japanse tekenfilmquote:Op zondag 9 juni 2013 18:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik snapte nooit waarom ie dat deed
ik ken best veel mensen die dat niet mochten kijken inderdaadquote:
Ik weet het niet. De tekenaar van de strip waarop 'ie gebaseerd is had wel meer problemen.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik snapte nooit waarom ie dat deed
quote:Op zondag 9 juni 2013 18:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
tekenaar zelf is overleden doordat hij op mysterieuze wijze van een berg gevallen is.
:Squote:Op zondag 9 juni 2013 18:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet het niet. De tekenaar van de strip waarop 'ie gebaseerd is had wel meer problemen.
In de strip versie pleegde juf Uma op een gegeven moment ook zelfmoord en de tekenaar zelf is overleden doordat hij op mysterieuze wijze van een berg gevallen is.
Ik ga ook eens checkenquote:Op zondag 9 juni 2013 18:10 schreef supersof het volgende:
Wow heb gewoon een virus gevonden op mn laptop :S
PubSab ofzo
http://www.appletips.nl/e(...)ware-en-verwijderen/
Ik vond het ook niet leuk eigenlijk. Pokemon keek ik ook nooitquote:Op zondag 9 juni 2013 18:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik ken best veel mensen die dat niet mochten kijken inderdaadis toch ook niet meer op tv?
TeamRocketquote:Op zondag 9 juni 2013 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet leuk eigenlijk. Pokemon keek ik ook nooit
totally spiesquote:Op zondag 9 juni 2013 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet leuk eigenlijk. Pokemon keek ik ook nooit
Ja dat was wel leukquote:
Ja je moet wel ff goed lezen welke je moet verwijderen. Want ik had dus een goede verwijderdquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 18:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
'vraag het niet aan mij ik ben met pensioen'
Heb jij een macbook?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:10 schreef supersof het volgende:
Wow heb gewoon een virus gevonden op mn laptop :S
PubSab ofzo
http://www.appletips.nl/e(...)ware-en-verwijderen/
quote:Op zondag 9 juni 2013 18:20 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
'revier'
'hebben je'
'loures'
'bezonder'![]()
''relatie''quote:Op zondag 9 juni 2013 18:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kunnen jullie je relatieperikelen ook buiten dit topic houden?
quote:Op zondag 9 juni 2013 18:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jaquote:
Ik weet nog dat een ander stelletje daarop afgekeurd werd in het feedback topic, dus dan nu ook met gelijke maten metenquote:
wowquote:Op zondag 9 juni 2013 18:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet nog dat een ander stelletje daarop afgekeurd werd in het feedback topic, dus dan nu ook met gelijke maten meten.
Wij hebben dan ook geen relatiequote:Op zondag 9 juni 2013 18:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet nog dat een ander stelletje daarop afgekeurd werd in het feedback topic, dus dan nu ook met gelijke maten meten.
DV haat wordt weer opgestartquote:
Nee, maar het zijn wel dezelfde soort gesprekken, dat kan ook in DM. Maar dit niet de plek voor deze discussie dus ik houd erover op.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij hebben dan ook geen relatie
Een stelletje ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Joh, dushi, we maken 1 keer een opmerkingquote:Op zondag 9 juni 2013 18:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, maar het zijn wel dezelfde soort gesprekken, dat kan ook in DM. Maar dit niet de plek voor deze discussie dus ik houd erover op.
Ik heb hier niks uitgevoerd joh, behalve ijsthee drinkenquote:Op zondag 9 juni 2013 18:25 schreef Ezell het volgende:
VA, jij bent een slaafje. Als je snel bent, kan je hier ook nog komen opruimen.
Nee hoor.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DV haat wordt weer opgestart
Helemaal niet, ik zie jullie wel vaker naar elkaar posten. Doe normaal.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joh, dushi, we maken 1 keer een opmerking
quote:
oooh jammer had wel verhalen willen horenquote:Op zondag 9 juni 2013 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee is niet doorgegaan. zou vrijdag op zaterdag zijn
quote:Op zondag 9 juni 2013 18:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
hard knock lifequote:Op zondag 9 juni 2013 18:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb hier niks uitgevoerd joh, behalve ijsthee drinken
waar heb jij het nou weer overquote:Op zondag 9 juni 2013 18:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik zie jullie wel vaker naar elkaar posten. Doe normaal.
Ja was voor studie blabla.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 18:25 schreef Ezell het volgende:
VA, jij bent een slaafje. Als je snel bent, kan je hier ook nog komen opruimen.
nope, morgen gaan we tostie maken en ik ga wel ananas halenquote:Op zondag 9 juni 2013 18:26 schreef xcachet het volgende:
Neem aan dat ze wel een tosti Hawaï heeft gemaakt?
oh wowquote:Op zondag 9 juni 2013 18:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik zie jullie wel vaker naar elkaar posten. Doe normaal.
quote:Op zondag 9 juni 2013 18:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nope, morgen gaan we tostie maken en ik ga wel ananas halen
Dit is niet de plek, ik ga hier niet op in.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waar heb jij het nou weer over
Ja en ik had daarvoor een super trage pc. En heb de helft zelf betaald dusjaquote:Op zondag 9 juni 2013 18:28 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Ach, je moet toch een computer of laptop hebben hé
niet zonder beloningquote:Op zondag 9 juni 2013 18:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij mag ook de slavernij in als je zin hebt.
Jij niet?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:29 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben er altijd voor mijn echte vrienden! Voor echte vrienden sta ik 24/7 klaar en die laat ik nooit stikken!! Echte vrienden gaan voor alles !! Ben er altijd voor hun !!![]()
Ik heb eigenlijk niemand voor wie ik 24/7 klaar sta behalve mijn vader en moeder en broertje en oma.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:29 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben er altijd voor mijn echte vrienden! Voor echte vrienden sta ik 24/7 klaar en die laat ik nooit stikken!! Echte vrienden gaan voor alles !! Ben er altijd voor hun !!![]()
Het kan niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:30 schreef Toto69 het volgende:
Ik wil ezelltje ook wel eens meeten hoor. Gewoon, omdat het kan.
Of "ze", mag ook, nee ik bedoel meer dat dit zo lekker puberaal (13 jaar of zo) geschreven is.quote:
Goeie keuzequote:Op zondag 9 juni 2013 18:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en ik had daarvoor een super trage pc. En heb de helft zelf betaald dusja
Je kan ook gaan muggenziftenquote:
okequote:Op zondag 9 juni 2013 18:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan ook gaan muggenziften
zo terecht omgquote:Op zondag 9 juni 2013 18:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
He verdikkemie.
Ik ga even huilen in een hoekje
Het is uitquote:Op zondag 9 juni 2013 18:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
VA ik heb zooooo'n zin om samen mety je naar disneyland te gaan kan niet wachten om weer met jou en de hond in het bos te lopen !!!!!!!!!!!!!!!!!!
En mij dan? ):quote:Op zondag 9 juni 2013 18:29 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niemand voor wie ik 24/7 klaar sta behalve mijn vader en moeder en broertje en oma.
je kleine vriend staat vaker klaarquote:Op zondag 9 juni 2013 18:29 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niemand voor wie ik 24/7 klaar sta behalve mijn vader en moeder en broertje en oma.
quote:Op zondag 9 juni 2013 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je kleine vriend staat vaker klaar
Pro 13 inchquote:
Tja... hoort d'r bijquote:Op zondag 9 juni 2013 18:39 schreef Ezell het volgende:
Jongens, ik ga met mijn hoofd tegen de muur bonken als ik ooit huisvrouw word. Gvd zeg, wat een kutklasjes allemaal.
Ik zeg doenquote:Op zondag 9 juni 2013 18:39 schreef Ezell het volgende:
Jongens, ik ga met mijn hoofd tegen de muur bonken als ik ooit huisvrouw wordt. Gvd zeg, wat een kutklasjes allemaal.
10 cent? succes met zoekenquote:Op zondag 9 juni 2013 18:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben ik niet voor gemaakt. Ik huur wel een schoonmaker in voor 10 cent.
Gaan we weer beginnen?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wij posten geen foto's van onze vakantie en hont doei
Betekent dus ook dat ik je meet, oké deal.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dan bak ik een taart voor je.
Heey, we werden er mee vergeleken, ik legde de verschillen uit.quote:
Chill, nu heb ik net als DV een slaafje gehosseld.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Betekent dus ook dat ik je meet, oké deal.
hij wil je hosselenquote:Op zondag 9 juni 2013 18:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Chill, nu heb ik net als DV een slaafje gehosseld.
Tot ik dominantie ga tonen en jou aan de ketting leg.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
negeer het dan en hou er gewoon eens mee op.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heey, we werden er mee vergeleken, ik legde de verschillen uit.
Ik ben niet te hosselen.quote:
wa's dezequote:Op zondag 9 juni 2013 18:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tot ik dominantie ga tonen en jou aan de ketting leg.
he ik wil er wel wat voor terugquote:Op zondag 9 juni 2013 18:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
kquote:Op zondag 9 juni 2013 18:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
negeer het dan en hou er gewoon eens mee op.
ssssssssssstquote:Op zondag 9 juni 2013 18:44 schreef Ezell het volgende:
VA, betekent dit dan ook dat jij eigenlijk DV wil hosselen?
Meer dan een high five krijg je niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
he ik wil er wel wat voor terug
koffiezetapparaat ofzo
Ik wil morgenochtend koffiequote:Op zondag 9 juni 2013 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
he ik wil er wel wat voor terug
koffiezetapparaat ofzo
Is dit grammaticaal correct Toto?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:45 schreef Trollscience het volgende:
jongens let op dit escaleert uit de hand
DM dan dushiquote:Op zondag 9 juni 2013 18:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wilde hier nog een reactie op geven, maar volgens de de escalator mag het heul nie.
Kokenquote:Op zondag 9 juni 2013 18:39 schreef Ezell het volgende:
Jongens, ik ga met mijn hoofd tegen de muur bonken als ik ooit huisvrouw wordt. Gvd zeg, wat een kutklasjes allemaal.
Oh, een vrouw naar mijn hartquote:Op zondag 9 juni 2013 18:39 schreef Ezell het volgende:
quote:Op zondag 9 juni 2013 18:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wilde hier nog een reactie op geven, maar volgens de de escalator mag het heul nie.
wordt een stopwoord denk ikquote:
Koken vind ik nog wel leuk. Maar de rest.quote:
Wat doe jij eigenlijk? Jij werkt toch?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, een vrouw naar mijn hart.
Huisvrouw zijn lijkt me echt niks.
Gewoon iemand zoeken die opruimen wel leuk vindquote:Op zondag 9 juni 2013 18:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Koken vind ik nog wel leuk. Maar de rest.
O, maar ik vind er geen eentje leuk. Ik vind schatje en liefje en al die shit ook kut.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
omg, iemand die dushi ook geen leuk woord vindt
Hbo'ertje zijn. Wat voor werk zoek je nu?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Werkzoekende en aan het uitzoeken welke opleiding ik nog doen wil.
Jij dan?
Iets in de IT zou leuk zijn, maar ik ben realistisch. Dus als het maar geld verdient en het niet te vies werk is.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hbo'ertje zijn. Wat voor werk zoek je nu?
buitenquote:Op zondag 9 juni 2013 18:50 schreef Toto69 het volgende:
Dus, ik ga mij verplaatsen naar het zonnige, warme oord genaamd buiten.
Groetjes
groetjes van jeroen en edwin en emielquote:Op zondag 9 juni 2013 18:50 schreef Toto69 het volgende:
Groetjes
ezelltjequote:Op zondag 9 juni 2013 18:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, maar ik vind er geen eentje leuk. Ik vind schatje en liefje en al die shit ook kut.
[..]
Hbo'ertje zijn. Wat voor werk zoek je nu?
pff, zoveel klachten over op googlequote:Op zondag 9 juni 2013 18:50 schreef Toto69 het volgende:
Groetjes
de keuken?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:52 schreef Ezell het volgende:
Ik ruik iets dat is aangebrand. Waar die geur vandaan komt weet ik niet.
Ja kan het me veurstellen, die krijgen van de week wat van me te heuren.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
pff, zoveel klachten over op google
Ik ben het nietquote:Op zondag 9 juni 2013 18:52 schreef Ezell het volgende:
ik denk door je haat aan schattige woordjes en mijn post waarin ik 'ezelltjequote:Op zondag 9 juni 2013 18:52 schreef Ezell het volgende:
Niet die van mij. Ga nu pas beginnen met koken.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 18:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik denk door je haat aan schattige woordjes en mijn post waarin ik 'ezelltje' zei
Rot zelf op dikkequote:Op zondag 9 juni 2013 18:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Rot op.
Verse tortellini's met paprika, broccoli en champignon.
Kokenquote:Op zondag 9 juni 2013 18:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet die van mij. Ga nu pas beginnen met koken.
niet luisteren naar jordyquote:Op zondag 9 juni 2013 18:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Koken. Luister maar niet naar Jordy.
Als je haar kon raken zou je geen seconde twijfelenquote:
Wtf?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niet luisteren naar jordy
niet iedere post van hem opslaan op een floppy en bewaren in een kluis
Mijn wereld draait niet enkel om seks, voor de veranderingquote:Op zondag 9 juni 2013 18:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je haar kon raken zou je geen seconde twijfelen
Dat zeg ik nietquote:Op zondag 9 juni 2013 18:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mijn wereld draait niet enkel om seks, voor de verandering
Hier ruikte het naar aspergesquote:Op zondag 9 juni 2013 19:10 schreef Ezell het volgende:
Het ruikt hier naar een verrukkelijke avondmaal.
frikandelquote:
houdi cowboyquote:
mijn moeder is ook een cowboyquote:
Alleen op maandagenquote:
quote:
Hij komt net langs in de shufflequote:
Zeelanders vertrouwen.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
LB zei chin chan. Ik vertrouwde haar oké
quote:Op zondag 9 juni 2013 19:19 schreef Trollscience het volgende:
ik doe iedere dag mijn raam dicht en mijn jaloezieën naar beneden, en ik woon bij een jumbo dus daar zitten meestal jongeren
zouden ze doorhebben dat ik ga masturberen
Gaan ze nu gvd ook nog moeilijk doen over hun naam?quote:
Zeelander klinkt gewoon lelijkquote:Op zondag 9 juni 2013 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gaan ze nu gvd ook nog moeilijk doen over hun naam?
* AdoraBelle doet de blote billen boogie.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:33 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Lekker dansen.
quote:Op zondag 9 juni 2013 19:33 schreef Rezania het volgende:
Lekker dansen.
Nieuw-Zeeuwen toch?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:34 schreef Rezania het volgende:
Alhoewel, je hebt natuurlijk ook nog de mensen uit Nieuw-Zeeland.
quote:
quote:Het bijvoeglijk naamwoord is Nieuw-Zeelands en de bewoners heten Nieuw-Zeelanders, dus niet Nieuw-Zeeuws en Nieuw-Zeeuwen.
NEE!quote:Op zondag 9 juni 2013 19:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die hele zin is zonder hoofdletters. Leer ermee leven.
In mijn eentje? Weet je wel niet hoe zwaar dat is?quote:
wees een ventquote:Op zondag 9 juni 2013 19:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
In mijn eentje? Weet je wel niet hoe zwaar dat is?
Kom op zeg... jij bent toch een man?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
In mijn eentje? Weet je wel niet hoe zwaar dat is?
Nee, Nick is een twink.quote:
Mannen zijn lui, deal with it.quote:
quote:
Maar bij die Sony staatquote:
Is een ultrabook, kan.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar bij die Sony staat
Processorsnelheid (GHz) 1,60, met Turbo Boost tot 2,60
Maar 1,6 is toch helemaal niks meer tegenwoordig![]()
Nee. jij moet op de kinderen letten en bessen verzamelen.quote:
Ghz hoeft niet veel te betekenenquote:Op zondag 9 juni 2013 20:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar komop 1,6?? Mijn oude pc heeft 1,86 :S :S Wel dualcore
Pffff... Gooi mij dan meteen maar ook in een sloot zeg.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee. jij moet op de kinderen letten en bessen verzamelen.
Ok.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''USB 3.0''
WHHHOOOOOOOOHOOOOOOOOOO HAD IK TWEE JAAR GELEDEN OOK
Mag het hopen, ik heb hem vrijdag besteld namelijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Is wel een goed dingetje wat prijs/kwaliteit betreft
En dan mag ik op de kinderen gaan letten zeker? Ja, dag.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Pffff... Gooi mij dan meteen maar ook in een sloot zeg.
Maar dat is wel de snelheid waarop de processor draaitquote:Op zondag 9 juni 2013 20:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ghz hoeft niet veel te betekenen
USB watte?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''USB 3.0''
Kost ook niks tegenwoordig koop een kaartje voor 2 tientjes en stop hem in je pc en je hebt usb3.0quote:Op zondag 9 juni 2013 20:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''USB 3.0''
Volgens mij wel een goede keusquote:Op zondag 9 juni 2013 20:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Mag het hopen, ik heb hem vrijdag besteld namelijk.
[..]
En dan mag ik op de kinderen gaan letten zeker? Ja, dag.
Die ratten overleven het maar alleen.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan mag ik op de kinderen gaan letten zeker? Ja, dag.
Dikte maakt me niet zoveel uit, zolang de laptop maar makkelijk mee te nemen is.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Volgens mij wel een goede keus![]()
Alleen ik wil een laptop het liefst zo dun mogelijk maar dan gaat de hardware dus ook een stuk omlaag :S
Had je eerst een desktop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |