quote:Op zondag 9 juni 2013 15:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat kijkcijfers slecht zijn geloof ik wel, want RTL7 zend zo onregelmatig uit dat mensen die nét een tikkie minder bij het darts betrokken zijn elke keer teleurgesteld worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EK wordt ook uitgezonden, World Matchplay ook alles behalve openingsweekend. Openingsweekend komt in samenvatting.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:43 schreef DeeBee het volgende:
Tsja, matig, ik denk dat het prima cijfers zijn... Nogal onrealistisch om bij de kleinere dart-toernooien 1M+ mensen te gaan verwachten of zo...
En net alsof RTL7 zoveel boeienders uit te zenden heeft, ik vind dat ze het prima doen en dat ze zelfs nog veel vaker gewoon dat studioprogramma kunnen dumpen in mijn ogen en lekker gewoon de Sky-feed moeten uitzenden. Scheelt ze ook nog eens extra geld!
Daalderwerk!quote:Op zondag 9 juni 2013 15:46 schreef Salt_Seafood het volgende:
MVG heeft de bull gewonnen en begint de wedstrijd tegen The Power.
Taylor begint nooit aan de wedstrijd, ik denk gewoon dat Taylor het bullen wel heeft gewonnen maar gewoon MVG gaat beginnen. Dat is altijd zijn spelletje. Hij probeert dan gelijk te breaken om in het hoofd van de tegenstander te komen.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:46 schreef Salt_Seafood het volgende:
MVG heeft de bull gewonnen en begint de wedstrijd tegen The Power.
Petri Korte.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Raarste manier van gooien die ik ooit heb gezien in het darten, is toch wel die van Dennis Smith.
MVG heeft de bull gewonnen staat hierquote:Op zondag 9 juni 2013 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taylor begint nooit aan de wedstrijd, ik denk gewoon dat Taylor het bullen wel heeft gewonnen maar gewoon MVG gaat beginnen. Dat is altijd zijn spelletje. Hij probeert dan gelijk te breaken om in het hoofd van de tegenstander te komen.
Ja, dat weet ik wel....quote:Op zondag 9 juni 2013 15:47 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
MVG heeft de bull gewonnen staat hier
nou dan tot zo dusquote:
Dat doet Taylor doorgaans ook alleen maar bij wedstrijden waarin de beslissende leg niet door de ander begonnen mag worden.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taylor begint nooit aan de wedstrijd, ik denk gewoon dat Taylor het bullen wel heeft gewonnen maar gewoon MVG gaat beginnen. Dat is altijd zijn spelletje. Hij probeert dan gelijk te breaken om in het hoofd van de tegenstander te komen.
Goed niveau inderdaad, maar ik zit toch maar met een half oog te kijken wachtend op de echte kraker.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:09 schreef Kadabra4 het volgende:
hoe kunnen jullie het zien er is toch niks op tv
http://www.rtl7darts.nl/quote:Op zondag 9 juni 2013 16:09 schreef Kadabra4 het volgende:
hoe kunnen jullie het zien er is toch niks op tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |