je als het goed is 1 of 2 resultaten.quote:
Je kunt dus bij positie en formatiekaartjes op bin zoeken.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:53 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wat is er zo fijn aan die app dan?
Wat is er anders?
Ik heb geen credit cardquote:Op zondag 9 juni 2013 22:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zocht gewoon op jp flathead en dan krijg je als het goed is 1 of 2 resultaten.
[..]
Je kunt dus bij positie en formatiekaartjes op bin zoeken.
Hij is gratuitquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:56 schreef Reemi het volgende:
Hij was tijdelijk gratis vanwege de opening van het nieuwe udb.
Ohquote:Op zondag 9 juni 2013 22:56 schreef Reemi het volgende:
Ja, krijg alleen een versie van 0,79 cent. En veel negatieve recensies trouwensquote:Op zondag 9 juni 2013 22:56 schreef Reemi het volgende:
Werkt niet altijd, maar in potentie wel mooi features... Maar ik ga er van uit dat Wefut dat in de volgende versie wel kan beatenquote:Op zondag 9 juni 2013 22:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, krijg alleen een versie van 0,79 cent. En veel negatieve recensies trouwens
Hoe nu gedaan?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:00 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn nieuwe team is af en ik heb nog exact 277 coins.![]()
Ik had Rever al gekocht, dus die heb ik maar wel op LCB geplempt. Mag het nou echt tegenvallen, verkoop ik hem en gooi ik Dede daar neer.quote:
Rustig aan, denk aan je bloeddruk. Je hebt zoveel coins dat je elk TOTS wel aan kunt schaffen.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:02 schreef Maver24 het volgende:
Wat een schijtzooi, al die TOTS Ligue 1 spelers zakken voor geen meter , alles is dagen stabiel en Happy Hours zijn niet in zicht. bagger EA voor een keer
Daar gaat het niet om, ik wil dalingen zien en door dat schijt EA doen ze precies deze week geen Happy Hours, zooooooo dat moest er even uitquote:Op zondag 9 juni 2013 23:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rustig aan, denk aan je bloeddruk. Je hebt zoveel coins dat je elk TOTS wel aan kunt schaffen.
Ik zie ook het liefste een TOTS Mertens voor 80K. Maar dalingen komen wel als BBVA TOTS uitkomt. Dan gaat iedereen de eredivisie spelers weer verkopen, want kans op Ronaldo, Falcao en Messi etc.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik wil dalingen zien en door dat schijt EA doen ze precies deze week geen Happy Hours, zooooooo dat moest er even uit
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik wil dalingen zien en door dat schijt EA doen ze precies deze week geen Happy Hours, zooooooo dat moest er even uit
Juist goed toch? Als je nou een TOTS speler in een pack krijgt issie meer waardquote:Op zondag 9 juni 2013 23:02 schreef Maver24 het volgende:
Wat een schijtzooi, al die TOTS Ligue 1 spelers zakken voor geen meter , alles is dagen stabiel en Happy Hours zijn niet in zicht. bagger EA voor een keer
Ik heb laatste dagen genoeg pakjes geopend maar helemaal niks, bijna geluk is op bij deze, hopelijk neemt iemand van jullie het over maar hier zit het er niet meer inquote:Op zondag 9 juni 2013 23:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Juist goed toch? Als je nou een TOTS speler in een pack krijgt issie meer waard
Hoeveel heb je er geopend dan deze week?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb laatste dagen genoeg pakjes geopend maar helemaal niks, bijna geluk is op bij deze, hopelijk neemt iemand van jullie het over maar hier zit het er niet meer in
Ik durf het bijna niet te zeggen bij jou, maar pack openings zijn in het algemeen ook niet bepaald winstgevend te noemenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb laatste dagen genoeg pakjes geopend maar helemaal niks, bijna geluk is op bij deze, hopelijk neemt iemand van jullie het over maar hier zit het er niet meer in
ik denk zo'n 60 a 70 pakjes al in de laatste 3 dagen,quote:Op zondag 9 juni 2013 23:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er geopend dan deze week?
Volgens mij is Zhano wel lekker bezig. TOTS Matuidi en een paar dagen geleden Ronaldo.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat is wel veel jaquote:Op zondag 9 juni 2013 23:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik denk zo'n 60 a 70 pakjes al in de laatste 3 dagen,
gewoon coins, maar niet echt wat bijzonders gehad,quote:Op zondag 9 juni 2013 23:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is wel veel jaVan coins of van echt geld? En geen fatsoenlijke speler gehad?
Toch 500k down the drainquote:Op zondag 9 juni 2013 23:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
gewoon coins, maar niet echt wat bijzonders gehad,
precies, helemaal gelijk, ik moet het eigenlijk weer bijvullen want ik moet TOTS Silva nog halen en die is 1m coins, hopelijk komen er nog 100k packs, die moet gewoon gaan zakkenquote:
beetje wel jah en die van Di Natale ook heb ik het idee,quote:Op zondag 9 juni 2013 23:16 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, de winst van die TOTS Menez is dan weer ruimschoots verdwenen
Heeft ie ook een TOTS Menez in een pack gehad?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:16 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, de winst van die TOTS Menez is dan weer ruimschoots verdwenen
Tjah ik heb dus blijkbaar in mijn hele carriere bijna 300 7.5k packs geopend en heb alleen IF Lukaku gehad, dus het kan allemaal nog veel ergerquote:Op zondag 9 juni 2013 23:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
beetje wel jah en die van Di Natale ook heb ik het idee,
Eerste avond om kwart over 7 had ik die, wel aardig wat winst op gemaakt, maar dat ben ik dus allang al kwijt aan packs en teams maken want die Tax is ook verkloot ietsquote:Op zondag 9 juni 2013 23:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heeft ie ook een TOTS Menez in een pack gehad?
Geen medelijden :pquote:Op zondag 9 juni 2013 23:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Eerste avond om kwart over 7 had ik die, wel aardig wat winst op gemaakt, maar dat ben ik dus allang al kwijt aan packs en teams maken want die Tax is ook verkloot iets
begint nu.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:38 schreef StijnDa het volgende:
Zouden er nu niet samenvattingen van EK -21 moeten zijn op sbs6..?
edit; ze lopen 10 minuten achter oké.
Ik heb ze geyolo'ed.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:43 schreef Tim86 het volgende:
Hoi
![]()
Laagste BIN Eriksen 20k hoger dan vanmiddag
Voor hoeveel?quote:
Strootman was bijvoorbeeld 21 tijden de kwalificatie wedstrijden.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:46 schreef Djeetje het volgende:
Hoe zit dat nou eigenlijk met dat ek onder de 21.
Hoeveel spelers van ouder dan 21 mogen ze mee nemen ?
spelers moesten <21 zijn aan het begin van de kwalificatiewedstrijdenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:46 schreef Djeetje het volgende:
Er zijn geen dispensatiespelers er is een bepaalde datum 1 januari 1990 ofzo waarna je geboren moet zijn.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:46 schreef Djeetje het volgende:
quote:
vandaar dat er zo veel ouder dan 21 mee doen.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
spelers moesten <21 zijn aan het begin van de kwalificatiewedstrijden
Nope Strootman is in 2 maanden tijd 2 jaar ouder geworden.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
vandaar dat er zo veel ouder dan 21 mee doen.
Die kwalificaties zijn zeker al 2 jaar terug ofzo geweest ?
Bulgaarse keepers?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Ik heb 320k en wil Courtois, Jackson en Eriksen nog halen en evt. nog 1 andere Eredivisie TOTS..moet nog een Eredivisie keeper hebben..lijken me allemaal kut eigenlijk. Misschien Kenneth maar proberen, maarja...kleine keepers...donkere keepers
niet zo bijdehandquote:Op zondag 9 juni 2013 23:49 schreef zerokil het volgende:
[..]
Nope Strootman is in 2 maanden tijd 2 jaar ouder geworden.
http://wefut.com/player/12605quote:Op zondag 9 juni 2013 23:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Ik heb 320k en wil Courtois, Jackson en Eriksen nog halen en evt. nog 1 andere Eredivisie TOTS..moet nog een Eredivisie keeper hebben..lijken me allemaal kut eigenlijk. Misschien Kenneth maar proberen, maarja...kleine keepers...donkere keepers
Dit is het team:quote:Op zondag 9 juni 2013 23:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bulgaarse keepers?
Of Nederlandse CB met Steek
Niet eens aan gedacht eigenlijk..iemand ervaringen met hem?quote:
Ik heb ook over hem heen gekeken toen ik op zoek was naar een Eredivisie keeper, stats zien er niet slecht uit en hij is 1.92.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is het team:
[ afbeelding ]
Staat nu ff Velthuizen, maar dat was omdat Donk eerst RCB stond. Misschien Kalas opofferen voor Dingsdag ofzo..dan kan Steek idd op doel
[..]
Niet eens aan gedacht eigenlijk..iemand ervaringen met hem?
Toch maar matig..quote:Op zondag 9 juni 2013 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb ook over hem heen gekeken toen ik op zoek was naar een Eredivisie keeper, stats zien er niet slecht uit en hij is 1.92.
Moet ik nog steeds eens aan beginnen..heb die eerste 3 seizoenen toen voor een tientje gekocht via Veronicaquote:
Hmm inderdaad. Al vind ik het bij keepers sowieso een verrassing hoe ze presteren..quote:
True. Onnavolgbaar vaak. Jij vond Fahrmann kut geloof ik..dat vind ik veruit de beste silver GK dit jaar..quote:Op zondag 9 juni 2013 23:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hmm inderdaad. Al vind ik het bij keepers sowieso een verrassing hoe ze presteren..
Ja, klopt. Ik laat me niet zo snel uit over keepers, maar die was echt drama.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True. Onnavolgbaar vaak. Jij vond Fahrmann kut geloof ik..dat vind ik veruit de beste silver GK dit jaar..
ik heb 2x Neto gebruikt 1x was hij echt dramatisch slecht en de 2e keer was hij gewoon goed,quote:Op zondag 9 juni 2013 23:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True. Onnavolgbaar vaak. Jij vond Fahrmann kut geloof ik..dat vind ik veruit de beste silver GK dit jaar..
Orozco.. gebruik hem 1 wedstrijd je gaat stukquote:Op maandag 10 juni 2013 00:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde Orozco niet gebruiken omdat mensen hier zeiden dat hij slecht is dus toen ging ik Sanchez gebruiken. Nog nooit zo'n slechte keeper gehadHet leek wel alsof hij een 40-rated bronze was.
Ik had hem vanmiddag in een pack maar ik heb hem alweer verkocht. Wat maakte hem zo slecht dan? Sanchez bijvoorbeeld liet bijna alles los en hij ging onder ballen door. Dan kan Orozco toch niet nog slechter zijn?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Orozco.. gebruik hem 1 wedstrijd je gaat stuk
Ik kreeg in twee wedstrijden echt super veel goals tegen. Allemaal van te grote afstandquote:Op maandag 10 juni 2013 00:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had hem vanmiddag in een pack maar ik heb hem alweer verkocht. Wat maakte hem zo slecht dan? Sanchez bijvoorbeeld liet bijna alles los en hij ging onder ballen door. Dan kan Orozco toch niet nog slechter zijn?
warm daar manquote:Op maandag 10 juni 2013 00:06 schreef v0lt026 het volgende:
Hoppa, deze jongen gaat straks lekker 8 daagjes naar de zon
Nice.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:06 schreef v0lt026 het volgende:
Hoppa, deze jongen gaat straks lekker 8 daagjes naar de zon
lachen is gezondquote:Op maandag 10 juni 2013 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand die gaat posten nou lachen thorb
wat een kut teamquote:Op maandag 10 juni 2013 00:10 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/squad/1989
gaat alleen never werken
Je wilt vechten he ?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gratis campings daar hoorde ik
[..]
ok dreetje
Bij FM verhuurde jij talenten of liet je ze in je reserve squad?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:53 schreef Tim86 het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan mongolen die de hele wedstrijd alleen maar LB+RB inhouden als ze met de bal lopen en risicoloos rondpassen..oh en dan nog alles zelf containen en op ultra defensive. Als je met een goed team speelt kom je ze ook veel vaker tegen dan met een lage rating
Satellietclub die in de eredivisie speeltquote:Op maandag 10 juni 2013 00:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bij FM verhuurde jij talenten of liet je ze in je reserve squad?
Verhuren. In die reserve squads worden ze echt niets beter. Had wel een vrij grote selectie (22 spelers, letterlijk iedere positie dubbel bezet) en spelers die niet speelden kwamen wel in actie bij de reserves. In Engeland moet je ook wel een grote selectie hebben met dat drukke schema..CL + 2 cups en die drukte met Kerst enzo..quote:Op maandag 10 juni 2013 00:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bij FM verhuurde jij talenten of liet je ze in je reserve squad?
Ligt eraan hoeveel ze dalen!quote:Op maandag 10 juni 2013 01:04 schreef Lindgren. het volgende:
Wat zou het schelen als ik nu alles verkoop en morgenavond terugkoop?
Ik denk dat ik het lekker zo laat.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel ze dalen!
Denk het wel dat het iets scheelt het is alleen de vraag of je het de moeite vindt
Hmm oke. Ze zeuren alleen dat ze niet beter zijn geworden.. Ake speelde 35 wedstrijden voor Leicester..quote:Op maandag 10 juni 2013 01:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verhuren. In die reserve squads worden ze echt niets beter. Had wel een vrij grote selectie (22 spelers, letterlijk iedere positie dubbel bezet) en spelers die niet speelden kwamen wel in actie bij de reserves. In Engeland moet je ook wel een grote selectie hebben met dat drukke schema..CL + 2 cups en die drukte met Kerst enzo..
Ik maak ongeveer elke week 4 nieuwe teams.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zovaak zal je toch niet meer van team wisselen lijkt me
Wel verkopen met winst toch ?quote:Op maandag 10 juni 2013 01:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik maak ongeveer elke week 4 nieuwe teams.
Standaard gelul...meestal stijgen de stats dan wel gewoon. Enige voordeel van niet verhuren is voor die home grown status..bij Chelsea moet je nog hard je best doen om daar niet onder te zitten als je niet oppast.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hmm oke. Ze zeuren alleen dat ze niet beter zijn geworden.. Ake speelde 35 wedstrijden voor Leicester..
Zit nu bij s3e8 ofzo,quote:Op maandag 10 juni 2013 01:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb ze denk ik allemaal wel gezien.Heb net reportage gekeken.
Ja dat home grown shit is lastigquote:Op maandag 10 juni 2013 01:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Standaard gelul...meestal stijgen de stats dan wel gewoon. Enige voordeel van niet verhuren is voor die home grown status..bij Chelsea moet je nog hard je best doen om daar niet onder te zitten als je niet oppast.
Aké en Chalobah werden in mijn games wel echt heel goed..absolute wereldtop.
Ik kijk gewoon altijd random afleveringen op National Geographic.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zit nu bij s3e8 ofzo,
Heb je ook Break Out gekeken?
Nee die shit komt altijd om 1 uur 's nachts ofzo en dan wilde ik gaan slapen (school ditdat) dus heb ze maar allemaal gedownloadquote:Op maandag 10 juni 2013 01:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon altijd random afleveringen op National Geographic.Heb jij de DVD-box ofzo?
Van Breakout heb ik er wel een paar gezien ja, maar ik kijk de laatste tijd vaak TLC en ID Investigation. Daar zijn ook vaak breakout's.
Haha. Ik ga meestal rond 1 uur naar beneden, als m'n ouders naar bed gaan. Lekker nog 2/3 uur Discovery/National Geographic/TLC kijken en dan rond 4 uur nog ff achter m'n computer kruipen. Helaas heb ik momenteel een aantal projecten en moet ik hier 9 uur de deur uit. Veel later dan 3 uur wil ik dan ook niet naar bed gaan.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee die shit komt altijd om 1 uur 's nachts ofzo en dan wilde ik gaan slapen (school ditdat) dus heb ze maar allemaal gedownload
Wieisboos LENO!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:08 schreef wieisboos het volgende:
Er staat een ST Luis Garcia van UNAM voor 6k BIN op de markt, normaal CF, heb zelf geen geld anders had ik hem zo gekocht, instant profit.
Niet eens aan gedacht..goeie idd. Hadden ze beter voor Insigne kunnen beslissen thoughquote:Op maandag 10 juni 2013 01:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon in het TOTW zitten
bothquote:Op maandag 10 juni 2013 01:57 schreef Zhano het volgende:
Seems legit idd. Dan is IF Fer wel op zijn plaats denk ik? Of de Wijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is grappig![]()
Welke was het dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 02:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
HIJ IS EINDELIJK WEG
(slechtste aankoop ooit)
Ja, had hem voor 2,3 miljoen dus reken de tax verlies maar uitquote:
53k verlies. Valt best mee toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 02:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ja, had hem voor 2,3 miljoen dus reken de tax verlies maar uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 02:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
53k verlies. Valt best mee toch?Ja, nouja het is wel leuk dat ik hem ooit geprobeerd heb, maar hij is het geld echt niet waard en het kost een hoop frustratie om hem te verkopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Malheureusement le fromage de cacahouète.
Ik zou toch voorzichtig zijn met het BBVA TOTS woensdagquote:Op maandag 10 juni 2013 07:21 schreef Toefjes het volgende:
Zo. Goede zaak die jumbo packs. Kunnen de tp's en consumable piles knalvol gegooid worden in afwachting op de prijsstijgingen.
Ja, dat kan ook een mooi inkoop moment zijn inderdaad. Daarna zullen de 100k packs wel weer komenquote:Op maandag 10 juni 2013 07:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou toch voorzichtig zijn met het BBVA TOTS woensdag
Blijkbaar zit eredivisie TOTS tot 7 uur vanavond in packs
Netjes hoor.quote:
Ziet er best nice uit. Ik sta nu met mijn silverteam in de finale van dat NL/BE-toernooi....vanavond die maar eens proberen te winnenquote:Op maandag 10 juni 2013 08:07 schreef Patje1987 het volgende:
http://wefut.nl/squad/1990
Dit geworden Dreetje, vanavond even verder testen hoe het speelt
Oja dat toernooi is nuquote:Op maandag 10 juni 2013 08:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ziet er best nice uit. Ik sta nu met mijn silverteam in de finale van dat NL/BE-toernooi....vanavond die maar eens proberen te winnen
Ziet er goed uitquote:Op maandag 10 juni 2013 08:07 schreef Patje1987 het volgende:
http://wefut.nl/squad/1990
Dit geworden Dreetje, vanavond even verder testen hoe het speelt
Wat zijn de restricties van dat toernooi?quote:Op maandag 10 juni 2013 08:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ziet er best nice uit. Ik sta nu met mijn silverteam in de finale van dat NL/BE-toernooi....vanavond die maar eens proberen te winnen
Alleen Eredivisie en/of Pro League spelers in je team, en op de bank.quote:Op maandag 10 juni 2013 08:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat zijn de restricties van dat toernooi?
Lukaku en Benteke dus even vervangen en gaanquote:Op maandag 10 juni 2013 08:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alleen Eredivisie en/of Pro League spelers in je team, en op de bank.
Het is ongelooflijk dat Clasie niet speelt, want hij is verdedigend tactisch en aanvallend beter als alle anderequote:Op maandag 10 juni 2013 08:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Vermoedelijk heeft van Hanegem weer lopen zeiken op Jong Oranje in zijn column?
Wat een kolder, die man is niet goed snikquote:Op maandag 10 juni 2013 08:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het is ongelooflijk dat Clasie niet speelt, want hij is verdedigend tactisch en aanvallend beter als alle andere
Bedenken of je een fiets kan stelenquote:Op maandag 10 juni 2013 08:40 schreef DannyDeko het volgende:
Mijn fiets heeft een gigantische slag in 't achterwiel ( zitten nog maar minder dan de helft van de spaken in namelijk) dus heb ik atm geen fiets. Dan zou je zeggen... Ga met de auto! Maar om m'n auto te starten moet ik eerst een paar minuten lang een of andere code invoeren omdat mijn startonderbreking kapot is () en ik tegen die tijd al bijna op mn gewenste bestemming zou zijn.
Nou staat er hier dus ergens, op een druk kruispunt tegen een lantaarnpaal, een fiets zonder slot. Zal ik die pakken en 't achterwiel overzetten? Ookal staat ie niet op slot, blijft het toch stelen.
DS2 heeft Danny's account gehacked?quote:Op maandag 10 juni 2013 08:40 schreef DannyDeko het volgende:
Mijn fiets heeft een gigantische slag in 't achterwiel ( zitten nog maar minder dan de helft van de spaken in namelijk) dus heb ik atm geen fiets. Dan zou je zeggen... Ga met de auto! Maar om m'n auto te starten moet ik eerst een paar minuten lang een of andere code invoeren omdat mijn startonderbreking kapot is () en ik tegen die tijd al bijna op mn gewenste bestemming zou zijn.
Nou staat er hier dus ergens, op een druk kruispunt tegen een lantaarnpaal, een fiets zonder slot. Zal ik die pakken en 't achterwiel overzetten? Ookal staat ie niet op slot, blijft het toch stelen.
Ok ok ik ga al..!quote:Op maandag 10 juni 2013 08:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
DS2 heeft Danny's account gehacked?
quote:Op maandag 10 juni 2013 08:40 schreef DannyDeko het volgende:
Lokfietsen ftwquote:Op maandag 10 juni 2013 08:40 schreef DannyDeko het volgende:
Die gast zijn tweet uit 2011quote:
Lijkt me logisch ja. Ik ga echt niet nog een keer alles doenquote:
Ja dacht ik dus ook aanquote:
#meergelukalsmaverquote:Op maandag 10 juni 2013 03:36 schreef ThadCastle het volgende:
Ik open ff paar silver packs op die app: wallyson.
Nice
Daar zit niet 24 uur per dag iemand in een auto naast lijkt me..zit gewoon een zendertje inquote:Op maandag 10 juni 2013 09:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja dacht ik dus ook aanMaar ff nonchalant alle auto's in de buurt gechecked en er was niets verdachts aan. Inmiddels staat er een frame met 2 losse wielen in mn schuur
quote:Op maandag 10 juni 2013 09:12 schreef Zhano het volgende:
Ik wil binnenkort ook een keer meeclubben als mn tentamens erop zitten
Dit. Ik ga zo hard lachen als je een lokfiets hebt gepakt.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar zit niet 24 uur per dag iemand in een auto naast lijkt me..zit gewoon een zendertje in
Dit jaquote:Op maandag 10 juni 2013 09:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar zit niet 24 uur per dag iemand in een auto naast lijkt me..zit gewoon een zendertje in
gelogdquote:Op maandag 10 juni 2013 09:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit jaEn nu is het te laat, want die shit wordt elke seconde gelogt.
Ik nog 4. GL!quote:Op maandag 10 juni 2013 09:40 schreef Fuszy het volgende:
Hop hop tentamens
Laatste 3 als het goed is
wauwquote:Op maandag 10 juni 2013 09:46 schreef Lindgren. het volgende:
Suddenly, a wild asian ping pong match appears.
Q( - _-)_____¦___o__Q(-_ - )
quote:
succesquote:Op maandag 10 juni 2013 09:40 schreef Fuszy het volgende:
Hop hop tentamens
Laatste 3 als het goed is
quote:
Thanks!quote:Op maandag 10 juni 2013 09:49 schreef Zhano het volgende:
Thanks. Als ik er 1 niet haal gaan jullie me hier de komende jaren extra veel zien![]()
Dan heb jij het slechter dan ik het hebquote:Op maandag 10 juni 2013 10:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vanavond ook weer tentamen. Lekker om 7 uur 's avonds beginnen met een wiskunde tentamen, toppie
Ja die van mij duurt tot 10, en bij wiskunde gebruik ik meestal wel al mijn tijd. Lekker manquote:Op maandag 10 juni 2013 10:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan heb jij het slechter dan ik het heb.
Ik mag om 10 over 4 beginnen tot 6 uur. Tentamen deelnemingen en consolideren.
Ik had vakantiequote:
Dus geen bier vanmiddag dan.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan heb jij het slechter dan ik het heb.
Ik mag om 10 over 4 beginnen tot 6 uur. Tentamen deelnemingen en consolideren.
Zou wel kunnen, maar ik weet niet of het zo slim isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op maandag 10 juni 2013 10:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zou wel kunnen, maar ik weet niet of het zo slim is. Ik ga woensdagavond al bier drinken voor mijn tentamen. En daarna de hele vakantie door. Elke dag
Zaterdag hele dag weggeweest en hele dag alcoholvrij bier op want moest rijden. Smaakt prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Dit ja, maar op hbo mag je het geen scriptie noemen. Is meer een afstudeeropdrachtje voor mijquote:Op maandag 10 juni 2013 10:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb donderdag mijn laatste tentamen. Als ik die haal, wordt het scriptietijd
Tsja, wie mooi wil zijn moet pijn lijden (in de portemonnee)quote:Op maandag 10 juni 2013 10:16 schreef Fuszy het volgende:
En ik maar denken dat ik met 130e wel klaar was als ik een ray-ban aviator zou kopen. Zijn iets duurder dan ik dacht
Vrouwlief heeft dit weekend toevallig ook een nieuwe gekocht. Maar voor 2 tientjes extra kom je een eind toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 10:16 schreef Fuszy het volgende:
En ik maar denken dat ik met 130e wel klaar was als ik een ray-ban aviator zou kopen. Zijn iets duurder dan ik dacht
Ja klopt wel. Kan ze ook wel goedkoper krijgen, maar de vorige keer dat ik een ray-ban op had (normale bril) was die te groot. Dus wil hem eerst passen en in Nederland betaal je toch de hoofdprijsquote:Op maandag 10 juni 2013 10:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vrouwlief heeft dit weekend toevallig ook een nieuwe gekocht. Maar voor 2 tientjes extra kom je een eind toch?
Ik geloof dat ze hem gehaald had bij Eyewish. Daar kunnen ze ook nog een beetje aan zo'n ding sleutelen, zodat hij precies passend wordt gemaakt.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja klopt wel. Kan ze ook wel goedkoper krijgen, maar de vorige keer dat ik een ray-ban op had (normale bril) was die te groot. Dus wil hem eerst passen en in Nederland betaal je toch de hoofdprijs
Maarre, zat jij niet steeds krap bij kas?quote:Op maandag 10 juni 2013 10:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja klopt wel. Kan ze ook wel goedkoper krijgen, maar de vorige keer dat ik een ray-ban op had (normale bril) was die te groot. Dus wil hem eerst passen en in Nederland betaal je toch de hoofdprijs
Ja, maar nu niet meer.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maarre, zat jij niet steeds krap bij kas?
Ah okquote:Op maandag 10 juni 2013 10:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, maar nu niet meer.
Het gaat ook om een cadeau. Zou eigenlijk naar Bruce Springsteen gaan voor mijn verjaardag. (22 juni was dat dan)
Er wilde alleen niemand mee dus ik heb mijn kaartje vorige week verkocht. Nu zoek ik naar een ander cadeau
. Zonnebril of een horloge. Horloge doe ik amper om, dus dan wordt het een zonnebril.
Ja voor 7,95 kan je ong. hetzelfde model kopen. Zonder UV protectie dan wel. Voor 20 - 40e heb je dat welquote:
quote:
Hopen op een straatverkoper in het vliegtuig dan.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan heb je 45 minuten om zo'n ding te kopen, maar ben je volgens mij bij aankomst al te laat om in te checken voor je vlucht terug.
IJF HED ENOF OF THIES MODDERFOCKING STREETSALESMAN ON DIS MODDERFUCKING PLEEN!!!1!quote:Op maandag 10 juni 2013 10:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hopen op een straatverkoper in het vliegtuig dan.
Ik vond het altijd wel grappig. Heb me flink vermaakt met die gasten.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
IJF HED ENOF OF THIES MODDERFOCKING STREETSALESMAN ON DIS MODDERFUCKING PLEEN!!!1!
Hoorde jij dat vanochtend ook die trommelaars hier in de buurt. Stond blijkbaar een afrikaanse trommelbende op het schoolpleinquote:Op maandag 10 juni 2013 10:31 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb wel een originele rayban trouwens voor die prijs.
Ik was om half 6 al op want naar werk.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoorde jij dat vanochtend ook die trommelaars hier in de buurt. Stond blijkbaar een afrikaanse trommelbende op het schoolplein.
Ze hebben wel 5k opgehaald voor een school, maar toch. Om half 9 lekker trommelen
zwaar leven manquote:Op maandag 10 juni 2013 10:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik was om half 6 al op want naar werk.
Hij heeft altijd een In-form? wtf?quote:Op maandag 10 juni 2013 10:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eerst zegt hij dat sommige non-rares wat waard zijn en vervolgens gaat hij bijna iedereen discarden
Hij bedoelt denk ik dat hij in elke video een pack met een IF erin doet. Hij heeft namelijk zoveel geluk.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij heeft altijd een In-form? wtf?
Dat is vast geen toevalquote:Op maandag 10 juni 2013 10:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik dat hij in elke video een pack met een IF erin doet. Hij heeft namelijk zoveel geluk.
Jazeker en voor het mooie bedrag van 200k is hij helemaal voor jouquote:Op maandag 10 juni 2013 10:51 schreef el-blanchito het volgende:
Ik wil een nieuw team van 250K, heeft iemand wat moois liggen?
Ochtendhumor.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jazeker en voor het mooie bedrag van 200k is hij helemaal voor jou.
Die 50k mag je dan in je zak steken omdat ik zo aardig ben.
[ afbeelding ]
De bank zal dan uiteraard ook voor jou zijn
201k gebodenquote:Op maandag 10 juni 2013 10:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jazeker en voor het mooie bedrag van 200k is hij helemaal voor jou.
Die 50k mag je dan in je zak steken omdat ik zo aardig ben.
[ afbeelding ]
De bank zal dan uiteraard ook voor jou zijn
De bodem van de schatkist is hier ook in zichtquote:Op maandag 10 juni 2013 10:58 schreef Reemi het volgende:
Een maand geleden had ik 1,2miljoen meer coins dan nu. En ik heb maar 300k verkocht oid. Auw
ik zeg luxe-probleem.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:58 schreef Reemi het volgende:
Een maand geleden had ik 1,2miljoen meer coins dan nu. En ik heb maar 300k verkocht oid. Auw
Nou is de vraag, heb je voor die 9 ton spelers gekocht of zijn ze verdampt aan tax en waardeverminderingen?quote:Op maandag 10 juni 2013 10:58 schreef Reemi het volgende:
Pakjessss + Pricebump + Taxquote:Op maandag 10 juni 2013 11:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou is de vraag, heb je voor die 9 ton spelers gekocht of zijn ze verdampt aan tax en waardeverminderingen?
All down the drain?quote:Op maandag 10 juni 2013 10:58 schreef Reemi het volgende:
Neenquote:Op maandag 10 juni 2013 11:08 schreef FCsuarez het volgende:
klopt het dat die illarramendi niet in FUT zit ?
Staat niet op wefut.nl, dus hij zit er niet in. Wefut heeft altijd gelijkquote:Op maandag 10 juni 2013 11:12 schreef FCsuarez het volgende:
neen zit er niet in?
of neen klopt niet ?![]()
Waz met jou fuszyquote:Op maandag 10 juni 2013 11:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Staat niet op wefut.nl, dus hij zit er niet in. Wefut heeft altijd gelijk
Hij zit er wel in, CM Real Sociedad gr grquote:Op maandag 10 juni 2013 11:12 schreef FCsuarez het volgende:
neen zit er niet in?
of neen klopt niet ?![]()
Te laat !!quote:Op maandag 10 juni 2013 11:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij zit er wel in, CM Real Sociedad gr gr
EDIT: te laat
Oh een R vergetenquote:Op maandag 10 juni 2013 11:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waz met jou fuszy
[ afbeelding ]
Zit gewoon in FUT als het goed is.
al 3 uur bezig, 8%quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 11:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wiskunde is zo saaiEn ben weer veel te laat begonnen
Ik ben bezig met belastingrecht, ook zo'n feestquote:Op maandag 10 juni 2013 11:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wiskunde is zo saaiEn ben weer veel te laat begonnen
Jij hebt nog een inbelverbindingquote:
Binnenkort maakt dat op wefut niet meer uit.quote:
Lafbekquote:
Michael Jackson zoeken op Wefutquote:Op maandag 10 juni 2013 11:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Binnenkort maakt dat op wefut niet meer uit.Ook bij spelfouten zullen spelers gewoon worden gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |