Noord holland noord.. Maar anders kom ik gewoon niet hoor!quote:Op maandag 10 juni 2013 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke kant kom je vandaan? Misschien dobberen in een rubberbootje over de Rijn richting het westen?
Gast, PIquote:Op maandag 10 juni 2013 22:05 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Noord holland noord.. Maar anders kom ik gewoon niet hoor!
Laat maar ik snap hem niet.. En nee, ben niet dom ofzo hahahaquote:Op maandag 10 juni 2013 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Post Icon, dat geval waar jij [ afbeelding ] hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:07 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Laat maar ik snap hem niet.. En nee, ben niet dom ofzo hahaha
Ohw hahaha.. zo!quote:Op maandag 10 juni 2013 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ] < zeg dat ik maar zit te trollen.
Vrij vragen? Omwisselen met iemand anders?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:50 schreef Vansschoen het volgende:
![]()
ik kan niet! Heb dan werkweekend zie ik op mijn rooster
![]()
Dat ga ik sowieso proberen! Helaas wel iets lastiger omdat het vakantie periode is maar niet geschoten is altijd mis!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrij vragen? Omwisselen met iemand anders?
Hmm oke, kijk maar. Anders ben je 2 weken later bij mij ook van harte welkomquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:50 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dat ga ik sowieso proberen! Helaas wel iets lastiger omdat het vakantie periode is maar niet geschoten is altijd mis!
Neeee!!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:50 schreef Vansschoen het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:50 schreef Vansschoen het volgende:
![]()
![]()
Dit dusquote:
We kunnen het natuurlijk ook combineren. Apeldoorn meet?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan 5/6 en 12/13. 19/20 kan ook, maar dan kan je niet BBQ'en bij mij.
Daarna kan ik pas 9/10 augustus.
Vind ik ook een best plan! Gewoon BBQ'en en daarna uitgaan ofzo!quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
We kunnen het natuurlijk ook combineren. Apeldoorn meet?
Ja maar dat was dus de 20equote:Op woensdag 12 juni 2013 12:42 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Vind ik ook een best plan! Gewoon BBQ'en en daarna uitgaan ofzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |