PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Hoe zet je de BIN lager?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je een lagere bin zet gaat ie weer verder
Als ik nu op zijn trader zoek, zie ik alleen een betaalde. Ik heb er eentje op m'n telefoon staan, maar weet niet of dat de goede is..quote:Op zondag 9 juni 2013 22:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik gebruik die ookAls de ontwikkelaar JP Flathead is is het de goede iig
Bovenin de hoek kan je prijzen aanpassenquote:
Dan heb je de goede wss al geïnstalleerd want dan staat ie er niet meer bij als je zoektquote:Op zondag 9 juni 2013 22:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als ik nu op zijn trader zoek, zie ik alleen een betaalde. Ik heb er eentje op m'n telefoon staan, maar weet niet of dat de goede is..Heb ik niet voor betaald..
Wat is dan het verschil met de betaalde app?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bovenin de hoek kan je prijzen aanpassen
[..]
Dan heb je de goede wss al geïnstalleerd want dan staat ie er niet meer bij als je zoekt
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op zondag 9 juni 2013 22:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil met de betaalde app?
Oh, dan is het wel een handig app.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bovenin de hoek kan je prijzen aanpassen
[..]
Dan heb je de goede wss al geïnstalleerd want dan staat ie er niet meer bij als je zoekt
quote:
Ik log alleen in op de app van EA. Ze kunnen mn rug op. Als zo'n app gehacked wordt ben je de lulquote:
Heb je wel een puntquote:Op zondag 9 juni 2013 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik log alleen in op de app van EA. Ze kunnen mn rug op. Als zo'n app gehacked wordt ben je de lul
Ik ben ingelogd op mijn tweede account. Staat maar 6k op.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik log alleen in op de app van EA. Ze kunnen mn rug op. Als zo'n app gehacked wordt ben je de lul
Dat is slim. Maar dan kun je de laagste BIN vinden, net als vroeger op udb kon?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben ingelogd op mijn tweede account. Staat maar 6k op.Lijkt gewoon te werken.
De laagste bin meteen kopenquote:Op zondag 9 juni 2013 22:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is slim. Maar dan kun je de laagste BIN vinden, net als vroeger op udb kon?
Jep.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is slim. Maar dan kun je de laagste BIN vinden, net als vroeger op udb kon?
Ga gewoon zitten danquote:Op zondag 9 juni 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
Sta ik de hele tijd te wachten over zijn tijd bij Barca stoppen ze
Koop ze gewoon en trade offer ze met je eerste accountquote:Op zondag 9 juni 2013 22:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jep.En meteen kopen als je wilt, maar dan zoek ik 'm gewoon op mijn main account op.
Ik heb die accounts niet aan elkaar gelinkt.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Koop ze gewoon en trade offer ze met je eerste account
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |