Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
En hoeveel kruisjes mag je hebben voordat je gebant word? En wat betekend het kruisje anyways..quote:Op zondag 9 juni 2013 16:48 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Geen ban? Wel een kruisje achter je naam zeker
Gefeliciteerdquote:Op zondag 9 juni 2013 18:04 schreef Sands het volgende:
IMDB top 50 van de 1930s allemaal gezien, ik heb geen leven
Kan me voorstellen dat een kenner er kritiek op heeft, maar voor een leek was dit echt een heerlijke film. Lang geleden dat ik met kippenvel in de bios zat.quote:Op zondag 9 juni 2013 08:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zeer vermakelijke film, maar je moet er niet te lang over nadenken, zeker als Trekkie niet.
Nee, niet bekend. Maar als ik op google kijk kan ik er alleen 1 vinden in Milwaukee en dan vind het ook niet vreemd dat het mij niet bekend isquote:Op zondag 9 juni 2013 19:11 schreef Lemans24 het volgende:
Ik krijg op Facebook reclame van Blackline limousines, bekend bij jou Dyon? Of was jij dat niet die iets met limousines doet?
Wat? En doe niet zo boos. Daar is het veel te warm voor.quote:
Vraag beantwoorden en weggaanquote:Op zondag 9 juni 2013 19:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wat? En doe niet zo boos. Daar is het veel te warm voor.
Tenzij je boos bent op Fox voor het cancelen van Firefly. Dan is het goed.
Maar ik stelde de vorige vraag alquote:Op zondag 9 juni 2013 19:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Gebeurd vaker... daar is het weekend voor. En er is niemand die je tegenhoud een opstarter te stellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |