Is aanwezig. Ik heb het idee dat ik iets niet aangesloten heb. De batterij wordt namelijk niet warm als ik hem aan de lader leg.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:12 schreef xatlad het volgende:
40,- incl als je schroevendraaiertje er ook nog van hebt.
Kan best kan van alles zijn heb er ook niet veel verstand van, maar leuk om mee te klooien of anders als spare parts voor de 4Squote:Op zondag 9 juni 2013 13:31 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Is aanwezig. Ik heb het idee dat ik iets niet aangesloten heb. De batterij wordt namelijk niet warm als ik hem aan de lader leg.
Het scherm heb ik al wel vervangen voor een nieuwe.
Knoppen aan de zijkant doen het nu ook. Vastlopen moet ik nog even afwachten. Zal hem zo eens gaan gebruiken.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:13 schreef Retired het volgende:
En nu doettie het goed? Ook met de vastlopers en de knoopen aan de zijkant?
En natuurlijk GZ!![]()
Mooi om te horenquote:Op zondag 9 juni 2013 14:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Knoppen aan de zijkant doen het nu ook. Vastlopen moet ik nog even afwachten. Zal hem zo eens gaan gebruiken.
Stuur hem op dan zou ik zeggen. 100% als een normale werkt hij niet meer dus daar wordt dan ook niet naar geboden. Wat me overigens ook logisch lijkt.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:38 schreef Sunri5e het volgende:
Als ik het toestel gewoon inlever bij bedrijven die ze opkopen dan krijg ik er veel meer voor terug dan dat jullie nu bieden.
Lijkt me zeker logisch. Maar het lijkt me ook logisch dat hij niet voor 50/60 euro weg gaatquote:Op zondag 9 juni 2013 17:05 schreef xatlad het volgende:
[..]
Stuur hem op dan zou ik zeggen. 100% als een normale werkt hij niet meer dus daar wordt dan ook niet naar geboden. Wat me overigens ook logisch lijkt.
Verkoop hem dan voor 92,- op zonzoo heb je cash en geen gezeik meer of houdt hem.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Lijkt me zeker logisch. Maar het lijkt me ook logisch dat hij niet voor 50/60 euro weg gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |